quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:42 schreef Pek het volgende:
[..]
'M'n vriendin wil ook niet anders, ze noemt me de "dildo met oren"

de bewoners lijken echter van niks te weten. Het is tenslotte 5 dagen na de laatste eliminatie morgen.quote:

Dat zegt ze.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Amber denkt dat ze wordt weggestemd, en is niet van plan zomaar op te stappen

Toch zou ik haar doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
nou als ik mocht kiezen dan had ik eline naar huis gestuurd, alleen dat kinderachtige zelfgemaakte aangemeten stemgeluid van haar, zo overdreven zo kinderachtig zo he bah, maar das mijn mening he

misschien omdat er 2 tegelijk zijn uitgegaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
de bewoners lijken echter van niks te weten. Het is tenslotte 5 dagen na de laatste eliminatie morgen.
Is er een reden gegeven voor het uitstel?

Dat zal wel het vrijwillige opstappen van Renate zijn, waardoor het anders niet uit komt als ze de normale stemdagen aan houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
de bewoners lijken echter van niks te weten. Het is tenslotte 5 dagen na de laatste eliminatie morgen.

Dat mag dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
nou als ik mocht kiezen ..

Bij mij niet bekend. Het zou kunnen zijn omdat er zaterdag twee personen weggegaan zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]

ik moet wel nog ff wennen aan dat korte koppie van Jeroenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:41 schreef Toverheks het volgende:
vind die korte koppie`s best leuk staan bij peter en jeroen

quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met je hoofd zeker, dildo met oren

nee, maar om het hele stem systeem er nou uit te sodemieterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel een externe factor. Een factor die de anderen, gelukkig, niet hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |