goed opletten, komt bijnaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Nou redaktie, gooi er een opdracht in of een borrel

Gelukkig! Zou het andersom ook zo zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
ondanks dat Jeroen en ik no friends waren heb ik veel respect voor de manier hoe hij zich onder zo'n k*** bericht zich handhaaft Jeroen respect jongen!

jeroen komt je zo live bedanken op het forum hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
ondanks dat Jeroen en ik no friends waren heb ik veel respect voor de manier hoe hij zich onder zo'n k*** bericht zich handhaaft Jeroen respect jongen!

Daar zit wat in... up to you.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:04 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ach als mensen als mw. de bok dat zo graag wil. met d'r Leipe Lola wie ben ik om dan te weigeren?

een borrelopdracht is da waquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe maar een borrel, komen ze een beetje los

Hoi, hoi, zie reactiequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoi, leuk dat je hier weer bent..... Wat was je reactie op de gebeurtenissen rond Jeroen, vanavond ?

Mijn ideequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar.
Zo'n mormel kan je toch geen hond noemen

ik heb respect voor hem of hij dat andersom zou hebben it's up to him.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:10 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Gelukkig! Zou het andersom ook zo zijn?

dat vind ik een goed idee, laat de drank maar vloeienquote:

een paar joints er tegenaan hebben hun ook een leuke avond
 een paar joints er tegenaan hebben hun ook een leuke avond  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |