In de praktijk komt het erop neer dat ze me bij de oren vastpakt en begint te rammen,dat is best zwaar. Bunkerwaardig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een dildo met flaporen, heb nu een mental image

en nu is ze er weer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
heey toverheks ,leipe lola was hier gister op het forum

Die is er van de week in gekomen ter compensatie van haar hondje dat ze eigenlijk wildequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef lunareclipse het volgende:
zag ik daar een knuffel van
eline?
kunnen we daar een poll over doen?

Zéker zwaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:00 schreef Pek het volgende:
[..]
In de praktijk komt het erop neer dat ze me bij de oren vastpakt en begint te rammen,dat is best zwaar. Bunkerwaardig.
 én Bunkerwaardig
 én Bunkerwaardig   

Die is er niet geweest he? Die kreeg ze zomaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef lunareclipse het volgende:
zag ik daar een knuffel van
eline?
kunnen we daar een poll over doen?

Beetje masochistisch ben je wel, he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
e nu is ze er weer.
toe maar, gooi maar lekker met modder.

Mag ik raden, een tjiewawa?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Die is er van de week in gekomen ter compensatie van haar hondje dat ze eigenlijk wilde

quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:00 schreef Pek het volgende:
[..]
In de praktijk komt het erop neer dat ze me bij de oren vastpakt en begint te rammen,dat is best zwaar. Bunkerwaardig.

ach als mensen als mw. de bok dat zo graag wil. met d'r Leipe Lola wie ben ik om dan te weigeren?quote:

quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
En......... het plast op de kattenbak
 Zo voorspelbaar.
  Zo voorspelbaar. 

Hoi, leuk dat je hier weer bent..... Wat was je reactie op de gebeurtenissen rond Jeroen, vanavond ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en nu is ze er weer.

Ik was er echt geen uur mee bezig hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaj...totdat ze al een uur in jouw...ja jouw oor heeft lopen tetteren en je er achter komt dat de ducktape op is....

En Peter dan?quote:

hoiquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en nu is ze er weer.

doe maar een borrel, komen ze een beetje losquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Nou redaktie, gooi er een opdracht in of een borrel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |