quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Danny het volgende:[..]
Zou mooi worden als je als programmamaker maar moet doen wat de ouders van de kandidaten willen. Ik neem aan dat je als programmamaker zelf normen en waarden hebt die je niet zomaar opzij schuift omdat de ouders van een kandidaat dat willen.
Ik snap hun keuze nu wat beter hoor, daar niet van, maar IK had het nog steeds niet op die manier gedaan...
Ik heb lang nagedacht voor ik hier een reactie op ging geven. Daar ik het een vervelende situatie voor jou vind. Dat in mijn ogen jij vind dat FOK niet goed genoeg erbij betrokken wordt ed. En wij jou daar heel vaak over horen "Als ik prog maker was.."
Ik vind het jammer dat het in mijn ogen lijkt Danny, dat jij elke kans aan lijkt te grijpen om tegen een zeer been aan te schoppen van de redactie. Ik hoop dat je ook eens even kunt denken dat sommige dingen een klein stukje minder inhakkend kunnen weggezet worden. De regie zit echt niet zonder hart en doen alles na goed over te denken of door te bespreken.
Het lijkt mij dat het niet uitmaakt wat de regie had gekozen voor oplossing, daar er geen geschikte oplossing is voor zoiets ergs. Dat jij het beet pakt en door blijft gaan en herhalen vind ik jammer. Het is een programma waar alles en niets in kan gebeuren namelijk en niets alles is te overzien voor de kijker wat er achter de schermen bevind. Soms moet de FOKker en streamer gewoon even pas op de plaats nemen.. en afwachten wat er gaat gebeuren ipv een defensieve houding op te nemen.
Het onrecht zit in het verdriet van Jeroen! En niet in die van jou lijkt mij.
Ik hoop dat jij niet mijn reactie verkeerd opvat, maar even de tijd krijgt om te zakken en vallen.
liefs
Dottey
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+