Inderdaad. Ik zat er op koninginnedag. De reactie op het nieuws in Apeldoorn was ook heftig. En heb zelf gezien hoe moeilijk het dan is de juiste beslissing te nemen met betrekking tot het informeren van de bewoners.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En als zoiets expres zou gedaan zijn voor dat drama-effect is het evil, maar dat is niet zo. Ik durf wel te zeggen dat ze bij redactie echt niet zoiets hebben van 'dat is goed voor het drama aspect'.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef hondjes het volgende:
Ik neem aan dat de doodskist al verwijderd is, die ergert me al dagen, nu helemaal.
Lijkt me logisch. De eis om naar de begrafenis te kunnen ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef Dementor het volgende:
Het is aan Jeroen of hij de normale activiteiten door wil laten gaan.
Dat is iig wat ik net heb meegekregen.
Ik heb lang nagedacht voor ik hier een reactie op ging geven. Daar ik het een vervelende situatie voor jou vind. Dat in mijn ogen jij vind dat FOK niet goed genoeg erbij betrokken wordt ed. En wij jou daar heel vaak over horen "Als ik prog maker was.."quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou mooi worden als je als programmamaker maar moet doen wat de ouders van de kandidaten willen. Ik neem aan dat je als programmamaker zelf normen en waarden hebt die je niet zomaar opzij schuift omdat de ouders van een kandidaat dat willen.
Ik snap hun keuze nu wat beter hoor, daar niet van, maar IK had het nog steeds niet op die manier gedaan...
Je wilt 2 minuten stilte hanteren? Zij maken daar een programma en alles daar heeft direct invloed op de betrokkenen. Wat wij doen heeft daar geen enkele invloed op. Ik heb ook met tranen in m'n ogen gezeten, maar we hoeven niet het hele forum in rouw te dompelen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
sorry hoor word er voor de redactie van de bunker een lijst gemaakt met wat ze allemaal wel en niet mogen doen in de bunker vanavond ... komt er een poll of weet ik hoe die heet een ban moet hebben en hoelang en nog leuke reacties erop ook ... hoezo respect ?
dat is ook wel het eerlijkst misschien, hoewel hij natuurlijk niet gaat durven zeggen dat alles stilgelegd moet worden. Denk toch dat dat wel een goeie beslissing is om het op die manier te doen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef Dementor het volgende:
Het is aan Jeroen of hij de normale activiteiten door wil laten gaan.
Dat is iig wat ik net heb meegekregen.
Vooralsnog even niet, Jeroen heeft net te horen gekregen dat een van z'n vrienden overleden is.quote:
Wat denk je zelf ?...quote:
Je kan ook doorslaan zeg, vrijwel iedereen reageerde geschokt en met respect. Meegaander heb ik het op Fok haast niet meegemaakt. Wil je soms een award voor meest-meegaande ofzo? Je gaat IRL toch ook niet kritiek uiten bij iets als dit omdat iemand niet hard genoeg huilt oid?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
sorry hoor word er voor de redactie van de bunker een lijst gemaakt met wat ze allemaal wel en niet mogen doen in de bunker vanavond ... komt er een poll of weet ik hoe die heet een ban moet hebben en hoelang en nog leuke reacties erop ook ... hoezo respect ?
Is ook zo, maar als je zo zwaar in de minderheid bent denk je toch ook even, denk ik nou zo raar? Ben ik dan zo hard? Ik vind het zelf wel meevallen namelijk. Maar goed, het viel mee, er waren er nog een paar die er min of meer hetzelfde over denken als ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:14 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen mag toch gewoon zijn of haar mening geven. We hoeven het niet eens te zijn met elkaar of met de regie of wat ook. Als we een theekransje willen kunnen we naar GP, NL of TVQ
Het ene moment gaat het hard tegen hard, het andere moment is er weer een jubelstemming. Zo gaat het al tien jaar
ik denk dat het gespaster is om ze gewoon even met rust te laten en even hun ding te laten doen..quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef hondjes het volgende:
Ik neem aan dat de doodskist al verwijderd is, die ergert me al dagen, nu helemaal.
Ja begrijpelijk, had het hele gebeuren nog niet gelezen en lees het nu pas.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk dat het gespaster is om ze gewoon even met rust te laten en even hun ding te laten doen..
genoeg drama en spanningen in het spel!
en die kan nog wel eens heeeel anders uitpakken dan wij denken ......quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de terugkomst (en beslissing) van Jeroen.
Ok, ik begrijp het.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rustig mensen, niet iedereen kijkt 24/7 streams en is volledig op de hoogte.
Idd, het is een bunker, graaf maar een manhole voor de opdrachten. Horizontaal of verticaal maakt wmb niet uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef hondjes het volgende:
Lieve Dottey,quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb lang nagedacht voor ik hier een reactie op ging geven. Daar ik het een vervelende situatie voor jou vind. Dat in mijn ogen jij vind dat FOK niet goed genoeg erbij betrokken wordt ed. En wij jou daar heel vaak over horen "Als ik prog maker was.."
Ik vind het jammer dat het in mijn ogen lijkt Danny, dat jij elke kans aan lijkt te grijpen om tegen een zeer been aan te schoppen van de redactie. Ik hoop dat je ook eens even kunt denken dat sommige dingen een klein stukje minder inhakkend kunnen weggezet worden. De regie zit echt niet zonder hart en doen alles na goed over te denken of door te bespreken.
Het lijkt mij dat het niet uitmaakt wat de regie had gekozen voor oplossing, daar er geen geschikte oplossing is voor zoiets ergs. Dat jij het beet pakt en door blijft gaan en herhalen vind ik jammer. Het is een programma waar alles en niets in kan gebeuren namelijk en niets alles is te overzien voor de kijker wat er achter de schermen bevind. Soms moet de FOKker en streamer gewoon even pas op de plaats nemen.. en afwachten wat er gaat gebeuren ipv een defensieve houding op te nemen.
Het onrecht zit in het verdriet van Jeroen! En niet in die van jou lijkt mij.
Ik hoop dat jij niet mijn reactie verkeerd opvat, maar even de tijd krijgt om te zakken en vallen.
liefs
Dottey
Dat ja, heel graag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:26 schreef Espabilado het volgende:
Doodskist weg, goede... kan dat snel besproken worden redactie?
Je bedoelt dat Jeroen niet terug moet komen of dat de RLS opgedoekt moet worden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat hebben schuilkerders, sirene's en kaalscheren nog te maken met een spelletje ?
Gezien de huidige situatie kun je beter ophouden. Jammer, maar neem je verlies, probeer niet te vechten tegen een deur, die eigenlijk gesloten moet worden..
Je bent het niet eens met kaalscheren, schuilkelders en sirene`s, omdat je dat associeert met WOII?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat hebben schuilkerders, sirene's en kaalscheren nog te maken met een spelletje ?
Gezien de huidige situatie kun je beter ophouden. Jammer, maar neem je verlies, probeer niet te vechten tegen een deur, die eigenlijk gesloten moet worden..
helemaal mee eensch..quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk dat het gespaster is om ze gewoon even met rust te laten en even hun ding te laten doen..
genoeg drama en spanningen in het spel!
ik heb er ook al eens wat van gezegd, maar meer vanwege dat enorme kruis dat steeds op z'n kop in beeld komt. Ben niet gelovig maar wel zo opgevoed en dat kan een hoop mensen tegen t zere been schoppen imo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:26 schreef Espabilado het volgende:
Doodskist weg, goede... kan dat snel besproken worden redactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |