Zit opzich wat in. Iedereen (op enkele idioten na) is er door geraakt en dat heeft misschien ook wel iets goeds. En als zoiets expres zou gedaan zijn voor dat drama-effect is het evil, maar dat is niet zo. Ik durf wel te zeggen dat ze bij redactie echt niet zoiets hebben van 'dat is goed voor het drama aspect'. Gewoon zwaar nieuws, ouders maken de keuze, en wij kijken toe... geschokt door de emotie... verder hebben wij er weinig mee te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeroen doet mee aan een RL programma en dit hoort volgens hen bij het leven.
Nee dat doe ik niet, heb vanaf vannacht terug zitten lezen en er is nog geen positief iets neergezet door je.quote:
Ok, zeg maar hoelang....quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Poll: 5thencounter een ban?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
wanneer vind je het genoeg? Ik vind 87% al aardig genoeg namelijk...
Kijk wel uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Open een topic en start een poll zou ik zeggen
Nou, dat valt wel mee. GAA, je weet dat je een super forum-verzieker bent, dat heb je al bewezen. En de rest zal ik echt niet openbaar maken ! Ik ben niet de "jugde" die jou een levenslang gaat geven, hoewel ik het je zeker toewens. Laat je gewoon helpen man !quote:
Ik heb wel ff 2 x nagedacht of ik eerlijk mn mening zou geven, aangezien ik zwaar in de minderheid ben en het nogal gevoelig ligt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan is het aan Jeroen om zijn Spel verder te spelen of te beëindigen.. niets meer en niets minder! Maar op dit moment krijg ik de indruk van een zeer zwaar overtrokken emotie-uitbarsting. dáár maar hier niet minder! heel nornaal trouwens na een lange tijd an opsluiting en ontbering...
Ik begon al te denken dat Sly z'n account had gehacked...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje bij jou op dit moment het gevoel wat er ook beslist wordt door de regie er niets goeds is in jou ogen. Alles loop je af te kraken. Zul je wel je redenen voor hebben maar probeer ook eens iets positief te zien wie weet helpt het.
Is hij een kloon van Neo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. GAA, je weet dat je een super forum-verzieker bent, dat heb je al bewezen. En de rest zal ik echt niet openbaar maken ! Ik ben niet de "jugde" die jou een levenslang gaat geven, hoewel ik het je zeker toewens. Laat je gewoon helpen man !
Ze ziiten er net 9 dagen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Dan is het aan Jeroen om zijn Spel verder te spelen of te beëindigen.. niets meer en niets minder! Maar op dit moment krijg ik de indruk van een zeer zwaar overtrokken emotie-uitbarsting. dáár maar hier niet minder! heel nornaal trouwens na een lange tijd an opsluiting en ontbering...
't Voorzichtigst moet je zijn met je toon.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb wel ff 2 x nagedacht of ik eerlijk mn mening zou geven, aangezien ik zwaar in de minderheid ben en het nogal gevoelig ligt.
16 dagen wat mij betreft.....quote:
Ja man, heel overtrokkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou mooi worden als je als programmamaker maar moet doen wat de ouders van de kandidaten willen. Ik neem aan dat je als programmamaker zelf normen en waarden hebt die je niet zomaar opzij schuift omdat de ouders van een kandidaat dat willen.
Ik snap hun keuze nu wat beter hoor, daar niet van, maar IK had het nog steeds niet op die manier gedaan...
Bedankt voor het melden, maar de tranen schoten in mijn ogen toen dit on stream was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeroen doet mee aan een RL programma en dit hoort volgens hen bij het leven.
je wilt er een tijd aan hangen?quote:
volgens mij heb ik die balans te pakkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef Susi het volgende:
[..]
't Voorzichtigst moet je zijn met je toon.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |