Ja, Robert staat op het punt om Amber te vertellen dat ze er donderdag niet uit kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Nostalgist het volgende:
Robert moet met spoed naar boven.....
Gaat er iets mis ????
check.quote:
Dat doe ik 3 x in de weekquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf man, voor een krat bier. Wat een held
Waarschijnlijk heeft hij tijdens zijn langdurige wollige, pseudo-wetenschappelijke betoog per ongeluk 0 door 0 gedeeld en dreigde er ter plekke een zwart gat te ontstaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Nostalgist het volgende:
Robert moet met spoed naar boven.....
Gaat er iets mis ????
Met de teentjes van de vloerquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:20 schreef snetje het volgende:
Robert heeft Amber een zweefmomentje gegeven
Wie doen dat dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef Espabilado het volgende:
Wat lopen ze net geheimzinnig te doen en communiceren via briefjes?
Omdat hij met de tondeuse heeft gespeeld.. zie het verschilquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Pim een sneak is? Geen streams hier.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij tijdens zijn langdurige wollige, pseudo-wetenschappelijke betoog per ongeluk 0 door 0 gedeeld en dreigde er ter plekke een zwart gat te ontstaan.
Dan kun je hem natuurlijk beter een paar meter voor Paleis Soestdijk II neerzetten, of je set gaat eraan.
was geen moment, maar gewoon een observatie door Pek over Pim tot nu toequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Pim een sneak is? Geen streams hier.
Hypnose ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:20 schreef snetje het volgende:
Robert heeft Amber een zweefmomentje gegeven
[..]
Waarschijnlijk heeft hij tijdens zijn langdurige wollige, pseudo-wetenschappelijke betoog per ongeluk 0 door 0 gedeeld en dreigde er ter plekke een zwart gat te ontstaan.
Dan kun je hem natuurlijk beter een paar meter voor Paleis Soestdijk II neerzetten, of je set gaat eraan.
Ging beetje onduidelijk, maar er werd wat gevraagd en Jeroen verwees naar iets waar ze niet over mochten hebben ofzo 'dat ene waar we niet over mogen hebben' zoiets zei ie en toen gaf Pim Marielin een papiertje en toen zei ze 'oh dat'quote:
dat chemokapsel, mag niet genoend worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef Espabilado het volgende:
Wat lopen ze net geheimzinnig te doen en communiceren via briefjes?
dat soort dingen zijn idd erger als je iemand goed kent.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef Tessio het volgende:
Tjeez, was even weg, kom terug en Jeroen is al kaal!
Moet er even aan wennen, maar over een half uurtje kijk ik er naar alsof het nooit anders geweest is.
Ah okay tnx.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
was geen moment, maar gewoon een observatie door Pek over Pim tot nu toe
Begint echt een copie van Renate te wordenquote:
Ze blijft nu zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Begint echt een copie van Renate te worden
- Moodswings
- Dooie kop
- Afzonderen
- Obsessed met alarm en telefoon
- Past eigenlijk toch ook niet top in de groep
Thanx, Blomst geeft de oplossing.quote:
Dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef Espabilado het volgende:
Konden ze 'm hier niet even voor naar boven roepen, iedereen wordt voor elk klein dingetje naar boven gehaald en ze laten hem dit doodleuk voorlezen
Ja, dit vind ik ook niet echt gepast.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef Espabilado het volgende:
Konden ze 'm hier niet even voor naar boven roepen, iedereen wordt voor elk klein dingetje naar boven gehaald en ze laten hem dit doodleuk voorlezen
Ik krijg direct een Syl flashback.quote:
dat dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef Espabilado het volgende:
als dat een poll is stem ik voorquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
mag hij naar de begravenis ?
ja zeker weten, t is een spelletje, maar daarbinnen zijn ook menselijke grenzen
net mensen die er aan meedoen hequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje ik Déja Vu me een beetje rot nu.. vevelend dat er nu in zo'n beetje élke rls een overlijding zit...
Dat ja.quote:
Dat lijkt me wel. Een spel is een spel, maar een klein beetje zorgvuldigheid hoort daar ook bij !quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef Espabilado het volgende:
Kennelijk, ja.... Had het bericht niet boven kunnen doorkomen ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef blomst het volgende:
Dus daarom moest Robert naar boven, om advies te geven.
dood gevonden in bed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
na een lang ziekbed of plotseling, verkeersongeluk oid?
dat heb je in RL ook... vandaar. helaas.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje ik Déja Vu me een beetje rot nu.. vevelend dat er nu in zo'n beetje élke rls een overlijding zit...
plotseling denk ik, dood in bed gevonden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, wel dat hij dood in bed is gevonden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
En zijn advies was dan dus: Typ het maar uit en bezorg het via het voorraadhok.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef blomst het volgende:
Dus daarom moest Robert naar boven, om advies te geven.
Jaja nét RLS hé? gelukkig ook niet zijn béste vriend maar één van zijn betere... en gelukkig geen familie ook nog!quote:
ik vind het niet verkeerd dat het in de bunker is gemeld ipv boven, maar ik ben de enige denk ik?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Een spel is een spel, maar een klein beetje zorgvuldigheid hoort daar ook bij !
Vooral omdat toen hij eigenlijk het feit voorlas hij normaal bleef voorlezen en de klap pas paar zinnen later kwamquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Tessio het volgende:
Kan er niks aan doen, maar ik vond het zo heftig opeens, dat ik zelf tranen in mijn ogen kreeg.
Ja precies, zo totaal onverwachts.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Vooral omdat toen hij eigenlijk het feit voorlas hij normaal bleef voorlezen en de klap pas paar zinnen later kwam
Mja, het is geen beschermde titel hčquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En zijn advies was dan dus: Typ het maar uit en bezorg het via het voorraadhok.
ja denk ik, een harde man.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En zijn advies was dan dus: Typ het maar uit en bezorg het via het voorraadhok.
Wat zijn besluit om naar de begrafenis te gaan al wel duidelijk maakt lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef SIRA het volgende:
Aaaah, wat triest dit zeg. En dat ie zich dan drukt maakt dat ie geen nette kleren bij zich heeft. zielig zeg...
Als dat een poll wordt vind ik het vrij ziek, laat die jongen toch gewoon naar de begrafenis gaan, het is DGK niet.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het niet verkeerd dat het in de bunker is gemeld ipv boven, maar ik ben de enige denk ik?
Ja, ik heb ook enorm met Jeroen te doen, wie niet zou je zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef SIRA het volgende:
Aaaah, wat triest dit zeg. En dat ie zich dan drukt maakt dat ie geen nette kleren bij zich heeft. zielig zeg...
Nee toch, en laten ze hem dan eerst kaal scheren?/quote:
Dat ja. Geen poll.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat een poll wordt vind ik het vrij ziek, laat die jongen toch gewoon naar de begrafenis gaan, het is DGK niet.
Dat die meiden het daar nog droog weten te houden.. als je die emotie ineens zo ziet, raakt je diep.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Maria44 het volgende:
Oh jee wat erg, ik zit met tranen in mijn ogen...
Nee dat niet, maar ze lieten hem wel eerst scheren..quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat een poll wordt vind ik het vrij ziek, laat die jongen toch gewoon naar de begrafenis gaan, het is DGK niet.
+1.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef Leandra het volgende:
Welk grapje had je in gedachten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef D. het volgende:
Ik kom terug en zie een kale kop, maar om daar nu een leuk grapje over te maken lijkt me niet het juiste moment als ik de reacties van de laatste 10 minuten lees
In de bunker melden is geen probleem, maar je kunt de betrokkene ook eerst naar boven roepen en vervolgens de groep op hoogte brengen van de situatie. Een beetje respect voor emotie's mag ook wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het niet verkeerd dat het in de bunker is gemeld ipv boven, maar ik ben de enige denk ik?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk wordt dat geen poll, dat zou ziek zijn en dan kap ik per direct met kijken.
Ja, en nog zo jong ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan van alles zijn, overdosis, hartaanval. . .
Hoe dan ook, drama natuurlijk.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze lieten hem wel eerst scheren..
Het enige goede is hem apart te roepen, zonder camera`s.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef pietpaniek het volgende:
met dit soort dingen kun je het nooit goed doen als redactie he,
FF niet... Ok ?quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk wordt dat geen poll, dat zou ziek zijn en dan kap ik per direct met kijken.
Ook dat nog een keer jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee toch, en laten ze hem dan eerst kaal scheren?/
Ws de mail niet eerde bekeken.
eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de bunker melden is geen probleem, maar je kunt de betrokkene ook eerst naar boven roepen en vervolgens de groep op hoogte brengen van de situatie. Een beetje respect voor emotie's mag ook wel.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan moet hij alles nog weer uitleggen aan de groep, de enige "vrienden" in de buurt hier is waar hij nu toch bij zat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige goede is hem apart te roepen, zonder camera`s.
Dat vind ik dus ook raar. De fanmail is soms van 10 minuten voor het voorlezen en deze slipt er tussendoor?quote:
Vindt het ook niet verkeerd. Is RLS waar hij in zit. Kan me syl nog voor de geest halen die kreeg het ook via een briefje binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja leek me ook normaler. Neem dit de crew niet echt heel kwalijk ofzo, maar wel een beetje... al die meiden die steeds iets te piepen hadden zijn naar boven geweest, en dit mag ie al voorlezend voor de camera's ervarenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de bunker melden is geen probleem, maar je kunt de betrokkene ook eerst naar boven roepen en vervolgens de groep op hoogte brengen van de situatie. Een beetje respect voor emotie's mag ook wel.
Volgens mij hebben ze die mail pas later ontdekt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee toch, en laten ze hem dan eerst kaal scheren?/
Ws de mail niet eerde bekeken.
ik vraag me af of ze het al wisten voor ze 'm zich lieten scheren. if so vind ik 't helemaal laag. Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. Daar was ik bij DGK ook al laaiend over toen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze lieten hem wel eerst scheren..
Maar met Sylvia was het haar opa vader. Dit is geen familie van Jeroen, wél een van zn beste vrienden waar ie misschien nog wel closer mee was dan met familie. . .quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
ok, ik weet dat ze moeten leren enzo he, maar dit doe je NIET met een fokking briefje.
ik weet niet wiens idee dat was om dat met een briefje te doen, maar die heeft eigenlijk niets te zoeken in de redactie van zo'n programma, sorry dat ik het zeg.
En nou mag ik HOPEN dat ze het niet als vrijwillige exit gaan zien als-ie besluit te gaan.
omg
Ik schaam me altijd als ik naar dergelijke momenten zit te kijken. Datzelfde had ik bij Sylvia in DGK. Daar moet je eigenlijk geen tv-moment van maken. Zit hier met tranen in m'n ogen. Als ik daar had gezeten en ik had dat via een lullig briefje gekregen had ik serieus niet voor mezelf ingestaan. Dat doe je gewoon niet. Nooit. Klaar.
Als Jeroen vertrekt, gaat Amber waarschijnlijk ook, en dan is het al snel einde oefening.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, ik neem aan, dat als Jeroen er voor kiest om niet terug te komen, dat er geen geld uit de prijzenpot gaat? Of wordt dat een poll?
+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
ok, ik weet dat ze moeten leren enzo he, maar dit doe je NIET met een fokking briefje.
ik weet niet wiens idee dat was om dat met een briefje te doen, maar die heeft eigenlijk niets te zoeken in de redactie van zo'n programma, sorry dat ik het zeg.
En nou mag ik HOPEN dat ze het niet als vrijwillige exit gaan zien als-ie besluit te gaan.
omg
Ik schaam me altijd als ik naar dergelijke momenten zit te kijken. Datzelfde had ik bij Sylvia in DGK. Daar moet je eigenlijk geen tv-moment van maken. Zit hier met tranen in m'n ogen. Als ik daar had gezeten en ik had dat via een lullig briefje gekregen had ik serieus niet voor mezelf ingestaan. Dat doe je gewoon niet. Nooit. Klaar.
Dat ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
Eens!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze het al wisten voor ze 'm zich lieten scheren. if so vind ik 't helemaal laag. Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. Daar was ik bij DGK ook al laaiend over toen...
Eensch. Ik ben er ook helemaal stil van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
Ben ook benieuwd..quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, laat maar zien nu hoe hárd de Bunker is....
Het lijkt me dat ze het nog niet wisten anders is het wel een kutstreek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze het al wisten voor ze 'm zich lieten scheren. if so vind ik 't helemaal laag. Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. Daar was ik bij DGK ook al laaiend over toen...
Kan jij niet even je mond houden, je vorige posts waren ook al zo kut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Yup, het was een fullscreen online confrontatie moment.. wees als Regie dan ook zo hard om als Jeroen naar de begrafenis wil, gelijk een vrijwillige extit oplegd!!
dat wel, maar veel komt er nog niet uit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:41 schreef Marrije het volgende:
Kijk dat vind ik wel een goede zet, dat Robert er nu bij komt zitten.
Tuurlijk wisten ze dat niet, zo ziek kun je niet zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:
Als dat zo is, mogen ze van mij stoppen met die ..Bunker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen, hoe naar het ook is, hoe dramatisch het ook is, het maakt wel onderdeel uit van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
Kut, wat een toestand. Schaam me eik dat ik dit cap maar het hoort er wel bij. Sorry FOK!kers.![]()
[ afbeelding ]
Dit was toch wel bikkelhard, dacht ik zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, laat maar zien nu hoe hárd de Bunker is....
Ik verwacht dat op het moment dat Robert met spoed geroepen werd, de mail gelezen is. Hij was toen al kaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou ja, het zal eerder nalatigheid zijn geweest dan opzet. Ik kan me niet voorstellen dat de redactie/regie hier per se TV mee wil maken.
Dat gaan veronderstellen slaat idd ook weer nergens opquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Tuurlijk wisten ze dat niet, zo ziek kun je niet zijn.
Maar goed, hij zit er in elk geval, voor het geval dat. Jeroen zal nu meer behoefte hebben aan een bekende dus Robert kan zich beter beneden nuttig maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dat wel, maar veel komt er nog niet uit.
Een beetje ervaren TV-maker heeft dit toch als regel #1 in z'n handboek staan !quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
.... Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. ....
Ik mag toch aannemen dat de redactie wel contact heeft gehad met familie? En dat in dat contact de mate van betrokkenheid ook aan de orde is geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
De redactie kon ook niet weten wat voor inpact dit had op Jeroen zegt Robert
ik vind van wel. ik vind dat hij daar de ruimte voor moet krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
mag hij naar de begravenis ?
ja zeker weten, t is een spelletje, maar daarbinnen zijn ook menselijke grenzen
Ik weet niet wie het zei maar vooral deze viel mij op...quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef SIRA het volgende:
Kan die Amber even op mute, sjonge jonge wat komen er domme dingen uit dat mens zeg.
NeeNee.. zó gaan we dat niet doen hier.. de Bunker was een hárd spel.. een hárd rls-Spel.dus! Jeroen mag weg, maar dan exit ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kan jij niet even je mond houden, je vorige posts waren ook al zo kut.
Tuurlijk wisten ze het niet voor ze hem lieten scheren. Hoe laag denk je eigenlijk niet over Bram & Co.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou ja, ergens is dat natuurlijk waar. Zij kunnen niet weten hoe goed bevriend ze met elkaar waren, zonder daarvoor van alles te moeten verifiëren en daarmee langer te wachten met het brengen van het bericht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Denk niet dat de redactie de ballen heeft om uit te leggen waarom (en wie) tot zo'n beslissing is gekomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
respectloze reactiequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
NeeNee.. zó gaan we dat niet doen hier.. de Bunker was een hárd spel.. een hárd rls-Spel.dus! Jeroen mag weg, maar dan exit ook!
Tsja, je bent een self proclaimed shrink of niet hč? Wat een bosmongool.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Hieruit blijkt dat ze hebben overwogen wat ze zouden doen: naar boven roepen of in de bunker geven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Precies die ja. en ook van "ja, Jeroen stortte helemaal in" Ja gek he.. dom mokkel, pfffquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef HailStorm het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het zei maar vooral deze viel mij op...
"Ik moet even een paar dingen op een rijtje zetten:"
"Heb je een potlood nodig?"
Jezus man, dat je er überhaupt over nadenkt om zo'n situatie puur binnen de regeltjes en kaders van een RLS te beoordelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
NeeNee.. zó gaan we dat niet doen hier.. de Bunker was een hárd spel.. een hárd rls-Spel.dus! Jeroen mag weg, maar dan exit ook!
Nee, dat weet je nooit, met niemand niet en daarom hadden ze het ook nooit op die manier mogen doen, vind ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Ze zijn allemaal een beetje in de war. Vind ik niet gek hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Espabilado het volgende:
Peter vraagt zich af of de opdracht mislukt isNaja iedereen zegt wel eens iets doms bij zoiets.
Kan deze user geen ban krijgen, hij is vanaf ongeveer zijn eerste post in TBO al fucking irritant en dit mag wel de druppel zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
je gaat er vanuit dat het iemand aangrijpt als hij bericht krijgt dat iemand uit zijn omgeving is overleden. Dat moet je niet on-camera willen doen vind ik. Ik kom op mijn eerdere woorden dan ook terug, ik zou een slecht tv-maker zijn omdat ik teveel gevoel in m'n donder heb daarvoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou ja, ergens is dat natuurlijk waar. Zij kunnen niet weten hoe goed bevriend ze met elkaar waren, zonder daarvoor van alles te moeten verifiëren en daarmee langer te wachten met het brengen van het bericht.
Dit is wel hele harde reality soap. Wat mij betreft geen geld uit de pot als hij vrijwillig exit gaat / is, dan blijft Amber ook nog even hangen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een ieder zijn mening.. dit is een Forum en het is Jeroen zijn Spel nu!
hij is van vol en zit doelbewust te stoken. don't feed the troll.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kan deze user geen ban krijgen, hij is vanaf ongeveer zijn eerste post in TBO al fucking irritant en dit mag wel de druppel zijn.
Elke overledene komt hard aan, zeker als je afgesloten zit van familie en vrienden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou ja, ergens is dat natuurlijk waar. Zij kunnen niet weten hoe goed bevriend ze met elkaar waren, zonder daarvoor van alles te moeten verifiëren en daarmee langer te wachten met het brengen van het bericht.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
redactie:
- sla dat feest maar over vanavond als die al geplanned stond
- als jeroen eruit gaat natuurlijk geen 2500 euro uit de pot halen
- eventuele opdrachten cancellen vandaag. daar staan hun hoofden niet echt naar heb ik het idee
- stuur die robert schulten maar naar huis. het is mij volstrekt onduidelijk wat hij kwam doen. je had net zo goed de toiletjuffrouw van de burger king er neer kunnen zetten. die zegt ook niks.
Het wordt op dit moment aldus contiue en life en op rls-wijze gebracht... dus klets me nou geen semi-emopraat aan já?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jezus man, dat je er überhaupt over nadenkt om zo'n situatie puur binnen de regeltjes en kaders van een RLS te beoordelen
Ik denk dat het wel meevalt, maar hem het zo voor laten lezen was not done, ik was wel even heel bang dat toen Pim voor de camera stond dat er zou klinken dat ie aan de kant moest... gelukkig gebeurde dat niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
je gaat er vanuit dat het iemand aangrijpt als hij bericht krijgt dat iemand uit zijn omgeving is overleden. Dat moet je niet on-camera willen doen vind ik. Ik kom op mijn eerdere woorden dan ook terug, ik zou een slecht tv-maker zijn omdat ik teveel gevoel in m'n donder heb daarvoor.
De gemiddelde tv-maker gaat hier ws gewoon overheen met een 'jaaa, vette tv, dit is mooi, dit is mooi, hou vast. Inzoomen camera 12, ik wil die tranen in beeld!'
Ik zou zelf ws zeggen 'doe cam en geluid maar even uit, we gaan zo weer verder' en daar dan zelf een potje bij janken.
Eensch. Einde oefening. Het spel is het spel hoe hard de realiteit ook is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Juist, JdM zou zeggen. Als je gaat is het exit en dankjewel voor de 10k borg. Eerst maar eens kijken hoe B&B dit gaan oplossen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
je gaat er vanuit dat het iemand aangrijpt als hij bericht krijgt dat iemand uit zijn omgeving is overleden. Dat moet je niet on-camera willen doen vind ik. Ik kom op mijn eerdere woorden dan ook terug, ik zou een slecht tv-maker zijn omdat ik teveel gevoel in m'n donder heb daarvoor.
De gemiddelde tv-maker gaat hier ws gewoon overheen met een 'jaaa, vette tv, dit is mooi, dit is mooi, hou vast. Inzoomen camera 12, ik wil die tranen in beeld!'
Ik zou zelf ws zeggen 'doe cam en geluid maar even uit, we gaan zo weer verder' en daar dan zelf een potje bij janken.
Ik zeg niet dit is mooi dit is mooi, maar wél dit ís tv, en ja, ook wel vette tv. Niet in de zin van vet leuk natuurlijk, maar wel vet dramatisch. Ik zou dan ook door zijn blijven filmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
er was niet gezegd dat ie m hardop voor moest lezen, dat deed ie uit zichzelf toch? (logisch ook, want dit verwacht je niet)quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, maar hem het zo voor laten lezen was not done, ik was wel even heel bang dat toen Pim voor de camera stond dat er zou klinken dat ie aan de kant moest... gelukkig gebeurde dat niet.
Om een ban vragen is not done, maar ik begrijp het volkomenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kan deze user geen ban krijgen, hij is vanaf ongeveer zijn eerste post in TBO al fucking irritant en dit mag wel de druppel zijn.
volledig terecht. ik zou daar ook niet voor 8000 euro blijven zitten. kan zijn dat hij wel blijft hoor, vanwege de uitdaging enzo, maar ik zou het volledig begrijpen als hij vertrekt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen lijkt me niet iemand die koste wat het kost wil winnen, en de lol is er wel af.
Volgens mij vertrekt hij.
Denk niet dat de redactie zich daarover tegen ons hoeft te verantwoorden!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk niet dat de redactie de ballen heeft om uit te leggen waarom (en wie) tot zo'n beslissing is gekomen.
Mag ik dan een autistenfilter bij m'n abbo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
hij is van vol en zit doelbewust te stoken. don't feed the troll.
Als je bij de buren het verleden van deze user bekijkt, dan weet je waarom hij nu hier zit !quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
ik gok dat hij dacht dat het fanmail was? en ze moeten alles altijd hardop voorlezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er was niet gezegd dat ie m hardop voor moest lezen, dat deed ie uit zichzelf toch? (logisch ook, want dit verwacht je niet)
Dit is opruien.. héél erg van deze tijd, doe een poll.. met voldoende credits ga ik vrijwillig in Ban!.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Mag ik dan een autistenfilter bij m'n abbo?
Dat bedoelde ik niet. Als je terug leest zul je zien dat ik het brengen van het bericht op deze manier ook niet goedkeur. Mijn reactie was er een op de uitspraak van die hobbypsycholoog, namelijk dat de redactie misschien niet goed kon inschatten wat de impact op Jeroen zou zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
IK denk wel dat jeroen blijft, als hij naar de begrafenis mag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Eensch. Einde oefening. Het spel is het spel hoe hard de realiteit ook is.
Daarbij kan ik me totaal niet voorstellen dat hij terug zal willen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Mag ik dan een autistenfilter bij m'n abbo?
Duidelijk. Rare keuze van de ouders, maar dat is aan hun.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
Ik zal proberen de boel toe te lichten.
De ouders van Jeroen hebben verzocht dit bericht on stream door Jeroen voor te laten lezen.
Dit bericht kwam pas binnen nadat Jeroen was geschoren.
Poll: 5thencounter een ban?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit is opruien.. héél erg van deze tijd, doe een poll.. met voldoende credits ga ik vrijwillig in Ban!.
Huh? En de reden daarvoor was?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
De ouders van Jeroen hebben verzocht dit bericht on stream door Jeroen voor te laten lezen.
wtf? een act dus? Dat zou wel een tyfusstreek zijn, zegquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Marrije het volgende:
Maar Jeroen zit alweer te lachen aan de telefoon, als ik Marielin goed begrijp.
Fijn dat je dit hier neerzet is er gelijk een hoop gespeculeer verdwenen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
Kee, bedankt voor de opheldering. Succes daar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
Wat ik dus al zei, ze hebben contact gehad met direct betrokkenen en dit besloten na overleg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
Hmm.. je valt me tegen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je bij de buren het verleden van deze user bekijkt, dan weet je waarom hij nu hier zit !
eensch. snap ik niet helemaal waarom dat on-stream zou moeten. dan nog ben je daar natuurlijk als regie zelf bij en kun je ook zelf nadenken natuurlijk en besluiten het NIET on-stream te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:58 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Duidelijk. Rare keuze van de ouders, maar dat is aan hun.
ff ontlading, is ook heel normaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef Pek het volgende:
[..]
wtf? een act dus? Dat zou wel een tyfusstreek zijn, zeg
netjes dat je het meld ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
Hoezo rare keuze nou weer. Daar hebben wij toch niets mee te maken. Je eindigt je zin goed met dat is aan hun.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:58 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Duidelijk. Rare keuze van de ouders, maar dat is aan hun.
Haha... Ik ben de laatste die er op uit is om moralistische emopraatjes te verkopen en mee te huilen met de wolven in het bos, maar de regeltjes en bespiegelinkjes rondom een een RLS zijn imo nogal onbeduidend vergeleken met iemand die net een van z'n beste vrienden is verloren. That's all...quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt op dit moment aldus contiue en life en op rls-wijze gebracht... dus klets me nou geen semi-emopraat aan já?
De ouders van Jeroen maken de dienst uit bij de regie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
LOLquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef Danny het volgende:
*polletje*
We zullen er nog wel achterkomenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef Dottey het volgende:
Jeroen gaat denk ik terug komen in de groep en behoudt zijn plaats.. Ik vind het super jammer voor hem wat er is gebeurd.
Ik hoop dat de bewoners, kijkers en prog makers hem gewoon maandag (of wanneer dan ook die begravenis is) de kans geven om daar heen te gaan om laatste respect te geven.
Mocht Jeroen de optie krijgen te blijven (terug komen) vind ik dat prima.. Mocht hij wegblijven daar hij er echt geen zin meer in heeft vind ik dat ook prima.
Jees wat een gedoe zeg..
Lijkt me gewoon gedrag hoor. Nooit iemand kwartier in tranen gezien die daarna weer probeert de draad op te pakken door beetje luchtig te doen en wat te lachen? Wel met een toon natuurlijk waar de triestheid nog vanaf klinkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef Pek het volgende:
[..]
wtf? een act dus? Dat zou wel een tyfusstreek zijn, zeg
Dat ben ik niet met je eens, de keuze van de ouders moet je als regie weer accepteren. Ze kennen Jeroen 't best.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. snap ik niet helemaal waarom dat on-stream zou moeten. dan nog ben je daar natuurlijk als regie zelf bij en kun je ook zelf nadenken natuurlijk en besluiten het NIET on-stream te doen.
Maar goed.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit is opruien.. héél erg van deze tijd, doe een poll.. met voldoende credits ga ik vrijwillig in Ban!.
Poll: 5thencounter een ban?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef Pek het volgende:
[..]
LOL![]()
Dat zouden we met alle users moeten doen, dolle pret
Jeroen doet mee aan een RL programma en dit hoort volgens hen bij het leven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? En de reden daarvoor was?
Dit bedoel ik niet persoonlijk Tom, maar ik vind het zo'n raar verzoek.
Ik geloof daar totaal niets van. Door het kaalscheren en de jolijt maakte het contrast groot en maakt het lastig omschakelen. Het bericht had hij misschien achter te horen kunnen krijgen. Zelf denk ik het dat het geen ene moer uitmaakt of dat nu op de streams of niet gebeurd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
dat gaat ons geen reet aan imho.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? En de reden daarvoor was?
Dit bedoel ik niet persoonlijk Tom, maar ik vind het zo'n raar verzoek.
Zou mooi worden als je als programmamaker maar moet doen wat de ouders van de kandidaten willen. Ik neem aan dat je als programmamaker zelf normen en waarden hebt die je niet zomaar opzij schuift omdat de ouders van een kandidaat dat willen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, de keuze van de ouders moet je als regie weer accepteren. Ze kennen Jeroen 't best.
Ik krijg een beetje bij jou op dit moment het gevoel wat er ook beslist wordt door de regie er niets goeds is in jou ogen. Alles loop je af te kraken. Zul je wel je redenen voor hebben maar probeer ook eens iets positief te zien wie weet helpt het.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. snap ik niet helemaal waarom dat on-stream zou moeten. dan nog ben je daar natuurlijk als regie zelf bij en kun je ook zelf nadenken natuurlijk en besluiten het NIET on-stream te doen.
Maar goed.
hear hear.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, de keuze van de ouders moet je als regie weer accepteren. Ze kennen Jeroen 't best.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje bij jou op dit moment het gevoel wat er ook beslist wordt door de regie er niets goeds is in jou ogen. Alles loop je af te kraken. Zul je wel je redenen voor hebben maar probeer ook eens iets positief te zien wie weet helpt het.
je leest erg selectiefquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje bij jou op dit moment het gevoel wat er ook beslist wordt door de regie er niets goeds is in jou ogen. Alles loop je af te kraken. Zul je wel je redenen voor hebben maar probeer ook eens iets positief te zien wie weet helpt het.
Dat ben ik helemaal met ze eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeroen doet mee aan een RL programma en dit hoort volgens hen bij het leven.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef Pek het volgende:
[..]
LOL![]()
Dat zouden we met alle users moeten doen, dolle pret
Ik neem dan toch even de post van Maria44 mee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef Dementor het volgende:
Maar goed, slechte beslissing van de reactie imho.quote:De ouders van Jeroen maken de dienst uit bij de regie?
Jeroen zei dat het tien voor zes geschreven was, omstreeks 7 uur is hij geschoren.
Idem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:04 schreef Peter6000 het volgende:
Nee gestemd op de Poll, en postings op andere fora van deze user zijn irrelevant.
Dan is het aan Jeroen om zijn Spel verder te spelen of te beëindigen.. niets meer en niets minder! Maar op dit moment krijg ik de indruk van een zeer zwaar overtrokken emotie-uitbarsting. dáár maar hier niet minder! heel nornaal trouwens na een lange tijd an opsluiting en ontbering...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haha... Ik ben de laatste die er op uit is om moralistische emopraatjes te verkopen en mee te huilen met de wolven in het bos, maar de regeltjes en bespiegelinkjes rondom een een RLS zijn imo nogal onbeduidend vergeleken met iemand die net een van z'n beste vrienden is verloren. That's all...
Jeroen en ook de andere bunkerbewoners zullen zoiets wel besproken hebben met het thuisfront, want ook al is het maar een maand, er kan altijd iets gebeuren .quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem dan toch even de post van Maria44 mee.
[..]
Maar goed, slechte beslissing van de reactie imho.
Zit opzich wat in. Iedereen (op enkele idioten na) is er door geraakt en dat heeft misschien ook wel iets goeds. En als zoiets expres zou gedaan zijn voor dat drama-effect is het evil, maar dat is niet zo. Ik durf wel te zeggen dat ze bij redactie echt niet zoiets hebben van 'dat is goed voor het drama aspect'. Gewoon zwaar nieuws, ouders maken de keuze, en wij kijken toe... geschokt door de emotie... verder hebben wij er weinig mee te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, heb vanaf vannacht terug zitten lezen en er is nog geen positief iets neergezet door je.quote:
Ok, zeg maar hoelang....quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Poll: 5thencounter een ban?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
wanneer vind je het genoeg? Ik vind 87% al aardig genoeg namelijk...
Kijk wel uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Open een topic en start een poll zou ik zeggen
Nou, dat valt wel mee. GAA, je weet dat je een super forum-verzieker bent, dat heb je al bewezen. En de rest zal ik echt niet openbaar maken ! Ik ben niet de "jugde" die jou een levenslang gaat geven, hoewel ik het je zeker toewens. Laat je gewoon helpen man !quote:
Ik heb wel ff 2 x nagedacht of ik eerlijk mn mening zou geven, aangezien ik zwaar in de minderheid ben en het nogal gevoelig ligt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan is het aan Jeroen om zijn Spel verder te spelen of te beëindigen.. niets meer en niets minder! Maar op dit moment krijg ik de indruk van een zeer zwaar overtrokken emotie-uitbarsting. dáár maar hier niet minder! heel nornaal trouwens na een lange tijd an opsluiting en ontbering...
Ik begon al te denken dat Sly z'n account had gehacked...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Is hij een kloon van Neo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. GAA, je weet dat je een super forum-verzieker bent, dat heb je al bewezen. En de rest zal ik echt niet openbaar maken ! Ik ben niet de "jugde" die jou een levenslang gaat geven, hoewel ik het je zeker toewens. Laat je gewoon helpen man !
Ze ziiten er net 9 dagen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Dan is het aan Jeroen om zijn Spel verder te spelen of te beëindigen.. niets meer en niets minder! Maar op dit moment krijg ik de indruk van een zeer zwaar overtrokken emotie-uitbarsting. dáár maar hier niet minder! heel nornaal trouwens na een lange tijd an opsluiting en ontbering...
't Voorzichtigst moet je zijn met je toon.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb wel ff 2 x nagedacht of ik eerlijk mn mening zou geven, aangezien ik zwaar in de minderheid ben en het nogal gevoelig ligt.
16 dagen wat mij betreft.....quote:
Ja man, heel overtrokkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou mooi worden als je als programmamaker maar moet doen wat de ouders van de kandidaten willen. Ik neem aan dat je als programmamaker zelf normen en waarden hebt die je niet zomaar opzij schuift omdat de ouders van een kandidaat dat willen.
Ik snap hun keuze nu wat beter hoor, daar niet van, maar IK had het nog steeds niet op die manier gedaan...
Bedankt voor het melden, maar de tranen schoten in mijn ogen toen dit on stream was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
je wilt er een tijd aan hangen?quote:
volgens mij heb ik die balans te pakkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef Susi het volgende:
[..]
't Voorzichtigst moet je zijn met je toon.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles heeft een functie, ook kritiek en die ben ik nooit uit de weg gegaan! Je hebt mijn historie uit mijn "zwarte periode" ook gelijk maar meegeteld. maar ja wie heeft die niet in zijn leven?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. GAA, je weet dat je een super forum-verzieker bent, dat heb je al bewezen. En de rest zal ik echt niet openbaar maken ! Ik ben niet de "jugde" die jou een levenslang gaat geven, hoewel ik het je zeker toewens. Laat je gewoon helpen man !
iedereen mag toch gewoon zijn of haar mening geven. We hoeven het niet eens te zijn met elkaar of met de regie of wat ook. Als we een theekransje willen kunnen we naar GP, NL of TVQquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb wel ff 2 x nagedacht of ik eerlijk mn mening zou geven, aangezien ik zwaar in de minderheid ben en het nogal gevoelig ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |