+1.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef Leandra het volgende:
Als dat een poll wordt vind ik het vrij ziek, laat die jongen toch gewoon naar de begrafenis gaan, het is DGK niet.
Welk grapje had je in gedachten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef D. het volgende:
Ik kom terug en zie een kale kop, maar om daar nu een leuk grapje over te maken lijkt me niet het juiste moment als ik de reacties van de laatste 10 minuten lees
In de bunker melden is geen probleem, maar je kunt de betrokkene ook eerst naar boven roepen en vervolgens de groep op hoogte brengen van de situatie. Een beetje respect voor emotie's mag ook wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het niet verkeerd dat het in de bunker is gemeld ipv boven, maar ik ben de enige denk ik?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk wordt dat geen poll, dat zou ziek zijn en dan kap ik per direct met kijken.
Ja, en nog zo jong ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan van alles zijn, overdosis, hartaanval. . .
Hoe dan ook, drama natuurlijk.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze lieten hem wel eerst scheren..
Het enige goede is hem apart te roepen, zonder camera`s.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef pietpaniek het volgende:
met dit soort dingen kun je het nooit goed doen als redactie he,
FF niet... Ok ?quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk wordt dat geen poll, dat zou ziek zijn en dan kap ik per direct met kijken.
Ook dat nog een keer jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee toch, en laten ze hem dan eerst kaal scheren?/
Ws de mail niet eerde bekeken.
eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de bunker melden is geen probleem, maar je kunt de betrokkene ook eerst naar boven roepen en vervolgens de groep op hoogte brengen van de situatie. Een beetje respect voor emotie's mag ook wel.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan moet hij alles nog weer uitleggen aan de groep, de enige "vrienden" in de buurt hier is waar hij nu toch bij zat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige goede is hem apart te roepen, zonder camera`s.
Dat vind ik dus ook raar. De fanmail is soms van 10 minuten voor het voorlezen en deze slipt er tussendoor?quote:
Vindt het ook niet verkeerd. Is RLS waar hij in zit. Kan me syl nog voor de geest halen die kreeg het ook via een briefje binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het niet verkeerd dat het in de bunker is gemeld ipv boven, maar ik ben de enige denk ik?
Ja leek me ook normaler. Neem dit de crew niet echt heel kwalijk ofzo, maar wel een beetje... al die meiden die steeds iets te piepen hadden zijn naar boven geweest, en dit mag ie al voorlezend voor de camera's ervarenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de bunker melden is geen probleem, maar je kunt de betrokkene ook eerst naar boven roepen en vervolgens de groep op hoogte brengen van de situatie. Een beetje respect voor emotie's mag ook wel.
Volgens mij hebben ze die mail pas later ontdekt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee toch, en laten ze hem dan eerst kaal scheren?/
Ws de mail niet eerde bekeken.
ik vraag me af of ze het al wisten voor ze 'm zich lieten scheren. if so vind ik 't helemaal laag. Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. Daar was ik bij DGK ook al laaiend over toen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze lieten hem wel eerst scheren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |