Ja precies, zo totaal onverwachts.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Vooral omdat toen hij eigenlijk het feit voorlas hij normaal bleef voorlezen en de klap pas paar zinnen later kwam
Mja, het is geen beschermde titel hèquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En zijn advies was dan dus: Typ het maar uit en bezorg het via het voorraadhok.
ja denk ik, een harde man.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En zijn advies was dan dus: Typ het maar uit en bezorg het via het voorraadhok.
Wat zijn besluit om naar de begrafenis te gaan al wel duidelijk maakt lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef SIRA het volgende:
Aaaah, wat triest dit zeg. En dat ie zich dan drukt maakt dat ie geen nette kleren bij zich heeft. zielig zeg...
Als dat een poll wordt vind ik het vrij ziek, laat die jongen toch gewoon naar de begrafenis gaan, het is DGK niet.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het niet verkeerd dat het in de bunker is gemeld ipv boven, maar ik ben de enige denk ik?
Ja, ik heb ook enorm met Jeroen te doen, wie niet zou je zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef SIRA het volgende:
Aaaah, wat triest dit zeg. En dat ie zich dan drukt maakt dat ie geen nette kleren bij zich heeft. zielig zeg...
Nee toch, en laten ze hem dan eerst kaal scheren?/quote:
Dat ja. Geen poll.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat een poll wordt vind ik het vrij ziek, laat die jongen toch gewoon naar de begrafenis gaan, het is DGK niet.
Dat die meiden het daar nog droog weten te houden.. als je die emotie ineens zo ziet, raakt je diep.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Maria44 het volgende:
Oh jee wat erg, ik zit met tranen in mijn ogen...
Nee dat niet, maar ze lieten hem wel eerst scheren..quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat een poll wordt vind ik het vrij ziek, laat die jongen toch gewoon naar de begrafenis gaan, het is DGK niet.
+1.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef Leandra het volgende:
Welk grapje had je in gedachten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef D. het volgende:
Ik kom terug en zie een kale kop, maar om daar nu een leuk grapje over te maken lijkt me niet het juiste moment als ik de reacties van de laatste 10 minuten lees
In de bunker melden is geen probleem, maar je kunt de betrokkene ook eerst naar boven roepen en vervolgens de groep op hoogte brengen van de situatie. Een beetje respect voor emotie's mag ook wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het niet verkeerd dat het in de bunker is gemeld ipv boven, maar ik ben de enige denk ik?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk wordt dat geen poll, dat zou ziek zijn en dan kap ik per direct met kijken.
Ja, en nog zo jong ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan van alles zijn, overdosis, hartaanval. . .
Hoe dan ook, drama natuurlijk.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze lieten hem wel eerst scheren..
Het enige goede is hem apart te roepen, zonder camera`s.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef pietpaniek het volgende:
met dit soort dingen kun je het nooit goed doen als redactie he,
FF niet... Ok ?quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk wordt dat geen poll, dat zou ziek zijn en dan kap ik per direct met kijken.
Ook dat nog een keer jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee toch, en laten ze hem dan eerst kaal scheren?/
Ws de mail niet eerde bekeken.
eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de bunker melden is geen probleem, maar je kunt de betrokkene ook eerst naar boven roepen en vervolgens de groep op hoogte brengen van de situatie. Een beetje respect voor emotie's mag ook wel.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan moet hij alles nog weer uitleggen aan de groep, de enige "vrienden" in de buurt hier is waar hij nu toch bij zat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige goede is hem apart te roepen, zonder camera`s.
Dat vind ik dus ook raar. De fanmail is soms van 10 minuten voor het voorlezen en deze slipt er tussendoor?quote:
Vindt het ook niet verkeerd. Is RLS waar hij in zit. Kan me syl nog voor de geest halen die kreeg het ook via een briefje binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja leek me ook normaler. Neem dit de crew niet echt heel kwalijk ofzo, maar wel een beetje... al die meiden die steeds iets te piepen hadden zijn naar boven geweest, en dit mag ie al voorlezend voor de camera's ervarenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de bunker melden is geen probleem, maar je kunt de betrokkene ook eerst naar boven roepen en vervolgens de groep op hoogte brengen van de situatie. Een beetje respect voor emotie's mag ook wel.
Volgens mij hebben ze die mail pas later ontdekt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee toch, en laten ze hem dan eerst kaal scheren?/
Ws de mail niet eerde bekeken.
ik vraag me af of ze het al wisten voor ze 'm zich lieten scheren. if so vind ik 't helemaal laag. Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. Daar was ik bij DGK ook al laaiend over toen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze lieten hem wel eerst scheren..
Maar met Sylvia was het haar opa vader. Dit is geen familie van Jeroen, wél een van zn beste vrienden waar ie misschien nog wel closer mee was dan met familie. . .quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
ok, ik weet dat ze moeten leren enzo he, maar dit doe je NIET met een fokking briefje.
ik weet niet wiens idee dat was om dat met een briefje te doen, maar die heeft eigenlijk niets te zoeken in de redactie van zo'n programma, sorry dat ik het zeg.
En nou mag ik HOPEN dat ze het niet als vrijwillige exit gaan zien als-ie besluit te gaan.
omg
Ik schaam me altijd als ik naar dergelijke momenten zit te kijken. Datzelfde had ik bij Sylvia in DGK. Daar moet je eigenlijk geen tv-moment van maken. Zit hier met tranen in m'n ogen. Als ik daar had gezeten en ik had dat via een lullig briefje gekregen had ik serieus niet voor mezelf ingestaan. Dat doe je gewoon niet. Nooit. Klaar.
Als Jeroen vertrekt, gaat Amber waarschijnlijk ook, en dan is het al snel einde oefening.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, ik neem aan, dat als Jeroen er voor kiest om niet terug te komen, dat er geen geld uit de prijzenpot gaat? Of wordt dat een poll?
+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
ok, ik weet dat ze moeten leren enzo he, maar dit doe je NIET met een fokking briefje.
ik weet niet wiens idee dat was om dat met een briefje te doen, maar die heeft eigenlijk niets te zoeken in de redactie van zo'n programma, sorry dat ik het zeg.
En nou mag ik HOPEN dat ze het niet als vrijwillige exit gaan zien als-ie besluit te gaan.
omg
Ik schaam me altijd als ik naar dergelijke momenten zit te kijken. Datzelfde had ik bij Sylvia in DGK. Daar moet je eigenlijk geen tv-moment van maken. Zit hier met tranen in m'n ogen. Als ik daar had gezeten en ik had dat via een lullig briefje gekregen had ik serieus niet voor mezelf ingestaan. Dat doe je gewoon niet. Nooit. Klaar.
Dat ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
Eens!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze het al wisten voor ze 'm zich lieten scheren. if so vind ik 't helemaal laag. Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. Daar was ik bij DGK ook al laaiend over toen...
Eensch. Ik ben er ook helemaal stil van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
Ben ook benieuwd..quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, laat maar zien nu hoe hárd de Bunker is....
Het lijkt me dat ze het nog niet wisten anders is het wel een kutstreek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze het al wisten voor ze 'm zich lieten scheren. if so vind ik 't helemaal laag. Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. Daar was ik bij DGK ook al laaiend over toen...
Kan jij niet even je mond houden, je vorige posts waren ook al zo kut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Yup, het was een fullscreen online confrontatie moment.. wees als Regie dan ook zo hard om als Jeroen naar de begrafenis wil, gelijk een vrijwillige extit oplegd!!
dat wel, maar veel komt er nog niet uit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:41 schreef Marrije het volgende:
Kijk dat vind ik wel een goede zet, dat Robert er nu bij komt zitten.
Tuurlijk wisten ze dat niet, zo ziek kun je niet zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:
Als dat zo is, mogen ze van mij stoppen met die ..Bunker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen, hoe naar het ook is, hoe dramatisch het ook is, het maakt wel onderdeel uit van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
Kut, wat een toestand. Schaam me eik dat ik dit cap maar het hoort er wel bij. Sorry FOK!kers.![]()
[ afbeelding ]
Dit was toch wel bikkelhard, dacht ik zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, laat maar zien nu hoe hárd de Bunker is....
Ik verwacht dat op het moment dat Robert met spoed geroepen werd, de mail gelezen is. Hij was toen al kaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou ja, het zal eerder nalatigheid zijn geweest dan opzet. Ik kan me niet voorstellen dat de redactie/regie hier per se TV mee wil maken.
Dat gaan veronderstellen slaat idd ook weer nergens opquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Tuurlijk wisten ze dat niet, zo ziek kun je niet zijn.
Maar goed, hij zit er in elk geval, voor het geval dat. Jeroen zal nu meer behoefte hebben aan een bekende dus Robert kan zich beter beneden nuttig maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dat wel, maar veel komt er nog niet uit.
Een beetje ervaren TV-maker heeft dit toch als regel #1 in z'n handboek staan !quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
.... Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. ....
Ik mag toch aannemen dat de redactie wel contact heeft gehad met familie? En dat in dat contact de mate van betrokkenheid ook aan de orde is geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
De redactie kon ook niet weten wat voor inpact dit had op Jeroen zegt Robert
ik vind van wel. ik vind dat hij daar de ruimte voor moet krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
mag hij naar de begravenis ?
ja zeker weten, t is een spelletje, maar daarbinnen zijn ook menselijke grenzen
Ik weet niet wie het zei maar vooral deze viel mij op...quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef SIRA het volgende:
Kan die Amber even op mute, sjonge jonge wat komen er domme dingen uit dat mens zeg.
NeeNee.. zó gaan we dat niet doen hier.. de Bunker was een hárd spel.. een hárd rls-Spel.dus! Jeroen mag weg, maar dan exit ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kan jij niet even je mond houden, je vorige posts waren ook al zo kut.
Tuurlijk wisten ze het niet voor ze hem lieten scheren. Hoe laag denk je eigenlijk niet over Bram & Co.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou ja, ergens is dat natuurlijk waar. Zij kunnen niet weten hoe goed bevriend ze met elkaar waren, zonder daarvoor van alles te moeten verifiëren en daarmee langer te wachten met het brengen van het bericht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Denk niet dat de redactie de ballen heeft om uit te leggen waarom (en wie) tot zo'n beslissing is gekomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
respectloze reactiequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
NeeNee.. zó gaan we dat niet doen hier.. de Bunker was een hárd spel.. een hárd rls-Spel.dus! Jeroen mag weg, maar dan exit ook!
Tsja, je bent een self proclaimed shrink of niet hè? Wat een bosmongool.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Hieruit blijkt dat ze hebben overwogen wat ze zouden doen: naar boven roepen of in de bunker geven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Precies die ja. en ook van "ja, Jeroen stortte helemaal in" Ja gek he.. dom mokkel, pfffquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef HailStorm het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het zei maar vooral deze viel mij op...
"Ik moet even een paar dingen op een rijtje zetten:"
"Heb je een potlood nodig?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |