Ja precies, zo totaal onverwachts.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Vooral omdat toen hij eigenlijk het feit voorlas hij normaal bleef voorlezen en de klap pas paar zinnen later kwam
Mja, het is geen beschermde titel hčquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En zijn advies was dan dus: Typ het maar uit en bezorg het via het voorraadhok.
ja denk ik, een harde man.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En zijn advies was dan dus: Typ het maar uit en bezorg het via het voorraadhok.
Wat zijn besluit om naar de begrafenis te gaan al wel duidelijk maakt lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef SIRA het volgende:
Aaaah, wat triest dit zeg. En dat ie zich dan drukt maakt dat ie geen nette kleren bij zich heeft. zielig zeg...
Als dat een poll wordt vind ik het vrij ziek, laat die jongen toch gewoon naar de begrafenis gaan, het is DGK niet.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het niet verkeerd dat het in de bunker is gemeld ipv boven, maar ik ben de enige denk ik?
Ja, ik heb ook enorm met Jeroen te doen, wie niet zou je zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef SIRA het volgende:
Aaaah, wat triest dit zeg. En dat ie zich dan drukt maakt dat ie geen nette kleren bij zich heeft. zielig zeg...
Nee toch, en laten ze hem dan eerst kaal scheren?/quote:
Dat ja. Geen poll.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat een poll wordt vind ik het vrij ziek, laat die jongen toch gewoon naar de begrafenis gaan, het is DGK niet.
Dat die meiden het daar nog droog weten te houden.. als je die emotie ineens zo ziet, raakt je diep.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Maria44 het volgende:
Oh jee wat erg, ik zit met tranen in mijn ogen...
Nee dat niet, maar ze lieten hem wel eerst scheren..quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat een poll wordt vind ik het vrij ziek, laat die jongen toch gewoon naar de begrafenis gaan, het is DGK niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |