bedankt Huub voor de info!!quote:er komt nu voor de laatste keer fanmail erin, hierna alleen nog maar per poll bepaald door jullie
Wat was dat andere dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
mijn fanmail slaat straks nergens meer op ... de muren zijn nu kaal en Jeroen inmiddels ook![]()
nah ... nu maar hopen dat het andere wal aanslaat
Helemaal niet heeft niks met de lengte te maken, kijk naar die picquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Hij is ook een halve meter kleiner dan Pim
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er komt nu voor de laatste keer fanmail erin, hierna alleen nog maar per poll bepaald door jullie
Tuurlijk welquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Helemaal niet heeft niks met de lengte te maken, kijk naar die pic
Ik denk niet dat dit begrepen wordquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
eitje...zaadje....komen samen ...hoppaaa....9 maanden.....een koter
Ik zat eigenlijk om een verhaaltje te wachten over hoe 2 mensen met elkaar aan de slag gingenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
heej...je mag alleen nederlands hier........
![]()
![]()
O....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk om een verhaaltje te wachten over hoe 2 mensen met elkaar aan de slag gingen
Het schommelt enorm, het verschil aan stemmen tussen de nr 1 en de nr 6 is ook maar 34....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jee dat schommelt ook elke uur zeg, toen ik vanavond nog, voordat Jeroen zijn hoofd heeft kaal geschoren, had gestemd stond hij nog 4
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Leandra het volgende:
En dan even de stand van 22.18 uur:
[ afbeelding ]
Pim: 660
Marielin: 658
Amber: 649
Eline: 647
Jeroen: 634
Peter: 626
*wegdroomtquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
hemelbed...openslaande deuren binnenwaaiende gordijnen je bedoelt die onzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |