bedankt Huub voor de info!!quote:er komt nu voor de laatste keer fanmail erin, hierna alleen nog maar per poll bepaald door jullie

Wat was dat andere dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
mijn fanmail slaat straks nergens meer op ... de muren zijn nu kaal en Jeroen inmiddels ook
nah ... nu maar hopen dat het andere wal aanslaat

, RIP en alle sterkte voor de nabestaanden toegewenst. Beter dat deze club i.i.g. wel begrijpt dat afscheid nemen belangrijk is en hier niet moeilijk over doet!!! Toppie
 , RIP en alle sterkte voor de nabestaanden toegewenst. Beter dat deze club i.i.g. wel begrijpt dat afscheid nemen belangrijk is en hier niet moeilijk over doet!!! Toppie 

Helemaal niet heeft niks met de lengte te maken, kijk naar die picquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Hij is ook een halve meter kleiner dan Pim

quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er komt nu voor de laatste keer fanmail erin, hierna alleen nog maar per poll bepaald door jullie

Tuurlijk welquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Helemaal niet heeft niks met de lengte te maken, kijk naar die pic

Ik denk niet dat dit begrepen wordquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
eitje...zaadje....komen samen ...hoppaaa....9 maanden.....een koter

Ik zat eigenlijk om een verhaaltje te wachten over hoe 2 mensen met elkaar aan de slag gingenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
heej...je mag alleen nederlands hier........

O....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk om een verhaaltje te wachten over hoe 2 mensen met elkaar aan de slag gingen

Het schommelt enorm, het verschil aan stemmen tussen de nr 1 en de nr 6 is ook maar 34....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jee dat schommelt ook elke uur zeg, toen ik vanavond nog, voordat Jeroen zijn hoofd heeft kaal geschoren, had gestemd stond hij nog 4
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Leandra het volgende:
En dan even de stand van 22.18 uur:
[ afbeelding ]
Pim: 660
Marielin: 658
Amber: 649
Eline: 647
Jeroen: 634
Peter: 626

*wegdroomtquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
hemelbed...openslaande deuren binnenwaaiende gordijnen je bedoelt die onzin?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |