Denk het ook, net als Eline.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk toch dat het haar aard is, lief zijn.

sweet
  sweet   

dat was echt pure wilskracht
  dat was echt pure wilskracht   

Je kan beter, ze is namelijk half Marokkaansquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom haar Engels zo halfslachtig is

heb je het bonnetje nog?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef Toverheks het volgende:
peter verliest het zie ik nu al in mijn glazen bolletje

quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef Toverheks het volgende:
peter verliest het zie ik nu al in mijn glazen bolletje

Ook DAT verklaart waarom haar Engels zo halfslachtig isquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Je kan beter, ze is namelijk half Marokkaans

Idd, stuk of 4/5.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef D. het volgende:
Het klopt niet helemaal want Bart zei dat ie 2x hoger zou zeggen en dat men de 3e keer af zou zijn.
Peter heeft er meer gehad

*zucht* Peterquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
OH MY GOD!!! Peter heeft gewonnen hahahdat was echt pure wilskracht

dat is een leuke opdrachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
Borrelopdracht:
De overlevers moeten naar de luchtruimte of de kleine ruimte, rolluik naar beneden. De redaktie verstopt drankjes, alles wat wordt gevonden MOET opgedronken worden. Er moeten natuurlijk regels zijn voor ieder, niet opgedronken, drankje.
Iets voor later op de avond of zo...

Hij is in ieder geval een stuk directer dan onze Bobby.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef lies1958 het volgende:
jeroen zat bij eline op het bankje maar te vragen waarom ze niet met hem in bed ging slapen. En later nog een keer van echt voor nog een nachtje en geloof dat eline toen zei dat is goed.

quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef pietpaniek het volgende:
ik wil niet zeuren, ik doe het toch, bart riep bij 3e waarschuwing ben je af , peter had de derde 'hoger' al te pakken toen pim nog recht stond
dusssss

niemand jou ooit verteld hoe je echt kinderen maaktquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nee ben gewoon uit de Hollandsche klei getrokken

Ja daar heb je gelijk in, hij is volgens mij nu ook aangeschoten en was een klein beetje aan het chanteren richting eline over dat slapen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval een stuk directer dan onze Bobby.

Wij ook, dus met Nederlands kun je hier communicerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]

je gebruikt vaak engelse termen in je teksten, viel me ook al op in je dagboekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
niemand jou ooit verteld hoe je echt kinderen maakt

Leg eens uit hoe dat werkt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
niemand jou ooit verteld hoe je echt kinderen maakt

Jee dat schommelt ook elk uur zeg, toen ik vanavond nog, voordat Jeroen zijn hoofd heeft kaal geschoren, had gestemd stond hij nog 4quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, op dit moment staat Amber op de 3de plaats en is er een verschil tussen Jeroen op de 5de en Peter op de 6de plaats van maar 8 stemmen.
Ik weet niet of er weer een "we gaan het bewonertje dat weg wil treiteren door haar omhoog te stemmen" verhaal gaande is, maar met een stemming die nog tot zaterdag duurt kan er nog van alles gebeuren lijkt me.

Hij is ook een halve meter kleiner dan Pimquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
De armen van Peter hangen ook wel erg laag op die pic van van Rinsum

er komt nu voor de laatste keer fanmail erin, hierna alleen nog maar per poll bepaald door julliequote:

Van foute fora als NL/GP, pleasequote:

Vanmiddag dachten ze dat het 2 uur was en het was iets over 5quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef NrTH het volgende:
20:00 / 20:30 , ze zitten er al goed naast ^^

ben hem nog ff aan het oppoetsenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef kreeftje747 het volgende:
zie je nog meer spannende dingen in je bolletje?? hihi

het werkt weer...quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef markvanrinsum het volgende:
er is geen vuur meer

bedankt Huub voor de info!!quote:er komt nu voor de laatste keer fanmail erin, hierna alleen nog maar per poll bepaald door jullie

Wat was dat andere dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
mijn fanmail slaat straks nergens meer op ... de muren zijn nu kaal en Jeroen inmiddels ook
nah ... nu maar hopen dat het andere wal aanslaat

, RIP en alle sterkte voor de nabestaanden toegewenst. Beter dat deze club i.i.g. wel begrijpt dat afscheid nemen belangrijk is en hier niet moeilijk over doet!!! Toppie
 , RIP en alle sterkte voor de nabestaanden toegewenst. Beter dat deze club i.i.g. wel begrijpt dat afscheid nemen belangrijk is en hier niet moeilijk over doet!!! Toppie 

Helemaal niet heeft niks met de lengte te maken, kijk naar die picquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Hij is ook een halve meter kleiner dan Pim

quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er komt nu voor de laatste keer fanmail erin, hierna alleen nog maar per poll bepaald door jullie

Tuurlijk welquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Helemaal niet heeft niks met de lengte te maken, kijk naar die pic

Ik denk niet dat dit begrepen wordquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
eitje...zaadje....komen samen ...hoppaaa....9 maanden.....een koter

Ik zat eigenlijk om een verhaaltje te wachten over hoe 2 mensen met elkaar aan de slag gingenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
heej...je mag alleen nederlands hier........

O....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk om een verhaaltje te wachten over hoe 2 mensen met elkaar aan de slag gingen

Het schommelt enorm, het verschil aan stemmen tussen de nr 1 en de nr 6 is ook maar 34....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jee dat schommelt ook elke uur zeg, toen ik vanavond nog, voordat Jeroen zijn hoofd heeft kaal geschoren, had gestemd stond hij nog 4
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Leandra het volgende:
En dan even de stand van 22.18 uur:
[ afbeelding ]
Pim: 660
Marielin: 658
Amber: 649
Eline: 647
Jeroen: 634
Peter: 626

*wegdroomtquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
hemelbed...openslaande deuren binnenwaaiende gordijnen je bedoelt die onzin?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |