Mwah, op dit moment staat Amber op de 3de plaats en is er een verschil tussen Jeroen op de 5de en Peter op de 6de plaats van maar 8 stemmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik denk dat positief stemmen geen nut meer heeft, live is a bitch
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Susi het volgende:
Foutje in de brief, dagduel tussen Pim en Peter
even een vraagje, ben jij half engels?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:12 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik heb respect voor hem of hij dat andersom zou hebben it's up to him.
Je kan beter tot het laatste moment wachten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of er weer een "we gaan het bewonertje dat weg wil treiteren door haar omhoog te stemmen" verhaal gaande is, maar met een stemming die nog tot zaterdag duurt kan er nog van alles gebeuren lijkt me.
Vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Amber klampt zich wanhopig vast aan haar rol: sprinten naar de deur als er een sirene klinkt, brieven voorlezen en dingen klaarzetten.
Ik vind Amber ook nog steeds leuk hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leukHoudt ze goed vol, maar ja, subjectief
Denk het ook, net als Eline.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk toch dat het haar aard is, lief zijn.
Je kan beter, ze is namelijk half Marokkaansquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom haar Engels zo halfslachtig is
heb je het bonnetje nog?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef Toverheks het volgende:
peter verliest het zie ik nu al in mijn glazen bolletje
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef Toverheks het volgende:
peter verliest het zie ik nu al in mijn glazen bolletje
Ook DAT verklaart waarom haar Engels zo halfslachtig isquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Je kan beter, ze is namelijk half Marokkaans
Idd, stuk of 4/5.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef D. het volgende:
Het klopt niet helemaal want Bart zei dat ie 2x hoger zou zeggen en dat men de 3e keer af zou zijn.
Peter heeft er meer gehad
*zucht* Peterquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
OH MY GOD!!! Peter heeft gewonnen hahahdat was echt pure wilskracht
![]()
![]()
dat is een leuke opdrachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
Borrelopdracht:
De overlevers moeten naar de luchtruimte of de kleine ruimte, rolluik naar beneden. De redaktie verstopt drankjes, alles wat wordt gevonden MOET opgedronken worden. Er moeten natuurlijk regels zijn voor ieder, niet opgedronken, drankje.
Iets voor later op de avond of zo...
Hij is in ieder geval een stuk directer dan onze Bobby.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef lies1958 het volgende:
jeroen zat bij eline op het bankje maar te vragen waarom ze niet met hem in bed ging slapen. En later nog een keer van echt voor nog een nachtje en geloof dat eline toen zei dat is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |