Zet bij most important ook maar even "Lowlands-kaartje" neerquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een lijstje dat ik heb gemaakt in kladblok:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, zal ik ook nog condooms en een zaklamp meenemen?![]()
Held!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zet bij most important ook maar even "Lowlands-kaartje" neer
In je tent is dat altijd wel handig hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:14 schreef rubbereend het volgende:
zaklamp is wat overdreven, licht genoeg op de campings
Vorig jaar genoeg mensen die de greppels niet optijd zagen...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:14 schreef rubbereend het volgende:
zaklamp is wat overdreven, licht genoeg op de campings
briljant!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef PearlySpencer het volgende:
led lampje van de fiets kan ook prima dienst doen als festvalzaklamp
Nee, die heb ik welquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een lijstje dat ik heb gemaakt in kladblok:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, zal ik ook nog condooms en een zaklamp meenemen?![]()
Is wel duurder geloof ik, maar het kan idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die heb ik wel![]()
Op lowlands kun je toch ook sigaretten kopen?
quote:Meenemen voor Lowlands:
Geld en dergelijke:
-Contant geld
-Pinpas
-ID of Rijbewijs
-A Campingflight To Lowlands Paradise kaartje
-Telefoon
-Knijpkat
Slaapplaats:
-Tent
-Slaapmatje
-Slaapzak
-Stoel
Kleding:
-1 Lange broek (aan)
-2 Zwembroeken (mee)
-3 Shirts (1 aan)
-1 Vest
-4 Boxers
-4 Paar sokken
-1 Paar schoenen (Nike SB aan)
-1 Poncho
Badtas:
-Deo
-Tandpasta
-Tandenborstel
-Zeep en Shampoo in 1
-2 Handdoeken
-Babydoekjes
Eten en drinken:
-1 Zak krentenbollen
-1 Heel brood
-1 Pot pasta
-8 liter vocht (2 liter water, 6 liter drank)
-1 Six pack bier (voor in de rij)
Muziek:
-Ukulele![]()
Dat is dan een zorg minder. Bel je me?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die heb ik wel![]()
Op lowlands kun je toch ook sigaretten kopen?
Bohhhhhhhhhh, jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is dan een zorg minder. Bel je me?
Goede tip!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef PearlySpencer het volgende:
led lampje van de fiets kan ook prima dienst doen als festvalzaklamp
Is niet duurder (voorzover ik weet mag dat niet eens?), maar wel een beperkt aantal merken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Is wel duurder geloof ik, maar het kan idd.
Je mag de prijs van sigaretten zo duur maken als je zelf wilt, heb ook wel eens een pakje voor 4,50 gekocht wat toen nog 4 was. Het is uiteraard niet slim, heb daar ook nooit meer sigaretten gehaald. Maar omdat daar maar 2 van die sigarettenboeren staan kan dat wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is niet duurder (voorzover ik weet mag dat niet eens?), maar wel een beperkt aantal merken.
Volgens mij verkopen ze die ook op het terrein.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef frame-saw het volgende:
Ik neem gewoon een paar pakjes Luckies mee, dan weet ik zeker dat ik het juiste merk heb
Respect!!quote:
Geen eten meenemen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:59 schreef elplato het volgende:
Wat ik me dan vooral afvraag..hoe nemen jullie dit mee? Ik wilde voor dit jaar een ingenieus plan bedenken om niet meer met totaal verkrampte armen bij de camping aan te komen.. Vorig jaar een doos vol etenswaar/drank naar de camping kunnen sjouwen en dat was niet bepaald prettig. Ik zag mensen met bolderkarren of kliko's..jullie ervaringen/tips?
en nu je echte lijstquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:13 schreef Kosta_Boda het volgende:
Om mee te nemen:
LL ticket
id
centjus
deo
kleershizzle
tandenborstel + pasta
Ik kruip wel bij een lekker wijf in de tent
Nooit Pink Panther gekeken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:37 schreef vogelkooi het volgende:
Feun? Dat is wel het laaste wat ik zou meenemen.
Die is wel tof.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:47 schreef frame-saw het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
PAARS! Dit is hem dus dit jaar
het is ook de bedoeling dat je je tent aan je backpack vastbindtquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:49 schreef rubbereend het volgende:
Nou ik heb mijn tent in mijn backpack gepropt zojusit dus de ruimte voor andere dingen is voor de rest van het inpakken beperkt
als er iets onprettig loopt is het dat wel omdat of dat ding aan beide kant uitsteekt, lekker sociaal in de rijquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:49 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
het is ook de bedoeling dat je je tent aan je backpack vastbindt
In de rij moet iedereen zich maar een beetje schikken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er iets onprettig loopt is het dat wel omdat of dat ding aan beide kant uitsteekt, lekker sociaal in de rijof dat hij in de lengte eraan bungeld en dat heb ik nog nooit goed vast gekregen. Bovendien heeft het in een eerder jaar ook prima gewerkt.
Ik heb zelfs nog ruimte over in mijn tas, ik zit me zelfs af te vragen of ik niet wat vergeten ben.quote:
He, weet je waar je die kopen kan? En dan in een gewone winkel, online wordt 'm niet meer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb deze bevalt goed
[ afbeelding ]
Mijn poezelige oortjes kunnen nl. ook niet meer alles verdragen
Hema verkoopt ook oordopjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:00 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
He, weet je waar je die kopen kan? En dan in een gewone winkel, online wordt 'm niet meer.
Hans Anders, bouwmarkten, ANWB, drogisten (herriestoppers zijn erg goed), of de audicien hebben die dingen. Als motorrijder heb ik al jaren otoplastieken, op maat gemaakte oordoppen. Die gaan ook mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:00 schreef Hooghoudt het volgende:
He, weet je waar je die kopen kan? En dan in een gewone winkel, online wordt 'm niet meer.
Inderdaad. Ik denk zelfs dat ik het zuipen voor een jaartje maar eens uitstel tot de tent staatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef Shodan het volgende:
Mijn tip voor morgen: water! Kapot gaan in de rij is niet cool.
Hij heeft wel een respectvolle avatar. Het is hem vergeten..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:08 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wie schrijft het nou als feun?Serieus jullie zijn toch geen mongolen
Patat of friet en hamburgers en zulks enzo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:55 schreef RemCOW het volgende:
Wat valt er te bikken op de donderdagavond? Oftewel wel/geen eten mee? Laatste keer was 2005 en dat weet ik niet meer zo goed
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
-Wellicht komt het broodje kaassoufflé met pindasaus weer terug.
gewoon USB kabeltje erin? Dus werkt ook voor Iphone 5?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:15 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Varta Alkaline Powerpack
Xenos - 9,99
Ja, er zit enkel een normale/grote USB poort op. En er zitten wat verloopjes bij van USB naar populaire modellen. Maar denk dat het handigste is om je eigen kabel te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
gewoon USB kabeltje erin? Dus werkt ook voor Iphone 5?
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:55 schreef ichangedmymind het volgende:
^ Handig, ga ik ook halen straks!
Wiet, condooms en drank zijn al in huis.
Alleen nog een luchtbed halen. Heb wel een slaapmatje maar denk dat niemand me dat aanraad?
• Ook bij Blokkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ja, er zit enkel een normale/grote USB poort op. En er zitten wat verloopjes bij van USB naar populaire modellen. Maar denk dat het handigste is om je eigen kabel te gebruiken.
Op de verpakking staat dat het voor de iPhone 4(s) is. Dus gok dat de iPhone 5 ook wel zal werken.
Je kan wel enkel Alkaline batterijen gebruiken, andere goedkopere zoals Ni-MH, Ni-Cd en Zinc Carbon kunnen niet gebruikt worden.
Komende week bonus aanbiedingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |