Oke, 3kwartsbroekenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n zwembroeken altijd als 3kwartsbroek, net zo makkelijk
Haha Arjan, jij doet tegenwoordig wel je best om alles zo triest mogelijk te vinden hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:53 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Oke, 3kwartsbroeken![]()
![]()
En ten tweede, jij hebt 3kwartszwembroeken? Dan kan je net zo goed met je jeans en trui gaan zwemmen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Haha Arjan, jij doet tegenwoordig wel je best om alles zo triest mogelijk te vinden hè?
Je hebt ook leuke. Niet dat ik ze zou dragen, of dat ik het aantrekkelijk vind (beenhaar=bah). Maar dat was het principe niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:44 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, brrrrrrrrrrrrrr.
Ja, tot net over m'n knie, en ik ga godver niet met een lange broek aan lopen als het lekker weer isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:53 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Oke, 3kwartsbroeken![]()
![]()
En ten tweede, jij hebt 3kwartszwembroeken? Dan kan je net zo goed met je jeans en trui gaan zwemmen
Verdedig jezelf niet zo man. Laat die zeikende homofielquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, tot net over m'n knie, en ik ga godver niet met een lange broek aan lopen als het lekker weer is![]()
Wat heb jij dan, een speedo?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:48 schreef MEKSS het volgende:
[..]
Verdedig jezelf niet zo man. Laat die zeikende homofielIk draag ook vaak zwembroeken ipv normale korte broeken. Tot net over m'n knieën. Wat is daar mis mee?
Ik zei 'Meneer Eend' tegen je!quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zei 'Meneer Eend' tegen je!
Ik heb deze bevalt goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef nectarientje het volgende:
ja, de oordopjes gaan natuurlijk ook mee! De wasbolletjes voor de paar uur die ik wil slapen, de goede doppen om mijn poezelige oortjes te beschermen tegen teveel herrie
Die heb ik ook! maar ik vind de term 'partyplug' wat dubieusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:27 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb deze bevalt goed
[ afbeelding ]
Mijn poezelige oortjes kunnen nl. ook niet meer alles verdragen
quote:IK ga naar Lowlands (jeuh) en neem mee (gesorteerd per catagorie):
Wat betreft the most important:
-Portomonne MET losgeld, pinpas, ns-voordeelurenkaart, cjp-pas
-Paspoort
-Mein Handy
-Oordopjes
Wat betreft het verblijf:
-Tent
-Zelfopblaasbaar matje
-Slaapzak
Wat betreft der Anzug:
-2/3 BH's
-4 onderbroeken
-4 paar sokken
-broeken, shirtjes en vesten afgestemd aan het weer
-afgetrapte sneakers +allstars (waterdicht gespoten)
-regenlaarzen?
-regenponcho
Wat betreft de schoonheid&hygiene:
-Droogshampoo/shampoo
-Babydoekjes
-Handdoek
-Deo
-Tandpasta&tandenborstel
-Facewash&dag/nachtcreme
-minimale hoeveelheid make-up
Wat betreft eten en drinken:
-Broodjes
-Beleg
-Soep
-Butaangas&shit
-4 liter water
-4 liter red bull
Wat betreft het dragen van al deze spullen:
-Ein Rosinenbomber
Zet bij most important ook maar even "Lowlands-kaartje" neerquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een lijstje dat ik heb gemaakt in kladblok:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, zal ik ook nog condooms en een zaklamp meenemen?![]()
Held!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zet bij most important ook maar even "Lowlands-kaartje" neer
In je tent is dat altijd wel handig hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:14 schreef rubbereend het volgende:
zaklamp is wat overdreven, licht genoeg op de campings
Vorig jaar genoeg mensen die de greppels niet optijd zagen...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:14 schreef rubbereend het volgende:
zaklamp is wat overdreven, licht genoeg op de campings
briljant!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef PearlySpencer het volgende:
led lampje van de fiets kan ook prima dienst doen als festvalzaklamp
Nee, die heb ik welquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een lijstje dat ik heb gemaakt in kladblok:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, zal ik ook nog condooms en een zaklamp meenemen?![]()
Is wel duurder geloof ik, maar het kan idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die heb ik wel![]()
Op lowlands kun je toch ook sigaretten kopen?
quote:Meenemen voor Lowlands:
Geld en dergelijke:
-Contant geld
-Pinpas
-ID of Rijbewijs
-A Campingflight To Lowlands Paradise kaartje
-Telefoon
-Knijpkat
Slaapplaats:
-Tent
-Slaapmatje
-Slaapzak
-Stoel
Kleding:
-1 Lange broek (aan)
-2 Zwembroeken (mee)
-3 Shirts (1 aan)
-1 Vest
-4 Boxers
-4 Paar sokken
-1 Paar schoenen (Nike SB aan)
-1 Poncho
Badtas:
-Deo
-Tandpasta
-Tandenborstel
-Zeep en Shampoo in 1
-2 Handdoeken
-Babydoekjes
Eten en drinken:
-1 Zak krentenbollen
-1 Heel brood
-1 Pot pasta
-8 liter vocht (2 liter water, 6 liter drank)
-1 Six pack bier (voor in de rij)
Muziek:
-Ukulele![]()
Dat is dan een zorg minder. Bel je me?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die heb ik wel![]()
Op lowlands kun je toch ook sigaretten kopen?
Bohhhhhhhhhh, jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is dan een zorg minder. Bel je me?
Goede tip!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef PearlySpencer het volgende:
led lampje van de fiets kan ook prima dienst doen als festvalzaklamp
Is niet duurder (voorzover ik weet mag dat niet eens?), maar wel een beperkt aantal merken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Is wel duurder geloof ik, maar het kan idd.
Je mag de prijs van sigaretten zo duur maken als je zelf wilt, heb ook wel eens een pakje voor 4,50 gekocht wat toen nog 4 was. Het is uiteraard niet slim, heb daar ook nooit meer sigaretten gehaald. Maar omdat daar maar 2 van die sigarettenboeren staan kan dat wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is niet duurder (voorzover ik weet mag dat niet eens?), maar wel een beperkt aantal merken.
Volgens mij verkopen ze die ook op het terrein.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef frame-saw het volgende:
Ik neem gewoon een paar pakjes Luckies mee, dan weet ik zeker dat ik het juiste merk heb
Respect!!quote:
Geen eten meenemen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:59 schreef elplato het volgende:
Wat ik me dan vooral afvraag..hoe nemen jullie dit mee? Ik wilde voor dit jaar een ingenieus plan bedenken om niet meer met totaal verkrampte armen bij de camping aan te komen.. Vorig jaar een doos vol etenswaar/drank naar de camping kunnen sjouwen en dat was niet bepaald prettig. Ik zag mensen met bolderkarren of kliko's..jullie ervaringen/tips?
en nu je echte lijstquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:13 schreef Kosta_Boda het volgende:
Om mee te nemen:
LL ticket
id
centjus
deo
kleershizzle
tandenborstel + pasta
Ik kruip wel bij een lekker wijf in de tent
Nooit Pink Panther gekeken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:37 schreef vogelkooi het volgende:
Feun? Dat is wel het laaste wat ik zou meenemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |