Volgens mij zit er geen Methylone in, dat heette Explosion in de smartshop en is inmiddels verboden. Daarnaast is APK ook een stuk goedkoper dan Explosion was en dus lijkt het me niet dat er Methylone inzit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:09 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
APK bevat methylone of een legetieme vorm van 4fmp (ik ben er nog niet helemaal uit wat het precies is), en werkt hetzelfde als mdma, alleen een mindere kut dag de volgende dag, http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Methylone.shtml
Ik gebruik m'n zwembroeken altijd als 3kwartsbroek, net zo makkelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:56 schreef ondeugend het volgende:
2 zwembroeken ?
Nouja, wellicht is mijn ervaring een beetje aangedikt omdat ik dan ook 1,5 flesje ervan op had toen :pquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij zit er geen Methylone in, dat heette Explosion in de smartshop en is inmiddels verboden. Daarnaast is APK ook een stuk goedkoper dan Explosion was en dus lijkt het me niet dat er Methylone inzit.
Daarnaast is de vergelijking met MDMA een beetje overdreven, het is wellicht een fractie van wat pure MDMA teweeg kan brengen.
Oke, 3kwartsbroekenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n zwembroeken altijd als 3kwartsbroek, net zo makkelijk
Haha Arjan, jij doet tegenwoordig wel je best om alles zo triest mogelijk te vinden hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:53 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Oke, 3kwartsbroeken![]()
![]()
En ten tweede, jij hebt 3kwartszwembroeken? Dan kan je net zo goed met je jeans en trui gaan zwemmen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Haha Arjan, jij doet tegenwoordig wel je best om alles zo triest mogelijk te vinden hè?
Je hebt ook leuke. Niet dat ik ze zou dragen, of dat ik het aantrekkelijk vind (beenhaar=bah). Maar dat was het principe niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:44 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, brrrrrrrrrrrrrr.
Ja, tot net over m'n knie, en ik ga godver niet met een lange broek aan lopen als het lekker weer isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:53 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Oke, 3kwartsbroeken![]()
![]()
En ten tweede, jij hebt 3kwartszwembroeken? Dan kan je net zo goed met je jeans en trui gaan zwemmen
Verdedig jezelf niet zo man. Laat die zeikende homofielquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, tot net over m'n knie, en ik ga godver niet met een lange broek aan lopen als het lekker weer is![]()
Wat heb jij dan, een speedo?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:48 schreef MEKSS het volgende:
[..]
Verdedig jezelf niet zo man. Laat die zeikende homofielIk draag ook vaak zwembroeken ipv normale korte broeken. Tot net over m'n knieën. Wat is daar mis mee?
Ik zei 'Meneer Eend' tegen je!quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zei 'Meneer Eend' tegen je!
Ik heb deze bevalt goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef nectarientje het volgende:
ja, de oordopjes gaan natuurlijk ook mee! De wasbolletjes voor de paar uur die ik wil slapen, de goede doppen om mijn poezelige oortjes te beschermen tegen teveel herrie
Die heb ik ook! maar ik vind de term 'partyplug' wat dubieusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:27 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb deze bevalt goed
[ afbeelding ]
Mijn poezelige oortjes kunnen nl. ook niet meer alles verdragen
quote:IK ga naar Lowlands (jeuh) en neem mee (gesorteerd per catagorie):
Wat betreft the most important:
-Portomonne MET losgeld, pinpas, ns-voordeelurenkaart, cjp-pas
-Paspoort
-Mein Handy
-Oordopjes
Wat betreft het verblijf:
-Tent
-Zelfopblaasbaar matje
-Slaapzak
Wat betreft der Anzug:
-2/3 BH's
-4 onderbroeken
-4 paar sokken
-broeken, shirtjes en vesten afgestemd aan het weer
-afgetrapte sneakers +allstars (waterdicht gespoten)
-regenlaarzen?
-regenponcho
Wat betreft de schoonheid&hygiene:
-Droogshampoo/shampoo
-Babydoekjes
-Handdoek
-Deo
-Tandpasta&tandenborstel
-Facewash&dag/nachtcreme
-minimale hoeveelheid make-up
Wat betreft eten en drinken:
-Broodjes