Hans Anders, bouwmarkten, ANWB, drogisten (herriestoppers zijn erg goed), of de audicien hebben die dingen. Als motorrijder heb ik al jaren otoplastieken, op maat gemaakte oordoppen. Die gaan ook mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:00 schreef Hooghoudt het volgende:
He, weet je waar je die kopen kan? En dan in een gewone winkel, online wordt 'm niet meer.
Inderdaad. Ik denk zelfs dat ik het zuipen voor een jaartje maar eens uitstel tot de tent staatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef Shodan het volgende:
Mijn tip voor morgen: water! Kapot gaan in de rij is niet cool.
Hij heeft wel een respectvolle avatar. Het is hem vergeten..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:08 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wie schrijft het nou als feun?Serieus jullie zijn toch geen mongolen
Patat of friet en hamburgers en zulks enzo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:55 schreef RemCOW het volgende:
Wat valt er te bikken op de donderdagavond? Oftewel wel/geen eten mee? Laatste keer was 2005 en dat weet ik niet meer zo goed
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
-Wellicht komt het broodje kaassoufflé met pindasaus weer terug.
gewoon USB kabeltje erin? Dus werkt ook voor Iphone 5?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:15 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Varta Alkaline Powerpack
Xenos - 9,99
Ja, er zit enkel een normale/grote USB poort op. En er zitten wat verloopjes bij van USB naar populaire modellen. Maar denk dat het handigste is om je eigen kabel te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
gewoon USB kabeltje erin? Dus werkt ook voor Iphone 5?
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:55 schreef ichangedmymind het volgende:
^ Handig, ga ik ook halen straks!
Wiet, condooms en drank zijn al in huis.
Alleen nog een luchtbed halen. Heb wel een slaapmatje maar denk dat niemand me dat aanraad?
• Ook bij Blokkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ja, er zit enkel een normale/grote USB poort op. En er zitten wat verloopjes bij van USB naar populaire modellen. Maar denk dat het handigste is om je eigen kabel te gebruiken.
Op de verpakking staat dat het voor de iPhone 4(s) is. Dus gok dat de iPhone 5 ook wel zal werken.
Je kan wel enkel Alkaline batterijen gebruiken, andere goedkopere zoals Ni-MH, Ni-Cd en Zinc Carbon kunnen niet gebruikt worden.
Komende week bonus aanbiedingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |