Op elke camping 1 stand hoop ik?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:28 schreef tdrone het volgende:
helaas mensen dit jaar geen koffiewekker meer maar wel de optie om bij een douwe egberts stand een kan koffie te kopen
dus dat word smorgens vroeg lekker een halfuurtje in de rij staan
je krijgt een kan en 4 tassen erbij of je kunt voor een navulling gaan in een eerder gekochte kanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Achja, boeit me ook niet echt. Aan de tent kwamen ze toch al nooit, ze staan meestal allemaal lekker in 1 kliek naast het toiletgebouw ipv dat ze zich verspreiden. Dus je moet er sowieso al naartoe lopen en dan zijn die paar extra meters naar de campingsuper ook niet erg. Heb je er ook nog gelijk een lekker broodje bij en de fijne muziek van de "24-uurs".
En het bespaart me ook nog de onnodige troep die je erbij krijgt. (was overigens wel blij met de Grolsch-rugzak een paar jaar geleden)
Wat moet ik met 4 tassen??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
je krijgt een kan en 4 tassen erbij of je kunt voor een navulling gaan in een eerder gekochte kan
tjah je kunt die goedkope dingen geen mokken noemen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat moet ik met 4 tassen??
Offeh..bent U van Limburg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |