abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68740656
en dan is het al zo druilerig weer
gooi ik het vorige deel ook nog eens dicht!

hier maar weer verder!

game on
pi_68756750
tvp en gelijk terugrent naar de bank voor een kopje jasmijnthee en een massage
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:41:13 #3
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68760349
mogge! nieuw topic nieuwe kansen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:59:30 #4
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68762441
Het is inderdaad nog bagger weer.
(Checkt de verwachting voor de komende dagen online...)
Hmmm... er lijkt wel een steigende lijn in te zitten...
Hopelijk blijft het droog als ik zaterdag heen en terug van de manege moet fietsen.
pi_68762472
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef nokwanda het volgende:
tvp en gelijk terugrent naar de bank voor een kopje jasmijnthee en een massage
massage geen verkeerd plan al sliep ik op dat tijdstip al
pi_68762480
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge! nieuw topic nieuwe kansen
barra
pi_68762508
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef Darkwolf het volgende:
Het is inderdaad nog bagger weer.
(Checkt de verwachting voor de komende dagen online...)
Hmmm... er lijkt wel een steigende lijn in te zitten...
Hopelijk blijft het droog als ik zaterdag heen en terug van de manege moet fietsen.
gister had ik me helemaal op de regen ingepakt toen ik naar mn schoonouders ging

maar zowel op de heen als terug weg droog overgekomen! dat is al een goed teken ha ha
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:11:59 #8
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68800554
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:01 schreef draculettetje het volgende:

[..]

gister had ik me helemaal op de regen ingepakt toen ik naar mn schoonouders ging

maar zowel op de heen als terug weg droog overgekomen! dat is al een goed teken ha ha
Klein beetje zon vandaag.
Maar de lucht is alweer een stuk minder blauw als daarnet.
Donkere grijze wolken zijn in aantocht.
Echter is het inderdaad goed nieuws dat je droog bent overgekomen.
Hopelijk kan ik morgen hetzelfde zeggen aan het einde van de dag!
  maandag 11 mei 2009 @ 07:24:17 #9
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68893942
Het weekend was heerlijk.
Lekker paardgereden (na 3 weken) en het weer was niet onaardig.
Zondag was natuurlijk moederdag, maar daar doe ik niet echt aan.
Wel ben ik naar mijn schoonouders geweest.
Geloof het of niet... maar ik heb nog nooit van mijn leven de film Forest Gump gezien.
Gisteren is het er dan toch eindelijk van gekomen en ben ik eindelijk van die verbaaste gezichten af voor in de toekomst!
  maandag 11 mei 2009 @ 09:29:35 #10
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68895527
quote:
Op maandag 11 mei 2009 07:24 schreef Darkwolf het volgende:
Het weekend was heerlijk.
Lekker paardgereden (na 3 weken) en het weer was niet onaardig.
Zondag was natuurlijk moederdag, maar daar doe ik niet echt aan.
Wel ben ik naar mijn schoonouders geweest.
Geloof het of niet... maar ik heb nog nooit van mijn leven de film Forest Gump gezien.
Gisteren is het er dan toch eindelijk van gekomen en ben ik eindelijk van die verbaaste gezichten af voor in de toekomst!
life is like a box of chocolates, you never know what your gonna get!

t is wel een klassiekertje
stay frosty
pi_68984839
The chocolates are good these days. Het lijkt erop dat we een goeie doos te pakken hebben.
Huis gaat definitief door en EW is aangenomen op de theateropleiding. Zijn hele cijferlijst is voldoende en het centraal schriftelijk examen kan onmogelijk nog roet in het eten gooien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 14 mei 2009 @ 07:23:17 #12
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69003632
Dat klinkt allemaal heel goed, Nok!
Spannende tijden dus!
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:51:46 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69014282
Geen idee of ik het hier kan plaatsen, maar ik vond het een beetje overdreven om hier een nieuw topic voor aan te maken.. dus bij dezen..

Vriendlief heeft onlangs een klankschaal aangeschaft (wat een prachtdingen zijn dat trouwens ) en het viel ons op dat er wat tekens op staan. Onze vraag is nu eigenlijk.. wat houden die tekens in?

(Klikken om groter te maken)

Iemand een idee?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_69020764
Mooi ding. Geen idee wat voor een schrift het is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69046479
even jubelen voor nok
  zaterdag 16 mei 2009 @ 09:45:46 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69080387
Ik was gisteren weer in dat winkeltje en heb het daar maar even gevraagd.. Het staat voor "De parel van de lotus" wat wijsheid inhoudt (mocht iemand nog geïnteresseerd zijn of ook dit schrift ergens tegenkomen)
pi_69097725
Goede avond

Bewust genieten is mijn motto deze week geweest. Bewust genieten van de mooie momenten die zich aandienen om zodoende meer momenten in het leven te krijgen die staan voor vreugde en genot, niet eens meer momenten maar dat die momenten intenser beleefd worden en langer duren en uitwerken en meer in mijn "systeem" gaan zitten ook.

Op het moment dat een genotmoment zich aandient direct overschakelen op bewuste toestand. Zo'n genot moment kan een kop koffie, glas water, sigaret, zon, wandeling, hond, sociale interactiviteit, film, muziek, game of wat anders zijn. Zo'n genot moment dus niet voorbij laten gaan maar eens aangrijpen en bewust worden dat het aanwezig is in mijn leven. Een glas water bijvoorbeeld niet voorbij laten gaan maar bij iedere slok het koude lekkere water naar binnen laten vloeien richting de keel naar de slokdarm en dan de maag. Een tosti niet zomaar wegwreten maar proeven en langer erover doen dan normaal. Het begint dan bij het eerste glas water en de eerste kop koffie in de morgen , vervolgens is het bewuste genieten aanwezig en is het volgende makkelijker te doen. Vanaf de vroege morgen doorgaan naar de middag en dan bij activiteit het lichaam ervaren hoe het voelt om actief te zijn bij inspanning. Daarna bij inspanning de ontspanning oftewel de endrofine die het lichaam aanmaakt voelen en zo is anti depressiva overbodig en niet nodig Het is mindfulness hoe ze het noemen ook, een stukje daarvan in ieder geval, veel meer bestaat daaruit en ik wil daar ook een cursus over volgen wat ze me aanraden op de zorg ook. Voor ieder mens is het goed om te doen om het leven kwalitatief beter te maken zeiden ze mij.

Iedere kop koffie smaakt lekker maar dan is het in 100 procent van de gevallen mogelijk om het 2 keer lekkerder te laten smaken net zoals water en frisdrank. Ook een salade of lasagna of een wandeling of een moment met mijn hond. Ga zo door, de zon en alles. Kan over een dikke BMW praten of over een spelcomputer, groot huis vakantie maar dat is dan iets dat verder gaat en niet eens nodig is om de dag mooi te maken. Dat grotere genot kan de dag mooier maken maar het is niet persee nodig dus, minimale vreugde kan opgebouwd worden en dan in stilte en rust dezelfde ervaring beleven. Een dikke bmw of mercedes went ook, genot went nooit en of het dan die dikke auto is of iets kleiners, het is en blijft genot dus tevredenheid met wat je hebt in positieve zin.

Door bewust te worden van die mooie momenten hoe klein ze soms ook zijn is de kans groot dat de rest van de dag ook beter gaat zijn zelfs al is er geen directe aanleiding. Bewustwording van het positieve en dan het doorgaan richting de toekomst zelfs zonder genotmoment. Zonder aanleiding positief in het leven staan. Merk dat het dus echt aanslaat en dat er meer licht schijnt in mijn duistere ik. Dan is het de vraag of het ook werkt op echt mindere dagen en dat hoeft niet meteen altijd zo te zijn, zolang 75 procent van de dagen maar zo zijn dat het werkt of vanzelf gaat. Idealisme is niet mijn uitganspunt, perfectionisme alles behalve.

Het leven vol maken met positieve invloeden door zelf actief te zijn ermee.

Gisteren naar de arts geweest en die wilde weer overschakelen op anti depressiva maar daar word ik alleen maar druk van. Ik probeer het door positieve bewustwording voorlopig, iets dat mijn broer mij aan het aanleren is omdat hij een cursus aan het volgen is daarin.

Cursus kost 300 euro maar als ik het zonder kan doen dan doe ik het zonder. Cursus bestaat uit veel meer, ook activering van het hele lichaam en nog meer met meditatie maar dan moet ik iedere dag 1 1/2 uur bezig zijn ermee.

Misschien dat bewust worden en blijven van het positieve genoeg is om depressieve klachten te bestrijden.

Verder wens ik iedereen een prettig weekend Ben blij met zo'n geweldige broer waar ik goed mee kan praten en die mij helpt in slechtere tijden en goed advies geeft en goede tips. Altijd iemand om op terug te vallen, zeker als mijn ouders op leeftijd raken later.

Volgende week in de natuur wandelen met een kameraad en dan ook maar eens wat praten over het leven op positief vlak.

Nogmaals prettig weekend allemaal, was weer een waar genoegen om even hier te zijn Alweer een week geleden laatste bezoek, laptop staat alleen in het weekend aan. Misschien volgende week wat vaker.

Dan is er nog het werk waar ik mee bezig ben, er komen steeds meer opties naar voren qua werk en vrije tijd. Opties die nooit naar voren zouden zijn gekomen zonder de instorting tijdens de economische studie. Alsof ik nu meer kansen krijg om mijn leven in te delen met meer inspiratie erin. Zou ik zijn doorgegaan op die manier dan was het 70 uur per week economie, economie en nog eens economie. Nu lijkt het zo te zijn dat er veel meer ruimte is voor andere zaken, ook qua werk die meer voldoening kan brengen. Anders zat ik komende maandag te rekenen de hele dag en bezoeken te brengen aan financiele instellingen. Nu misschien een andere weg in mijn leven met iets minder inkomen waarbij ik meer zingeving krijg.

Nog steeds hoop. Vorige bericht vorige week was depressief maar zo heb ik mijn dagen. Gisteren was ook een mindere dag en zo wisselt het nog steeds zo nu en dan. Maar dat hoort erbij hier. Heb het onder controle en raak eraan gewend volgens mij.

Tijd om even bewust te genieten van een sigaret De rook inademen, diep in mijn longen en dan een lekker hoesten om de sigaret uit te drukken en dan te denken van...." Waarom stop ik niet". Positieve bewustwording van een negatieve gewoonte

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 16-05-2009 21:45:43 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_69111081
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 09:45 schreef Maraca het volgende:
Ik was gisteren weer in dat winkeltje en heb het daar maar even gevraagd.. Het staat voor "De parel van de lotus" wat wijsheid inhoudt (mocht iemand nog geïnteresseerd zijn of ook dit schrift ergens tegenkomen)
Maar weet je nu ook welk schrift het is, want het leek niet op sanskriet of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69177478
Mijn leven is niet zo speciaal
Ik ben aan het denken om rond de winter terug te komen naar Nederland.
Voor die tijd moet het zeer zeker mogelijk zijn om helemaal vloeiend in de Thaise taal te zijn (ben nu elke dag aan het drillen).
Ben verder ook begonnen met de vietnamese taal welke zeer zeker ook heeeel interessant is.

Het vietnamees heeft westerse letters maar dat maakt het eigenlijk alleen maar verwarrender omdat de medeklinkers anders klinken dan bij ons in het westen
Ben vooral aan het werken aan mijn uitspraak, oefenen oefenen oefenen. Voordat ik terug kom wil in elk geval vloeiend zijn in het Thais en intermediate in Vietnamees maar dat gaat wel lukken.

Verder weet ik niet wat ik in Nederland wil doen. Waarschijnlijk studeren op HSZ of iets dergelijks. Ik zag een opleiding "Oriental Languages" dus dan komt er nog Japans bij waarschijnlijk
Daarna internationaal serieus aan de weg timmeren ofzo

Verder post ik hier niet heel vaak meer omdat ik druk bezig ben met talen studeren en werken D:
Zo dat was mijn verhaal weer
pi_69177693
Heb jij enig idee welk schrift er op die klankschaal staat, Flammie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69178505
Het doet me sterk denken aan het Tibetaanse schrift.
Verder dacht ik aan Hindi maar Hindi heeft zo een mooie lijn boven de karaters.

Ik ga voor het Tibetaans

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tibetaans_schrift

Hier is er meer over te vinden. Wat het zou moeten betekenen dat weet ik dan weer niet
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:10:43 #22
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69217286
Mogge, alles goed hier ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_69217365
joa. Druk bezig met verhuisservices en al dat voorbereidend gedoe. Opzeggen abbo's en zo. Vervelend werk vind ik dat.
Vandeweek maar weer eens een lading spullen uitzoeken die alvast weggedaan kunnen worden. Wat verzamelt een mens veel over 9 jaar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:31:18 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69217887
Verhuizen is altijd een mooi moment om op te ruimen inderdaad. Ik probeer zelf altijd maar gewoon het verzamelen van troep zoveel mogelijk tegen te gaan en af en toe al eens flink op te ruimen. Heb echt een hekel aan rotzooi in huis dat ik niet gebruik.

Maar waar ga je heen verhuizen?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:49:15 #25
255585 m0nkie
safistafunk
pi_69218519
IK GA OOK VERHUIZEN.. binnenkort dan.. ben al bezig met spullen uitzoeken die ik mee wil nemen en spullen die ik weg moet gooien.. ook weer een reden om mn kleding kast uit te mesten..
monkey see, monkey do
pi_69218656
Wij gaan naar Schiedam.
m0nkie, waar ga je naartoe?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:59:44 #27
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69218890
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan naar Schiedam.
m0nkie, waar ga je naartoe?
Naar Schiedam
Ik wil niets liever dan weer weg uit Schiedam

Waar kom je te wonen in Schiedam?
pi_69219867
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Naar Schiedam
Ik wil niets liever dan weer weg uit Schiedam

Waar kom je te wonen in Schiedam?
Midden in het centrum, bij de Koemarkt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:26:41 #29
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69220033
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Midden in het centrum, bij de Koemarkt
dan kom je op nog geen kilometer afstand van mij te wonen

Ga je samenwonen ofzo?
pi_69220393
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

dan kom je op nog geen kilometer afstand van mij te wonen

Ga je samenwonen ofzo?
Yep, en trouwen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:04:53 #31
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69223389
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Yep, en trouwen
nok, gefeliciteerd

Ik ben er een tijdje niet en gelijk romantische taferelen
pi_69224023
Ging ook vrij snel.
Op 15 juni is de grote dag, dus alles komt lekker tegelijk. Niemand had trouwens ooit gedacht dat ik ooit zou trouwen. Ik trouwens ook niet echt. Het was geen issue en ik zocht er ook niet naar. En toen was het opeens zo en het klopte. Voelt ook vrij logisch aan voor mezelf.

Wat wel meehielp was dat EW voor zijn examens stond en toch al naar een vervolgopleiding op zoek moest en ook dat ik mijn baan kwijt was en toch al moest gaan solliciteren (wat ik nog steeds doe omdat ik nog niks heb gevonden)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:46:15 #33
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69224817
Spannend hoor, wel je trouwfoto's hier posten he
pi_69225046
Allemaal? Nou ja... een of twee plaats ik er vast wel. EW in pak is ook iets waar iedereen van mee moet kunnen genieten. Tenminste.... hij wil een (lichtblauw) pak, maar dat kan ook best een hoax zijn
Aan de andere kant is hij nogal aan het veranderen op het moment. 16 is blijkbaar nogal een mijlpaal.

Een tijdje geleden heeft Bastard een legging voor hem gedaan in het tarottopic en die schreef toen al zoiets, als ik het me goed herinner.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:42:52 #35
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69255336
EW zal er vast uitzien als een prinsje
stay frosty
pi_69280024
Jazeker. Ik had het hier net opgeschreven en ben vervolgens naar Duitsland gegaan. gewoon om lekker even naar Kleve te gaan. En daar vond ik een mooie witte linnen broek en een paars met wit overhemd. kan hij het ook lekker sportief en netjes dragen. Dus het werd geen pak en niet lichtblauw. Hij vond het mooi.
Nu de bruidegom nog. Ik heb beloofd me daar niet mee te bemoeien. Dus hier is het de omgekeerde wereld: de gom is de grote verrassing
Voor mijn part komt ie in een hawaiibermuda Ik vind het allemaal best.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69283846
Klinkt goed Nok!
pi_69358705
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik ben er een tijdje niet en gelijk romantische taferelen
waar ben jij geweest dan?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_69358838
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 01:24 schreef nokwanda het volgende:
Jazeker. Ik had het hier net opgeschreven en ben vervolgens naar Duitsland gegaan. gewoon om lekker even naar Kleve te gaan. En daar vond ik een mooie witte linnen broek en een paars met wit overhemd. kan hij het ook lekker sportief en netjes dragen. Dus het werd geen pak en niet lichtblauw. Hij vond het mooi.
Nu de bruidegom nog. Ik heb beloofd me daar niet mee te bemoeien. Dus hier is het de omgekeerde wereld: de gom is de grote verrassing
weet je dat wel zeker?

Persoonlijk zou ik er dan nog eens ernstig over nadenken.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 20:13:25 #40
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_69360786
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef Exoteria het volgende:

[..]

weet je dat wel zeker?

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_69360927
quote:

[..]

weet je dat wel zeker?

Sterker nog: als ie het echt zou flikken zou ik het in mijn stringetje doen van het lachen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 mei 2009 @ 18:55:40 #42
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69390929
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 01:24 schreef nokwanda het volgende:
ik ben vorige week nog in kleve geweest om te shoppen met het vrouwtje... haarlakzooi is daar een stuk goedkoper.....
zaterdag naar scheveningen geweest... 230 euro gewonnen met blackjacken in het HC
stay frosty
  maandag 25 mei 2009 @ 18:59:03 #43
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69391053
quote:

[..]

weet je dat wel zeker?

wij mannen kunnen ons heus wel redden hoor
stay frosty
pi_69391858
Alle verzorgingsspullen zijn goedkoper in Duitsland. Hoewel ik Kleve leuker vind voor sightseeing.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:52:12 #45
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69411121
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:58 schreef Exoteria het volgende:

[..]

waar ben jij geweest dan?
Ik ben achter de pc weggeweest !

gewoon druk met huis opknappen, werk, vriendin etc.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:00:00 #46
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69515950
Het volgende wilde ik even kwijt en met jullie delen beste trouwe TRU-ers van dit ouwehoer topic: het is sinds woensdag avond uit tussn mij mij en mijn vriendin.

Om een lang verhaal kort te maken: omdat we in de laatste 3 jaar zoveel hebben meegemaakt samen en zoveel zijn gegroeid, ligt de relatie ons gewoon niet lekker meer.
Communicatie is altijd een sterk punt geweest tussen ons, dus aan de hand van wat gesprekken die vorige week waren begonnen heb ik uiteindelijk mijn besluit op woensdag avond uitgesproken.
We blijven uiteraard hele goede vrienden en wederzijds begrip en inzicht dat dit de juiste beslissing voor ons beide is, maakt het allemaal een stuk draagzamer.

Toevallig is ze sinds gister twee weken met (een welverdiende) vakantie dus heb het huis lekker voor mij alleen en kunnen we samen even tot rust en nadenken komen.

Oh well... that's life I guess...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:14:38 #47
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69518092
Zijn jullie uit elkaar gegroeid? Sterkte iig.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:34:12 #48
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69520789
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn jullie uit elkaar gegroeid? Sterkte iig.
Yup.
pi_69587883

Hoi dit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
pi_69595309
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]

Hoi dit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
Khad er ook 1, dies nu deaud.

Precies zo 1. Die van mij heette Heidie-Klaus von Heinwassel-Schwartzkopf
pi_69595398
sterkte DW

en nok nog maar 2 weken!
pi_69620358
Sterkte dan maar DW. Wel lullig dat jullie net samen een huis hebben gekocht (toch?)

@Draakje: nog een week en dan krijgen we de sleutel van ons huis
En na dit afgelopen lange weekend Hastings ben ik nog lekker bruin ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69625197
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Sterkte dan maar DW. Wel lullig dat jullie net samen een huis hebben gekocht (toch?)

@Draakje: nog een week en dan krijgen we de sleutel van ons huis
En na dit afgelopen lange weekend Hastings ben ik nog lekker bruin ook.
het gaat allemaal zo lekker snel bij jullie dat ik af en toe de tel kwijt ben!
maar wel lekker bruin geworden dus!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:44:40 #54
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69625721
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Inderdaad.
Dat gaat nog leuk worden allemaal.
Maar ja, we zien het wel.
pi_69625747
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 07:53 schreef draculettetje het volgende:

[..]

het gaat allemaal zo lekker snel bij jullie dat ik af en toe de tel kwijt ben!
maar wel lekker bruin geworden dus!
Heb je een paar foto's gemaild. Ik hoop naar het juiste emailadres. Ik raak altijd in de war want ik heb er 3 van je.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69648537
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb je een paar foto's gemaild. Ik hoop naar het juiste emailadres. Ik raak altijd in de war want ik heb er 3 van je.
tis aangekomen hoor, had ook nog terug gemaild
pi_69651125
Ja, kort nadat ik dat hier had neergezet. Dus ik wist niet of jij misschien naar aanleiding van mijn mededeling hier al je mailadressen was gaan checken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69651947
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef nokwanda het volgende:
Ja, kort nadat ik dat hier had neergezet. Dus ik wist niet of jij misschien naar aanleiding van mijn mededeling hier al je mailadressen was gaan checken
hihi dat had ik dus wel gedaan
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:40:02 #59
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69683298
stay frosty
pi_69688009
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:

barra da's een tijdje geleden
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:56:28 #61
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69692409
Maareh, DW, even een vraag uit interesse...

in je profiel staat het volgende zinnetje :
quote:
Mensen
- Een fijn soort om als vrienden te hebben, maar niet geschikt als relatie voor mij persoonlijk
In hoeverre is dit van belang hier ?
zzz
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:41:37 #62
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69723371
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

barra da's een tijdje geleden
ja he laatste tijd druk met werk enzo
stay frosty
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:04:45 #63
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69729291
Zaterdag ochtend komt de film ploeg nog een extra ochtendje filmen voor de documentaire.
De editor en producente zijn namelijk door het huidige beeld materiaal gegaan en vooral de editor waar ze mee samen werkt was erg onder de indruk.
Nog een klein ochtendje dus en dan hebben ze echt alles wat ze willen hebben en gaat de montage verder.
Wel vroeg op ... 08:00 om precies te zijn.
En wat gaan ze filmen?
Naast Pleo en Aibo willen ze ook mij met een meer controversieeler apparaat op de film en moet ik mij gaan scheren op de brakke vroege ochtend voor de camera. LOL!
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:
Maareh, DW, even een vraag uit interesse...

in je profiel staat het volgende zinnetje :
[..]

In hoeverre is dit van belang hier ?
Ik snap niet wat jij probeert te vragen.
Wat bedoel je met "hier"?
Als in waarom staat een detail als deze "hier" als in mijn Fotoboek profiel?
Of wat precies?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:28:44 #64
31101 _Led_
pi_69729850
Nou, je schijnt in een dip te zitten omdat je relatie uit is, maar in je fotoboek staat dat relaties met mensen sowieso niks voor je zijn. Als ik tegen mensen ging vertellen dat relaties met meisjes niks voor mij zijn zou mijn vriendin dat waarschijnlijk enigzins vreemd en niet zo leuk vinden, omdat het een nogal raar signaal afgeeft.

Ik vind het gewoon nogal vreemd om te zeggen dat relaties met mensen niks voor je zijn als je een relatie hebt, vandaar dat ik nieuwsgierig ben - in hoeverre speelt het mee dat relaties met mensen niks voor je zijn in het gegeven dat je relatie uit is gegaan ?
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:53:01 #65
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69730465
Misschien omdat ik te weinig heb geslapen, maar ik snap er steeds minder van.
Je erkent en weet dat mijn relatie uit is, maar je hebt het over je eigen vriendin die het naar en vreemd zou vinden als je zoiets zou zeggen.
Maar dat is toch juist het punt? Zoiets zou ik toch niet zeggen of in mijn FoBo zetten als ik nog een relatie zou hebben met mijn (nu ex)vriendin?
Dit is een conclussie vanuit mijzelf NA de relatie.
Please explain further!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:19:31 #66
31101 _Led_
pi_69731063
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:53 schreef Darkwolf het volgende:
Misschien omdat ik te weinig heb geslapen, maar ik snap er steeds minder van.
Je erkent en weet dat mijn relatie uit is, maar je hebt het over je eigen vriendin die het naar en vreemd zou vinden als je zoiets zou zeggen.
Maar dat is toch juist het punt?
Nou, dat vraag ik nou toch juist aan je, of dat het punt is ?
quote:
Zoiets zou ik toch niet zeggen of in mijn FoBo zetten als ik nog een relatie zou hebben met mijn (nu ex)vriendin?
Dat zou ik niet weten, ik heb wel raardere dingen gehoord
quote:
Dit is een conclussie vanuit mijzelf NA de relatie.
Please explain further!
Ah, okee.
Ik blijf het alleen een vreemde verwoording vinden dat je de nadruk zo legt op "mensen".
Alsof je met dieren wel een serieuze relatie aan zou kunnen gaan.
"Hebben jullie m'n nieuwe partner al ontmoet ? Het is een shetland pony ! By the way, het is een beest in bed joh ! "
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:34:49 #67
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69733320
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:19 schreef _Led_ het volgende:
Ah, okee.
Ik blijf het alleen een vreemde verwoording vinden dat je de nadruk zo legt op "mensen".
Alsof je met dieren wel een serieuze relatie aan zou kunnen gaan.
"Hebben jullie m'n nieuwe partner al ontmoet ? Het is een shetland pony ! By the way, het is een beest in bed joh ! "

Op verzoek verwijderd.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bastard op 29-09-2009 10:43:31 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:48:30 #68
31101 _Led_
pi_69733761
sexloos door het leven dus, of losse contacten ?
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:56:57 #69
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69734048
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:48 schreef _Led_ het volgende:
sexloos door het leven dus, of losse contacten ?
Op verzoek verwijderd

[ Bericht 12% gewijzigd door Bastard op 29-09-2009 10:44:12 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:23:40 #70
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69734934
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:56 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Op verzoek verwijderd
Wacht even,

[ Bericht 29% gewijzigd door Bastard op 29-09-2009 10:44:49 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:27:19 #71
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69735039
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:23 schreef Michielos het volgende:
Wacht even,
Op verzoek verwijderd.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bastard op 29-09-2009 10:45:24 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:27:21 #72
31101 _Led_
pi_69735040
Please oh please vertel me alsjeblieft dat je niet aan sex met dieren doet
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:28:33 #73
31101 _Led_
pi_69735071
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:27 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Zullen wij nu dit onderwerp maar laten voor wat het is?
Die reactie op LED was eigenlijk het laatste wat ik erop wilde zeggen.
Ook is dit sowieso niet het topic er voor, denk ik.
(PM anders maar.)
Oh you sick fuck
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:59:15 #74
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_69735958
O ja, niet dan toch zeker
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:02:30 #75
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_69736060
HALLLLLLLOOOOOOOO
When all else fails, you always have delusion.
pi_69736064
Oh en Darkwolf, kan je wat advies geven aan user Copycat? Zij behoort tot de pot-met-pindakaas categorie die ze tussen haar rosbief smeert, om zodoende het hondje dichterbij te lokken.
Ron Paul 2012
pi_69736092
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:04:11 #78
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69736115
#FreeHat
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:04:50 #79
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69736139
Zucht... no comment.
Anyway...
Zijn er nog mensen met spannende plannen van het weekend?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:06:09 #80
31101 _Led_
pi_69736192
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef Darkwolf het volgende:
Zucht... no comment.
Anyway...
Afgezien van een trio met een stekelvarken en een kangoeroe ?
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:07:28 #81
87680 Mirel
pi_69736239
LATEN WE SNEL HET ONDERWERP VERANDEREN NAAR 'HET WEEKEND'
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:08:25 #82
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_69736280
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:00 schreef Supersoep het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.

Sowieso, het TRU forum.

___!
A little knowledge is a dangerous thing.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:08:38 #83
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_69736288
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Afgezien van een trio met een stekelvarken en een kangoeroe ?
_!
A little knowledge is a dangerous thing.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:09:25 #84
87680 Mirel
pi_69736319
Kangoeroes lijken me toch wel handig. Springen op en neer, hoef je alleen te liggen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:10:19 #85
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69736353
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:07 schreef Mirel het volgende:
LATEN WE SNEL HET ONDERWERP VERANDEREN NAAR 'HET WEEKEND'
OOK MET CAPS ZAL LED NOG STEEDS DOOR BLIJVEN GAAN.
Hij heeft zijn tanden weer in iets nieuws weten te zetten.
Gewoon negeren of reporten.
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:09 schreef Mirel het volgende:
Kangoeroes lijken me toch wel handig. Springen op en neer, hoef je alleen te liggen.
Alleen die scherpe klauwen.
Hoe gaan we dat dan oplossen?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:11:00 #86
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69736381
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef Darkwolf het volgende:

Mijn vriend heeft iets georganiseerd, maar hij wil alleen niet vertellen wat we gaan doen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:11:27 #87
87680 Mirel
pi_69736403
Dat hoef je niet als iets negatiefs te zien. rrrrrrr
pi_69736444
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft iets georganiseerd, maar hij wil alleen niet vertellen wat we gaan doen
Keihard beffen natuurlijk, wat anders.

Ron Paul 2012
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:12:26 #89
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69736448
quote:

[..]

Spannend!
En is dat voor het hele weekend of gewoon een dagje?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:13:00 #90
31101 _Led_
pi_69736470
quote:

[..]

Als ie je meeneemt naar een stal zou ik rennen voor m'n leven
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:15:32 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69736571
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:12 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Spannend!
En is dat voor het hele weekend of gewoon een dagje?
Dit is een avondje.. Wat hij wilde organiseren duurde het hele weekend maar was al volgeboekt En ik krijg het echt niet uit hem Zelfs mijn subtiele "oh ja, wat gingen we zaterdagavond ook al weer doen?" lukte niet
pi_69736591
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:

[..]

!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:16:10 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69736592
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef Supersoep het volgende:
Oh en Darkwolf, kan je wat advies geven aan user Copycat? Zij behoort tot de pot-met-pindakaas categorie die ze tussen haar rosbief smeert, om zodoende het hondje dichterbij te lokken.

Dat zou die hond willen. Elke hond.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 13:17:09 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69736627
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:19:26 #95
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_69736725
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:00 schreef Supersoep het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.

Sowieso, het TRU forum.

___!
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:20:03 #96
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69736745
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:15 schreef Maraca het volgende:
Dit is een avondje.. Wat hij wilde organiseren duurde het hele weekend maar was al volgeboekt En ik krijg het echt niet uit hem Zelfs mijn subtiele "oh ja, wat gingen we zaterdagavond ook al weer doen?" lukte niet
Een goede partner houdt dit tot het laatste moment vast.
Als hij het echt goed doet, dan gaat de blinddoek om!
pi_69736754
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor, op commando zelfs.
Ron Paul 2012
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:27:02 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69737006
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

Wacht even, vrij je echt met dieren?
Ik ook, honden, katten
The truth was in here.
pi_69737040
Sex met dieren
  Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 13:30:45 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69737135
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ook, honden, katten
Lief, maar het gaat niet meer helpen hoor Bastard
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:32:52 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69737213
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lief, maar het gaat niet meer helpen hoor Bastard
Ik zag het, hek dam enzo
The truth was in here.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:53:09 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69737969
Zou DW nou echt bedoelen dat ie sex met dieren heeft of dat ie gewoon een soort 'relatie' met dieren heeft zoals wel meer mensen een relatie met hun (huis)dier hebben. Zoals ik het lees heeft ie gewoon een menselijke fuckbuddy ergens en heeft ie meer aan de liefde van de dieren dan van de liefde van de mensen in de termen van een 'relatie'
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:00:53 #103
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_69738280
Keurig
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:03:04 #104
31101 _Led_
pi_69738359
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
Zou DW nou echt bedoelen dat ie sex met dieren heeft of dat ie gewoon een soort 'relatie' met dieren heeft zoals wel meer mensen een relatie met hun (huis)dier hebben. Zoals ik het lees heeft ie gewoon een menselijke fuckbuddy ergens en heeft ie meer aan de liefde van de dieren dan van de liefde van de mensen in de termen van een 'relatie'
Nee, dat zie je verkeerd.

om 'm even aan te halen:
quote:
Maar is dit nu echt nodig?
Dat er een heel topic aan gewijdt word in de general chat en ik op heel Fok word geoute?
Er valt enkel te 'outen' als je ergens 'in' zit.
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:07:14 #105
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69738491
Metro2005... je zit er niet ver naast maar ik en andere moeten toch iets te doen hebben op de vrijdag middag?
Blijkbaar is daar even behoefte aan.
Ben het wel gewend ondertussen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:44:39 #106
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69739721
ach het is vermakelijk om te lezen dat topic dat wel
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:56:27 #107
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_69740163
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lekker, pindakaas. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:57:41 #108
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69740213
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:44 schreef Metro2005 het volgende:
ach het is vermakelijk om te lezen dat topic dat wel
Alleen die groot praat dat ik in elkaar gebeukt moet worden.
Dat vind ik weer minder en kan ik aardig boos op worden.
Maar goed, gelukkig word het nog wel geschreven in de trant van "ze moeten je" i.p.v persoonlijks.
Misschien moet ik dat ook maar opvatten als een mening dan.
pi_69743628
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor, op commando zelfs.
Ik hou niet van pindakaas
pi_69745581
Goed topic.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69749784
Het wordt nu wel een beetje flauw. Een geintje is tot daar aan toe, maar om nou echt pestgedrag a la groep 5 te gaan vertonen lijkt me toch echt wel beneden jullie waardigheid (hoop ik toch echt). Of hebben mensen hier dan echt zo weinig te doen of zinnigs te melden?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:50:50 #112
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_69750099
hier moet ik deel van uitmaken
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
pi_69750796
Ik niet. Ben ik effe blij dat ik morgen weer een paar dagen weg ben en dat dit wel weer overgewaaid is als ik terug kom
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:35:56 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69751957
Wat een volk inene he Nok
The truth was in here.
pi_69753910
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef Bastard het volgende:
Wat een volk inene he Nok
Het gepeupel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:18:47 #116
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69757415
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:08 schreef nokwanda het volgende:
Ik niet. Ben ik effe blij dat ik morgen weer een paar dagen weg ben en dat dit wel weer overgewaaid is als ik terug kom
Inderdaad.
Nogal puberaal allemaal en niks anders dan sensatie.
Ik antwoord ook niet meer op het topic want het maakt toch allemaal niet uit.
(LED stelde volgens mij nog een serieuze vraag of mijn ouders het weten of niet maar na die lage actie snap ik niet waarom hij uberhaupt nog vragen durft te stellen alsof alles koek en ei is.)

Waar ga je naar toe Nok?
pi_69757978
Morgen moet EW productieaudities doen voor zijn nieuwe opleiding en wij moeten daar zelf maandag ook weer zijn om de sleutel van ons nieuwe huis te halen. Intussen gaan we dan gewoon familiebezoekjes afleggen waar we de komende weken weinig tijd voor zullen hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:49:56 #118
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69758182
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Morgen moet EW productieaudities doen voor zijn nieuwe opleiding en wij moeten daar zelf maandag ook weer zijn om de sleutel van ons nieuwe huis te halen. Intussen gaan we dan gewoon familiebezoekjes afleggen waar we de komende weken weinig tijd voor zullen hebben.
Klinkt gezellig maar ook als een vol weekend.
Mijn weekend word ook steeds voller.
Na de manege meteen door naar een vriendin waar ik blijf slapen en voor zondag vroeg mijn broertje of ik nog zin had om langs te komen.
Ex is 2 weken weg en denk het huis lekker voor mijzelf alleen te hebben, maar tot nu toe ben ik de hele tijd op pad eigenlijk...
  zondag 7 juni 2009 @ 13:11:43 #119
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69791562
mogge people
stay frosty
  zondag 7 juni 2009 @ 15:11:32 #120
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69795160
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge people
Moggeh?
Zeg maar gerust middag lol!
  zondag 7 juni 2009 @ 15:28:35 #121
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69795728
Goedemiddag!

Ben weer terug van mijn spannende avond met mijn vriend (nu pas? ja erm.. ) De verrassing was een candlelight cruise in Amsterdam Had hem nog verteld over het blinddoeken DW! Hij baalde ergens dat hij daar niet zelf op gekomen was
  zondag 7 juni 2009 @ 16:33:34 #122
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69798031
oke oke middag
voor mij was het nog vroeg
stay frosty
  zondag 7 juni 2009 @ 16:45:39 #123
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69798470
quote:
Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef Maraca het volgende:
Goedemiddag!

Ben weer terug van mijn spannende avond met mijn vriend (nu pas? ja erm.. ) De verrassing was een candlelight cruise in Amsterdam Had hem nog verteld over het blinddoeken DW! Hij baalde ergens dat hij daar niet zelf op gekomen was
Wat een romantische actie!
En ach... dan neemt hij dat mee voor de volgende keer haha.
Het was in ieder geval geslaagd en daar gaat het natuurlijk om!

@Barra: ach... ik zit nu nog steeds in bed met mijn EEE PCtje. En het is niet eens mijn eigen bed...
  maandag 8 juni 2009 @ 08:35:30 #124
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69816907
Mogge allemaal
pi_69816945
goede morgen allen!

hoe was het weekend bij jullie?
hier was het een gezellig weekend, naast de bbq enzo ook nog een lekker stuk met ronja naar het bos geweest (viel me nog wel even tegen) en de slaapkamer opgeruimd!
het huis begint weer op een huis te lijken zo!
  maandag 8 juni 2009 @ 09:02:47 #126
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69817287
Rustig weekendje gehad, mijn vriendin heeft een auto gekocht en verder hebben we het rustig aan gedaan.
pi_69817488
ah wat voor auto is het geworden?
  maandag 8 juni 2009 @ 09:22:12 #128
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69817634
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:14 schreef draculettetje het volgende:
ah wat voor auto is het geworden?
Een citroen xsara
  maandag 8 juni 2009 @ 10:45:36 #129
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69819582
Gaaf hoor!
Wij hebben samen de Citroen C1 gekocht (zwart, luxe uitvoering) niet zo heel lang geleden.
Hoe droog je dat ook verteld trouwens "mijn vriendin heeft een auto gekocht en verder rustig weekend" haha.

drac: heerlijk weekendje gehad. Maar wel druk. Zondag was echter lekker rustig aan en flink liggen uitslapen bij een vriendin hahaha. Normaal is zij later wakker maar dit keer heb ik haar verslagen en was ze eerder op als ik!
pi_69821717
ik mag verlopig geen nieuwe auto, is ook niet nodig hoor
ik heb nog de seat maar eigenlijk rijdt vamp daar lekker in
en dan nog opel zafira

fijn dat je een goed weekend hebt gehad DW
  maandag 8 juni 2009 @ 12:00:54 #131
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69821798
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:58 schreef draculettetje het volgende:
ik mag verlopig geen nieuwe auto, is ook niet nodig hoor
ik heb nog de seat maar eigenlijk rijdt vamp daar lekker in
en dan nog opel zafira
Wacht... hij heeft twee auto's?
Eentje van de zaak?
pi_69821869
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:00 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Wacht... hij heeft twee auto's?
Eentje van de zaak?
nee en hij = zij

seat is eigenlijk van mij, maar daar kan ik niet zelf meer inrijden
toen moest vamp bevallen en was het handig als zij even een auto had en dat is eigenlijk zo gebleven

de opel hebben we moeten kopen omdat ik naar een automaat moest om aan te laten passen zodat ik wel weer kon auto rijden
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:37:22 #133
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69873265
Zo.
Zat vast met inFamous en dan toch maar stiekum de walkthrough erbij pakken! :$

Valt wel even tegen om 2 weken alleen thuis te zijn i.v.m eten maken s'avonds.
Tot heden nog geen een keer gekookt voor mijzelf lol.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:44:03 #134
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69873507
Heb je het over computergames DW?
Ikzelf heb 7.5 jaar Starcraft online gespeeld(wat een spel!!). Mijn favo games zijn echter de oude SNES games(metroid enz) en vooral... ADVENTURES!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:56:33 #135
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69878346
ik ben aan het trainen voor a.s. zaterdag. www.falconwalk.nl
verder superdruk met mijn nieuwe baan
already people hate me and people love me
stay frosty
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:43:19 #136
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69888434
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:44 schreef Michielos het volgende:
Heb je het over computergames DW?
Ikzelf heb 7.5 jaar Starcraft online gespeeld(wat een spel!!). Mijn favo games zijn echter de oude SNES games(metroid enz) en vooral... ADVENTURES!!
Mijn broertje is daar ook helemaal wild van geweest en heeft dit eindeloos gespeeld.
Adventure games zijn geweldig en ook ik hou nog steeds van (S)NES games.
Metroid is inderdaad een van mijn favorieten.
Op de oude Gameboy heb ik Metroid II meerdere malen opnieuw uitgespeeld back in the days.
En nog steeds emuleer ik er af en toe nog eens op los betreft een leuke SNES sessie of wat anders.
De huidige computer game waar ik het over had is een exclusieve Playstation 3 titel die onlangs is uitgekomen.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben aan het trainen voor a.s. zaterdag. www.falconwalk.nl
verder superdruk met mijn nieuwe baan
already people hate me and people love me
Wat voor nieuwe functie heb je dan?
Heeft het iets te maken met de Falconwalk die je gaat doen?
pi_69889304
Geef mij dan maar die RPG's;

Chrono trigger, secret of mana/evermore, Zelda, Illusion of Gaia, Breath of Fire etc etc
die waren geweldig

Ik en mijn vriendin spelen nu TETRIS ATTACK via emulator elke avond.. wat een verslavende game hoor.
het is kort en krachtig en je kunt meteen beginnen. Het is gewoon heel geod speelbaar
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:21:03 #138
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69889478
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef Darkwolf het volgende:
Zo.
Zat vast met inFamous en dan toch maar stiekum de walkthrough erbij pakken! :$

Valt wel even tegen om 2 weken alleen thuis te zijn i.v.m eten maken s'avonds.
Tot heden nog geen een keer gekookt voor mijzelf lol.
gamefaqs.com en youtube are your friends
The truth was in here.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:21:35 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69889491
Persoonlijk speel ik alleen shooters en racers
The truth was in here.
pi_69889688
Ja ik ook nowadays, maar op de SNES waren die minder dan dat ze nu zijn
Op de SNES speel je het liefst die diepgaande adventures en RPG's.

Nu kan ik ook wel genieten van COD en Bioshock etc (ook al zijn die inmiddels weer gedateerd natuurlijk)
Voor mij is echter de gameplay het belangrijkste onderdeel van een computerspel

Oh en ik vind Blizzard RTS games heel goed; Starcraft etc
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:15:31 #141
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69891156
Geef mij maar GTA4, lekker de stad op stelten zetten en voetgangers platrijden
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:37:04 #142
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69894047
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
Geef mij maar GTA4, lekker de stad op stelten zetten en voetgangers platrijden
Hell yes!
(It's Carmageddon all over again! )
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:12:48 #143
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69897511
Mijn top games.... Sue me

1. The 7th Guest (mijn absolute nummer 1!!)
2. Super Mario World (Het spel dat bij mijn SNES kwam vroegah.. SUPER spel!)
3. Starcraft (Online was dit vroeger HET spel om te spelen.. protoss 4 life )

Verder:
Super Metroid, Illusion of time, Secret of Evermore, Secret of Mana, Chrono trigger, Donkey Kong country,
Zelda voor de SNES(rest van consoles heb ik NOOIT gespeeld:)

Op pc:
Phantasmagoria. Myst, Kings quest, Kyrandia, Zork saga enz.
Need i say more
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:21:41 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69897837
Ik ken alleen de spellen op de PS1, PS2, XBOX, en de XBOX 360 .. en van vroeger nog de atari (pong anyone?) ook ergens een nintendo (duckhunt) en Amiga500

Speel nu veel Forza2, Halo3, CoD4
The truth was in here.
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:02:53 #145
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69899199
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef Bastard het volgende:
Ik ken alleen de spellen op de PS1, PS2, XBOX, en de XBOX 360 .. en van vroeger nog de atari (pong anyone?) ook ergens een nintendo (duckhunt) en Amiga500

Speel nu veel Forza2, Halo3, CoD4
daar heb ik veel te weinig skill voor, voor die games
heb ooit eens COD 2 online gedaan en wou echt zo een lijpe sniper zijn... ik molde niks
Had wel een apm (actions per minute) van 240+ met protoss(starcraft)

Adventures dus voor mij

Ik denk overigens dat the 7th guest wel een spel voor TRU'ers is. (spookhuis, first person adventure)
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:56:36 #146
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69900877
Kheb een teringhekel aan snipers
Ik kan het niet.. en net als ik een killstreak heb word ik weer gesniped..
The truth was in here.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:01:17 #147
31101 _Led_
pi_69901064
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:56 schreef Bastard het volgende:
Kheb een teringhekel aan snipers
Ik kan het niet.. en net als ik een killstreak heb word ik weer gesniped..
En terecht, fear my remote-sniping skills.
zzz
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:01:55 #148
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69901090
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

ik ook. ik ben een luie hond bij die games.. ga gewoon ergens snipen haha

Dit brengt me op een cool idee... om met zijn allen ergens op een server te gaan COD'en ofzo
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:02:26 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69901112
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

.. en als ik dan respawn neem ik mn BFG en kom ik die heuvel op om eerst die sniper weer te pakken.
The truth was in here.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:06:25 #150
31101 _Led_
pi_69901277
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

.. en als ik dan respawn neem ik mn BFG en kom ik die heuvel op om eerst die sniper weer te pakken.
....en schiet ik je weer voor je flikker
zzz
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:07:47 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69901333
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

....en schiet ik je weer voor je flikker
Kom ik weer.
The truth was in here.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:45:51 #152
31101 _Led_
pi_69902865
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kom ik weer.
Bagger ik je weer onder.
zzz
pi_69903593
Wie kent Kyrandia ?

Vooral dat 3e deel
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:10:39 #154
31101 _Led_
pi_69903756
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:05 schreef Flammie het volgende:
Wie kent Kyrandia ?

Vooral dat 3e deel
Stukken minder leuk dan monkey island
zzz
pi_69903868
monkey island

Die waren ook echt geweldig

Phantasmagoria deel 2 was bullshit imo.
Gabriel Knight

Myst

Al die adventures waren vet....
Zork Nemesis

Ok..wie kent Maddog Mccree?:D
pi_69903908
Damn... wat een slechte post was mijn voorgaande overigens
Te lui om te editen maar ik word te enthousiast bij het denken aan mijn old-school gameperiode
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:15:20 #157
31101 _Led_
pi_69903929
Wel van naam en van de screenshots destijds uit de magazines, nooit gespeeld.
zzz
pi_69914705
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:13 schreef Flammie het volgende:
monkey island

Die waren ook echt geweldig

Phantasmagoria deel 2 was bullshit imo.
Gabriel Knight

Myst

Al die adventures waren vet....
Zork Nemesis

Allemaal erg gaaf, alleen heb ik Myst nooit echt goed uitgeprobeerd.
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:20:13 #159
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69923443
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:13 schreef Flammie het volgende:
Ja die ken ik.
Ken je nog de adventure games van Cryo interactive?
Vraag mij bijvoorbeeld af of de mensen hier die met retro game titels smijten ooit gehoord hebben van LOST EDEN.
Deze heb ik onlangs nog eens uitgespeeld voor de grap in de trein op mijn EEE PC.
Een meesterlijke game waar ik veel goede herinneringen aan heb.
Wat het vooral deed was de muziek, die gecomponeerd was door Stephane Picq.
De hele soundtrack staat in super hoge kwaliteit op mijn iPod en luister ik nog wel eens.
Echt super mooi gewoon!

inFamous is ook een pareltje.
En ondertussen wacht ik tot Prototype (PC) binnen is.
Ook een sandbox game waar je een over powered super held bent tegen de rest van de wereld... nou ja, stad.
Killzone 2 moet ik ook nog even uitspelen.
Dat hebben de heren in Amsterdam wel verdiend want het is echt een top kwaliteit game die laat zien wat de PS3 in huis heeft.
Mooiste game van Nederlandse bodem ooit!
pi_69923638
Ik vind qua game-composities Frank Klepacki een hele grote
www.frankklepacki.com en dan click @ kyrandia links onder en click @ jungle // ruins.. ik vind het een meesterlijk muziekstuk

Verder die japanse muziekjes en tunes tijdens de goude oude snes/nes games natuurlijk

Lost Eden ken ik overigens
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:53:17 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69923985
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:36 schreef Flammie het volgende:
Ik vind qua game-composities Frank Klepacki een hele grote
www.frankklepacki.com en dan click @ kyrandia links onder en click @ jungle // ruins.. ik vind het een meesterlijk muziekstuk
Lijkt bij mij niet te starten
The truth was in here.
pi_69924070
Je moet een keer clicken en w88,.. het werkt wel, gewoon even proberen
Het is het meer dan waard
pi_69983249
Hallo

Monkey Island gaat binnenkort iedere maand een korte game uitbrengen zoals bij Sam & Max, althans dat heb ik gehoord van mijn broer die me een website liet zien met een voorproefje. Ze zijn nog steeds bezig met monkey Island Deel 1 met compleet baggere graphics zijn ze ook aan het remaken zodat het op deel 3 gaat lijken.

3 weken niet hier geweest, veel offline geweest wederom, andere dingen gedaan. Alleen gmail bekeken en internetbankieren gedaan op internet. Na 10 jaar online te zijn geweest een beetje internet moe.

Verder gaat het best goed. Qua reintegreren genoeg keuze's. Met mijn begeleider op internet gaan zoeken tijdens een sessie. Keuze uit honderd verschillende banen lijkt het wel. Al is het dan vrijwillig, ergens moet het begin zijn. Daarnaast nog iedere dag om 0800 opgestaan afgelopen 2 weken, een groot verschil met tot 1300 in bed blijven liggen en in de twilight zone wakker worden door het doorslapen. Fout ritme, foute structuur in het leven, kan dan ook saai klinken om structuur aan te brengen maar goed, het doet wel goed zo'n vast ritme. Meer wakker en minder zweven boven en onder in chaotische toestand.

Ze vinden dat ik goed kan schrijven als ik ze mail en willen dat ik iets doe met samenvatten of publiceren van teksten. Kort en bondig schrijven hebben ze het over, dus niet zoals hier, hier is het al snel langer maar dat ligt aan FOK! zal ik maar zeggen.

Er kwam een vacature uit waarbij ik oorlogsveteranen ga interviewen om vervolgens een stuk erover te schrijven en dat in samenwerking met een kleine organisatie te publiceren in een soort van "dagblad" en tevens een website erover. Vroegen ze van..." Zou je dat interesseren". Ben dan zo dat ik even nadenk en dan ga kijken dat oorlogsfilms me ook interesseren en de verhalen van mijn opa en oma kon ik ook van genieten over de oorlog omdat ik het boeiend vond. Dus dat is dan een optie. Nog meer opties om in de kunst wereld bezig te gaan zijn en literair en ook zomaar iets dat normaler is zoals een voetbalvereniging of schaakvereniging. Wederom om ook teksten te schrijven. Ze vinden dan mijn teksten okey maar dan zeg ik zelf dat het niet veel voorstelt. Dat het dan wel bij me past krijg ik dan te horen dus misschien toch maar aannemen.

Administratief werk wat eerst mijn uitgangspunt was dat is een beetje van de baan geschoven. Communicatie komt meer naar voren en dan eerst op een laag pitje. Scholing komt er nog bij kijken maar dat is voor later. Kan dan erg eenvoudig klinken allemaal dat vrijwilligerswerk maar na jaren van isoleren in erge mate is ieder begin een mooi begin.

Nu weer naar imdb.com, ben meer in het Engels aan het schrijven over films. Na 8 jaar de Engelse taal op een laag pitje te hebben gezet valt het nog steeds mee om met die taal bezig te zijn. Af en toe een woord vertalen maar de grammatica en spelling lijkt nog steeds intakt.

Lang bericht, excuse me. Komt door 3 weken afwezigheid ook. 3 weken afwezigheid dan valt de lengte alsnog wel mee.

Dag dan maar weer. Misschien ergens nog een bericht achter laten ergens hier en dan lord of the rings kijken. Zal een lange rit worden alle 3 de delen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 12-06-2009 19:58:52 ]
pi_69996238
Hey, TS. Miste je al. Maar wat een leuke ontwikkeling. Dat zou wel veeeeel gaver zijn dan een administratieve baan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_70207696
Hallo Nok

Ondertussen getrouwd? Dacht dat je 18 juni ging trouwen en de wereld ging verkennen als samen gevestigde wereldverkenners "zwervers" Je noemde je soulmate medezwerver dus het is niet bedoeld als belediging. Sowieso niet als belediging bedoeld als je samen de wereld gaat verkennen en niet thuis en in de tuin blijft rond hangen.

Administratief inderdaad saai om te doen.

700 voorrraad goederen
@) 610 Productiekosten
@) 620 Blah blah blah

Maar het traject gaat nog een tijdje door. Brainstormen 1 uur lang 2 maal per maand. Zou meteen het eerste kunnen pakken maar dan is de kans op afbreken groot. Iemand waarmee ik vaker een terras pak zegt altijd dat ik gewoon moet pakken wat te pakken is maar ik doe het liever door te overwegen omdat ik dan tenminste weet dat de kans op succes groter is.

Verder niet veel te vertellen van mijn kant. Nog steeds bezig om actiever te worden in de maatschappij stap voor stap en stap voor stap. Eind dit jaar een plek voor mezelf als het goed is maar werken is even belangrijker te noemen anders zit ik alleen thuis veels te veel zonder andere mensen om me heen.

Van nul moeten opbouwen naar iets. Ik had 100 en ben gevallen naar nul. Toen jaren lang van nul naar 100 waanzin gegaan. Nu eindelijk van nul tot 60 gezond realistisch met enige stabiliteit. Wil het niet wiskundig gaan uitleggen helemaal maar het valt te berekenen waarom het zo lang heeft moeten duren allemaal.

Kans op betaalde baan is er dan nog ook. Maar eerst maar eens wennen aan de verplichting van aanwezig zijn

Veel in beweging geweest afgelopen tijd ook. Ben in het gezicht afgevallen en bij de buik ook. Ik zou zeggen er is 10 kilo vanaf. Sta ik op de weegschaal dan is er 3 kilo bijgekomen. Misschien vocht of dat spiermassa lichter weegt dan vet.

Je bent toch getrouwd ondertussen of niet Nokje? Kan niet alles meer onthouden van wat je geschreven hebt. Toevallig nu even aanwezig in het weekend.
pi_70207859
Even bril schoonmaken

Het is nog licht buiten, bijna half elf in de avond en nog steeds licht. 1 uur geleden leek het nog 's morgens te zijn. Geweldig voor de stabiliteit. Nee hoor, ben stabieler dan ooit en de natuur kan me ook "gestolen" worden want ik raak eraan gewend die afwisseling.

Morgen om 0400 de vogels die fluiten op het zolderdak, dus dan is het om 0600 tijd om op te staan.

Tijd om even brilpoetsdoekje van de lidl erbij te pakken. 00:00 naar bed, mooie tijd. Laptop even mee en dan even doorgaan door muziek te luisteren.
pi_70210942
Zo, na een nacht van overslaan volgende poging om slapen te gaan. Morgen worden de dagen weer korter dus over 3 maanden is het weer om 1700 donker. Eerst maar eens deze zomer doorkomen dus ik ga pitten hopelijk.

Tot later dan maar. Dromen vanavond ga ik niet voorspellen, ik denk dat het weer twilight zone gaat wezen waarbij er totaal geen verhaal inzit maar waarbij het wel overleven is. Hopelijk oude schoolliefde tegenkomen, die meid die vaker langs wipt maar goed dat is niet altijd zo.

Dag dan maar. Misschien morgen weer aanwezig omdat het zondag is.
  zondag 28 juni 2009 @ 17:34:53 #168
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_70451551
hi all
stay frosty
  maandag 29 juni 2009 @ 08:09:07 #169
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_70468528
Mogguh allemaal!
  maandag 29 juni 2009 @ 08:13:55 #170
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70468556
Ja, we mogen weer allemaal
The truth was in here.
  maandag 29 juni 2009 @ 08:15:00 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70468568
[userreview] FOK!kers beyond the crisis

Loopt nog niet storm met de aanmeldingen eigenlijk?
The truth was in here.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:02:40 #172
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70475391
Middag. Teertig druk op mijn werk maargoed. Hoe is het hier met iedereen? Nok al een beetje gewend in Schiedam?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:35:18 #173
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_70604551
Stond ik mij toch een partij vast op schiphol zeg.
Stomme wissel storing. Blah!

Mensen nog plannen voor het weekend?
Zaterdag lekker paardrijden en dan s'avonds stappen en feesten met een goede vriendin. Gaat weer laat worden (of vroeg)!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:49:53 #174
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70605015
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:35 schreef Darkwolf het volgende:
Stond ik mij toch een partij vast op schiphol zeg.
Stomme wissel storing. Blah!

Mensen nog plannen voor het weekend?
Zaterdag lekker paardrijden en dan s'avonds stappen en feesten met een goede vriendin. Gaat weer laat worden (of vroeg)!
-edit- Persoonlijk worden

[ Bericht 3% gewijzigd door Bastard op 03-07-2009 10:50:35 ]
:-)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:31:52 #175
31101 _Led_
pi_70606516
http://www.philly.com/phi(...)ed_her_into_sex.html

Mijn god, je gelooft toch niet dat iemand daarin trapt ?
zzz
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:40:17 #176
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70606804
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef _Led_ het volgende:
http://www.philly.com/phi(...)ed_her_into_sex.html

Mijn god, je gelooft toch niet dat iemand daarin trapt ?
Ach het is eens te proberen
The truth was in here.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:54:46 #177
31101 _Led_
pi_70607293
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ach het is eens te proberen
Leuk experiment voor je 'readings'-topic ?
zzz
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:55:56 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70607331
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Leuk experiment voor je 'readings'-topic ?
Ja wie weet, zal eens wat geluk 'rondstrooien'
The truth was in here.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:05:37 #179
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70607660
The truth was in here.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:14:44 #180
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70620316
Oh wijze Bastard, wil je voortaan zo slim zijn om een HELE post weg te editten, dus ook de quote. Want nu heeft DW alsnog te horen gekregen wat daar stond.....
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:22:59 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70622312
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef Dartanion het volgende:
Oh wijze Bastard, wil je voortaan zo slim zijn om een HELE post weg te editten, dus ook de quote. Want nu heeft DW alsnog te horen gekregen wat daar stond.....
Als je denkt spijt te krijgen van je uitspraken omdat ze wellicht later gebruikt kunnen worden, zou je eens moeten nadenken voordat je op 'Invoeren' klikt.
The truth was in here.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:35:20 #182
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70622688
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als je denkt spijt te krijgen van je uitspraken omdat ze wellicht later gebruikt kunnen worden, zou je eens moeten nadenken voordat je op 'Invoeren' klikt.
Ik heb geen spijt Ik vind het alleen een beetje onnozel om niet alles weg te halen, omdat ik mij nu al een paar keer heb moeten herhalen, including de persoon die je wilde beschermen
pi_70651997
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef Metro2005 het volgende:
Middag. Teertig druk op mijn werk maargoed. Hoe is het hier met iedereen? Nok al een beetje gewend in Schiedam?
Niet veel tijd gehad om te wennen. Het was klussen en gelijk verhuizen en daarna gelijk terug naar Nijmegen om dat op tijd op te leveren en ook tegelijk mijn luvs huisje in Vlaardingen op te leveren. Viel niet mee, tegelijk proberen om 3 huishoudens te voeren waarbij er altijd ergens iets ligt. Gelukkig zitten we er nu eindelijk in en zijn we net begonnen met uitpakken. We hebben nogal veel en dat terwijl mijn halve huisraad naar Het Goed of de stort is gegaan (of naar bekenden die het wilde hebben). Overal staat wat en er zit nog vanalles in dozen die hoog opgestapeld staan op de logeerkamer. Het enige rustpunt is onze slaapkamer en de logeerkamer. De katten denderen overal wel lekker door inmiddels.

Wel gisteravond en vanmiddag naar de Maasboulevard geweest en regelmatig in de stad om even te wandelen. Ik vind het wel een leuke stad. EW heeft wat moeite met wennen omdat hij hier nog niemand kent om mee op te trekken. Hij mist Nijmegen en zijn vrienden nu nog erg. Als school begint zal dat wel helpen. Hij is ook niet het type om met iedere groep op te trekken en hij heeft zijn tiepjes hier nog niet gevonden.
Dat gaat vast goedkomen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_70652516
Sow, ben net terug van een avondje BBQ'en met een groepje spirituele mensen die ik van heel vroegâh ken. Echt een leuke reünie!
  maandag 6 juli 2009 @ 07:39:43 #185
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_70689687
Het ziet er naar uit dat ik in Amsterdam ga wonen.
Misschien ga ik nog a.s weekend verhuizen.
Het samen kopen van een huis en het elkaar laten eigenen van inboedel (50/50) doe ik dus nooit meer.
Met niemand niet.
Weer wat geleerd.
  maandag 6 juli 2009 @ 08:09:15 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70689848
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef ToT het volgende:
Sow, ben net terug van een avondje BBQ'en met een groepje spirituele mensen die ik van heel vroegâh ken. Echt een leuke reünie!
Van de BOS groep?
The truth was in here.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:48:07 #187
31101 _Led_
pi_70730124
quote:
Op maandag 6 juli 2009 07:39 schreef Darkwolf het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik in Amsterdam ga wonen.
Misschien ga ik nog a.s weekend verhuizen.
Het samen kopen van een huis en het elkaar laten eigenen van inboedel (50/50) doe ik dus nooit meer.
Met niemand niet.
Weer wat geleerd.
Zo hee, dan kunnen we elkaar nog eens tegen het lijf lopen !
Waar ga je wonen ? Moet ik m'n kat binnenhouden ?
zzz
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:52:06 #188
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70730225
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Waar ga je wonen ? Moet ik m'n kat binnenhouden ?

Hoe was je feestje!
The truth was in here.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:56:32 #189
31101 _Led_
pi_70730321
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoe was je feestje!
Love Family Festival was helemaal te gek !
Met 220 heen over de autobahn, op 8km afstand in het bos een leeg hotel voor onszelf (geen andere gasten),
super zonnetje, alle vrouwen dus in bikini (Zwemmen in de aanliggende rivier ), Underworld was 't gaafste optreden ooit (je kon gewoon redelijk dichtbij dansen zonder dat het te druk werd), en het werd afgesloten met iedereen die helemaal uit z'n dak ging op 'Thriller' !

De sfeer was erg goed, Love Family is definitely voor herhaling vatbaar !
zzz
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:09:01 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70730611
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Met 220 heen over de autobahn, op 8km afstand in het bos een leeg hotel voor onszelf (geen andere gasten),
super zonnetje, alle vrouwen dus in bikini (Zwemmen in de aanliggende rivier ), Underworld was 't gaafste optreden ooit (je kon gewoon redelijk dichtbij dansen zonder dat het te druk werd), en het werd afgesloten met iedereen die helemaal uit z'n dak ging op 'Thriller' !

Cool man! Is het zoiets als dancevalley, klinkt wel een beetje zo.
Alleen jammer dat het allemaal in het duits is
The truth was in here.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:41:14 #191
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70731508
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

klinkt als een godlike party
  woensdag 8 juli 2009 @ 07:56:54 #192
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_70768170
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
Waar ga je wonen ?
Zou je denken? Amsterdam is best huge.
En dan ga ik ook nog eens in het gedeelte wonen wat vele niet echt als Amsterdam zien, namelijk Buitenveldert (Amsterdam Zuid.)
Toevallig zocht een vrouwelijke collega nog een huis genootje en ik ga dit weekend nog verhuizen.
Zij zal trouwens op Dance Valley staan te feesten als ik samen met wat mensen de hele dag ga sjouwen met spullen.
Jouw feestje klonk echter ook niet verkeerd!
quote:
Moet ik m'n kat binnenhouden ?
Enne... ik snap de verwarring, maar ik hou nog altijd van maar een soort "poes" hoor! No worries dus.
pi_71013997
Ook maar ff hallo allo zeggen,

Sporten Van kalmerende tabletten die me rustig maken tot lichaamseigen stoffen als endorpine

Het effect van beweging en de stofjes in mijn hoofd door beweging is 100 keer beter dan al die tabletten. Dus hier is het bewegen bewegen en nog eens bewegen. Hartslag laten gaan tot 210 en dan laten dalen. Even helemaal in roes komen door het effect van het lichaam en weer verder gaan met bewegen. Naast het rustgevende effect door de beweging nog het lichaam dat in conditie komt en in vorm komt.

Bewegen dus Dan nog naast 3 uur bewegen het reintegreren. Vervolgens nog lezen en films kijken. Reintegreren mee bezig en dan is het in 2009 zo dat ik iedere dag sowieso 4 uur verplichtingen heb per dag. Daarbij 3 uur bewegen maakt het 7 uur bezig zijn.

Eindelijk eens wat activiteit.

Jaren genoeg blijven hangen in een depressieve trip. Niet meer over praten of schrijven, het is geweest en nu is het actie meer.

Ik ga mijn eerste biertje open trekken na 3 uur inspanning. Een weldaad van rust in mijn lichaam en hoofd. Morgen proberen om niet iedere 10 minuten pauze te nemen maar de pauzes te beperken en de hartslag die hoog is langer te laten duren.

Hardlopen, zwemmen, wielrennen, tuin werken. Zo zijn er 30 meer manieren om het lichaam uit te putten

Kan overdreven gemotiveerd klinken maar het effect van bewegen op mijn geest is zo geweldig dat het sporten vanzelf gaat. Tijdens het bewegen het afreageren dat goed doet. Tijdens het bewegen vooruit kijken op die rust na het sporten, niet alleen de rust even na het sporten maar de rust die de hele tijd doorzet.

Met de gewichten tillen is nog de bedoeling zoals 10 jaar geleden. 10 kilometer rennen, 20 kilometer roeien en 2 uur met de gewichten. Al ben ik 10 jaar ouder, het moet nog steeds mogelijk zijn om zo mijn vrije tijd te besteden. Rond 22:00 niets meer doen.

Ik ga weer ervandoor. Zometeen even abonnement verlengen hier. Al kom ik niet meer zo vaak hier. Misschien over een tijdje weer iedere dag checken. Dit was sinds 2 weken 1 check omdat ik helemaal niets met internet heb gedaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Topspin op 15-07-2009 21:33:20 ]
pi_71014246
Als je maar wel voldoende water drinkt, want morgen wordt een warme dag, vooral in Limburg. Dan zul je nu wel goed in vorm zijn en een paar kilo's lichter met een bruine kop van het buiten zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71014395
Hallo Nok

Water drink ik wel genoeg Mineraalwater van de Lidl 3 liter per dag en dan nog water uit de kraan. Ben sowieso wat dorstig aangelegd dus dat drinken lukt wel.

Gisteren 24 flessen van 1 1/2 liter gekocht dus ik kom weer wat dagen vooruit
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 21:28:58 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71014466
Hallo
pi_71014908
haaaa, leven in de brouwerij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71014973
Hallo Senesta

( Moest ff opnieuw opstarten omdat de dubbele punt een vraagteken werd op mijn toetsenbord )

Hoe is het met Senesta? Alles okey dokey?

Ben wat hyper op een positieve manier nu. Geen hyper in mijn hoofd alleen maar hyper op een rustige manier met kriebels in de buik. Zin om morgen in de natuur te gaan rennen. Het doel om de marathon uit te zitten. Met mijn verleden hier kan dat erg overdreven klinken maar het is realiteit waar ik in zit en niet alleen met woorden bezig zijn online. Als ik iedere dag 3 uur beweeg en bezig ben met verbeteren van conditie en meer en meer zin krijg om mijn conditie omhoog te halen is het vanzelf zo dat het realiteit is. Kan met 20 uur online activiteit beweren dat ik de marathon ga rennen maar dan is het woorden zonder daden.

Weer het verleden opratelen wat ik nu doe Even itunes starten dan maar.

Heb een mp3 wekkerradio gekocht vandaag online. Die harde beep beep tijdens het wakker worden bezorgt me koppijn. Overmorgen met U2 wakker worden..." It's a beautifull day!!!". Anders een ander nummer om de dag een goede zet in de juiste richting te geven. Jaren wakker geworden met een grote afkeer aan die beep beep beep. Vandaag eindelijk eens besloten om een wekker te kopen waarbij ik eigen muziek erop kan zetten. Zo'n wekker kan 50 procent van de dag kapot maken als het een geluid maakt dat door merg en been gaat.

Spraakwater. Komt allemaal door de positieve energie in mijn lichaam volgens mij. Gezonde energie dus ook Geen waanzin alleen tussen de oren

Ik ga hitzone 50 opzetten. De hedendaagse muziek luisteren dan maar eens. Gisteren een paar leuke nummers gehoord. Hitzone 49 ook "gekocht". Muziek die erop staat komt over alsof 2009 een grote inhaalslag is. Van 2000 tot en met 2008 totaal geen leuke muziek en in de zomer van 2009 alsof de muziek de jaren "2000" een eigen karakter geeft op de een of andere manier. Muziek met eigen karakter die vergeleken kan worden met de jaren 80 en 90 maar dan anders. Zal wel aan mij liggen dat ik het zo ervaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 15-07-2009 21:55:39 ]
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 21:56:44 #199
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71015370
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef Topspin het volgende:
Hallo Senesta

( Moest ff opnieuw opstarten omdat de dubbele punt een vraagteken werd op mijn toetsenbord )

Hoe is het met Senesta? Alles okey dokey?

Ben wat hyper op een positieve manier nu. Geen hyper in mijn hoofd alleen maar hyper op een rustige manier met kriebels in de buik. Zin om morgen in de natuur te gaan rennen. Het doel om de marathon uit te zitten. Met mijn verleden hier kan dat erg overdreven klinken maar het is realiteit waar ik in zit en niet alleen met woorden bezig zijn online. Als ik iedere dag 3 uur beweeg en bezig ben met verbeteren van conditie en meer en meer zin krijg om mijn conditie omhoog te halen is het vanzelf zo dat het realiteit is. Kan met 20 uur online activiteit beweren dat ik de marathon ga rennen maar dan is het woorden zonder daden.

Weer het verleden opratelen. Even itunes starten dan maar.

Heb een mp3 wekkerradio gekocht vandaag online. Die harde beep beep tijdens het wakker worden bezorgt me koppijn. Overmorgen met U2 wakker worden..." It's a beautifull day!!!". Anders een ander nummer om de dag een goede zet in de juiste richting te geven. Jaren wakker geworden met een grote afkeer aan die beep beep beep. Vandaag eindelijk eens besloten om een wekker te kopen waarbij ik eigen muziek erop kan zetten. Zo'n wekker kan 50 procent van de dag kapot maken als het een geluid maakt dat door merg en been gaat.

Spraakwater. Komt allemaal door de positieve energie in mijn lichaam volgens mij. Gezonde energie dus ook Geen waanzin alleen tussen de oren

Ik ga hitzone 50 opzetten. De hedendaagse muziek luisteren dan maar eens. Gisteren een paar leuke nummers gehoord. Hitzone 49 ook "gekocht".
Dat moet je even control-shift inhouden dan is dat weer weg

Hier gaat het wel goed hoor. Ik vind het leuk je weer even te zien

Met jou ook alles goed? En met je hondje?
pi_71015650
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat moet je even control-shift inhouden dan is dat weer weg

Hier gaat het wel goed hoor. Ik vind het leuk je weer even te zien

Met jou ook alles goed? En met je hondje?
Met mij gaat het beter dan ooit. In ieder geval beter dan afgelopen 3000 dagen

Mijn hond is weer rustig sinds 3 dagen. Vorige week was een teefje loops en toen was hij wild in de kop. Totaal geen houden aan. Lastig is niet het juiste woord te noemen. Slachtoffer van de natuur. Verliefdheid op een extreme manier dan maar. Kon er niet goed tegen omdat hij de Godganse dag bezeten was door dat ene hondje. Huilen als een weerwolf en zeuren. 's middags loslaten in de tuin en om 00:00 nog steeds niet in huis krijgen omdat hij ergens onder de struiken bij het pad bleef zitten.

Kwam de eigenaar van dat teefje tegen. Dat teefje dat dus ook dol is op mijn eigen hond. Loopse tijd is voorbij dus mijn hond is weer rustig

Ik koop dan ook nu van die sticks om zijn adem op te frissen nu. Denta-sticks voor het tandvlees iedere dag dat hij krijgt en dan nog van die sticks om zijn adem lekker te laten ruiken. Salami sticks van de Lidl als beloning.

Hij komt dus niets te kort.

Hij ligt nu naast mij op een tuinstoel die naast me staat. In alerte toestand. Bewaken van de tuin dan maar. Lopen dan nog daarbij. Nooit tevreden is hij. Kan een wandeling maken van 2 uur waarbij ik hem de weg laat wijzen en dan wilt hij van Limburg naar Amsterdam en via Parijs terug met iedere 4 minuten een snuffeltijd van 10 minuten.

9 jaar oud en 20 keer rustiger vergeleken met een paar jaar terug. Enige waar hij niet tegen kan is loopse teefjes en rennende kinderen met een voetbal.

Lekker nummer hierboven ...

Origineel is ook okey hieronder ( van de film " The wedding singer ")

pi_71015663
Ik heb een man die van de wekker niet wakker wordt. Wel van mij als ik een wekker nadoe. Van een lekker muziekje slaapt ie helemaaaaal als een roosje.
En ik ben na een piepje al wakker en sta gelijk naast mijn bed. Dat is lastig als hij vroeg op moet en ik eigenlijk nog wel een uur kan blijven liggen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71015837
ha die nok!

hoe is ie daar?!
pi_71016092
Haaa, lekker ding.
We zijn uitgepakt. Geen dozen meer, behalve die op de hobbykamer. Mijn schilderspullen zitten wel ingepakt. Daar moet nog geschilderd worden en er moeten schappen aan de muren om al mijn spullen op kwijt te kunen. Maar dat is ook een fluitje van een cent. Hier en daar kan ik nu dingen gaan schilderen die geen doen waren voor de verhuizing. Het is iig al echt gezellig. Moet de foto's alleen nog uploaden van mijn camera.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71016123
n wat zijn we blij dat we niet meer steeds op en neer hoeven van Nijmegen naar hier ±o
Wat een ellende werd dat zeg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71016187
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een man die van de wekker niet wakker wordt. Wel van mij als ik een wekker nadoe. Van een lekker muziekje slaapt ie helemaaaaal als een roosje.
En ik ben na een piepje al wakker en sta gelijk naast mijn bed. Dat is lastig als hij vroeg op moet en ik eigenlijk nog wel een uur kan blijven liggen.

Ik hoop dat op die wekker die ik besteld heb een volume van 10 zit. U2 op de achtergrond zal mij ook vast en zeker niet wakker maken. U2 op volume 10 waarbij de tekst " IT'S A BEATIFULL DAY" door mijn oren galmt zal me zeker niet laten liggen.

Anders... Summer in the city van Joe Cocker. Zo een keuze van nog meer. Eens goed zoeken welk nummer ik wil horen als ik wakker word. Misschien wel .." Welcome to the jungle" van Guns N' roses of iets van Johnny Cash.

Alles beter dan die beeeeeep beeeeeep. Bij het opstaan al een kortsluiting.
pi_71016198
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:15 schreef nokwanda het volgende:
Haaa, lekker ding.
We zijn uitgepakt. Geen dozen meer, behalve die op de hobbykamer. Mijn schilderspullen zitten wel ingepakt. Daar moet nog geschilderd worden en er moeten schappen aan de muren om al mijn spullen op kwijt te kunen. Maar dat is ook een fluitje van een cent. Hier en daar kan ik nu dingen gaan schilderen die geen doen waren voor de verhuizing. Het is iig al echt gezellig. Moet de foto's alleen nog uploaden van mijn camera.
ben erg benieuwd naar de foto;s!
en ik las schapen

fijn dat jullie nu niet meer heen en weer hoeven te reizen en gewoon kunnen gaan genieten van jullie nieuwe huisje met elkaar!
pi_71016590
Hey. da'sook een leuk idee. Schapen aan de muur
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71016708
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:28 schreef nokwanda het volgende:
Hey. da'sook een leuk idee. Schapen aan de muur
beetje zielig wel voor die schapen
pi_71017527
Ik zeg toch niet dat het dode schapen moeten zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71017716
levende lijkt me ook niet zo fijn hoor
pi_71018374
Tele2 zou niet blij zijn met dode schapen

Ik ga afsluiten. Morgen de laatste keer wakker worden met BEEEEP BEEEEEEP. Overmorgen eens een nieuwe experience meemaken en dan het bed uitspringen richting de loopband en vervolgens in een sprint van 60 KM per uur richting ontbijt om daarna verder te gaan.

Bis soon, out morn en tot de volgende keer.
pi_71018538
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:08 schreef Topspin het volgende:
Tele2 zou niet blij zijn met dode schapen

Ik ga afsluiten. Morgen de laatste keer wakker worden met BEEEEP BEEEEEEP. Overmorgen eens een nieuwe experience meemaken en dan het bed uitspringen richting de loopband en vervolgens in een sprint van 60 KM per uur richting ontbijt om daarna verder te gaan.

Bis soon, out morn en tot de volgende keer.
ik had nog niet eens aan tele 2 gedacht
weltruste TS
pi_71098556
Goede middag,

Alles goed hier op deze zaterdag?

Vanmorgen weer voor de wekker wakker geworden. Wilde graag wakker worden met pulp fiction muziek om eens te ervaren wat het verschil is tussen die muziek en de beep maar goed, morgen dan maar de wekker op 0600 zetten al is het zondag

Vandaag weer 4 uur zand liggen kruien en de tijd is zo snel voorbij gegaan dat het leek alsof ik pas 30 minuten bezig was toen ik klaar was ermee. Achtertuin wordt helemaal opnieuw gemaakt bij mijn ouders. Help zoveel mogelijk mee. Vijver is 3 keer zo groot geworden ondertussen en dan is het volgende zomer zwemmen tussen de vissen. Dit najaar zal het klaar zijn. Ben dan ook aan het helpen in de voortuin door overal kiezel te gooien boven het gronddoek dat ik boven op het zand leg. Mijn ouders die dan nooit meer onkruid hoeven uit te trekken in de voortuin en die kiezel ziet er dan ook nog mooier uit. Hele tuin wordt zo gemaakt dat er zo min mogelijk onderhoud aan zit. Alleen het zuiveren van het water in de vijver dat dan nog nodig is en een beetje snoeiwerk.

Beetje zinnig bezig zijn en dan wederom de inspanning die goed uitwerkt op de geest. Wederom een dag zonder rivotril. Zo door blijven gaan en ik kan ze in de nooit geopende kast gaan leggen door het op een sportievere manier aan te pakken.

Vanavond misschien terras pakken in Heerlen, eerst zien hoe ik erom 2100 tegen aankijk, is er twijfel dan ga ik niet, heb ik veel zin dan ga ik wel. Volgende week sowieso afgesproken om een terras te pakken.

Nu maar even zinloos bezig gaan zijn en monkey island 1 spelen met nieuwe graphics. Spel gekocht om de makers ervan te sponsoren.

Vanavond films kijken en nu maar de bril opzetten want mijn contactlenzen lijken er zomaar uit te kunnen vallen zo droog voelen ze aan.

Tijd om weer offline te gaan. Even lekker adventure game spelen

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 18-07-2009 18:02:53 ]
  zondag 19 juli 2009 @ 16:29:59 #214
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_71121751
mogge people!

Ik kom weer even gedag zeggen
stay frosty
pi_71127160
so houw hev joe bien leetlie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:30:13 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71177943
Wat een vervelende icons
The truth was in here.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:21:52 #217
31101 _Led_
pi_71179604
Nou dan maar hier verder slowCHATTEN !

CHATTEN BEDOEL IK !

[ Bericht 21% gewijzigd door _Led_ op 21-07-2009 14:58:11 ]
zzz
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:27:24 #218
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71179773
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:21 schreef _Led_ het volgende:
Nou dan maar hier verder slowpaarden !
!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:38:53 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71180170
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:21 schreef _Led_ het volgende:
Nou dan maar hier verder slowpaarden !
* Bastard checkt Netiquetten nog een keer
  • Wees nooit suggestief in negatieve persoonlijke zin.

*Smurfensticker afpakt*
  • The truth was in here.
      dinsdag 21 juli 2009 @ 14:58:37 #220
    31101 _Led_
    pi_71180904
    Oeps, verspreking, gefikst.
    zzz
    pi_71186377
    Ey Dimitri.. September dus halo 3 deathmatch he
    Oefen gewoon een klein beetje maar ik denk dat jij weinig problemen zult hebben om hem met de grond gelijk te maken tbh. Nogmaals, hij faalt eigenlijk in elke game (en stiekem ook wel in het leven ) maar ik wil hem zien af gaan omdat hij telkens beweerd super te zijn in HALO 3. Dus ik koop me wat pils in en popcorn en ga dat spektakel meemaken
      dinsdag 21 juli 2009 @ 17:24:48 #222
    31101 _Led_
    pi_71186536
    Hoe wat waar spelletjes ????
    zzz
    pi_71186645
    Mijn neefje claimed super te zijn in HALO 3 en ik moet elke dag sterke verhalen aanhoren terwijl ik weet dat hij enkel aan gort geschoten word. Dit alles op zijn XBOX op XBOX live.
    Dimitri, beter bekend als Bastard, schijnt wel skills te hebben (neem ik aan, daar hij vele uurtjes besteed en HALO 3 zijn game is) dus niemand minder dan onze topmod gaat mijn neefje op zijn plek wijzen terwijl ik hem uitlach onder het genot van een Duvel

(Ik kom in september tijdelijk naar Nederland - op vakantie dus dan vind dit spektakel plaats)
      dinsdag 21 juli 2009 @ 17:30:48 #224
    31101 _Led_
    pi_71186730
    Hey, is 't misschien leuk om een keertje een biertje te doen als je in NL bent ?
    Spreken we een keertje af met je jij, je broer en ik ofzo.
    Kunnen we eens ongestoord skeptisch zijn !
    zzz
      dinsdag 21 juli 2009 @ 17:38:10 #225
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71187017
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 17:27 schreef Flammie het volgende:
    Mijn neefje claimed super te zijn in HALO 3 en ik moet elke dag sterke verhalen aanhoren terwijl ik weet dat hij enkel aan gort geschoten word. Dit alles op zijn XBOX op XBOX live.
    Dimitri, beter bekend als Bastard, schijnt wel skills te hebben (neem ik aan, daar hij vele uurtjes besteed en HALO 3 zijn game is) dus niemand minder dan onze topmod gaat mijn neefje op zijn plek wijzen terwijl ik hem uitlach onder het genot van een Duvel

(Ik kom in september tijdelijk naar Nederland - op vakantie dus dan vind dit spektakel plaats)
    ik zou het erg vinden als Bastard verliest. Ik hoop echt dat hij hem even owned
      woensdag 22 juli 2009 @ 08:02:15 #226
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71204399
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef Flammie het volgende:
    Ey Dimitri.. September dus halo 3 deathmatch he
    Oefen gewoon een klein beetje maar ik denk dat jij weinig problemen zult hebben om hem met de grond gelijk te maken tbh. Nogmaals, hij faalt eigenlijk in elke game (en stiekem ook wel in het leven ) maar ik wil hem zien af gaan omdat hij telkens beweerd super te zijn in HALO 3. Dus ik koop me wat pils in en popcorn en ga dat spektakel meemaken
    Je zal net zien dat ik mn offday heb die dag dan
    The truth was in here.
    pi_71204952
    goede morgen allemaal

ik zie hier eigenlijk nog te weinig groen!
      woensdag 22 juli 2009 @ 09:07:40 #228
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71205100
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 08:56 schreef draculettetje het volgende:
    goede morgen allemaal

ik zie hier eigenlijk nog te weinig groen!
    Ik mis vlgs mij helemaal waar het over gaat.. maar ik doneer voldoende aan mijn eigen huisdieren incluis kinderen en vrouw!
    The truth was in here.
    pi_71205146
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 09:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik mis vlgs mij helemaal waar het over gaat.. maar ik doneer voldoende aan mijn eigen huisdieren incluis kinderen en vrouw!
    ik ben de aktie ook alleen maar even aan het spammen hoor!

maar idd diegene die doneert (zie voor meer info de link in mn sig) krijgt een groen tagje!
      woensdag 22 juli 2009 @ 09:23:57 #230
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71205407
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 09:10 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik ben de aktie ook alleen maar even aan het spammen hoor!

maar idd diegene die doneert (zie voor meer info de link in mn sig) krijgt een groen tagje!
    Ik vind het wel een hartverwarmende actie
    The truth was in here.
    pi_71206020
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 09:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vind het wel een hartverwarmende actie
    is het ook
    en het gaat ook echt vreselijk goed
      woensdag 22 juli 2009 @ 10:09:41 #232
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71206420
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:

[..]

is het ook
    en het gaat ook echt vreselijk goed
    Ik zag het ja!

En ze kunnen de steun hard gebruiken deze maanden denk ik zo.. iedereen is zn hond zat voor ze op vakantie gaan. Je hoort gelukkig wel minder van honden die uit auto's worden gegooid tegenwoordig.
    The truth was in here.
    pi_71206636
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zag het ja!

En ze kunnen de steun hard gebruiken deze maanden denk ik zo.. iedereen is zn hond zat voor ze op vakantie gaan. Je hoort gelukkig wel minder van honden die uit auto's worden gegooid tegenwoordig.
    in deze tijd van crisis zijn er veel mensen die hun (zieke) huidier niet meer "kunnen" betalen
    regelmatig bij anderen en dierenarts gehoord dat wanneer bijv de kat geopereerd moet worden aan iets als een gebroken pootje, geef dan maar een spuitje dat kan ik niet betalen
    echt hart verscheurend!
    pi_71206935
    Bastard.. Zelfs met een OFFDAY heb je geen problemen met dit stuk addergebroed geloof me
      woensdag 22 juli 2009 @ 10:56:44 #235
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71207647
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 10:18 schreef draculettetje het volgende:

[..]

in deze tijd van crisis zijn er veel mensen die hun (zieke) huidier niet meer "kunnen" betalen
    regelmatig bij anderen en dierenarts gehoord dat wanneer bijv de kat geopereerd moet worden aan iets als een gebroken pootje, geef dan maar een spuitje dat kan ik niet betalen
    echt hart verscheurend!
    Zo ben ik ook met mijn dieren..
    The truth was in here.
      woensdag 22 juli 2009 @ 10:58:38 #236
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71207688
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef Flammie het volgende:
    Bastard.. Zelfs met een OFFDAY heb je geen problemen met dit stuk addergebroed geloof me
    Ik zie net dat Halo alweer 10 jaar geleden werd aangekondigd, 2 jaar later was de release van deel 1, later kwam xbox live en deel 2.. en 3.. inmiddels zo'n 8 jaar spelervaring zeg maar

Weet je toevallig zijn gamertag en of hij zich heeft aangemeld bij Bungie
    The truth was in here.
    pi_71208092
    Ik geloof dat hij op Xbox live beter bekend staat onder de nogal discutabele naam

Dark Destroyz

Misschien schiet je nu al in een deuk van het lachen
      woensdag 22 juli 2009 @ 11:40:58 #238
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71208950
    Ah ik kom ze gekker tegen hoor

2 Maart heeft hij voor het laatst Halo3 gespeeld, hij heeft 24 strafpunten, kan wijzen op een quitter, sterker nog zijn laatste potje die hij speelde liet hij al zn team in de steek. (uitstappen uit een game omdat hij aan het verliezen is).
    Total Experience punten 117, hoogtste rang in team slayer 12. Heeft in totaal 305 games gespeeld in Halo3.

http://www.bungie.net/Sta(...)ayer=Dark%20Destroyz

Ter vergelijking, en ik ben ook geen onwijze ster er in..
    Total experience punten 737, hoogste rang team slayer 65, totaal 1477 potjes gespeeld in Halo3.

http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=Butch%20NL
    The truth was in here.
    pi_71209039
    Waarschijnlijk dat hij nu een andere naam heeft mede door dit profiel
    Het wordt een makkie.. IK ZEI HET TOCH
    pi_71209254
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zag het ja!

Dat is al tragisch, maar dit is geen gewoon asiel Dit is een asiel speciaal voor dieren met gezondheids en/of gedragsproblemen (bijvoorbeeld omdat ze al van hot naar her gesleept zijn en daarom niet meer kunnen) die niet meer geplaatst kunnen worden.
    Daarom is het dit jaar een nog specialere actie dan anders.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 22 juli 2009 @ 11:57:57 #241
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71209577
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 11:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is al tragisch, maar dit is geen gewoon asiel Dit is een asiel speciaal voor dieren met gezondheids en/of gedragsproblemen (bijvoorbeeld omdat ze al van hot naar her gesleept zijn en daarom niet meer kunnen) die niet meer geplaatst kunnen worden.
    Daarom is het dit jaar een nog specialere actie dan anders.
    Kunnen ze er nog een hond bij hebben denk je?
    The truth was in here.
    pi_71209627
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kunnen ze er nog een hond bij hebben denk je?
    Stoertje (gelukkig weet ik beter)
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 22 juli 2009 @ 12:03:12 #243
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71209779
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Stoertje (gelukkig weet ik beter)
    Nee hoor, hond blijft lekker bij ons.. maar ik heb wel een verknipte poes anders
    The truth was in here.
    pi_71378035
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 12:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee hoor, hond blijft lekker bij ons.. maar ik heb wel een verknipte poes anders
    Laat je vrouw het maar niet lezen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 27 juli 2009 @ 22:33:11 #245
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71379604
    Ik wil ook een hond aanschaffen.
    Ik twijfel tussen een border collie en een ierse wolfshond.
    Ik vind ze zooo lief
      maandag 27 juli 2009 @ 22:35:17 #246
    258339 Dartanion
    Dictum, factum
    pi_71379690
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 22:33 schreef Michielos het volgende:
    Ik wil ook een hond aanschaffen.
    Ik twijfel tussen een border collie en een ierse wolfshond.
    Ik vind ze zooo lief
    Een bearded collie is ook heeeel cool

Ik neem een Jack Russel denk ik, als ik ooit een hond neem.
    pi_71379702
    Border collies zijn cooool
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_71379777
    Ik denk niet dat ik ooit een hond wil. Ik ben een typisch kattenmens. Maar als dan toch ooit (je moet nooit in de lucht spugen, want dan weet je waar het zal landen) dan zou het als ik echt zou kiezen, een bordercollie kiezen. Maar mezelf kennende zou ik gaan voor een stumper uit een asiel omdat ik het hart niet zou hebben om nou uitgerekend die te laten zitten.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 27 juli 2009 @ 22:46:26 #249
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71380067
    kennissen van me hebben een bordercollie, genaamd flash
    hier is ie tijdens het WK in 2006

dinsdag 28 juli 2009 @ 08:59:37 #250
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71386159
    Hele drukke honden die Borders.. en een Jack Russel hebben we ook gehad ...super adhd hond
    The truth was in here.
      woensdag 29 juli 2009 @ 10:49:14 #251
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71421163
    ach flash is gewoon woest
    pi_71421213
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 22:46 schreef Michielos het volgende:
    kennissen van me hebben een bordercollie, genaamd flash
    hier is ie tijdens het WK in 2006

[ afbeelding ]

Peer 'm erin? arme hond
    The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 29 juli 2009 @ 10:52:38 #253
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71421254
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Peer 'm erin? arme hond
    pi_71421560
    De inspiratie geweest voor de "eerste sekspop voor honden" ? heeft ook zo'n kleurtje als die muts geloof ik
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 29 juli 2009 @ 11:05:50 #255
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71421636
    Kwamen er nog meer TRUérs?
    FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic

Kunnen we elkaar eens de hand geven
    The truth was in here.
      woensdag 29 juli 2009 @ 11:07:02 #256
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71421666
    Een vuist kun je krijgen! nee flauwekul. Ik moet heel even kijken(ook qua vervoer e.d. want ik wil wel zuipen!)
      woensdag 29 juli 2009 @ 11:08:19 #257
    31101 _Led_
    pi_71421699
    Ik zou 't hartstikke leuk vinden maar ik ben nog op huwelijksreis dan !
    Ik kom terug op 11 september, immers is de kans dat er NOG een keer op 11 september iets gebeurt uhhh..... nou ja, even groot dus
    zzz
      woensdag 29 juli 2009 @ 11:08:44 #258
    31101 _Led_
    pi_71421707
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef Michielos het volgende:
    Een vuist kun je krijgen!
    whehehe

"Bewijs eerst maar dat die hand bestaat !"
    zzz
    pi_71421712
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef _Led_ het volgende:
    Ik kom terug op 11 september, immers is de kans dat er NOG een keer op 11 september iets gebeurt uhhh..... nou ja, even groot dus
    Wedding-Gate
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 29 juli 2009 @ 11:11:07 #260
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71421768
    quote:
    Waar ga je heen?
      woensdag 29 juli 2009 @ 11:15:58 #261
    31101 _Led_
    pi_71421923
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef Michielos het volgende:

[..]

Waar ga je heen?
    Brazilië
    zzz
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:07:13 #262
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71423453
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef Michielos het volgende:
    Een vuist kun je krijgen! nee flauwekul. Ik moet heel even kijken(ook qua vervoer e.d. want ik wil wel zuipen!)
    Ik ben bijna 2 meter lang en weeg 130 kilo.. en jij?

Ja ik zat ook al te kijken.. fuck ik kan niet zuipen.. aan de andere kant, misschien maar beter ook, kom ik nog heelhuids thuis. (blijf niet pitten op de camping iig)
    The truth was in here.
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:08:01 #263
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71423471
    quote:
    Oh gefeliciteerd man!
    Dus er zijn daadwerkelijk mensen die het wel met je kunnen uithouden??
    The truth was in here.
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:16:44 #264
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71423706
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben bijna 2 meter lang en weeg 130 kilo.. en jij?

Ja ik zat ook al te kijken.. fuck ik kan niet zuipen.. aan de andere kant, misschien maar beter ook, kom ik nog heelhuids thuis. (blijf niet pitten op de camping iig)
    '

Ik ben 1.88m en weeg 75.5 kg (tenger). Heb wel verschillende vechtsporten gedaan (Wing Tsun, Krav Maga e.d.) maar dat is 3 jaar terug

Ik moet even kijken of er meer mensen gaan en of iemand anders wil rijden
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:17:52 #265
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71423731
    Ik ben toch meer van de new age, en love&peace jeweetz.
    The truth was in here.
    pi_71423789
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
    ach, iemand doden hoeft niet persé met je vuisten hoor.
    Doodknuffelen kan ook.

en euh.. een feestje?
    eens even zien..
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:19:57 #267
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71423792
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
    Ja, ik ook. Heb in mijn hele leven nog nooit ruzie met iemand gehad.
    Je merkt het heel vaak dat ruzies ontstaan door een ego kwestie ala "IK LAAT ME NIKS ZEGGEN" e.d. En dan nog niet kunnen ophouden zelfs al staan ze met 4 voor je.
    Ja er zijn "orcs" in de wereld die perse ruzie willen maar in dat soort gevallen is het mijn inziens beter je ego te laten varen en eieren voor je geld te kiezen.
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:27:24 #268
    31101 _Led_
    pi_71423994
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh gefeliciteerd man!
    Dus er zijn daadwerkelijk mensen die het wel met je kunnen uithouden??
    Dank !
    Ja, zij weet wel dat je me gewoon niet tegen moet spreken !
    zzz
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:30:16 #269
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71424075
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dank !
    Wacht maar tot je getrouwd bent dan
    The truth was in here.
    pi_71424188
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wacht maar tot je getrouwd bent dan
    Hey, wil jij niet de geheimen van het huwelijk ontrafelen?
    pi_71424235
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:34 schreef Exoteria het volgende:

[..]

The Secret = De Sekreet ?
    Mr. Prolapse 2009
    pi_71424272
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:

[..]

The Secret = De Sekreet ?
    Dat is inderdaad de term die ik regelmatig naar mijn hoofd heb gekregen
    pi_71424326
    666 the number of the Bitch
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:41:49 #274
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71424425
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:34 schreef Exoteria het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel 1 van de donkere geheimen der huwelijk.. de vrouw ontpopt zich tot een compleet ander persoon
    The truth was in here.
    pi_71424527
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel 1 van de donkere geheimen der huwelijk.. de vrouw ontpopt zich tot een compleet ander persoon
    Met pittig kort rood kapsel? *voordat ik mijn vriendin ten huwelijk ga vragen is deze info erg belangrijk *
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:49:40 #276
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71424710
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Met pittig kort rood kapsel? *voordat ik mijn vriendin ten huwelijk ga vragen is deze info erg belangrijk *
    Yup. Met een pittig vlot koppie... "het werd tijd voor iets nieuws"!
    pi_71424821
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 11:05 schreef Bastard het volgende:
    Kwamen er nog meer TRUérs?
    FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic

Kunnen we elkaar eens de hand geven
    Keek net op de lijst. Ik denk dat er maar ongeveer 3 mensen zijn die ik wel graag (weer) eens zou willen zien. Barra bijvoorbeeld, en jou. Verder niet echt.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_71424860
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dank !
    wss weet ze hoe ze je onder de duim moet houden
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:53:50 #279
    31101 _Led_
    pi_71424873
    In onze trouwgelofte heb ik een ontbindingsclausule laten vastleggen op basis van pittige kapsels, tuinbroeken, gezamelijke yoga-cursussen en tegensputteren bij de aankoop van nieuwe apparatuur, dat leek me niet meer dan fair.
    En bij ontbinding gaat de kat naar mij
    zzz
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:56:54 #280
    31101 _Led_
    pi_71424979
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wil ik gewoon veel geknuffeld worden
    zzz
    pi_71424988
    Ik ben blij dat ik al een pittig kort kapsel en 7 katten had toen mijn man me leerde kennen en dat hij de duurste apparatuur al had.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:57:20 #282
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71424999
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef _Led_ het volgende:
    In onze trouwgelofte heb ik een ontbindingsclausule laten vastleggen op basis van pittige kapsels, tuinbroeken, gezamelijke yoga-cursussen en tegensputteren bij de aankoop van nieuwe apparatuur, dat leek me niet meer dan fair.
    pi_71425010
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wil ik gewoon veel geknuffeld worden
    Don't we all?
    Mr. Prolapse 2009
    pi_71425022
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Don't we all?
    Je was me net voor
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:03:43 #285
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71425232
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Misschien is FOK wel een uitlaatklep voor m, thuis niks te vertellen, overal ja en amen op zeggen verplicht grey's kijken savonds (ik ook trouwens tegenwoordig dammit!) en dan hier dan eindelijk de klier kunnen uithangen!
    The truth was in here.
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:04:46 #286
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71425270
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef _Led_ het volgende:
    Vergeet de "vind je me nog wel aantrekkelijk" opmerkingen niet!!!
    The truth was in here.
    pi_71425315
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Misschien is FOK wel een uitlaatklep voor m, thuis niks te vertellen, overal ja en amen op zeggen verplicht grey's kijken savonds (ik ook trouwens tegenwoordig dammit!) en dan hier dan eindelijk de klier kunnen uithangen!
    Grey's, House enzo zijn ook leuke series
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:06:58 #288
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71425351
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Bij Greys denk ik aan andere zaken.. zo erg is het al.
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:10:18 #289
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71425458
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Deze week afleveringen van 2 uur lang Greys he!
    En dan kijk ik wel eens half mee.. denk ik goh, best nog wel geinig.. en dan naderd het einde van de uitzending krijg je zo'n kutgevoel ineens.. gaat toch die patient dood, oid.. zielig muziekje eronder en wijze woorden uit de speaker... en dan denk ik.. hier kakt het toch weer behoorlijk in
    The truth was in here.
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:15:28 #290
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71425632
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Deze week afleveringen van 2 uur lang Greys he!
    En dan kijk ik wel eens half mee.. denk ik goh, best nog wel geinig.. en dan naderd het einde van de uitzending krijg je zo'n kutgevoel ineens.. gaat toch die patient dood, oid.. zielig muziekje eronder en wijze woorden uit de speaker... en dan denk ik.. hier kakt het toch weer behoorlijk in
    De enige series die ik ooit gevolgd heb (en waarvan ik alle DVD boxen e.d. heb)

The X-Files : 9 seizoenen klassiekers met allerhande onderwerpen uit de mythologie, het paranormale, aliens, complottheorieen e.d. Super! Alleen irritant dat Scully te sceptisch is. In de serie zie je allemaal UFO's , aliens, monsters, goblins e.d. en dan nog is het "Mulder!! its not real!' (nee , geen verwijzing naar TRU want als ik echt aliens zie e.d. , zal ik 't niet ontkennen )

Millenium: Eigenlijk een duistere versie van the X-files. Over religieuze moordenaars, seriemoordenaars, het einde van de wereld e.d. (en Frank Black die een soort psychometrische gave heeft).

The A-team: duh!! 5 dvd boxen vol met avonturen van deze helden! Meesters in oorlogstactieken en helden op het oorlogsveld!
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:21:17 #291
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71425812
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:15 schreef Michielos het volgende:

[..]

De enige series die ik ooit gevolgd heb (en waarvan ik alle DVD boxen e.d. heb)

The X-Files : 9 seizoenen klassiekers met allerhande onderwerpen uit de mythologie, het paranormale, aliens, complottheorieen e.d. Super! Alleen irritant dat Scully te sceptisch is. In de serie zie je allemaal UFO's , aliens, monsters, goblins e.d. en dan nog is het "Mulder!! its not real!' (nee , geen verwijzing naar TRU want als ik echt aliens zie e.d. , zal ik 't niet ontkennen )

Millenium: Eigenlijk een duistere versie van the X-files. Over religieuze moordenaars, seriemoordenaars, het einde van de wereld e.d. (en Frank Black die een soort psychometrische gave heeft).

The A-team: duh!! 5 dvd boxen vol met avonturen van deze helden! Meesters in oorlogstactieken en helden op het oorlogsveld!
    The A-team.. ik wist niet eens dat er boxen van bestonden! Maar zeker stoer ja.
    The truth was in here.
    pi_71425880
    Er hangt bij wijze van spreken nog net geen tentakel te roeren in die zure doos van scully en toch ontkent ze het ja
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:26:03 #293
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71425960
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

The A-team.. ik wist niet eens dat er boxen van bestonden! Maar zeker stoer ja.
    Ja die zijn er.

Hier alle X files seizoenen;

http://www.bol.com/nl/p/d(...)004542171/index.html

Hier een voorbeeld van A-team dvd box:

http://www.bol.com/nl/p/d(...)000098462/index.html seizoen 1
    http://www.bol.com/nl/p/d(...)000103053/index.html seizoen 2
    http://www.bol.com/nl/p/d(...)004366009/index.html seizoen 3(vetste seizoen, kijk die cover.. murdock met zo een dikke gun )
    http://www.bol.com/nl/p/d(...)004499904/index.html seizoen 4
    http://www.bol.com/nl/p/d(...)004857254/index.html seizoen 5

Bol heeft Millenium helaas niet, maar die serie is het kijken waard.

het kijken meer dan waard als je van de duistere kant van het leven houdt (althans om te kijken). Profetische moordenaars, seriemoordenaars, het einde van de wereld en het duistere van het paranormale
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:28:33 #294
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71426036
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef Dragorius het volgende:
    Er hangt bij wijze van spreken nog net geen tentakel te roeren in die zure doos van scully en toch ontkent ze het ja
    In een serie is die er wel degelijk maar toen was het weer iets anders
    Bij seizoen 7,8,9 draait ze echter een beetje om en is ze niet meer zo sceptisch.
    De diverse onderwerpen intrigeren me zoals NLP(subliminale beinvloeding overdreven weliswaar), geesten, sagen zoals die van de motmannen e.d. heel divers
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:29:37 #295
    258339 Dartanion
    Dictum, factum
    pi_71426068
    MacGyver is ook wel een prachtige serie Die je gezien MOET hebben
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:31:02 #296
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71426119
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:29 schreef Dartanion het volgende:
    MacGyver is ook wel een prachtige serie Die je gezien MOET hebben

woensdag 29 juli 2009 @ 13:32:59 #297
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_71426179
    Millenium is ook op tv geweest vlgs mij (te laat om te kijken voor mij geloof ik) maar lijkt me goed inderdaad!

Ben zelf de serie The shield aan het sparen.. ontzettend goede en realistische politieserie.
    The truth was in here.
    pi_71426272
    Vic "kale neet" Mackey
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:35:26 #299
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71426290
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
    Millenium is ook op tv geweest vlgs mij (te laat om te kijken voor mij geloof ik) maar lijkt me goed inderdaad!

Ben zelf de serie The shield aan het sparen.. ontzettend goede en realistische politieserie.
    Millenium is ongeveer 7 jaar geleden (of nog eerder) op TV geweest. Is echt super.
    Je ziet bijvoorbeeld een arts die opgepakt moet worden omdat hij mensen die zwaar ziek is zelfmoord laat plegen (dit doet hij door er een vrolijk feest van te maken en voor ze te zingen e.d.) wat dilemma's oplevert(engel of duivel, wat is hij?), meer filosofische kwesties maar ook grappige afleveringen zoals het leven gezien vanuit drie demonen die in een cafe wat gaan bijkletsen over de mensheid
    Verder ook christelijke moordenaars, zuiveringsmoorden e.d. Is ook vrij spannend en het acteerwerk is goed.
    Nogmaals, ik raad ze aan
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:35:33 #300
    258339 Dartanion
    Dictum, factum
    pi_71426296
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met het verkeerde been uit bed gestapt? Waarom is het A-team wel leuk, maar MacGyver niet?
      woensdag 29 juli 2009 @ 13:36:18 #301
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_71426321
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Met het verkeerde been uit bed gestapt? Waarom is het A-team wel leuk, maar MacGyver niet?
    Omdat the a-team voor helden is !

ok slotje
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')