massage geen verkeerd plan al sliep ik op dat tijdstip alquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef nokwanda het volgende:
tvp en gelijk terugrent naar de bank voor een kopje jasmijnthee en een massage
gister had ik me helemaal op de regen ingepakt toen ik naar mn schoonouders gingquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef Darkwolf het volgende:
Het is inderdaad nog bagger weer.
(Checkt de verwachting voor de komende dagen online...)
Hmmm... er lijkt wel een steigende lijn in te zitten...
Hopelijk blijft het droog als ik zaterdag heen en terug van de manege moet fietsen.
Klein beetje zon vandaag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gister had ik me helemaal op de regen ingepakt toen ik naar mn schoonouders ging
maar zowel op de heen als terug weg droog overgekomen! dat is al een goed teken ha ha
life is like a box of chocolates, you never know what your gonna get!quote:Op maandag 11 mei 2009 07:24 schreef Darkwolf het volgende:
Het weekend was heerlijk.
Lekker paardgereden (na 3 weken) en het weer was niet onaardig.
Zondag was natuurlijk moederdag, maar daar doe ik niet echt aan.
Wel ben ik naar mijn schoonouders geweest.
Geloof het of niet... maar ik heb nog nooit van mijn leven de film Forest Gump gezien.
Gisteren is het er dan toch eindelijk van gekomen en ben ik eindelijk van die verbaaste gezichten af voor in de toekomst!
Maar weet je nu ook welk schrift het is, want het leek niet op sanskriet of zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:45 schreef Maraca het volgende:
Ik was gisteren weer in dat winkeltje en heb het daar maar even gevraagd.. Het staat voor "De parel van de lotus" wat wijsheid inhoudt (mocht iemand nog geïnteresseerd zijn of ook dit schrift ergens tegenkomen)
Naar Schiedamquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan naar Schiedam.
m0nkie, waar ga je naartoe?
Midden in het centrum, bij de Koemarktquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Naar Schiedam![]()
Ik wil niets liever dan weer weg uit Schiedam![]()
Waar kom je te wonen in Schiedam?
dan kom je op nog geen kilometer afstand van mij te wonenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Midden in het centrum, bij de Koemarkt
Yep, en trouwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dan kom je op nog geen kilometer afstand van mij te wonen
Ga je samenwonen ofzo?
quote:
waar ben jij geweest dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben er een tijdje niet en gelijk romantische taferelen
weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:24 schreef nokwanda het volgende:
Jazeker. Ik had het hier net opgeschreven en ben vervolgens naar Duitsland gegaan. gewoon om lekker even naar Kleve te gaan. En daar vond ik een mooie witte linnen broek en een paars met wit overhemd. kan hij het ook lekker sportief en netjes dragen. Dus het werd geen pak en niet lichtblauw. Hij vond het mooi.
Nu de bruidegom nog. Ik heb beloofd me daar niet mee te bemoeien. Dus hier is het de omgekeerde wereld: de gom is de grote verrassing
Voor mijn part komt ie in een hawaiibermudaIk vind het allemaal best.
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef Exoteria het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker?
Persoonlijk zou ik er dan nog eens ernstig over nadenken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef Exoteria het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker?
ik ben vorige week nog in kleve geweest om te shoppen met het vrouwtje... haarlakzooi is daar een stuk goedkoper.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:24 schreef nokwanda het volgende:
Jazeker. Ik had het hier net opgeschreven en ben vervolgens naar Duitsland gegaan. gewoon om lekker even naar Kleve te gaan. En daar vond ik een mooie witte linnen broek en een paars met wit overhemd. kan hij het ook lekker sportief en netjes dragen. Dus het werd geen pak en niet lichtblauw. Hij vond het mooi.
Nu de bruidegom nog. Ik heb beloofd me daar niet mee te bemoeien. Dus hier is het de omgekeerde wereld: de gom is de grote verrassing
Voor mijn part komt ie in een hawaiibermudaIk vind het allemaal best.
wij mannen kunnen ons heus wel redden hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef Exoteria het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker?
Ik ben achter de pc weggeweest !quote:
Yup.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn jullie uit elkaar gegroeid? Sterkte iig.
Khad er ook 1, dies nu deaud.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
het gaat allemaal zo lekker snel bij jullie dat ik af en toe de tel kwijt ben!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Sterkte dan maar DW. Wel lullig dat jullie net samen een huis hebben gekocht (toch?)
@Draakje: nog een week en dan krijgen we de sleutel van ons huis
En na dit afgelopen lange weekend Hastings ben ik nog lekker bruin ook.
Inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Sterkte dan maar DW. Wel lullig dat jullie net samen een huis hebben gekocht (toch?)
Heb je een paar foto's gemaild. Ik hoop naar het juiste emailadres. Ik raak altijd in de war want ik heb er 3 van je.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat allemaal zo lekker snel bij jullie dat ik af en toe de tel kwijt ben!
maar wel lekker bruin geworden dus!
tis aangekomen hoor, had ook nog terug gemaildquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je een paar foto's gemaild. Ik hoop naar het juiste emailadres. Ik raak altijd in de war want ik heb er 3 van je.
hihi dat had ik dus wel gedaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef nokwanda het volgende:
Ja, kort nadat ik dat hier had neergezet. Dus ik wist niet of jij misschien naar aanleiding van mijn mededeling hier al je mailadressen was gaan checken
In hoeverre is dit van belang hier ?quote:Mensen
- Een fijn soort om als vrienden te hebben, maar niet geschikt als relatie voor mij persoonlijk
ja he laatste tijd druk met werk enzoquote:
Ik snap niet wat jij probeert te vragen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:
Maareh, DW, even een vraag uit interesse...
in je profiel staat het volgende zinnetje :
[..]
In hoeverre is dit van belang hier ?
Nou, dat vraag ik nou toch juist aan je, of dat het punt is ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:53 schreef Darkwolf het volgende:
Misschien omdat ik te weinig heb geslapen, maar ik snap er steeds minder van.
Je erkent en weet dat mijn relatie uit is, maar je hebt het over je eigen vriendin die het naar en vreemd zou vinden als je zoiets zou zeggen.
Maar dat is toch juist het punt?
Dat zou ik niet weten, ik heb wel raardere dingen gehoordquote:Zoiets zou ik toch niet zeggen of in mijn FoBo zetten als ik nog een relatie zou hebben met mijn (nu ex)vriendin?
Ah, okee.quote:Dit is een conclussie vanuit mijzelf NA de relatie.
Please explain further!
Op verzoek verwijderd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:19 schreef _Led_ het volgende:
Ah, okee.
Ik blijf het alleen een vreemde verwoording vinden dat je de nadruk zo legt op "mensen".
Alsof je met dieren wel een serieuze relatie aan zou kunnen gaan.
"Hebben jullie m'n nieuwe partner al ontmoet ? Het is een shetland pony ! By the way, het is een beest in bed joh !"
Op verzoek verwijderdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:48 schreef _Led_ het volgende:
sexloos door het leven dus, of losse contacten ?
Wacht even,quote:
Oh you sick fuckquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zullen wij nu dit onderwerp maar laten voor wat het is?
Die reactie op LED was eigenlijk het laatste wat ik erop wilde zeggen.
Ook is dit sowieso niet het topic er voor, denk ik.
(PM anders maar.)
Afgezien van een trio met een stekelvarken en een kangoeroe ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef Darkwolf het volgende:
Zucht... no comment.
Anyway...
Zijn er nog mensen met spannende plannen van het weekend?![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:00 schreef Supersoep het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Sowieso, het TRU forum.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
___!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Afgezien van een trio met een stekelvarken en een kangoeroe ?
OOK MET CAPS ZAL LED NOG STEEDS DOOR BLIJVEN GAAN.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:07 schreef Mirel het volgende:
LATEN WE SNEL HET ONDERWERP VERANDEREN NAAR 'HET WEEKEND'
Alleen die scherpe klauwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:09 schreef Mirel het volgende:
Kangoeroes lijken me toch wel handig. Springen op en neer, hoef je alleen te liggen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef Darkwolf het volgende:
Zijn er nog mensen met spannende plannen van het weekend?![]()
Keihard beffen natuurlijk, wat anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend heeft iets georganiseerd, maar hij wil alleen niet vertellen wat we gaan doen
Spannend!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend heeft iets georganiseerd, maar hij wil alleen niet vertellen wat we gaan doen
Als ie je meeneemt naar een stal zou ik rennen voor m'n levenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Dit is een avondje.. Wat hij wilde organiseren duurde het hele weekend maar was al volgeboektquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Spannend!
En is dat voor het hele weekend of gewoon een dagje?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als ie je meeneemt naar een stal zou ik rennen voor m'n leven
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef Supersoep het volgende:
Oh en Darkwolf, kan je wat advies geven aan user Copycat? Zij behoort tot de pot-met-pindakaas categorie die ze tussen haar rosbief smeert, om zodoende het hondje dichterbij te lokken.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als ie je meeneemt naar een stal zou ik rennen voor m'n leven
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:00 schreef Supersoep het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Sowieso, het TRU forum.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
___!
Een goede partner houdt dit tot het laatste moment vast.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:15 schreef Maraca het volgende:
Dit is een avondje.. Wat hij wilde organiseren duurde het hele weekend maar was al volgeboektEn ik krijg het echt niet uit hem
Zelfs mijn subtiele "oh ja, wat gingen we zaterdagavond ook al weer doen?" lukte niet
Ik ook, honden, kattenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wacht even, vrij je echt met dieren?
Lief, maar het gaat niet meer helpen hoor Bastardquote:
Ik zag het, hek dam enzoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lief, maar het gaat niet meer helpen hoor Bastard
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
Zou DW nou echt bedoelen dat ie sex met dieren heeft of dat ie gewoon een soort 'relatie' met dieren heeft zoals wel meer mensen een relatie met hun (huis)dier hebben. Zoals ik het lees heeft ie gewoon een menselijke fuckbuddy ergens en heeft ie meer aan de liefde van de dieren dan van de liefde van de mensen in de termen van een 'relatie'
Er valt enkel te 'outen' als je ergens 'in' zit.quote:Maar is dit nu echt nodig?
Dat er een heel topic aan gewijdt word in de general chat en ik op heel Fok word geoute?
Alleen die groot praat dat ik in elkaar gebeukt moet worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:44 schreef Metro2005 het volgende:
ach het is vermakelijk om te lezen dat topic dat wel
Het gepeupelquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:08 schreef nokwanda het volgende:
Ik niet. Ben ik effe blij dat ik morgen weer een paar dagen weg ben en dat dit wel weer overgewaaid is als ik terug kom
Klinkt gezellig maar ook als een vol weekend.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Morgen moet EW productieaudities doen voor zijn nieuwe opleiding en wij moeten daar zelf maandag ook weer zijn om de sleutel van ons nieuwe huis te halen. Intussen gaan we dan gewoon familiebezoekjes afleggen waar we de komende weken weinig tijd voor zullen hebben.
Wat een romantische actie!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef Maraca het volgende:
Goedemiddag!
Ben weer terug van mijn spannende avond met mijn vriend (nu pas? ja erm..) De verrassing was een candlelight cruise in Amsterdam
Had hem nog verteld over het blinddoeken DW! Hij baalde ergens dat hij daar niet zelf op gekomen was
Een citroen xsaraquote:Op maandag 8 juni 2009 09:14 schreef draculettetje het volgende:
ah wat voor auto is het geworden?
Wacht... hij heeft twee auto's?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:58 schreef draculettetje het volgende:
ik mag verlopig geen nieuwe auto, is ook niet nodig hoor
ik heb nog de seat maar eigenlijk rijdt vamp daar lekker in
en dan nog opel zafira
nee en hij = zijquote:Op maandag 8 juni 2009 12:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wacht... hij heeft twee auto's?
Eentje van de zaak?
Mijn broertje is daar ook helemaal wild van geweest en heeft dit eindeloos gespeeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:44 schreef Michielos het volgende:
Heb je het over computergames DW?
Ikzelf heb 7.5 jaar Starcraft online gespeeld(wat een spel!!). Mijn favo games zijn echter de oude SNES games(metroid enz) en vooral... ADVENTURES!!![]()
![]()
Wat voor nieuwe functie heb je dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben aan het trainen voor a.s. zaterdag. www.falconwalk.nl
verder superdruk met mijn nieuwe baan
already peoplehate me and people
love me
gamefaqs.com en youtube are your friendsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef Darkwolf het volgende:
Zo.
Zat vast met inFamous en dan toch maar stiekum de walkthrough erbij pakken! :$
Valt wel even tegen om 2 weken alleen thuis te zijn i.v.m eten maken s'avonds.
Tot heden nog geen een keer gekookt voor mijzelf lol.
Hell yes!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
Geef mij maar GTA4, lekker de stad op stelten zetten en voetgangers platrijden
daar heb ik veel te weinig skill voor, voor die gamesquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef Bastard het volgende:
Ik ken alleen de spellen op de PS1, PS2, XBOX, en de XBOX 360 .. en van vroeger nog de atari (pong anyone?) ook ergens een nintendo (duckhunt) en Amiga500
Speel nu veel Forza2, Halo3, CoD4
En terecht, fear my remote-sniping skills.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:56 schreef Bastard het volgende:
Kheb een teringhekel aan snipers
Ik kan het niet.. en net als ik een killstreak heb word ik weer gesniped..
ik ook. ik ben een luie hond bij die games.. ga gewoon ergens snipen hahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En terecht, fear my remote-sniping skills.
.. en als ik dan respawn neem ik mn BFG en kom ik die heuvel op om eerst die sniper weer te pakken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En terecht, fear my remote-sniping skills.
....en schiet ik je weer voor je flikkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
.. en als ik dan respawn neem ik mn BFG en kom ik die heuvel op om eerst die sniper weer te pakken.
Kom ik weer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
....en schiet ik je weer voor je flikker
Allemaal erg gaaf, alleen heb ik Myst nooit echt goed uitgeprobeerd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:13 schreef Flammie het volgende:![]()
monkey island
![]()
![]()
Die waren ook echt geweldig
Phantasmagoriadeel 2 was bullshit imo.
Gabriel Knight![]()
![]()
Myst
Al die adventures waren vet....
Zork Nemesis
Ok..wie kent Maddog Mccree?:D
Ja die ken ik.quote:
Lijkt bij mij niet te startenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:36 schreef Flammie het volgende:
Ik vind qua game-composities Frank Klepacki een hele grote
www.frankklepacki.com en dan click @ kyrandia links onder en click @ jungle // ruins.. ik vind het een meesterlijk muziekstuk
-edit- Persoonlijk wordenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:35 schreef Darkwolf het volgende:
Stond ik mij toch een partij vast op schiphol zeg.
Stomme wissel storing. Blah!
Mensen nog plannen voor het weekend?
Zaterdag lekker paardrijden en dan s'avonds stappen en feesten met een goede vriendin. Gaat weer laat worden (of vroeg)!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef _Led_ het volgende:
http://www.philly.com/phi(...)ed_her_into_sex.html
Mijn god, je gelooft toch niet dat iemand daarin trapt ?
Ja wie weet, zal eens wat geluk 'rondstrooien'quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Leuk experiment voor je 'readings'-topic ?
Als je denkt spijt te krijgen van je uitspraken omdat ze wellicht later gebruikt kunnen worden, zou je eens moeten nadenken voordat je op 'Invoeren' klikt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef Dartanion het volgende:
Oh wijze Bastard, wil je voortaan zo slim zijn om een HELE post weg te editten, dus ook de quote. Want nu heeft DW alsnog te horen gekregen wat daar stond.....
Ik heb geen spijtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je denkt spijt te krijgen van je uitspraken omdat ze wellicht later gebruikt kunnen worden, zou je eens moeten nadenken voordat je op 'Invoeren' klikt.
Niet veel tijd gehad om te wennen. Het was klussen en gelijk verhuizen en daarna gelijk terug naar Nijmegen om dat op tijd op te leveren en ook tegelijk mijn luvs huisje in Vlaardingen op te leveren. Viel niet mee, tegelijk proberen om 3 huishoudens te voeren waarbij er altijd ergens iets ligt. Gelukkig zitten we er nu eindelijk in en zijn we net begonnen met uitpakken. We hebben nogal veel en dat terwijl mijn halve huisraad naar Het Goed of de stort is gegaan (of naar bekenden die het wilde hebben). Overal staat wat en er zit nog vanalles in dozen die hoog opgestapeld staan op de logeerkamer. Het enige rustpunt is onze slaapkamer en de logeerkamer. De katten denderen overal wel lekker door inmiddels.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef Metro2005 het volgende:
Middag. Teertig druk op mijn werkmaargoed. Hoe is het hier met iedereen? Nok al een beetje gewend in Schiedam?
Van de BOS groep?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef ToT het volgende:
Sow, ben net terug van een avondje BBQ'en met een groepje spirituele mensen die ik van heel vroegâh ken. Echt een leuke reünie!
Zo hee, dan kunnen we elkaar nog eens tegen het lijf lopen !quote:Op maandag 6 juli 2009 07:39 schreef Darkwolf het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik in Amsterdam ga wonen.
Misschien ga ik nog a.s weekend verhuizen.
Het samen kopen van een huis en het elkaar laten eigenen van inboedel (50/50) doe ik dus nooit meer.
Met niemand niet.
Weer wat geleerd.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zo hee, dan kunnen we elkaar nog eens tegen het lijf lopen !
Waar ga je wonen ? Moet ik m'n kat binnenhouden ?
Love Family Festival was helemaal te gek !quote:
Cool man! Is het zoiets als dancevalley, klinkt wel een beetje zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Love Family Festival was helemaal te gek !
Met 220 heen over de autobahn, op 8km afstand in het bos een leeg hotel voor onszelf (geen andere gasten),
super zonnetje, alle vrouwen dus in bikini (Zwemmen in de aanliggende rivier), Underworld was 't gaafste optreden ooit (je kon gewoon redelijk dichtbij dansen zonder dat het te druk werd), en het werd afgesloten met iedereen die helemaal uit z'n dak ging op 'Thriller' !
De sfeer was erg goed, Love Family is definitely voor herhaling vatbaar !
klinkt als een godlike partyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Love Family Festival was helemaal te gek !
Met 220 heen over de autobahn, op 8km afstand in het bos een leeg hotel voor onszelf (geen andere gasten),
super zonnetje, alle vrouwen dus in bikini (Zwemmen in de aanliggende rivier), Underworld was 't gaafste optreden ooit (je kon gewoon redelijk dichtbij dansen zonder dat het te druk werd), en het werd afgesloten met iedereen die helemaal uit z'n dak ging op 'Thriller' !
De sfeer was erg goed, Love Family is definitely voor herhaling vatbaar !
Zou je denken? Amsterdam is best huge.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
Zo hee, dan kunnen we elkaar nog eens tegen het lijf lopen !
Waar ga je wonen ?
Enne... ik snap de verwarring, maar ik hou nog altijd van maar een soort "poes" hoor! No worries dus.quote:Moet ik m'n kat binnenhouden ?
Dat moet je even control-shift inhouden dan is dat weer wegquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef Topspin het volgende:
Hallo Senesta
( Moest ff opnieuw opstarten omdat de dubbele punt een vraagteken werd op mijn toetsenbord)
Hoe is het met Senesta? Alles okey dokey?
Ben wat hyper op een positieve manier nu. Geen hyper in mijn hoofd alleen maar hyper op een rustige manier met kriebels in de buik. Zin om morgen in de natuur te gaan rennen. Het doel om de marathon uit te zitten. Met mijn verleden hier kan dat erg overdreven klinken maar het is realiteit waar ik in zit en niet alleen met woorden bezig zijn online. Als ik iedere dag 3 uur beweeg en bezig ben met verbeteren van conditie en meer en meer zin krijg om mijn conditie omhoog te halen is het vanzelf zo dat het realiteit is. Kan met 20 uur online activiteit beweren dat ik de marathon ga rennen maar dan is het woorden zonder daden.
Weer het verleden opratelen. Even itunes starten dan maar.
Heb een mp3 wekkerradio gekocht vandaag online. Die harde beep beep tijdens het wakker worden bezorgt me koppijn. Overmorgen met U2 wakker worden..." It's a beautifull day!!!". Anders een ander nummer om de dag een goede zet in de juiste richting te geven. Jaren wakker geworden met een grote afkeer aan die beep beep beep. Vandaag eindelijk eens besloten om een wekker te kopen waarbij ik eigen muziek erop kan zetten. Zo'n wekker kan 50 procent van de dag kapot maken als het een geluid maakt dat door merg en been gaat.
Spraakwater. Komt allemaal door de positieve energie in mijn lichaam volgens mij. Gezonde energie dus ookGeen waanzin alleen tussen de oren
Ik ga hitzone 50 opzetten. De hedendaagse muziek luisteren dan maar eens. Gisteren een paar leuke nummers gehoord. Hitzone 49 ook "gekocht".
Met mij gaat het beter dan ooit. In ieder geval beter dan afgelopen 3000 dagenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat moet je even control-shift inhouden dan is dat weer weg![]()
Hier gaat het wel goed hoor. Ik vind het leuk je weer even te zien![]()
Met jou ook alles goed? En met je hondje?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een man die van de wekker niet wakker wordt. Wel van mij als ik een wekker nadoe. Van een lekker muziekje slaapt ie helemaaaaal als een roosje.
En ik ben na een piepje al wakker en sta gelijk naast mijn bed. Dat is lastig als hij vroeg op moet en ik eigenlijk nog wel een uur kan blijven liggen.
ben erg benieuwd naar de foto;s!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:15 schreef nokwanda het volgende:
Haaa, lekker ding.
We zijn uitgepakt. Geen dozen meer, behalve die op de hobbykamer. Mijn schilderspullen zitten wel ingepakt. Daar moet nog geschilderd worden en er moeten schappen aan de muren om al mijn spullen op kwijt te kunen. Maar dat is ook een fluitje van een cent. Hier en daar kan ik nu dingen gaan schilderen die geen doen waren voor de verhuizing. Het is iig al echt gezellig. Moet de foto's alleen nog uploaden van mijn camera.
beetje zielig wel voor die schapenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:28 schreef nokwanda het volgende:
Hey. da'sook een leuk idee. Schapen aan de muur
ik had nog niet eens aan tele 2 gedachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:08 schreef Topspin het volgende:
Tele2 zou niet blij zijn met dode schapen
Ik ga afsluiten. Morgen de laatste keer wakker worden met BEEEEP BEEEEEEP. Overmorgen eens een nieuwe experience meemaken en dan het bed uitspringen richting de loopband en vervolgens in een sprint van 60 KM per uur richting ontbijt om daarna verder te gaan.
Bis soon, out morn en tot de volgende keer.
* Bastard checkt Netiquetten nog een keerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:21 schreef _Led_ het volgende:
Nou dan maar hier verder slowpaarden !
ik zou het erg vinden als Bastard verliest. Ik hoop echt dat hij hem even ownedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:27 schreef Flammie het volgende:
Mijn neefje claimed super te zijn in HALO 3 en ik moet elke dag sterke verhalen aanhoren terwijl ik weet dat hij enkel aan gort geschoten word. Dit alles op zijn XBOX op XBOX live.
Dimitri, beter bekend als Bastard, schijnt wel skills te hebben (neem ik aan, daar hij vele uurtjes besteed en HALO 3 zijn game is) dus niemand minder dan onze topmod gaat mijn neefje op zijn plek wijzen terwijl ik hem uitlach onder het genot van een Duvel![]()
![]()
(Ik kom in september tijdelijk naar Nederland - op vakantiedus dan vind dit spektakel plaats)
Je zal net zien dat ik mn offday heb die dag danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef Flammie het volgende:
Ey Dimitri.. September dus halo 3 deathmatch he![]()
Oefen gewoon een klein beetje maar ik denk dat jij weinig problemen zult hebben om hem met de grond gelijk te maken tbh. Nogmaals, hij faalt eigenlijk in elke game (en stiekem ook wel in het leven) maar ik wil hem zien af gaan omdat hij telkens beweerd super te zijn in HALO 3. Dus ik koop me wat pils in en popcorn en ga dat spektakel meemaken
![]()
![]()
![]()
Ik mis vlgs mij helemaal waar het over gaat.. maar ik doneer voldoende aan mijn eigen huisdieren incluis kinderen en vrouw!quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:56 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
ik zie hier eigenlijk nog te weinig groen!
ik ben de aktie ook alleen maar even aan het spammen hoor!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mis vlgs mij helemaal waar het over gaat.. maar ik doneer voldoende aan mijn eigen huisdieren incluis kinderen en vrouw!
Ik vind het wel een hartverwarmende actiequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben de aktie ook alleen maar even aan het spammen hoor!
maar idd diegene die doneert (zie voor meer info de link in mn sig) krijgt een groen tagje!
is het ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hartverwarmende actie
Ik zag het ja!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het ook![]()
en het gaat ook echt vreselijk goed
in deze tijd van crisis zijn er veel mensen die hun (zieke) huidier niet meer "kunnen" betalenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
En ze kunnen de steun hard gebruiken deze maanden denk ik zo.. iedereen is zn hond zat voor ze op vakantie gaan. Je hoort gelukkig wel minder van honden die uit auto's worden gegooid tegenwoordig.
Zo ben ik ook met mijn dieren..quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in deze tijd van crisis zijn er veel mensen die hun (zieke) huidier niet meer "kunnen" betalen
regelmatig bij anderen en dierenarts gehoord dat wanneer bijv de kat geopereerd moet worden aan iets als een gebroken pootje, geef dan maar een spuitje dat kan ik niet betalen
echt hart verscheurend!
Ik zie net dat Halo alweer 10 jaar geleden werd aangekondigd, 2 jaar later was de release van deel 1, later kwam xbox live en deel 2.. en 3.. inmiddels zo'n 8 jaar spelervaring zeg maarquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef Flammie het volgende:
Bastard.. Zelfs met een OFFDAY heb je geen problemen met dit stuk addergebroed geloof me
Dat is al tragisch, maar dit is geen gewoon asiel Dit is een asiel speciaal voor dieren met gezondheids en/of gedragsproblemen (bijvoorbeeld omdat ze al van hot naar her gesleept zijn en daarom niet meer kunnen) die niet meer geplaatst kunnen worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
En ze kunnen de steun hard gebruiken deze maanden denk ik zo.. iedereen is zn hond zat voor ze op vakantie gaan. Je hoort gelukkig wel minder van honden die uit auto's worden gegooid tegenwoordig.
Kunnen ze er nog een hond bij hebben denk je?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is al tragisch, maar dit is geen gewoon asiel Dit is een asiel speciaal voor dieren met gezondheids en/of gedragsproblemen (bijvoorbeeld omdat ze al van hot naar her gesleept zijn en daarom niet meer kunnen) die niet meer geplaatst kunnen worden.
Daarom is het dit jaar een nog specialere actie dan anders.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kunnen ze er nog een hond bij hebben denk je?
Nee hoor, hond blijft lekker bij ons.. maar ik heb wel een verknipte poes andersquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, hond blijft lekker bij ons.. maar ik heb wel een verknipte poes anders
Een bearded collie is ook heeeel coolquote:Op maandag 27 juli 2009 22:33 schreef Michielos het volgende:
Ik wil ook een hond aanschaffen.
Ik twijfel tussen een border collie en een ierse wolfshond.
Ik vind ze zooo lief
Peer 'm erin?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:46 schreef Michielos het volgende:
kennissen van me hebben een bordercollie, genaamd flash
hier is ie tijdens het WK in 2006
[ afbeelding ]
Wedding-Gatequote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef _Led_ het volgende:
Ik zou 't hartstikke leuk vinden maar ik ben nog op huwelijksreis dan !![]()
Ik kom terug op 11 september, immers is de kans dat er NOG een keer op 11 september iets gebeurt uhhh..... nou ja, even groot dus
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef _Led_ het volgende:
Ik kom terug op 11 september, immers is de kans dat er NOG een keer op 11 september iets gebeurt uhhh..... nou ja, even groot dus
Ik ben bijna 2 meter lang en weeg 130 kilo.. en jij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef Michielos het volgende:
Een vuist kun je krijgen! nee flauwekul. Ik moet heel even kijken(ook qua vervoer e.d. want ik wil wel zuipen!)
Oh gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef _Led_ het volgende:
'quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben bijna 2 meter lang en weeg 130 kilo.. en jij?![]()
Ja ik zat ook al te kijken.. fuck ik kan niet zuipen.. aan de andere kant, misschien maar beter ook, kom ik nog heelhuids thuis. (blijf niet pitten op de camping iig)
ach, iemand doden hoeft niet persé met je vuisten hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
Ik ben toch meer van de new age, en love&peace jeweetz.
Ja, ik ook. Heb in mijn hele leven nog nooit ruzie met iemand gehad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
Ik ben toch meer van de new age, en love&peace jeweetz.
Dank !quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd man!![]()
Dus er zijn daadwerkelijk mensen die het wel met je kunnen uithouden??![]()
Wacht maar tot je getrouwd bent danquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dank !
Ja, zij weet wel dat je me gewoon niet tegen moet spreken !
Hey, wil jij niet de geheimen van het huwelijk ontrafelen?quote:
The Secret = De Sekreet ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:34 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Hey, wil jij niet de geheimen van het huwelijk ontrafelen?
Dat is inderdaad de term die ik regelmatig naar mijn hoofd heb gekregenquote:
Dat is inderdaad wel 1 van de donkere geheimen der huwelijk.. de vrouw ontpopt zich tot een compleet ander persoonquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:34 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Hey, wil jij niet de geheimen van het huwelijk ontrafelen?
Met pittig kort rood kapsel?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel 1 van de donkere geheimen der huwelijk.. de vrouw ontpopt zich tot een compleet ander persoon
Yup. Met een pittig vlot koppie... "het werd tijd voor iets nieuws"!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Met pittig kort rood kapsel?*voordat ik mijn vriendin ten huwelijk ga vragen is deze info erg belangrijk
*
Keek net op de lijst. Ik denk dat er maar ongeveer 3 mensen zijn die ik wel graag (weer) eens zou willen zien. Barra bijvoorbeeld, en jou. Verder niet echt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:05 schreef Bastard het volgende:
Kwamen er nog meer TRUérs?
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic
Kunnen we elkaar eens de hand geven
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dank !
Ja, zij weet wel dat je me gewoon niet tegen moet spreken !
Ja, eigenlijk wil ik gewoon veel geknuffeld wordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wss weet ze hoe ze je onder de duim moet houden
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef _Led_ het volgende:
In onze trouwgelofte heb ik een ontbindingsclausule laten vastleggen op basis van pittige kapsels, tuinbroeken, gezamelijke yoga-cursussen en tegensputteren bij de aankoop van nieuwe apparatuur, dat leek me niet meer dan fair.
En bij ontbinding gaat de kat naar mij
Don't we all?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wil ik gewoon veel geknuffeld worden
quote:
Misschien is FOK wel een uitlaatklep voor m, thuis niks te vertellen, overal ja en amen op zeggen verplicht grey's kijken savonds (ik ook trouwens tegenwoordig dammit!) en dan hier dan eindelijk de klier kunnen uithangen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wss weet ze hoe ze je onder de duim moet houden
Vergeet de "vind je me nog wel aantrekkelijk" opmerkingen niet!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef _Led_ het volgende:
In onze trouwgelofte heb ik een ontbindingsclausule laten vastleggen op basis van pittige kapsels, tuinbroeken, gezamelijke yoga-cursussen en tegensputteren bij de aankoop van nieuwe apparatuur, dat leek me niet meer dan fair.
En bij ontbinding gaat de kat naar mij
Grey's, House enzo zijn ook leuke seriesquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien is FOK wel een uitlaatklep voor m, thuis niks te vertellen, overal ja en amen op zeggen verplicht grey's kijken savonds (ik ook trouwens tegenwoordig dammit!) en dan hier dan eindelijk de klier kunnen uithangen!
Bij Greys denk ik aan andere zaken.. zo erg is het al.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Grey's, House enzo zijn ook leuke series
Deze week afleveringen van 2 uur lang Greys he!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Grey's, House enzo zijn ook leuke series
De enige series die ik ooit gevolgd heb (en waarvan ik alle DVD boxen e.d. heb)quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deze week afleveringen van 2 uur lang Greys he!
En dan kijk ik wel eens half mee.. denk ik goh, best nog wel geinig.. en dan naderd het einde van de uitzending krijg je zo'n kutgevoel ineens.. gaat toch die patient dood, oid.. zielig muziekje eronder en wijze woorden uit de speaker... en dan denk ik.. hier kakt het toch weer behoorlijk in
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
De enige series die ik ooit gevolgd heb (en waarvan ik alle DVD boxen e.d. heb)
The X-Files : 9 seizoenen klassiekers met allerhande onderwerpen uit de mythologie, het paranormale, aliens, complottheorieen e.d. Super! Alleen irritant dat Scully te sceptisch is. In de serie zie je allemaal UFO's , aliens, monsters, goblins e.d. en dan nog is het "Mulder!! its not real!' (nee , geen verwijzing naar TRU want als ik echt aliens zie e.d. , zal ik 't niet ontkennen)
Millenium: Eigenlijk een duistere versie van the X-files. Over religieuze moordenaars, seriemoordenaars, het einde van de wereld e.d. (en Frank Black die een soort psychometrische gave heeft).
The A-team: duh!! 5 dvd boxen vol met avonturen van deze helden! Meesters in oorlogstactieken en helden op het oorlogsveld!
Ja die zijn er.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
The A-team.. ik wist niet eens dat er boxen van bestonden! Maar zeker stoer ja.
In een serie is die er wel degelijk maar toen was het weer iets andersquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef Dragorius het volgende:
Er hangt bij wijze van spreken nog net geen tentakel te roeren in die zure doos van scully en toch ontkent ze het ja
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:29 schreef Dartanion het volgende:
MacGyver is ook wel een prachtige serieDie je gezien MOET hebben
Millenium is ongeveer 7 jaar geleden (of nog eerder) op TV geweest. Is echt super.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
Millenium is ook op tv geweest vlgs mij (te laat om te kijken voor mij geloof ik) maar lijkt me goed inderdaad!
Ben zelf de serie The shield aan het sparen.. ontzettend goede en realistische politieserie.
Met het verkeerde been uit bed gestapt? Waarom is het A-team wel leuk, maar MacGyver niet?quote:
Omdat the a-team voor helden is !quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt? Waarom is het A-team wel leuk, maar MacGyver niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |