abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68740656
en dan is het al zo druilerig weer
gooi ik het vorige deel ook nog eens dicht!

hier maar weer verder!

game on
pi_68756750
tvp en gelijk terugrent naar de bank voor een kopje jasmijnthee en een massage
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:41:13 #3
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68760349
mogge! nieuw topic nieuwe kansen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:59:30 #4
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68762441
Het is inderdaad nog bagger weer.
(Checkt de verwachting voor de komende dagen online...)
Hmmm... er lijkt wel een steigende lijn in te zitten...
Hopelijk blijft het droog als ik zaterdag heen en terug van de manege moet fietsen.
pi_68762472
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef nokwanda het volgende:
tvp en gelijk terugrent naar de bank voor een kopje jasmijnthee en een massage
massage geen verkeerd plan al sliep ik op dat tijdstip al
pi_68762480
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge! nieuw topic nieuwe kansen
barra
pi_68762508
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef Darkwolf het volgende:
Het is inderdaad nog bagger weer.
(Checkt de verwachting voor de komende dagen online...)
Hmmm... er lijkt wel een steigende lijn in te zitten...
Hopelijk blijft het droog als ik zaterdag heen en terug van de manege moet fietsen.
gister had ik me helemaal op de regen ingepakt toen ik naar mn schoonouders ging

maar zowel op de heen als terug weg droog overgekomen! dat is al een goed teken ha ha
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:11:59 #8
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68800554
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:01 schreef draculettetje het volgende:

[..]

gister had ik me helemaal op de regen ingepakt toen ik naar mn schoonouders ging

maar zowel op de heen als terug weg droog overgekomen! dat is al een goed teken ha ha
Klein beetje zon vandaag.
Maar de lucht is alweer een stuk minder blauw als daarnet.
Donkere grijze wolken zijn in aantocht.
Echter is het inderdaad goed nieuws dat je droog bent overgekomen.
Hopelijk kan ik morgen hetzelfde zeggen aan het einde van de dag!
  maandag 11 mei 2009 @ 07:24:17 #9
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68893942
Het weekend was heerlijk.
Lekker paardgereden (na 3 weken) en het weer was niet onaardig.
Zondag was natuurlijk moederdag, maar daar doe ik niet echt aan.
Wel ben ik naar mijn schoonouders geweest.
Geloof het of niet... maar ik heb nog nooit van mijn leven de film Forest Gump gezien.
Gisteren is het er dan toch eindelijk van gekomen en ben ik eindelijk van die verbaaste gezichten af voor in de toekomst!
  maandag 11 mei 2009 @ 09:29:35 #10
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68895527
quote:
Op maandag 11 mei 2009 07:24 schreef Darkwolf het volgende:
Het weekend was heerlijk.
Lekker paardgereden (na 3 weken) en het weer was niet onaardig.
Zondag was natuurlijk moederdag, maar daar doe ik niet echt aan.
Wel ben ik naar mijn schoonouders geweest.
Geloof het of niet... maar ik heb nog nooit van mijn leven de film Forest Gump gezien.
Gisteren is het er dan toch eindelijk van gekomen en ben ik eindelijk van die verbaaste gezichten af voor in de toekomst!
life is like a box of chocolates, you never know what your gonna get!

t is wel een klassiekertje
stay frosty
pi_68984839
The chocolates are good these days. Het lijkt erop dat we een goeie doos te pakken hebben.
Huis gaat definitief door en EW is aangenomen op de theateropleiding. Zijn hele cijferlijst is voldoende en het centraal schriftelijk examen kan onmogelijk nog roet in het eten gooien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 14 mei 2009 @ 07:23:17 #12
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69003632
Dat klinkt allemaal heel goed, Nok!
Spannende tijden dus!
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:51:46 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69014282
Geen idee of ik het hier kan plaatsen, maar ik vond het een beetje overdreven om hier een nieuw topic voor aan te maken.. dus bij dezen..

Vriendlief heeft onlangs een klankschaal aangeschaft (wat een prachtdingen zijn dat trouwens ) en het viel ons op dat er wat tekens op staan. Onze vraag is nu eigenlijk.. wat houden die tekens in?

(Klikken om groter te maken)

Iemand een idee?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_69020764
Mooi ding. Geen idee wat voor een schrift het is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69046479
even jubelen voor nok
  zaterdag 16 mei 2009 @ 09:45:46 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69080387
Ik was gisteren weer in dat winkeltje en heb het daar maar even gevraagd.. Het staat voor "De parel van de lotus" wat wijsheid inhoudt (mocht iemand nog geïnteresseerd zijn of ook dit schrift ergens tegenkomen)
pi_69097725
Goede avond

Bewust genieten is mijn motto deze week geweest. Bewust genieten van de mooie momenten die zich aandienen om zodoende meer momenten in het leven te krijgen die staan voor vreugde en genot, niet eens meer momenten maar dat die momenten intenser beleefd worden en langer duren en uitwerken en meer in mijn "systeem" gaan zitten ook.

Op het moment dat een genotmoment zich aandient direct overschakelen op bewuste toestand. Zo'n genot moment kan een kop koffie, glas water, sigaret, zon, wandeling, hond, sociale interactiviteit, film, muziek, game of wat anders zijn. Zo'n genot moment dus niet voorbij laten gaan maar eens aangrijpen en bewust worden dat het aanwezig is in mijn leven. Een glas water bijvoorbeeld niet voorbij laten gaan maar bij iedere slok het koude lekkere water naar binnen laten vloeien richting de keel naar de slokdarm en dan de maag. Een tosti niet zomaar wegwreten maar proeven en langer erover doen dan normaal. Het begint dan bij het eerste glas water en de eerste kop koffie in de morgen , vervolgens is het bewuste genieten aanwezig en is het volgende makkelijker te doen. Vanaf de vroege morgen doorgaan naar de middag en dan bij activiteit het lichaam ervaren hoe het voelt om actief te zijn bij inspanning. Daarna bij inspanning de ontspanning oftewel de endrofine die het lichaam aanmaakt voelen en zo is anti depressiva overbodig en niet nodig Het is mindfulness hoe ze het noemen ook, een stukje daarvan in ieder geval, veel meer bestaat daaruit en ik wil daar ook een cursus over volgen wat ze me aanraden op de zorg ook. Voor ieder mens is het goed om te doen om het leven kwalitatief beter te maken zeiden ze mij.

Iedere kop koffie smaakt lekker maar dan is het in 100 procent van de gevallen mogelijk om het 2 keer lekkerder te laten smaken net zoals water en frisdrank. Ook een salade of lasagna of een wandeling of een moment met mijn hond. Ga zo door, de zon en alles. Kan over een dikke BMW praten of over een spelcomputer, groot huis vakantie maar dat is dan iets dat verder gaat en niet eens nodig is om de dag mooi te maken. Dat grotere genot kan de dag mooier maken maar het is niet persee nodig dus, minimale vreugde kan opgebouwd worden en dan in stilte en rust dezelfde ervaring beleven. Een dikke bmw of mercedes went ook, genot went nooit en of het dan die dikke auto is of iets kleiners, het is en blijft genot dus tevredenheid met wat je hebt in positieve zin.

Door bewust te worden van die mooie momenten hoe klein ze soms ook zijn is de kans groot dat de rest van de dag ook beter gaat zijn zelfs al is er geen directe aanleiding. Bewustwording van het positieve en dan het doorgaan richting de toekomst zelfs zonder genotmoment. Zonder aanleiding positief in het leven staan. Merk dat het dus echt aanslaat en dat er meer licht schijnt in mijn duistere ik. Dan is het de vraag of het ook werkt op echt mindere dagen en dat hoeft niet meteen altijd zo te zijn, zolang 75 procent van de dagen maar zo zijn dat het werkt of vanzelf gaat. Idealisme is niet mijn uitganspunt, perfectionisme alles behalve.

Het leven vol maken met positieve invloeden door zelf actief te zijn ermee.

Gisteren naar de arts geweest en die wilde weer overschakelen op anti depressiva maar daar word ik alleen maar druk van. Ik probeer het door positieve bewustwording voorlopig, iets dat mijn broer mij aan het aanleren is omdat hij een cursus aan het volgen is daarin.

Cursus kost 300 euro maar als ik het zonder kan doen dan doe ik het zonder. Cursus bestaat uit veel meer, ook activering van het hele lichaam en nog meer met meditatie maar dan moet ik iedere dag 1 1/2 uur bezig zijn ermee.

Misschien dat bewust worden en blijven van het positieve genoeg is om depressieve klachten te bestrijden.

Verder wens ik iedereen een prettig weekend Ben blij met zo'n geweldige broer waar ik goed mee kan praten en die mij helpt in slechtere tijden en goed advies geeft en goede tips. Altijd iemand om op terug te vallen, zeker als mijn ouders op leeftijd raken later.

Volgende week in de natuur wandelen met een kameraad en dan ook maar eens wat praten over het leven op positief vlak.

Nogmaals prettig weekend allemaal, was weer een waar genoegen om even hier te zijn Alweer een week geleden laatste bezoek, laptop staat alleen in het weekend aan. Misschien volgende week wat vaker.

Dan is er nog het werk waar ik mee bezig ben, er komen steeds meer opties naar voren qua werk en vrije tijd. Opties die nooit naar voren zouden zijn gekomen zonder de instorting tijdens de economische studie. Alsof ik nu meer kansen krijg om mijn leven in te delen met meer inspiratie erin. Zou ik zijn doorgegaan op die manier dan was het 70 uur per week economie, economie en nog eens economie. Nu lijkt het zo te zijn dat er veel meer ruimte is voor andere zaken, ook qua werk die meer voldoening kan brengen. Anders zat ik komende maandag te rekenen de hele dag en bezoeken te brengen aan financiele instellingen. Nu misschien een andere weg in mijn leven met iets minder inkomen waarbij ik meer zingeving krijg.

Nog steeds hoop. Vorige bericht vorige week was depressief maar zo heb ik mijn dagen. Gisteren was ook een mindere dag en zo wisselt het nog steeds zo nu en dan. Maar dat hoort erbij hier. Heb het onder controle en raak eraan gewend volgens mij.

Tijd om even bewust te genieten van een sigaret De rook inademen, diep in mijn longen en dan een lekker hoesten om de sigaret uit te drukken en dan te denken van...." Waarom stop ik niet". Positieve bewustwording van een negatieve gewoonte

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 16-05-2009 21:45:43 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_69111081
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 09:45 schreef Maraca het volgende:
Ik was gisteren weer in dat winkeltje en heb het daar maar even gevraagd.. Het staat voor "De parel van de lotus" wat wijsheid inhoudt (mocht iemand nog geïnteresseerd zijn of ook dit schrift ergens tegenkomen)
Maar weet je nu ook welk schrift het is, want het leek niet op sanskriet of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69177478
Mijn leven is niet zo speciaal
Ik ben aan het denken om rond de winter terug te komen naar Nederland.
Voor die tijd moet het zeer zeker mogelijk zijn om helemaal vloeiend in de Thaise taal te zijn (ben nu elke dag aan het drillen).
Ben verder ook begonnen met de vietnamese taal welke zeer zeker ook heeeel interessant is.

Het vietnamees heeft westerse letters maar dat maakt het eigenlijk alleen maar verwarrender omdat de medeklinkers anders klinken dan bij ons in het westen
Ben vooral aan het werken aan mijn uitspraak, oefenen oefenen oefenen. Voordat ik terug kom wil in elk geval vloeiend zijn in het Thais en intermediate in Vietnamees maar dat gaat wel lukken.

Verder weet ik niet wat ik in Nederland wil doen. Waarschijnlijk studeren op HSZ of iets dergelijks. Ik zag een opleiding "Oriental Languages" dus dan komt er nog Japans bij waarschijnlijk
Daarna internationaal serieus aan de weg timmeren ofzo

Verder post ik hier niet heel vaak meer omdat ik druk bezig ben met talen studeren en werken D:
Zo dat was mijn verhaal weer
pi_69177693
Heb jij enig idee welk schrift er op die klankschaal staat, Flammie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69178505
Het doet me sterk denken aan het Tibetaanse schrift.
Verder dacht ik aan Hindi maar Hindi heeft zo een mooie lijn boven de karaters.

Ik ga voor het Tibetaans

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tibetaans_schrift

Hier is er meer over te vinden. Wat het zou moeten betekenen dat weet ik dan weer niet
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:10:43 #22
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69217286
Mogge, alles goed hier ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_69217365
joa. Druk bezig met verhuisservices en al dat voorbereidend gedoe. Opzeggen abbo's en zo. Vervelend werk vind ik dat.
Vandeweek maar weer eens een lading spullen uitzoeken die alvast weggedaan kunnen worden. Wat verzamelt een mens veel over 9 jaar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:31:18 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69217887
Verhuizen is altijd een mooi moment om op te ruimen inderdaad. Ik probeer zelf altijd maar gewoon het verzamelen van troep zoveel mogelijk tegen te gaan en af en toe al eens flink op te ruimen. Heb echt een hekel aan rotzooi in huis dat ik niet gebruik.

Maar waar ga je heen verhuizen?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:49:15 #25
255585 m0nkie
safistafunk
pi_69218519
IK GA OOK VERHUIZEN.. binnenkort dan.. ben al bezig met spullen uitzoeken die ik mee wil nemen en spullen die ik weg moet gooien.. ook weer een reden om mn kleding kast uit te mesten..
monkey see, monkey do
pi_69218656
Wij gaan naar Schiedam.
m0nkie, waar ga je naartoe?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:59:44 #27
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69218890
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan naar Schiedam.
m0nkie, waar ga je naartoe?
Naar Schiedam
Ik wil niets liever dan weer weg uit Schiedam

Waar kom je te wonen in Schiedam?
pi_69219867
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Naar Schiedam
Ik wil niets liever dan weer weg uit Schiedam

Waar kom je te wonen in Schiedam?
Midden in het centrum, bij de Koemarkt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:26:41 #29
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69220033
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Midden in het centrum, bij de Koemarkt
dan kom je op nog geen kilometer afstand van mij te wonen

Ga je samenwonen ofzo?
pi_69220393
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

dan kom je op nog geen kilometer afstand van mij te wonen

Ga je samenwonen ofzo?
Yep, en trouwen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:04:53 #31
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69223389
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Yep, en trouwen
nok, gefeliciteerd

Ik ben er een tijdje niet en gelijk romantische taferelen
pi_69224023
Ging ook vrij snel.
Op 15 juni is de grote dag, dus alles komt lekker tegelijk. Niemand had trouwens ooit gedacht dat ik ooit zou trouwen. Ik trouwens ook niet echt. Het was geen issue en ik zocht er ook niet naar. En toen was het opeens zo en het klopte. Voelt ook vrij logisch aan voor mezelf.

Wat wel meehielp was dat EW voor zijn examens stond en toch al naar een vervolgopleiding op zoek moest en ook dat ik mijn baan kwijt was en toch al moest gaan solliciteren (wat ik nog steeds doe omdat ik nog niks heb gevonden)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:46:15 #33
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69224817
Spannend hoor, wel je trouwfoto's hier posten he
pi_69225046
Allemaal? Nou ja... een of twee plaats ik er vast wel. EW in pak is ook iets waar iedereen van mee moet kunnen genieten. Tenminste.... hij wil een (lichtblauw) pak, maar dat kan ook best een hoax zijn
Aan de andere kant is hij nogal aan het veranderen op het moment. 16 is blijkbaar nogal een mijlpaal.

Een tijdje geleden heeft Bastard een legging voor hem gedaan in het tarottopic en die schreef toen al zoiets, als ik het me goed herinner.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:42:52 #35
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69255336
EW zal er vast uitzien als een prinsje
stay frosty
pi_69280024
Jazeker. Ik had het hier net opgeschreven en ben vervolgens naar Duitsland gegaan. gewoon om lekker even naar Kleve te gaan. En daar vond ik een mooie witte linnen broek en een paars met wit overhemd. kan hij het ook lekker sportief en netjes dragen. Dus het werd geen pak en niet lichtblauw. Hij vond het mooi.
Nu de bruidegom nog. Ik heb beloofd me daar niet mee te bemoeien. Dus hier is het de omgekeerde wereld: de gom is de grote verrassing
Voor mijn part komt ie in een hawaiibermuda Ik vind het allemaal best.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69283846
Klinkt goed Nok!
pi_69358705
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik ben er een tijdje niet en gelijk romantische taferelen
waar ben jij geweest dan?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_69358838
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 01:24 schreef nokwanda het volgende:
Jazeker. Ik had het hier net opgeschreven en ben vervolgens naar Duitsland gegaan. gewoon om lekker even naar Kleve te gaan. En daar vond ik een mooie witte linnen broek en een paars met wit overhemd. kan hij het ook lekker sportief en netjes dragen. Dus het werd geen pak en niet lichtblauw. Hij vond het mooi.
Nu de bruidegom nog. Ik heb beloofd me daar niet mee te bemoeien. Dus hier is het de omgekeerde wereld: de gom is de grote verrassing
weet je dat wel zeker?

Persoonlijk zou ik er dan nog eens ernstig over nadenken.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 20:13:25 #40
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_69360786
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef Exoteria het volgende:

[..]

weet je dat wel zeker?

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_69360927
quote:

[..]

weet je dat wel zeker?

Sterker nog: als ie het echt zou flikken zou ik het in mijn stringetje doen van het lachen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 mei 2009 @ 18:55:40 #42
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69390929
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 01:24 schreef nokwanda het volgende:
ik ben vorige week nog in kleve geweest om te shoppen met het vrouwtje... haarlakzooi is daar een stuk goedkoper.....
zaterdag naar scheveningen geweest... 230 euro gewonnen met blackjacken in het HC
stay frosty
  maandag 25 mei 2009 @ 18:59:03 #43
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69391053
quote:

[..]

weet je dat wel zeker?

wij mannen kunnen ons heus wel redden hoor
stay frosty
pi_69391858
Alle verzorgingsspullen zijn goedkoper in Duitsland. Hoewel ik Kleve leuker vind voor sightseeing.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:52:12 #45
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69411121
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:58 schreef Exoteria het volgende:

[..]

waar ben jij geweest dan?
Ik ben achter de pc weggeweest !

gewoon druk met huis opknappen, werk, vriendin etc.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:00:00 #46
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69515950
Het volgende wilde ik even kwijt en met jullie delen beste trouwe TRU-ers van dit ouwehoer topic: het is sinds woensdag avond uit tussn mij mij en mijn vriendin.

Om een lang verhaal kort te maken: omdat we in de laatste 3 jaar zoveel hebben meegemaakt samen en zoveel zijn gegroeid, ligt de relatie ons gewoon niet lekker meer.
Communicatie is altijd een sterk punt geweest tussen ons, dus aan de hand van wat gesprekken die vorige week waren begonnen heb ik uiteindelijk mijn besluit op woensdag avond uitgesproken.
We blijven uiteraard hele goede vrienden en wederzijds begrip en inzicht dat dit de juiste beslissing voor ons beide is, maakt het allemaal een stuk draagzamer.

Toevallig is ze sinds gister twee weken met (een welverdiende) vakantie dus heb het huis lekker voor mij alleen en kunnen we samen even tot rust en nadenken komen.

Oh well... that's life I guess...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:14:38 #47
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69518092
Zijn jullie uit elkaar gegroeid? Sterkte iig.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:34:12 #48
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69520789
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn jullie uit elkaar gegroeid? Sterkte iig.
Yup.
pi_69587883

Hoi dit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
pi_69595309
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]

Hoi dit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
Khad er ook 1, dies nu deaud.

Precies zo 1. Die van mij heette Heidie-Klaus von Heinwassel-Schwartzkopf
pi_69595398
sterkte DW

en nok nog maar 2 weken!
pi_69620358
Sterkte dan maar DW. Wel lullig dat jullie net samen een huis hebben gekocht (toch?)

@Draakje: nog een week en dan krijgen we de sleutel van ons huis
En na dit afgelopen lange weekend Hastings ben ik nog lekker bruin ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69625197
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Sterkte dan maar DW. Wel lullig dat jullie net samen een huis hebben gekocht (toch?)

@Draakje: nog een week en dan krijgen we de sleutel van ons huis
En na dit afgelopen lange weekend Hastings ben ik nog lekker bruin ook.
het gaat allemaal zo lekker snel bij jullie dat ik af en toe de tel kwijt ben!
maar wel lekker bruin geworden dus!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:44:40 #54
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69625721
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Inderdaad.
Dat gaat nog leuk worden allemaal.
Maar ja, we zien het wel.
pi_69625747
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 07:53 schreef draculettetje het volgende:

[..]

het gaat allemaal zo lekker snel bij jullie dat ik af en toe de tel kwijt ben!
maar wel lekker bruin geworden dus!
Heb je een paar foto's gemaild. Ik hoop naar het juiste emailadres. Ik raak altijd in de war want ik heb er 3 van je.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69648537
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb je een paar foto's gemaild. Ik hoop naar het juiste emailadres. Ik raak altijd in de war want ik heb er 3 van je.
tis aangekomen hoor, had ook nog terug gemaild
pi_69651125
Ja, kort nadat ik dat hier had neergezet. Dus ik wist niet of jij misschien naar aanleiding van mijn mededeling hier al je mailadressen was gaan checken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69651947
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef nokwanda het volgende:
Ja, kort nadat ik dat hier had neergezet. Dus ik wist niet of jij misschien naar aanleiding van mijn mededeling hier al je mailadressen was gaan checken
hihi dat had ik dus wel gedaan
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:40:02 #59
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69683298
stay frosty
pi_69688009
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:

barra da's een tijdje geleden
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:56:28 #61
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69692409
Maareh, DW, even een vraag uit interesse...

in je profiel staat het volgende zinnetje :
quote:
Mensen
- Een fijn soort om als vrienden te hebben, maar niet geschikt als relatie voor mij persoonlijk
In hoeverre is dit van belang hier ?
zzz
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:41:37 #62
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_69723371
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

barra da's een tijdje geleden
ja he laatste tijd druk met werk enzo
stay frosty
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:04:45 #63
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69729291
Zaterdag ochtend komt de film ploeg nog een extra ochtendje filmen voor de documentaire.
De editor en producente zijn namelijk door het huidige beeld materiaal gegaan en vooral de editor waar ze mee samen werkt was erg onder de indruk.
Nog een klein ochtendje dus en dan hebben ze echt alles wat ze willen hebben en gaat de montage verder.
Wel vroeg op ... 08:00 om precies te zijn.
En wat gaan ze filmen?
Naast Pleo en Aibo willen ze ook mij met een meer controversieeler apparaat op de film en moet ik mij gaan scheren op de brakke vroege ochtend voor de camera. LOL!
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:
Maareh, DW, even een vraag uit interesse...

in je profiel staat het volgende zinnetje :
[..]

In hoeverre is dit van belang hier ?
Ik snap niet wat jij probeert te vragen.
Wat bedoel je met "hier"?
Als in waarom staat een detail als deze "hier" als in mijn Fotoboek profiel?
Of wat precies?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:28:44 #64
31101 _Led_
pi_69729850
Nou, je schijnt in een dip te zitten omdat je relatie uit is, maar in je fotoboek staat dat relaties met mensen sowieso niks voor je zijn. Als ik tegen mensen ging vertellen dat relaties met meisjes niks voor mij zijn zou mijn vriendin dat waarschijnlijk enigzins vreemd en niet zo leuk vinden, omdat het een nogal raar signaal afgeeft.

Ik vind het gewoon nogal vreemd om te zeggen dat relaties met mensen niks voor je zijn als je een relatie hebt, vandaar dat ik nieuwsgierig ben - in hoeverre speelt het mee dat relaties met mensen niks voor je zijn in het gegeven dat je relatie uit is gegaan ?
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:53:01 #65
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69730465
Misschien omdat ik te weinig heb geslapen, maar ik snap er steeds minder van.
Je erkent en weet dat mijn relatie uit is, maar je hebt het over je eigen vriendin die het naar en vreemd zou vinden als je zoiets zou zeggen.
Maar dat is toch juist het punt? Zoiets zou ik toch niet zeggen of in mijn FoBo zetten als ik nog een relatie zou hebben met mijn (nu ex)vriendin?
Dit is een conclussie vanuit mijzelf NA de relatie.
Please explain further!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:19:31 #66
31101 _Led_
pi_69731063
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:53 schreef Darkwolf het volgende:
Misschien omdat ik te weinig heb geslapen, maar ik snap er steeds minder van.
Je erkent en weet dat mijn relatie uit is, maar je hebt het over je eigen vriendin die het naar en vreemd zou vinden als je zoiets zou zeggen.
Maar dat is toch juist het punt?
Nou, dat vraag ik nou toch juist aan je, of dat het punt is ?
quote:
Zoiets zou ik toch niet zeggen of in mijn FoBo zetten als ik nog een relatie zou hebben met mijn (nu ex)vriendin?
Dat zou ik niet weten, ik heb wel raardere dingen gehoord
quote:
Dit is een conclussie vanuit mijzelf NA de relatie.
Please explain further!
Ah, okee.
Ik blijf het alleen een vreemde verwoording vinden dat je de nadruk zo legt op "mensen".
Alsof je met dieren wel een serieuze relatie aan zou kunnen gaan.
"Hebben jullie m'n nieuwe partner al ontmoet ? Het is een shetland pony ! By the way, het is een beest in bed joh ! "
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:34:49 #67
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69733320
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:19 schreef _Led_ het volgende:
Ah, okee.
Ik blijf het alleen een vreemde verwoording vinden dat je de nadruk zo legt op "mensen".
Alsof je met dieren wel een serieuze relatie aan zou kunnen gaan.
"Hebben jullie m'n nieuwe partner al ontmoet ? Het is een shetland pony ! By the way, het is een beest in bed joh ! "

Op verzoek verwijderd.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bastard op 29-09-2009 10:43:31 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:48:30 #68
31101 _Led_
pi_69733761
sexloos door het leven dus, of losse contacten ?
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:56:57 #69
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69734048
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:48 schreef _Led_ het volgende:
sexloos door het leven dus, of losse contacten ?
Op verzoek verwijderd

[ Bericht 12% gewijzigd door Bastard op 29-09-2009 10:44:12 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:23:40 #70
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69734934
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:56 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Op verzoek verwijderd
Wacht even,

[ Bericht 29% gewijzigd door Bastard op 29-09-2009 10:44:49 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:27:19 #71
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69735039
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:23 schreef Michielos het volgende:
Wacht even,
Op verzoek verwijderd.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bastard op 29-09-2009 10:45:24 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:27:21 #72
31101 _Led_
pi_69735040
Please oh please vertel me alsjeblieft dat je niet aan sex met dieren doet
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:28:33 #73
31101 _Led_
pi_69735071
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:27 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Zullen wij nu dit onderwerp maar laten voor wat het is?
Die reactie op LED was eigenlijk het laatste wat ik erop wilde zeggen.
Ook is dit sowieso niet het topic er voor, denk ik.
(PM anders maar.)
Oh you sick fuck
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:59:15 #74
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_69735958
O ja, niet dan toch zeker
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:02:30 #75
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_69736060
HALLLLLLLOOOOOOOO
When all else fails, you always have delusion.
pi_69736064
Oh en Darkwolf, kan je wat advies geven aan user Copycat? Zij behoort tot de pot-met-pindakaas categorie die ze tussen haar rosbief smeert, om zodoende het hondje dichterbij te lokken.
Ron Paul 2012
pi_69736092
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:04:11 #78
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69736115
#FreeHat
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:04:50 #79
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69736139
Zucht... no comment.
Anyway...
Zijn er nog mensen met spannende plannen van het weekend?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:06:09 #80
31101 _Led_
pi_69736192
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef Darkwolf het volgende:
Zucht... no comment.
Anyway...
Afgezien van een trio met een stekelvarken en een kangoeroe ?
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:07:28 #81
87680 Mirel
pi_69736239
LATEN WE SNEL HET ONDERWERP VERANDEREN NAAR 'HET WEEKEND'
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:08:25 #82
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_69736280
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:00 schreef Supersoep het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.

Sowieso, het TRU forum.

___!
A little knowledge is a dangerous thing.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:08:38 #83
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_69736288
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Afgezien van een trio met een stekelvarken en een kangoeroe ?
_!
A little knowledge is a dangerous thing.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:09:25 #84
87680 Mirel
pi_69736319
Kangoeroes lijken me toch wel handig. Springen op en neer, hoef je alleen te liggen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:10:19 #85
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69736353
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:07 schreef Mirel het volgende:
LATEN WE SNEL HET ONDERWERP VERANDEREN NAAR 'HET WEEKEND'
OOK MET CAPS ZAL LED NOG STEEDS DOOR BLIJVEN GAAN.
Hij heeft zijn tanden weer in iets nieuws weten te zetten.
Gewoon negeren of reporten.
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:09 schreef Mirel het volgende:
Kangoeroes lijken me toch wel handig. Springen op en neer, hoef je alleen te liggen.
Alleen die scherpe klauwen.
Hoe gaan we dat dan oplossen?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:11:00 #86
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69736381
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef Darkwolf het volgende:

Mijn vriend heeft iets georganiseerd, maar hij wil alleen niet vertellen wat we gaan doen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:11:27 #87
87680 Mirel
pi_69736403
Dat hoef je niet als iets negatiefs te zien. rrrrrrr
pi_69736444
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft iets georganiseerd, maar hij wil alleen niet vertellen wat we gaan doen
Keihard beffen natuurlijk, wat anders.

Ron Paul 2012
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:12:26 #89
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69736448
quote:

[..]

Spannend!
En is dat voor het hele weekend of gewoon een dagje?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:13:00 #90
31101 _Led_
pi_69736470
quote:

[..]

Als ie je meeneemt naar een stal zou ik rennen voor m'n leven
zzz
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:15:32 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69736571
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:12 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Spannend!
En is dat voor het hele weekend of gewoon een dagje?
Dit is een avondje.. Wat hij wilde organiseren duurde het hele weekend maar was al volgeboekt En ik krijg het echt niet uit hem Zelfs mijn subtiele "oh ja, wat gingen we zaterdagavond ook al weer doen?" lukte niet
pi_69736591
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:

[..]

!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:16:10 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69736592
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef Supersoep het volgende:
Oh en Darkwolf, kan je wat advies geven aan user Copycat? Zij behoort tot de pot-met-pindakaas categorie die ze tussen haar rosbief smeert, om zodoende het hondje dichterbij te lokken.

Dat zou die hond willen. Elke hond.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 13:17:09 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69736627
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:19:26 #95
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_69736725
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:00 schreef Supersoep het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.

Sowieso, het TRU forum.

___!
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:20:03 #96
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69736745
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:15 schreef Maraca het volgende:
Dit is een avondje.. Wat hij wilde organiseren duurde het hele weekend maar was al volgeboekt En ik krijg het echt niet uit hem Zelfs mijn subtiele "oh ja, wat gingen we zaterdagavond ook al weer doen?" lukte niet
Een goede partner houdt dit tot het laatste moment vast.
Als hij het echt goed doet, dan gaat de blinddoek om!
pi_69736754
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zou die hond willen. Elke hond.
Ik ook wel hoor, op commando zelfs.
Ron Paul 2012
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:27:02 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69737006
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

Wacht even, vrij je echt met dieren?
Ik ook, honden, katten
The truth was in here.
pi_69737040
Sex met dieren
  Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 13:30:45 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69737135
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ook, honden, katten
Lief, maar het gaat niet meer helpen hoor Bastard
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:32:52 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69737213
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lief, maar het gaat niet meer helpen hoor Bastard
Ik zag het, hek dam enzo
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties