Naar Schiedamquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan naar Schiedam.
m0nkie, waar ga je naartoe?
Midden in het centrum, bij de Koemarktquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Naar Schiedam![]()
Ik wil niets liever dan weer weg uit Schiedam![]()
Waar kom je te wonen in Schiedam?
dan kom je op nog geen kilometer afstand van mij te wonenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Midden in het centrum, bij de Koemarkt
Yep, en trouwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dan kom je op nog geen kilometer afstand van mij te wonen
Ga je samenwonen ofzo?
quote:
waar ben jij geweest dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben er een tijdje niet en gelijk romantische taferelen
weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:24 schreef nokwanda het volgende:
Jazeker. Ik had het hier net opgeschreven en ben vervolgens naar Duitsland gegaan. gewoon om lekker even naar Kleve te gaan. En daar vond ik een mooie witte linnen broek en een paars met wit overhemd. kan hij het ook lekker sportief en netjes dragen. Dus het werd geen pak en niet lichtblauw. Hij vond het mooi.
Nu de bruidegom nog. Ik heb beloofd me daar niet mee te bemoeien. Dus hier is het de omgekeerde wereld: de gom is de grote verrassing
Voor mijn part komt ie in een hawaiibermudaIk vind het allemaal best.
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef Exoteria het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker?
Persoonlijk zou ik er dan nog eens ernstig over nadenken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef Exoteria het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker?
ik ben vorige week nog in kleve geweest om te shoppen met het vrouwtje... haarlakzooi is daar een stuk goedkoper.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:24 schreef nokwanda het volgende:
Jazeker. Ik had het hier net opgeschreven en ben vervolgens naar Duitsland gegaan. gewoon om lekker even naar Kleve te gaan. En daar vond ik een mooie witte linnen broek en een paars met wit overhemd. kan hij het ook lekker sportief en netjes dragen. Dus het werd geen pak en niet lichtblauw. Hij vond het mooi.
Nu de bruidegom nog. Ik heb beloofd me daar niet mee te bemoeien. Dus hier is het de omgekeerde wereld: de gom is de grote verrassing
Voor mijn part komt ie in een hawaiibermudaIk vind het allemaal best.
wij mannen kunnen ons heus wel redden hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef Exoteria het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker?
Ik ben achter de pc weggeweest !quote:
Yup.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn jullie uit elkaar gegroeid? Sterkte iig.
Khad er ook 1, dies nu deaud.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |