het gaat allemaal zo lekker snel bij jullie dat ik af en toe de tel kwijt ben!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Sterkte dan maar DW. Wel lullig dat jullie net samen een huis hebben gekocht (toch?)
@Draakje: nog een week en dan krijgen we de sleutel van ons huis
En na dit afgelopen lange weekend Hastings ben ik nog lekker bruin ook.
Inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Sterkte dan maar DW. Wel lullig dat jullie net samen een huis hebben gekocht (toch?)
Heb je een paar foto's gemaild. Ik hoop naar het juiste emailadres. Ik raak altijd in de war want ik heb er 3 van je.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat allemaal zo lekker snel bij jullie dat ik af en toe de tel kwijt ben!
maar wel lekker bruin geworden dus!
tis aangekomen hoor, had ook nog terug gemaildquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je een paar foto's gemaild. Ik hoop naar het juiste emailadres. Ik raak altijd in de war want ik heb er 3 van je.
hihi dat had ik dus wel gedaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef nokwanda het volgende:
Ja, kort nadat ik dat hier had neergezet. Dus ik wist niet of jij misschien naar aanleiding van mijn mededeling hier al je mailadressen was gaan checken
In hoeverre is dit van belang hier ?quote:Mensen
- Een fijn soort om als vrienden te hebben, maar niet geschikt als relatie voor mij persoonlijk
ja he laatste tijd druk met werk enzoquote:
Ik snap niet wat jij probeert te vragen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:
Maareh, DW, even een vraag uit interesse...
in je profiel staat het volgende zinnetje :
[..]
In hoeverre is dit van belang hier ?
Nou, dat vraag ik nou toch juist aan je, of dat het punt is ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:53 schreef Darkwolf het volgende:
Misschien omdat ik te weinig heb geslapen, maar ik snap er steeds minder van.
Je erkent en weet dat mijn relatie uit is, maar je hebt het over je eigen vriendin die het naar en vreemd zou vinden als je zoiets zou zeggen.
Maar dat is toch juist het punt?
Dat zou ik niet weten, ik heb wel raardere dingen gehoordquote:Zoiets zou ik toch niet zeggen of in mijn FoBo zetten als ik nog een relatie zou hebben met mijn (nu ex)vriendin?
Ah, okee.quote:Dit is een conclussie vanuit mijzelf NA de relatie.
Please explain further!
Op verzoek verwijderd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:19 schreef _Led_ het volgende:
Ah, okee.
Ik blijf het alleen een vreemde verwoording vinden dat je de nadruk zo legt op "mensen".
Alsof je met dieren wel een serieuze relatie aan zou kunnen gaan.
"Hebben jullie m'n nieuwe partner al ontmoet ? Het is een shetland pony ! By the way, het is een beest in bed joh !"
Op verzoek verwijderdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:48 schreef _Led_ het volgende:
sexloos door het leven dus, of losse contacten ?
Wacht even,quote:
Oh you sick fuckquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zullen wij nu dit onderwerp maar laten voor wat het is?
Die reactie op LED was eigenlijk het laatste wat ik erop wilde zeggen.
Ook is dit sowieso niet het topic er voor, denk ik.
(PM anders maar.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |