Een citroen xsaraquote:Op maandag 8 juni 2009 09:14 schreef draculettetje het volgende:
ah wat voor auto is het geworden?
Wacht... hij heeft twee auto's?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:58 schreef draculettetje het volgende:
ik mag verlopig geen nieuwe auto, is ook niet nodig hoor
ik heb nog de seat maar eigenlijk rijdt vamp daar lekker in
en dan nog opel zafira
nee en hij = zijquote:Op maandag 8 juni 2009 12:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wacht... hij heeft twee auto's?
Eentje van de zaak?
Mijn broertje is daar ook helemaal wild van geweest en heeft dit eindeloos gespeeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:44 schreef Michielos het volgende:
Heb je het over computergames DW?
Ikzelf heb 7.5 jaar Starcraft online gespeeld(wat een spel!!). Mijn favo games zijn echter de oude SNES games(metroid enz) en vooral... ADVENTURES!!![]()
![]()
Wat voor nieuwe functie heb je dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben aan het trainen voor a.s. zaterdag. www.falconwalk.nl
verder superdruk met mijn nieuwe baan
already peoplehate me and people
love me
gamefaqs.com en youtube are your friendsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef Darkwolf het volgende:
Zo.
Zat vast met inFamous en dan toch maar stiekum de walkthrough erbij pakken! :$
Valt wel even tegen om 2 weken alleen thuis te zijn i.v.m eten maken s'avonds.
Tot heden nog geen een keer gekookt voor mijzelf lol.
Hell yes!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
Geef mij maar GTA4, lekker de stad op stelten zetten en voetgangers platrijden
daar heb ik veel te weinig skill voor, voor die gamesquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef Bastard het volgende:
Ik ken alleen de spellen op de PS1, PS2, XBOX, en de XBOX 360 .. en van vroeger nog de atari (pong anyone?) ook ergens een nintendo (duckhunt) en Amiga500
Speel nu veel Forza2, Halo3, CoD4
En terecht, fear my remote-sniping skills.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:56 schreef Bastard het volgende:
Kheb een teringhekel aan snipers
Ik kan het niet.. en net als ik een killstreak heb word ik weer gesniped..
ik ook. ik ben een luie hond bij die games.. ga gewoon ergens snipen hahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En terecht, fear my remote-sniping skills.
.. en als ik dan respawn neem ik mn BFG en kom ik die heuvel op om eerst die sniper weer te pakken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En terecht, fear my remote-sniping skills.
....en schiet ik je weer voor je flikkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
.. en als ik dan respawn neem ik mn BFG en kom ik die heuvel op om eerst die sniper weer te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |