abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:07:47 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69901333
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

....en schiet ik je weer voor je flikker
Kom ik weer.
The truth was in here.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:45:51 #152
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69902865
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kom ik weer.
Bagger ik je weer onder.
zzz
pi_69903593
Wie kent Kyrandia ?

Vooral dat 3e deel
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:10:39 #154
31101 _Led_
pi_69903756
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:05 schreef Flammie het volgende:
Wie kent Kyrandia ?

Vooral dat 3e deel
Stukken minder leuk dan monkey island
zzz
pi_69903868
monkey island

Die waren ook echt geweldig

Phantasmagoria deel 2 was bullshit imo.
Gabriel Knight

Myst

Al die adventures waren vet....
Zork Nemesis

Ok..wie kent Maddog Mccree?:D
pi_69903908
Damn... wat een slechte post was mijn voorgaande overigens
Te lui om te editen maar ik word te enthousiast bij het denken aan mijn old-school gameperiode
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:15:20 #157
31101 _Led_
pi_69903929
Wel van naam en van de screenshots destijds uit de magazines, nooit gespeeld.
zzz
pi_69914705
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:13 schreef Flammie het volgende:
monkey island

Die waren ook echt geweldig

Phantasmagoria deel 2 was bullshit imo.
Gabriel Knight

Myst

Al die adventures waren vet....
Zork Nemesis

Allemaal erg gaaf, alleen heb ik Myst nooit echt goed uitgeprobeerd.
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:20:13 #159
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_69923443
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:13 schreef Flammie het volgende:
Ja die ken ik.
Ken je nog de adventure games van Cryo interactive?
Vraag mij bijvoorbeeld af of de mensen hier die met retro game titels smijten ooit gehoord hebben van LOST EDEN.
Deze heb ik onlangs nog eens uitgespeeld voor de grap in de trein op mijn EEE PC.
Een meesterlijke game waar ik veel goede herinneringen aan heb.
Wat het vooral deed was de muziek, die gecomponeerd was door Stephane Picq.
De hele soundtrack staat in super hoge kwaliteit op mijn iPod en luister ik nog wel eens.
Echt super mooi gewoon!

inFamous is ook een pareltje.
En ondertussen wacht ik tot Prototype (PC) binnen is.
Ook een sandbox game waar je een over powered super held bent tegen de rest van de wereld... nou ja, stad.
Killzone 2 moet ik ook nog even uitspelen.
Dat hebben de heren in Amsterdam wel verdiend want het is echt een top kwaliteit game die laat zien wat de PS3 in huis heeft.
Mooiste game van Nederlandse bodem ooit!
pi_69923638
Ik vind qua game-composities Frank Klepacki een hele grote
www.frankklepacki.com en dan click @ kyrandia links onder en click @ jungle // ruins.. ik vind het een meesterlijk muziekstuk

Verder die japanse muziekjes en tunes tijdens de goude oude snes/nes games natuurlijk

Lost Eden ken ik overigens
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:53:17 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69923985
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:36 schreef Flammie het volgende:
Ik vind qua game-composities Frank Klepacki een hele grote
www.frankklepacki.com en dan click @ kyrandia links onder en click @ jungle // ruins.. ik vind het een meesterlijk muziekstuk
Lijkt bij mij niet te starten
The truth was in here.
pi_69924070
Je moet een keer clicken en w88,.. het werkt wel, gewoon even proberen
Het is het meer dan waard
pi_69983249
Hallo

Monkey Island gaat binnenkort iedere maand een korte game uitbrengen zoals bij Sam & Max, althans dat heb ik gehoord van mijn broer die me een website liet zien met een voorproefje. Ze zijn nog steeds bezig met monkey Island Deel 1 met compleet baggere graphics zijn ze ook aan het remaken zodat het op deel 3 gaat lijken.

3 weken niet hier geweest, veel offline geweest wederom, andere dingen gedaan. Alleen gmail bekeken en internetbankieren gedaan op internet. Na 10 jaar online te zijn geweest een beetje internet moe.

Verder gaat het best goed. Qua reintegreren genoeg keuze's. Met mijn begeleider op internet gaan zoeken tijdens een sessie. Keuze uit honderd verschillende banen lijkt het wel. Al is het dan vrijwillig, ergens moet het begin zijn. Daarnaast nog iedere dag om 0800 opgestaan afgelopen 2 weken, een groot verschil met tot 1300 in bed blijven liggen en in de twilight zone wakker worden door het doorslapen. Fout ritme, foute structuur in het leven, kan dan ook saai klinken om structuur aan te brengen maar goed, het doet wel goed zo'n vast ritme. Meer wakker en minder zweven boven en onder in chaotische toestand.

Ze vinden dat ik goed kan schrijven als ik ze mail en willen dat ik iets doe met samenvatten of publiceren van teksten. Kort en bondig schrijven hebben ze het over, dus niet zoals hier, hier is het al snel langer maar dat ligt aan FOK! zal ik maar zeggen.

Er kwam een vacature uit waarbij ik oorlogsveteranen ga interviewen om vervolgens een stuk erover te schrijven en dat in samenwerking met een kleine organisatie te publiceren in een soort van "dagblad" en tevens een website erover. Vroegen ze van..." Zou je dat interesseren". Ben dan zo dat ik even nadenk en dan ga kijken dat oorlogsfilms me ook interesseren en de verhalen van mijn opa en oma kon ik ook van genieten over de oorlog omdat ik het boeiend vond. Dus dat is dan een optie. Nog meer opties om in de kunst wereld bezig te gaan zijn en literair en ook zomaar iets dat normaler is zoals een voetbalvereniging of schaakvereniging. Wederom om ook teksten te schrijven. Ze vinden dan mijn teksten okey maar dan zeg ik zelf dat het niet veel voorstelt. Dat het dan wel bij me past krijg ik dan te horen dus misschien toch maar aannemen.

Administratief werk wat eerst mijn uitgangspunt was dat is een beetje van de baan geschoven. Communicatie komt meer naar voren en dan eerst op een laag pitje. Scholing komt er nog bij kijken maar dat is voor later. Kan dan erg eenvoudig klinken allemaal dat vrijwilligerswerk maar na jaren van isoleren in erge mate is ieder begin een mooi begin.

Nu weer naar imdb.com, ben meer in het Engels aan het schrijven over films. Na 8 jaar de Engelse taal op een laag pitje te hebben gezet valt het nog steeds mee om met die taal bezig te zijn. Af en toe een woord vertalen maar de grammatica en spelling lijkt nog steeds intakt.

Lang bericht, excuse me. Komt door 3 weken afwezigheid ook. 3 weken afwezigheid dan valt de lengte alsnog wel mee.

Dag dan maar weer. Misschien ergens nog een bericht achter laten ergens hier en dan lord of the rings kijken. Zal een lange rit worden alle 3 de delen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 12-06-2009 19:58:52 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_69996238
Hey, TS. Miste je al. Maar wat een leuke ontwikkeling. Dat zou wel veeeeel gaver zijn dan een administratieve baan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_70207696
Hallo Nok

Ondertussen getrouwd? Dacht dat je 18 juni ging trouwen en de wereld ging verkennen als samen gevestigde wereldverkenners "zwervers" Je noemde je soulmate medezwerver dus het is niet bedoeld als belediging. Sowieso niet als belediging bedoeld als je samen de wereld gaat verkennen en niet thuis en in de tuin blijft rond hangen.

Administratief inderdaad saai om te doen.

700 voorrraad goederen
@) 610 Productiekosten
@) 620 Blah blah blah

Maar het traject gaat nog een tijdje door. Brainstormen 1 uur lang 2 maal per maand. Zou meteen het eerste kunnen pakken maar dan is de kans op afbreken groot. Iemand waarmee ik vaker een terras pak zegt altijd dat ik gewoon moet pakken wat te pakken is maar ik doe het liever door te overwegen omdat ik dan tenminste weet dat de kans op succes groter is.

Verder niet veel te vertellen van mijn kant. Nog steeds bezig om actiever te worden in de maatschappij stap voor stap en stap voor stap. Eind dit jaar een plek voor mezelf als het goed is maar werken is even belangrijker te noemen anders zit ik alleen thuis veels te veel zonder andere mensen om me heen.

Van nul moeten opbouwen naar iets. Ik had 100 en ben gevallen naar nul. Toen jaren lang van nul naar 100 waanzin gegaan. Nu eindelijk van nul tot 60 gezond realistisch met enige stabiliteit. Wil het niet wiskundig gaan uitleggen helemaal maar het valt te berekenen waarom het zo lang heeft moeten duren allemaal.

Kans op betaalde baan is er dan nog ook. Maar eerst maar eens wennen aan de verplichting van aanwezig zijn

Veel in beweging geweest afgelopen tijd ook. Ben in het gezicht afgevallen en bij de buik ook. Ik zou zeggen er is 10 kilo vanaf. Sta ik op de weegschaal dan is er 3 kilo bijgekomen. Misschien vocht of dat spiermassa lichter weegt dan vet.

Je bent toch getrouwd ondertussen of niet Nokje? Kan niet alles meer onthouden van wat je geschreven hebt. Toevallig nu even aanwezig in het weekend.
pi_70207859
Even bril schoonmaken

Het is nog licht buiten, bijna half elf in de avond en nog steeds licht. 1 uur geleden leek het nog 's morgens te zijn. Geweldig voor de stabiliteit. Nee hoor, ben stabieler dan ooit en de natuur kan me ook "gestolen" worden want ik raak eraan gewend die afwisseling.

Morgen om 0400 de vogels die fluiten op het zolderdak, dus dan is het om 0600 tijd om op te staan.

Tijd om even brilpoetsdoekje van de lidl erbij te pakken. 00:00 naar bed, mooie tijd. Laptop even mee en dan even doorgaan door muziek te luisteren.
pi_70210942
Zo, na een nacht van overslaan volgende poging om slapen te gaan. Morgen worden de dagen weer korter dus over 3 maanden is het weer om 1700 donker. Eerst maar eens deze zomer doorkomen dus ik ga pitten hopelijk.

Tot later dan maar. Dromen vanavond ga ik niet voorspellen, ik denk dat het weer twilight zone gaat wezen waarbij er totaal geen verhaal inzit maar waarbij het wel overleven is. Hopelijk oude schoolliefde tegenkomen, die meid die vaker langs wipt maar goed dat is niet altijd zo.

Dag dan maar. Misschien morgen weer aanwezig omdat het zondag is.
  zondag 28 juni 2009 @ 17:34:53 #168
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_70451551
hi all
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 29 juni 2009 @ 08:09:07 #169
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_70468528
Mogguh allemaal!
  maandag 29 juni 2009 @ 08:13:55 #170
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70468556
Ja, we mogen weer allemaal
The truth was in here.
  maandag 29 juni 2009 @ 08:15:00 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70468568
[userreview] FOK!kers beyond the crisis

Loopt nog niet storm met de aanmeldingen eigenlijk?
The truth was in here.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:02:40 #172
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70475391
Middag. Teertig druk op mijn werk maargoed. Hoe is het hier met iedereen? Nok al een beetje gewend in Schiedam?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:35:18 #173
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_70604551
Stond ik mij toch een partij vast op schiphol zeg.
Stomme wissel storing. Blah!

Mensen nog plannen voor het weekend?
Zaterdag lekker paardrijden en dan s'avonds stappen en feesten met een goede vriendin. Gaat weer laat worden (of vroeg)!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:49:53 #174
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70605015
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:35 schreef Darkwolf het volgende:
Stond ik mij toch een partij vast op schiphol zeg.
Stomme wissel storing. Blah!

Mensen nog plannen voor het weekend?
Zaterdag lekker paardrijden en dan s'avonds stappen en feesten met een goede vriendin. Gaat weer laat worden (of vroeg)!
-edit- Persoonlijk worden

[ Bericht 3% gewijzigd door Bastard op 03-07-2009 10:50:35 ]
:-)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:31:52 #175
31101 _Led_
pi_70606516
http://www.philly.com/phi(...)ed_her_into_sex.html

Mijn god, je gelooft toch niet dat iemand daarin trapt ?
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')