Hallo

Monkey Island gaat binnenkort iedere maand een korte game uitbrengen zoals bij Sam & Max, althans dat heb ik gehoord van mijn broer die me een website liet zien met een voorproefje. Ze zijn nog steeds bezig met monkey Island

Deel 1 met compleet baggere graphics zijn ze ook aan het remaken zodat het op deel 3 gaat lijken.
3 weken niet hier geweest, veel offline geweest wederom, andere dingen gedaan. Alleen gmail bekeken en internetbankieren gedaan op internet. Na 10 jaar online te zijn geweest een beetje internet moe.
Verder gaat het best goed. Qua reintegreren genoeg keuze's. Met mijn begeleider op internet gaan zoeken tijdens een sessie. Keuze uit honderd verschillende banen lijkt het wel. Al is het dan vrijwillig, ergens moet het begin zijn. Daarnaast nog iedere dag om 0800 opgestaan afgelopen 2 weken, een groot verschil met tot 1300 in bed blijven liggen en in de twilight zone wakker worden door het doorslapen. Fout ritme, foute structuur in het leven, kan dan ook saai klinken om structuur aan te brengen maar goed, het doet wel goed zo'n vast ritme. Meer wakker en minder zweven boven en onder in chaotische toestand.
Ze vinden dat ik goed kan schrijven als ik ze mail en willen dat ik iets doe met samenvatten of publiceren van teksten. Kort en bondig schrijven hebben ze het over, dus niet zoals hier, hier is het al snel langer maar dat ligt aan FOK! zal ik maar zeggen.
Er kwam een vacature uit waarbij ik oorlogsveteranen ga interviewen om vervolgens een stuk erover te schrijven en dat in samenwerking met een kleine organisatie te publiceren in een soort van "dagblad" en tevens een website erover. Vroegen ze van..." Zou je dat interesseren". Ben dan zo dat ik even nadenk en dan ga kijken dat oorlogsfilms me ook interesseren en de verhalen van mijn opa en oma kon ik ook van genieten over de oorlog omdat ik het boeiend vond. Dus dat is dan een optie. Nog meer opties om in de kunst wereld bezig te gaan zijn en literair en ook zomaar iets dat normaler is zoals een voetbalvereniging of schaakvereniging. Wederom om ook teksten te schrijven. Ze vinden dan mijn teksten okey maar dan zeg ik zelf dat het niet veel voorstelt. Dat het dan wel bij me past krijg ik dan te horen dus misschien toch maar aannemen.
Administratief werk wat eerst mijn uitgangspunt was dat is een beetje van de baan geschoven. Communicatie komt meer naar voren en dan eerst op een laag pitje. Scholing komt er nog bij kijken maar dat is voor later. Kan dan erg eenvoudig klinken allemaal dat vrijwilligerswerk maar na jaren van isoleren in erge mate is ieder begin een mooi begin.
Nu weer naar imdb.com, ben meer in het Engels aan het schrijven over films. Na 8 jaar de Engelse taal op een laag pitje te hebben gezet valt het nog steeds mee om met die taal bezig te zijn. Af en toe een woord vertalen maar de grammatica en spelling lijkt nog steeds intakt.
Lang bericht, excuse me. Komt door 3 weken afwezigheid ook. 3 weken afwezigheid dan valt de lengte alsnog wel mee.
Dag dan maar weer. Misschien ergens nog een bericht achter laten ergens hier en dan lord of the rings kijken. Zal een lange rit worden alle 3 de delen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 12-06-2009 19:58:52 ]