Yup. Met een pittig vlot koppie... "het werd tijd voor iets nieuws"!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Met pittig kort rood kapsel?*voordat ik mijn vriendin ten huwelijk ga vragen is deze info erg belangrijk
*
Keek net op de lijst. Ik denk dat er maar ongeveer 3 mensen zijn die ik wel graag (weer) eens zou willen zien. Barra bijvoorbeeld, en jou. Verder niet echt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:05 schreef Bastard het volgende:
Kwamen er nog meer TRUérs?
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic
Kunnen we elkaar eens de hand geven
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dank !
Ja, zij weet wel dat je me gewoon niet tegen moet spreken !
Ja, eigenlijk wil ik gewoon veel geknuffeld wordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wss weet ze hoe ze je onder de duim moet houden
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef _Led_ het volgende:
In onze trouwgelofte heb ik een ontbindingsclausule laten vastleggen op basis van pittige kapsels, tuinbroeken, gezamelijke yoga-cursussen en tegensputteren bij de aankoop van nieuwe apparatuur, dat leek me niet meer dan fair.
En bij ontbinding gaat de kat naar mij
Don't we all?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wil ik gewoon veel geknuffeld worden
quote:
Misschien is FOK wel een uitlaatklep voor m, thuis niks te vertellen, overal ja en amen op zeggen verplicht grey's kijken savonds (ik ook trouwens tegenwoordig dammit!) en dan hier dan eindelijk de klier kunnen uithangen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wss weet ze hoe ze je onder de duim moet houden
Vergeet de "vind je me nog wel aantrekkelijk" opmerkingen niet!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef _Led_ het volgende:
In onze trouwgelofte heb ik een ontbindingsclausule laten vastleggen op basis van pittige kapsels, tuinbroeken, gezamelijke yoga-cursussen en tegensputteren bij de aankoop van nieuwe apparatuur, dat leek me niet meer dan fair.
En bij ontbinding gaat de kat naar mij
Grey's, House enzo zijn ook leuke seriesquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien is FOK wel een uitlaatklep voor m, thuis niks te vertellen, overal ja en amen op zeggen verplicht grey's kijken savonds (ik ook trouwens tegenwoordig dammit!) en dan hier dan eindelijk de klier kunnen uithangen!
Bij Greys denk ik aan andere zaken.. zo erg is het al.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Grey's, House enzo zijn ook leuke series
Deze week afleveringen van 2 uur lang Greys he!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Grey's, House enzo zijn ook leuke series
De enige series die ik ooit gevolgd heb (en waarvan ik alle DVD boxen e.d. heb)quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deze week afleveringen van 2 uur lang Greys he!
En dan kijk ik wel eens half mee.. denk ik goh, best nog wel geinig.. en dan naderd het einde van de uitzending krijg je zo'n kutgevoel ineens.. gaat toch die patient dood, oid.. zielig muziekje eronder en wijze woorden uit de speaker... en dan denk ik.. hier kakt het toch weer behoorlijk in
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
De enige series die ik ooit gevolgd heb (en waarvan ik alle DVD boxen e.d. heb)
The X-Files : 9 seizoenen klassiekers met allerhande onderwerpen uit de mythologie, het paranormale, aliens, complottheorieen e.d. Super! Alleen irritant dat Scully te sceptisch is. In de serie zie je allemaal UFO's , aliens, monsters, goblins e.d. en dan nog is het "Mulder!! its not real!' (nee , geen verwijzing naar TRU want als ik echt aliens zie e.d. , zal ik 't niet ontkennen)
Millenium: Eigenlijk een duistere versie van the X-files. Over religieuze moordenaars, seriemoordenaars, het einde van de wereld e.d. (en Frank Black die een soort psychometrische gave heeft).
The A-team: duh!! 5 dvd boxen vol met avonturen van deze helden! Meesters in oorlogstactieken en helden op het oorlogsveld!
Ja die zijn er.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
The A-team.. ik wist niet eens dat er boxen van bestonden! Maar zeker stoer ja.
In een serie is die er wel degelijk maar toen was het weer iets andersquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef Dragorius het volgende:
Er hangt bij wijze van spreken nog net geen tentakel te roeren in die zure doos van scully en toch ontkent ze het ja
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:29 schreef Dartanion het volgende:
MacGyver is ook wel een prachtige serieDie je gezien MOET hebben
Millenium is ongeveer 7 jaar geleden (of nog eerder) op TV geweest. Is echt super.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
Millenium is ook op tv geweest vlgs mij (te laat om te kijken voor mij geloof ik) maar lijkt me goed inderdaad!
Ben zelf de serie The shield aan het sparen.. ontzettend goede en realistische politieserie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |