het spel is dat de kijker ze eruit stemt. die kans hebben we nooit gekregen omdat de stemronde vroegtijdig moest worden afgebroken. De bewoners hebben toen zelf iemand weg mogen stemmen en dat was Bobby, maar dat was nou weer NIET het spel natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoezo, die is er toch al uitgestemd.
Zo is toch het spel.
Die Bob weet nu veel te veel, het zou niet fair zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
het spel is dat de kijker ze eruit stemt. die kans hebben we nooit gekregen omdat de stemronde vroegtijdig moest worden afgebroken. De bewoners hebben toen zelf iemand weg mogen stemmen en dat was Bobby, maar dat was nou weer NIET het spel natuurlijk.
Oftewel; ik zie een duidelijke opening voor een terugkeer
Bedankt, nu zit ik hier met m'n harde piepelemientje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Cc met het volledige Christine le Duc assoirtiment erin, alle bewoners eruit.
en wat is te veel ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die Bob weet nu veel te veel, het zou niet fair zijn.
15% hersenvulling mbt het onderwerp.quote:
je moet gewoon je mond houden, je weet wat pp heeft gezegd over het verplicht plaatsen van een op in dit soort topics.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pardon?
het was een normale vraag, hond zeg je maar tegen je moeder.
tut tut tut, ff lekker relaxed, kort lontje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:26 schreef bartenzo het volgende:
[..]
je moet gewoon je mond houden, je weet wat pp heeft gezegd over het verplicht plaatsen van een op in dit soort topics.
Bart gaf aan dat de laagste geplaatste der uit zou vliegen en in dat geval het Bobby zou zijn. Echter was het gevalletje van heckers vervelend genoeg om aan te geven dat zij een vervangende optie gaven aan de overlevers die gelijk stond aan de stemming van de kijker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
[..]
het spel is dat de kijker ze eruit stemt. die kans hebben we nooit gekregen omdat de stemronde vroegtijdig moest worden afgebroken. De bewoners hebben toen zelf iemand weg mogen stemmen en dat was Bobby, maar dat was nou weer NIET het spel natuurlijk.
En aangezien Huub nu bij de redactie daar zit en het ons ook gelukt is hem terug de gouden kooi in te krijgen is staat hij er vast en zeker positief tegenover
nee hekel aan mensen zoals jouwquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tut tut tut, ff lekker relaxed, kort lontje?
Oke, Bobby erin is 1. Maar dan ook 2500 euro terug?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Danny het volgende:
[..]
let niet op stefan. die vindt zichzelf heel belangrijk. Je stond de hele tijd na de oproep renate erin te houden bij de onderste 3, maar er waren nog 4 uur ofzo te gaan dus er had nog vanalles kunnen gebeuren.
dat kan hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:26 schreef Supersoep het volgende:
Iets zonder water in een magnetron willen opwarmen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!
Piepelemientjes waren toch alleen van de dames?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik hier met m'n harde piepelemientje.
ip-bannedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef bartenzo het volgende:
[..]
nee hekel aan mensen zoals jouw![]()
![]()
, en nog een grotere hekel aan je man
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
prima, moet je lekker zelf weten, maar ga dat niet hier lopen gillen, doe dat in je dagboek, dan kunnen we allemaal weer gezellig verder.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef bartenzo het volgende:
[..]
nee hekel aan mensen zoals jouw![]()
![]()
, en nog een grotere hekel aan je man
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
OK, snap het nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
[..]
En aangezien Huub nu bij de redactie daar zit en het ons ook gelukt is hem terug de gouden kooi in te krijgen is staat hij er vast en zeker positief tegenover
ik vind die regel dat er steeds 2500 af gaat sowieso nergens op slaan (en nu blijkt wat er gebeurt; als er twee opstappen gaat iedereen).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke, Bobby erin is 1. Maar dan ook 2500 euro terug?
zelfs dekens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
dat kan hoorin het ziekenhuis krijgen de mensen handdoeken uit de magnetron als kruik
Geen idee, ik kende een paar dagen geleden heel dat woord nog niet eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Piepelemientjes waren toch alleen van de dames?
Dan wil ik mijn credits terug.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef Tessio het volgende:
Amber tegen Peter: En wat als je je gel terug krijgt?
Hahaha, ik hoef geen veren in m'n reet en aaien over m'n bol hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bart gaf aan dat de laagste geplaatste der uit zou vliegen en in dat geval het Bobby zou zijn. Echter was het gevalletje van heckers vervelend genoeg om aan te geven dat zij een vervangende optie gaven aan de overlevers die gelijk stond aan de stemming van de kijker.
Echter had het leuk geweest als zij dit eerst over tafel discusseren en dan in de iso hun stem zouden uitbrengen
Ik zie het niet als een opening voor Bobby.
De kijker heeft gestemd om hem laag in de peiling te houden als in er uit stemmen. Dat de bewoners er slim voor hebben gekozen om hem weg te stemmen was alleen maar een slimme ze (naar mijn mening).
Dus welkom terug Bobby onder de Fokkersmaak het jou gemakkelijk daar jij van hieraf ook genoeg aaien over jouw bolletje kan krijgen
Die vraag kan ik wel beantwoorden, ze zijn namelijk allemaal gecastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef -sabine- het volgende:
Vraagje voor Bobby:
Er gonzen geruchten op VOL dat Jeroen gecast is.....wat denk jij?
Sportief dat je hier post tijdens de Bunker.
En jammer dat het zo gelopen is................meen ik echt.
En Danny wil je ff je pb lezen..............is voor mij wel belangrijk.
Hoe dan? Een magnetron laat water-moleculen tegen elkaar aanwrijven zodat er hitte ontstaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
dat kan hoorin het ziekenhuis krijgen de mensen handdoeken uit de magnetron als kruik
Mee eens. Die regel is ook pas op het laatst toegevoegd. Ze snijden zichzelf zo in de vingers als straks Peter en Amber echt weggaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind die regel dat er steeds 2500 af gaat sowieso nergens op slaan (en nu blijkt wat er gebeurt; als er twee opstappen gaat iedereen).
Met welk doel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef -sabine- het volgende:
Nee, hekel aan mensen zoals jouW...quote:
Ik zou hem liever andersom zien. 2500 euro erbij als iemand voortijdig afhaakt. Maar goed, dat is een ander spelletje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef Chanel5 het volgende:
Die regel dreigt nu tegen het spel te keren en dat lijkt me niet de bedoeling.
jah dekentjes ook uit de magnetronquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zelfs dekens.
alhoewel, nu ik dit typ vraag ik me af of ze wel uit een magnetron komen.
maar ze zijn wel lekker warm
hihi.. ik dacht dat Eline het had over geslachtsdelen van een vrouw.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen idee, ik kende een paar dagen geleden heel dat woord nog niet eens.
e bedoelt antwoorden zekerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef -sabine- het volgende:
dat had hij in the bunker ook wel geweten .... Peter weet nu ook dat de meerderheid hem wil zien flippen door zijn gel af te nemen ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hoe mensen over de overlevers denken, alle poll standen etc.
Nee, ik denk het niet. Het is een oprecht gezellige jongen die het niet voor het geld doet. Net als Paris Hilton die voor een schamel loontje op het land gaat werken. Tis gewoon tijd vullen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef -sabine- het volgende:
Vraagje voor Bobby:
Sportief dat je hier post tijdens de Bunker.
En jammer dat het zo gelopen is................meen ik echt.
Ik denk dat je niet naar zuid-frankrijk afreist om willekeurig iemand neer te zetten. Verder is iedereen gecast. Uit de aanmeldingen wordt namelijk een selectie gemaakt Typecasting heet dat en is niets bijzonders. Ik denk ook dat je beter op FOK! kunt blijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef -sabine- het volgende:
Vraagje voor Bobby:
donequote:En Danny wil je ff je pb lezen..............is voor mij wel belangrijk.
Dat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vraag kan ik wel beantwoorden, ze zijn namelijk allemaal gecast
echt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
Het moet niet gekker worden.
Peter wil blijven als hij ¤1000,- uit de pot krijgt. Dit wil hij voorstellen aan Mariell.
Dan gaat ie maar lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
Peter wil blijven als hij ¤1000,- uit de pot krijgt. Dit wil hij voorstellen aan Mariell.
helaas voor je dat jij dat vanuit jouw thuis zult moeten doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoef geen veren in m'n reet en aaien over m'n bol hoor
Ik wilde die ontberingen meemaken, die opdrachten vervullen, het psychologische aspect van de medebewoners bestuderen.
Ja, echt. Wat een pisnicht is het ook. En maar fluisteren.....Amber doet vrolijk mee.quote:
Ik zou zeggen niet doen. gewoon geen geld meer eraf. Sterker nog, als zowel amber als peter opstappen de pot weer aanvullen naar 10k. Kijken hoe de rest ze er opeens uit wil pesten.quote:
Einde Peter, zwaai zwaai!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
hij kan zich gewoon opgeven voor the bunker 2 natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
helaas voor je dat jij dat vanuit jouw thuis zult moeten doen![]()
dus komende weken geen gebruik maken van je creditcard, geen extra boodschappen doen.. 24/7 stream kijken in het donker, kachel laag en gewoon een emmer naast je stoel![]()
trainen met drillserg. kan ook vanachter je laptoppie
2500 euro borg om in de bunker te komen is wel een tof idee. Die 2500 euro komt bij de pot erbij als diegene vrijwillig vertrekt. Dus uiteindeljk kan er voor de winnaar 17500 euro bij komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou hem liever andersom zien. 2500 euro erbij als iemand voortijdig afhaakt. Maar goed, dat is een ander spelletje.
Het is een zuiger, en heeft niet zoveel belang bij winnen als de anderen, aangezien hij al welgesteld is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Het is een oprecht gezellige jongen die het niet voor het geld doet. Net als Paris Hilton die voor een schamel loontje op het land gaat werken. Tis gewoon tijd vullen.
Hij vindt het leuk om mensen op te jutten. Ik vind het geniaal.
ja!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zou zeggen niet doen. gewoon geen geld meer eraf. Sterker nog, als zowel amber als peter opstappen de pot weer aanvullen naar 10k. Kijken hoe de rest ze er opeens uit wil pesten.
Dat moet hij niet voorstellen aan mariell, het idee is nou juist dat je dat voorstelt aan de mede-bunkeraars.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
Eensch. En Amber is vanaf dag 1 al een sjaggo biatch.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef Danny het volgende:
Amber zit weer lekker te stoken. Ik zeg laat ze er maar uit gaan en schrap voor het gemak die 2500 euro regel. Dan pleuren ze op maar krijgt amber niet de lol dat het programma stopt.
Mijn god wat heb ik Amber verkeerd ingeschat. Dat is gewoon een sneaky bitch...
Dat voorkomt in ieder geval snelle afhakers.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2500 euro borg om in de bunker te komen is wel een tof idee. Die 2500 euro komt bij de pot erbij als diegene vrijwillig vertrekt. Dus uiteindeljk kan er voor de winnaar 17500 euro bij komen.
Een minimale pot lijkt me wel een goed ideequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zou zeggen niet doen. gewoon geen geld meer eraf. Sterker nog, als zowel amber als peter opstappen de pot weer aanvullen naar 10k. Kijken hoe de rest ze er opeens uit wil pesten.
*weepingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef Dottey het volgende:
Wil dat wel eens zien trouwens na afloop Peter op terras met Jeroen en weaping w. en rebound guy![]()
*grijns*
Ja , natuurlijk kan hij dat doen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
hij kan zich gewoon opgeven voor the bunker 2 natuurlijk
Jeroen ziet 'm aankomen. Die lacht hem vierkant uit. Die zit er nl niet voor de poen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:
Dat moet hij niet voorstellen aan mariell, het idee is nou juist dat je dat voorstelt aan de mede-bunkeraars.
Kan alleen lezen hier, maar 't lijkt opeens wel erg serieusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Tessio het volgende:
Amber vindt het niet erg om naar huis te gaan, wat valt die sneak tegen zeg!
Bobby voor Peter en voor Amber een backup speler .... die hadden ze ook achter de hand volgens Bramquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef Danny het volgende:
Amber zit weer lekker te stoken. Ik zeg laat ze er maar uit gaan en schrap voor het gemak die 2500 euro regel. Dan pleuren ze op maar krijgt amber niet de lol dat het programma stopt.
Mijn god wat heb ik Amber verkeerd ingeschat. Dat is gewoon een sneaky bitch...
Dat zei ik al, maar daar hebben we nu achteraf niets meer aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2500 euro borg om in de bunker te komen is wel een tof idee.
ja maar 5 - 7 dagen op 1,5 jaar is wel ff wat anders dan op 25 dagen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef Passie36 het volgende:
Huub kwam ook pas na wat een 5 a 7 dagen terug in DGK!
Dat opzekerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Dementor het volgende:
Dit gaat een bijzonder interessante dag worden.
Ik zou zooooo graag meekijken als Mariell en Peter gaan babbelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Dementor het volgende:
Hebben jullie nog veel in petto?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Dementor het volgende:
+1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Danny het volgende:
ik zeg even tegen de redactie:
doe even een poll:
wat bij de volgende vrijwillige exits?
- 2500 eraf
- niets eraf
- aanvullen tot 10.000
- aanvullen tot 12.500 als er twee opstappen
Dus dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Dennis wil weggaan vanwege een pot gel en voor ¤1000,- wel wil blijven, is die pot gel dus eigenlijk niet zo belangrijk. Dat mannetje is gewoon sik. Wat mij betreft vandaag nog naar huis sturen, anders gaan we dit gezeur en gedreig nog de hele bunkertijd in herhalingen horen bij ieder wissewasje.
jullie hebben Bobby gebeld ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Dementor het volgende:
Ja oke heb jij weer een punt, maar goed weet je nu dan zoveel meer? Dat valt toch wel mee!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
ja maar 5 - 7 dagen op 1,5 jaar is wel ff wat anders dan op 25 dagen...
Sorry hoor, maar mischien kunnen ze ook gewoon mensen casten die zonder gel en sigaretten kunnen overleveN? Dat stond ook in het bericht voor mensen die zich opgaven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef Passie36 het volgende:
Zoals ik vanaf het begin al zei, teveel ontberingen en de hele overleversgroep is weg voor het einde van het programma.
Het is leuk voor de kijker om te zien hoe ze door het slijk moeten maar als het teveel wordt ben je straks alle overlevers kwijt.
Misschien dat er soms toch ook wat meer luxe mag komen en ook wat rust.
Je kunt ook leuke dingen de bunker insturen om leuke streams te krijgen maar ook de overlevers even tot rust te zien komen.
als peter gaat gaat amber en is de pot nog maar 3100 euro. de kans is groot dat er dan nog iemand gaat en dan blijft er niets over en is het einde bunker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:46 schreef D. het volgende:
Eline denkt dadelijk ook aan vertrekken als iedereen gaat.
Amber heeft toch geen last van afkickverschijnselen? en die gebruikt ook geen Gel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mischien kunnen ze ook gewoon mensen casten die zonder gel en sigaretten kunnen overleveN? Dat stond ook in het bericht voor mensen die zich opgaven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
als peter gaat gaat amber en is de pot nog maar 3100 euro. de kans is groot dat er dan nog iemand gaat en dan blijft er niets over en is het einde bunker.
Dat moet worden voorkomen.
Ook voorkomen moet worden dat peter eruit gaat en DAN bekend wordt dat het geld er niet uit gaat waardoor Amber er alsnog in blijft. Dus laat ze beiden uitspreken dat ze gaan en gooi dan METEEN de sirene erin voordat er nog meer mensen zeggen te vertrekken. Zet daarin dat de prijzenpot met 5000 euro is verhoogd. Dat moeten Peter en Amber nog WEL te horen krijgen, maar dan moeten ze daarna te horen krijgen dat ze hun keuze reeds gemaakt hadden en moeten wieberen.
Ja, dat zou een goeie zet zijn én de redding van de Bunker kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
als peter gaat gaat amber en is de pot nog maar 3100 euro. de kans is groot dat er dan nog iemand gaat en dan blijft er niets over en is het einde bunker.
Ook voorkomen moet worden dat peter eruit gaat en DAN bekend wordt dat het geld er niet uit gaat waardoor Amber er alsnog in blijft. Dus laat ze beiden uitspreken dat ze gaan en gooi dan METEEN de sirene erin voordat er nog meer mensen zeggen te vertrekken. Zet daarin dat de prijzenpot met 5000 euro is verhoogd. Dat moeten Peter en Amber nog WEL te horen krijgen, maar dan moeten ze daarna te horen krijgen dat ze hun keuze reeds gemaakt hadden en moeten wieberen.
Is idd geen meeloopsterTJE.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Tessio het volgende:
Eline laat zich niet bewerken door die 2.
Eline en Pim hebben ook wel door dat het juist Peter is die de boel loopt te stangen .... zowel hun als de regie..quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Dottey het volgende:
ja bikkels gevraagd.. de enige die ik niet hoor klagen en zeiken is PIM..![]()
*cheer*
Topplan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
Nog zo'n miscast!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Amber heeft toch geen last van afkickverschijnselen? en die gebruikt ook geen Gel.
Maar ook zei wil stoppen als Peter weg gaat.
Oke kan om het geld zijn, maar kan ook zijn omdat ze er geen ratz ass meer aan vindt!
Als ze beide moeten wieberen hebben we nog maar 4 mensen voor de rest van de Bunker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder, gisteren liep ze ook de hele dag chaggi te zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Amber heeft toch geen last van afkickverschijnselen? en die gebruikt ook geen Gel.
Maar ook zei wil stoppen als Peter weg gaat.
Oke kan om het geld zijn, maar kan ook zijn omdat ze er geen ratz ass meer aan vindt!
Ik ook.quote:
Ik weet dat ik minder moet praten omdat dat als irritant wordt ervaren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Ja oke heb jij weer een punt, maar goed weet je nu dan zoveel meer? Dat valt toch wel mee!
Dat sneaky gefluister..............yak!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Eline en Pim hebben ook wel door dat het juist Peter is die de boel loopt te stangen .... zowel hun als de regie..
Bobby erin + backup .... of 2 backup'squote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze beide moeten wieberen hebben we nog maar 4 mensen voor de rest van de Bunker.
Dat zou toch best jammer zijn.
10.000 stemmen is dus 100 euro. Heel veel hoger is het nu dus nog niet. Ik denk dat er iets van 25000 stemmen zijn uitgebracht. Dat is 250 euro.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef logicc123 het volgende:
het prijzengeld is toch eigenlijk paar duizend euro hoger dan zij denken?(legt eraan hoeveel er gestemd is)
Ze krijgen toch 1 cent per uitgebrachte stem?,
Dat was niet alleen Peter, hij opperde het, maar de rest hebben toch ook hun handje opgestoken, ze weten dondersgoed waar ze voor kozen, dat kunnen ze Peter niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef beequeen het volgende:
Peter vergeet voor het gemak even dat hij de groep al ¤ 2500,- door de neus geboord heeft door Bobby weg te stemmen. Ik begrijp niet dat de groep daar niks mee doet of hem dat niet kwalijk neemt.
Je wil dus eigenlijk dat wij je als mol terugzetten die onze opdrachten uitvoert?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik weet dat ik minder moet praten omdat dat als irritant wordt ervaren.
Ik weet dat ik gevreesd wordt door de mede-overlevers.
Ik weet dat Amber achterbaks is.
Ik weet hoe de FOK!kers over de mede-overlevers denken.
Ik heb een aantal ontberingen niet meegemaakt, dus ben wakkerder en alerter dan de rest.
Ik heb gedoucht, een bad genomen, geschoren.
Ik weet niets van wat er komen gaat en ik kan ook niet voorspellen hoe mijn terugkeer de groep zal beïnvloeden, maar ik weet wel meer dan de rest.
Ze kunnen toch opdrachten erin gooien waarmee de prijzenpot verhoogd kan worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef beequeen het volgende:
Peter denkt dat B&B blij zijn dat ze minder uit moeten betalen aan de winnaar. Ik kan me niet voorstellen dat dat de insteek van B&B is geweesdt mbt die ¤ 2500,- in mindering te btrengen bij een vrijwillge exit.
Het begint iig wel te backfiren zo.
Ja, het is een geweldig plan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Topplan.Dementor, maak ff een polletje, pwetty please.
Oke oke, je blijft ERUIT hahahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb een aantal ontberingen niet meegemaakt, dus ben wakkerder en alerter dan de rest.
Ik weet niets van wat er komen gaat en ik kan ook niet voorspellen hoe mijn terugkeer de groep zal beïnvloeden, maar ik weet wel meer dan de rest.
Dus? Als er wordt gestemd dat je terug mag ga je dan ook?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
ja niet veel dus (ging er in eerste instantie even vanuit dat er ongeveer 20000 stemmen waren en dan 2000 euro in de prijzenpot gingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Danny het volgende:
[..]
10.000 stemmen is dus 100 euro. Heel veel hoger is het nu dus nog niet. Ik denk dat er iets van 25000 stemmen zijn uitgebracht. Dat is 250 euro.
Ik ookquote:
Totaal aantal stemmen: 17104quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Danny het volgende:
[..]
10.000 stemmen is dus 100 euro. Heel veel hoger is het nu dus nog niet. Ik denk dat er iets van 25000 stemmen zijn uitgebracht. Dat is 250 euro.
Laat ons niet te lang wachten ajb.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, het is een geweldig plan.
Gaat naar achter.
wist je dat al of ben je daar nu net achter gekomen net als ik?quote:
Jij hebt wel iets met mollen als ik je avatar zo ziequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk dat wij je als mol terugzetten die onze opdrachten uitvoert?
Ik ga zeker terug, als TerrorBobquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus? Als er wordt gestemd dat je terug mag ga je dan ook?
(goedemiddag @all!)
Ik denk dat Amber achterbaks is in het spel, niet in real life. We'll seequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef Danny het volgende:
[..]
wist je dat al of ben je daar nu net achter gekomen net als ik?
(en jij vond haar nog wel mooi van binnen. daar gaat je mensenkennis)
quote:
Dat het bij eline niet is gelukt met dat geld en dat hij het anders bij pim moet proberen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef Tessio het volgende:
Begon Amber nou ook nog eens over Pim tegen Peter?
Ik versta er zo weinig van, al dat gesmoes.
kwestie van mensen laten doorbellen dat ze eruit willen en na de eerste twee (peter en amber) melden dat er 5000 in de prijzenpot gestort wordt. De 5000 van amber en peter komen dan meteen weer terug. de mensen die er nog zitten hebben meer kans te winnen dus die gaan niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:03 schreef logicc123 het volgende:
Als dat plan van Danny doorgaat moeten ze wel zeker weten dat er niet NOG meer mensen weggaan.
Dat is niet het geval. Bart is daar een hele harde in. Anders had Bart wel gesjoemeld met de poll die ze mee naar beneden hadden genomen als zijnde de "laatst betrouwbare poll", denk je ook niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:03 schreef lies1958 het volgende:
Zou bobby door bart al gevraagd zijn om terug te komen ofzo. Ze kennen elkaar al jaren dus zou er misschi wel onderling contact zijn geweest.
ik denk dat je zoiets niet kunt spelen. dat zit in je of niet. Eline bijvoorbeeld kan het duidelijk NIET.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat Amber achterbaks is in het spel, niet in real life. We'll see
Ik zeg, maak er een poll van!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:03 schreef Tessio het volgende:
Volgens mij als ze Peter zijn sjaaltje afpakken gaat hij op zeker weg.
Ja begon ze.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef Tessio het volgende:
Begon Amber nou ook nog eens over Pim tegen Peter?
Ik versta er zo weinig van, al dat gesmoes.
Een sjaaltje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Met hoed, of heb je dan iets anders orgineels?
Mag 1 VOLster ook?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef FuTilE het volgende:
Gooi ze er gewoon allemaal uit, verhoog de prijzenpot naar ¤25.000 en zet er een paar fokkers in... Es kijken hoe snel dat misgaat met al die afkickverschijnselen, zonder PC.
Oke thnx!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat het bij eline niet is gelukt met dat geld en dat hij het anders bij pim moet proberen.
Alleen niet echt levensvatbaar. Alsof de makers 5000 euro extra gaan uitgeven terwijl er steeds minder gestemd wordt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef Maanvis het volgende:
Oeh, dat plan van Danny is eigenlijk wel geniaal. Kost uiteindelijk wel wat centen, maar aan de andere kant vind ik het wel erg tof dat Amber en Peter gigantisch genaaid worden met hun zelfzuchtige gedrag
goed planquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook een punt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat je zoiets niet kunt spelen. dat zit in je of niet. Eline bijvoorbeeld kan het duidelijk NIET.
Maar mijn bedenking hierin is, ze mogen toch binnen die 12 uur ook weer terug komen op hun beslissing?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:
[..]
kwestie van mensen laten doorbellen dat ze eruit willen en na de eerste twee (peter en amber) melden dat er 5000 in de prijzenpot gestort wordt. De 5000 van amber en peter komen dan meteen weer terug. de mensen die er nog zitten hebben meer kans te winnen dus die gaan niet.
Met die 1000 euro delen moet de febo natuurlijk nooit akkoord gaan. als je daaraan gaat toegeven is het einde zoek. De bewoners moeten niet de baas gaan worden natuurlijk.
Ja, hoor... Wat mij betreft wel. En gooi er dan meteen een stuk of 20 reaguurders van GeenStijl in, dan gaat het zeker misquote:
nee hoor ben nog steeds petertje fanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef rooie3 het volgende:
Ben ik nu de enige nog die Amber en Peter wel leuk vind.
Dat is me nog nooit overkomen.
he, wat vertel je nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu weer?
Amber vertelt dat haar vader de wiet sponsord. De voorwaarde was wel dat Amber dan mee mocht doen aan de bunker.
zoiets hoorde ik ook, maar ik geloof er geen kut van. Copycat koopt de wiet toch dagelijks?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu weer?
Amber vertelt dat haar vader de wiet sponsort. De voorwaarde was wel dat Amber dan mee mocht doen aan de bunker.
Amber zei ook dat haar vader pas bij het contracten tekenen de boel leerde kennen, dus dat kan dan niet...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu weer?
Amber vertelt dat haar vader de wiet sponsort. De voorwaarde was wel dat Amber dan mee mocht doen aan de bunker.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef logicc123 het volgende:
Die Peter doet echt alsof hij 24/7 Jaap achter zich aan heeft.
Dat is toch geen 5000 extra,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Alleen niet echt levensvatbaar. Alsof de makers 5000 euro extra gaan uitgeven terwijl er steeds minder gestemd wordt...
Voelde me al alleen,was bij de kooi wel andersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nee hoor ben nog steeds petertje fan
dat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat is toch geen 5000 extra,
Die 10.000 hebben ze natuurlijk gereserveerd, als dat nu daalt naar 3000 ofzo , en weer wordt aangevuld met 5000 zitten ze niet boven het oorspronkelijke prijzengeld.
en dan hebben we de sigaretten nog niet eens gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:03 schreef Tessio het volgende:
Volgens mij als ze Peter zijn sjaaltje afpakken gaat hij op zeker weg.
Dat is voor privégebruik van Bart toch? Dit verzin je toch niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Danny het volgende:
zoiets hoorde ik ook, maar ik geloof er geen kut van. Copycat koopt de wiet toch dagelijks?
Altijd geweten dat die tieten nep waren!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
zoiets hoorde ik ook, maar ik geloof er geen kut van. Copycat koopt de wiet toch dagelijks?
Oh, ik dacht het prijzengeld bleef staan, maar dat er dan weer 5000 bij opgeteld zou worden..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat is toch geen 5000 extra,
Die 10.000 hebben ze natuurlijk gereserveerd, als dat nu daalt naar 3000 ofzo , en weer wordt aangevuld met 5000 zitten ze niet boven het oorspronkelijke prijzengeld.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Amber zei ook dat haar vader pas bij het contracten tekenen de boel leerde kennen, dus dat kan dan niet...
Da's het aantal votes, maar niet het aantal credits... Negatief is 2 credits, boodschappen, dagduels en polls zijn ook credits.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
Ze zei volgens mij:"Misschien heeft mijn vader wel de wiet gesponsord"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef lies1958 het volgende:
Oh amber is dus in de bunker omdat haar vader de wiet sponsert voor het programma. Amber had geregeld van als mijn vader sponsert wil ik in het programma. Dus ook weer een gecast iemand met een kruiwagen. Dat is nummer 3 alweer.
Huhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef lies1958 het volgende:
Oh amber is dus in de bunker omdat haar vader de wiet sponsert voor het programma. Amber had geregeld van als mijn vader sponsert wil ik in het programma. Dus ook weer een gecast iemand met een kruiwagen. Dat is nummer 3 alweer.
Hoe dan ook, een raar verhaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef BobbyRond het volgende:
Amber zei ook dat haar vader pas bij het contracten tekenen de boel leerde kennen, dus dat kan dan niet...
Je verward me nu al voor de tweede keer met peter...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus
de pot blijft gelijk. normaal zou er 5000 af gaan omdat bobby en amber eruit gaan, maar die 5000 komt er nu meteen weer bij waardoor de pot op 8100 blijft staan. Met 12500 erbij gaan we gewoon zelfs weer naar 10.000. Dat vangt een evt volgende exit ook meteen weer af.
Wel grappig dat ze dat denkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze zei volgens mij:"Misschien heeft mijn vader wel de wiet gesponsord"
Komt Bobby hem aflossen, met die pot gel in zijn hand, en sjaaltje om!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:12 schreef snetje het volgende:
[..]
en dan hebben we de sigaretten nog niet eens gehad
Tof Amber, dat je je vader even voor het oog van honderden streamers neerzet als een drugsdealer!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef lies1958 het volgende:
Welke wiet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu weer?
Wat doet haar vader eigenlijk? Misschien heeft hij wel een koffieshop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze dat denkt.
Maar dat spul is gewoon in Eindhoven gekocht.
Had ze volgens mij al es gedaan, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof Amber, dat je je vader even voor het oog van honderden streamers neerzet als een drugsdealer!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Je verward me nu al voor de tweede keer met peter...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een raar verhaal.
Heeft Calimero haar Hello Kitty sokken al terug?
Dagelijks? *grinn*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan is haar vader een Marokkaan van een jaartje of 30. Met een coffeeshop in EHV Noord.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Wat doet haar vader eigenlijk? Misschien heeft hij wel een koffieshop.
Whoaaa gaan er twee weg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Marrije het volgende:
ik schakel net in, dat peter eruit wilde had ik nog mee gekregen maar amber is nieuw. Oprotten maar.
*kuch*bart*kuch*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dagelijks? *grinn*
der is pas 1 zakje naar beneden gegaan..... waar is de rest
Don't shoot the messenger. Ze vertelde dit tegen Peter.quote:
Er is een klein plukje naar beneden gegaan. De rest is waar het hoort: bij degene die ervoor betaald heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Dottey het volgende:
der is pas 1 zakje naar beneden gegaan..... waar is de rest
Als Peter echt gaat, geef hem dan als afscheidscadeau Een XXL Pot gel!!, nog beter zet een poll op de site, "krijgt Peter als afscheidscadeau een pot gel "?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze dat denkt.
Maar dat spul is gewoon in Eindhoven gekocht.
als je een koffieshop heb ben je dan gelijk drugsdealerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof Amber, dat je je vader even voor het oog van honderden streamers neerzet als een drugsdealer!
De uitbater hoeft niet de eigenaar te zijn toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is haar vader een Marokkaan van een jaartje of 30. Met een coffeeshop in EHV Noord.
Zie je mij schieten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef beequeen het volgende:
Don't shoot the messenger. Ze vertelde dit tegen Peter.
Toevallig weet ik dat het in dit geval wel zo is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef kahaarin het volgende:
De uitbater hoeft niet de eigenaar te zijn toch?
Ik snap er geen bal meer van. En van die stinksite wordt je ook niets wijzer, je moet al betalen om teksten te lezenquote:
quote:
nope .. de kijker beslistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:
[..]
kwestie van mensen laten doorbellen dat ze eruit willen en na de eerste twee (peter en amber) melden dat er 5000 in de prijzenpot gestort wordt. De 5000 van amber en peter komen dan meteen weer terug. de mensen die er nog zitten hebben meer kans te winnen dus die gaan niet.
Met die 1000 euro delen moet de febo natuurlijk nooit akkoord gaan. als je daaraan gaat toegeven is het einde zoek. De bewoners moeten niet de baas gaan worden natuurlijk.
Ah okay, ook weer opgelost, de vader van Amber is dus niet de wietsponsor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat het in dit geval wel zo is.
betalen voor streamverslagen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal meer van. En van die stinksite wordt je ook niets wijzer, je moet al betalen om teksten te lezen
Die negatieve votes keer twee zitten er in verwerkt. Niet de boodschappen en dagduels, het zijn enkel stemmen op users.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:13 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Da's het aantal votes, maar niet het aantal credits... Negatief is 2 credits, boodschappen, dagduels en polls zijn ook credits.
Ik ben er ook nog bijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voelde me al alleen,was bij de kooi wel anders
Je moest eens weten hoeveel van dat spul ik al in de hens heb gestokenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Slechte opbrengst dit jaar, er zijn bij mij in de buurt afgelopen tijd al 2 panden geruimd
dagduel koste mij anders wel credits..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die negatieve votes keer twee zitten er in verwerkt. Niet de boodschappen en dagduels, het zijn enkel stemmen op users.
Het totaal is trouwens minder, er zat een foutje in, het moest zijn 17104
Nou dat viel mij ook een beetje op.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:20 schreef -sabine- het volgende:
Kben benieuwd wat Amber met dat ene ruilpeukje gaat doen.
En kvind dat ze allemaal Marielin wel erg aan haar lot overlaten.
Viestegenvallend van iedereen.
Nee, je kan alleen lezen als je een abonnement hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
betalen voor streamverslagen?
Aanmelden als lid.. en je kunt alles lezen(voor noppes)
hier waren "wij" toch al aan uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat verhaal over de combinatie van casting en wiet sponsoren klopt niet. Amber zei dat haar vader er pas bij betrokken raakte toen hij meeging om het contract te tekenen.
weird..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, je kan alleen lezen als je een abonnement hebt.
Ik ben aangemeld en ingelogd, en krijg dit te zien als ik op de tekst klik.
[ afbeelding ]
Anders kan die altijd nog de biefstuk-jus als gel gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Peter krijgt biefstuk vanavond, dus wie weet blijft hij wel!
Nee hoor, Pim.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Goed lezen, Pim krijgt de biefstuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Op de site staat dat pim de biefstuk krijgt met 30% voor stemmers. Peter had er 23%.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom zou ze Peter moeten verraden,groot gelijk dat ze niks loslaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:26 schreef BobbyRond het volgende:
Amber: "Hij heeft tegen mij niets meer gezegd dat tegen jullie"
*ahum*
Weet Peter überhaupt wat het format is? Dat is toch een continu proces? Weten wij het überhaupt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:23 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind dat Peter wel degelijk een paar sterke argumenten heeft. Het gaat niet eens om de gel op zich maar de afspraken die gemaakt zijn, en de insteek van het format.
Ze mochten een eigen basispakket samenstellen. > dan kun je dat niet in een poll af nemen. De makers hadden die poll dus niet moeten plaatsen.
Ze kunnen luxe verdienen met battles.
De onenigheid moest in de groep dmv gesprekken opgelost worden. Het groepsgevoel versterken.
Jeroen heeft opdrachten verknalt, stookt, wat dat groepsgevoel niet ten goede komt.
Het vertrek van Renate kostte 2500 maar Peter's argument was dat ze dat met battles terug konden verdienen.
daar gingen we ook al niet van uit hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
Even snel reageren:
de wiet (een héél klein beetje) kwam uit mijn eigen voorraad. Vader SiIver heeft daar niets mee te maken.
![]()
Einde bericht.
Oke duidelijk, dan had amber dat dus niet moet zeggen, brengt misverstanden met zich mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
Even snel reageren:
de wiet (een héél klein beetje) kwam uit mijn eigen voorraad. Vader SiIver heeft daar niets mee te maken.
![]()
Einde bericht.
Het is idd moeilijk dit te bepalen als we niet weten wat de regie afgesproken heeft met de bewoners. Sommige dingen zijn blijkbaar als een No-Go item bestempeld. HIervan had de streamer op de hoogte moeten zijn. Als de gel idd door Peter op zijn no-go lijstje gezet is, dan is de Poll om zijn gel weg te halen onrechtmatig en idd reden om pissed over te worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet Peter überhaupt wat het format is? Dat is toch een continu proces? Weten wij het überhaupt?
Of ze wilde gewoon een beetje aandacht?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dan had amber dat dus niet moet zeggen, brengt misverstanden met zich mee.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef Dottey het volgende:
eline heeft het koud.. trek eens sokken aan meisen schoenen
Dat is toch belachelijk. Ik kan snappen als je zegt dat je niet in blote kont blijft lopen. Of dat het een no-go is om kaalgeschoren te worden. Maar gel???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het is idd moeilijk dit te bepalen als we niet weten wat de regie afgesproken heeft met de bewoners. Sommige dingen zijn blijkbaar als een No-Go item bestempeld. HIervan had de streamer op de hoogte moeten zijn. Als de gel idd door Peter op zijn no-go lijstje gezet is, dan is de Poll om zijn gel weg te halen onrechtmatig en idd reden om pissed over te worden.
Het is toch het eerlijkste en transparantste RLS???????quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het is idd moeilijk dit te bepalen als we niet weten wat de regie afgesproken heeft met de bewoners. Sommige dingen zijn blijkbaar als een No-Go item bestempeld. HIervan had de streamer op de hoogte moeten zijn. Als de gel idd door Peter op zijn no-go lijstje gezet is, dan is de Poll om zijn gel weg te halen onrechtmatig en idd reden om pissed over te worden.
Eline distantiëerde zich daar heel duidelijk van. Marielin zat in de isoleer nog met Peter mee te lullen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Heb op dit moment het meeste respect voor Pim, Jeroen en Marielin, de rest hing alleen maar te smoezen met Peter hoe ze anderen een hak kunnen zetten terwijl juist DAT hetgeen is wat ze Jeroen verwijten .
ik vind dat een stemgedraganalyse alleen relevant is bij het eruit gaan van een bewoner, dan is alles pas definitief.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor het rendement kan Peter maar beter daar blijven, hij vergaard deze week de meeste stemmen, gevolgd door Jeroen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
Even snel reageren:
![]()
Einde bericht.
Wat is daar euh aan?quote:
Ik zat gelijk te kijken of hij ergens een oortje heeftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:37 schreef logicc123 het volgende:
bizar Jeroen heeft Danny's idee telepathisch opgevangen![]()
Jeroen zegt in zijn blog te hebben gezegd, dat hij een poll wilt dat als Peter gaat er 2500 euro in de prijzen pot terecht komt, dat is bijna danny's idee.
Nu wil ik ook dat Peter en Amber gaan, liefst direct!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
Marielin vertikt het om eruit te lopen
Vooral Amber valt me heel erg tegen. Van Peter hadden we eigenlijk niet beter verwacht natuurlijk.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch belachelijk. Ik kan snappen als je zegt dat je niet in blote kont blijft lopen. Of dat het een no-go is om kaalgeschoren te worden. Maar gel???
Dat slaat helemaal nergens op
Tenzij Amber helemaal niet van plan is om te vertrekken. En het alleen haar doel maar is om Peter eruit te laten gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
Marielin vertikt het om eruit te lopen
Vooral Amber valt me heel erg tegen. Van Peter hadden we eigenlijk niet beter verwacht natuurlijk.
Voor eigen voorraad dus ja niet echt euhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eigen voorraaddagelijks bij kopen.. euh ..
![]()
vaak, aangezien ze denkt blind te kunnen typenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Dottey het volgende:
hoe vaak kan (amber) de delete knop gebruiken per regel
hihi:)
Ze zei dat haar vader misschien wel de wiet gesponsord had, omdat ze tijdens een gesprek had verteld dat hij coffeeshops had en dat hij vast wel wilde sponsoren in ruil voor een plek in de bunker voor Amber, zeker wist ze dat dus niet, maar omdat ze uitgekozen is leek het haar mogelijk. Zo kwam het op mij over tenminstequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dan had amber dat dus niet moet zeggen, brengt misverstanden met zich mee.
ik geloof er geen reet van, maar het zou wel een strakke aktie zijn. Niet dat dat minder achterbaks is trouwens...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij Amber helemaal niet van plan is om te vertrekken. En het alleen haar doel maar is om Peter eruit te laten gaan.
nou ik dacht euhhhhhhhh gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |