Op de site staat dat pim de biefstuk krijgt met 30% voor stemmers. Peter had er 23%.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Peter krijgt biefstuk vanavond, dus wie weet blijft hij wel!
Waarom zou ze Peter moeten verraden,groot gelijk dat ze niks loslaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:26 schreef BobbyRond het volgende:
Amber: "Hij heeft tegen mij niets meer gezegd dat tegen jullie"
*ahum*
Weet Peter überhaupt wat het format is? Dat is toch een continu proces? Weten wij het überhaupt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:23 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind dat Peter wel degelijk een paar sterke argumenten heeft. Het gaat niet eens om de gel op zich maar de afspraken die gemaakt zijn, en de insteek van het format.
Ze mochten een eigen basispakket samenstellen. > dan kun je dat niet in een poll af nemen. De makers hadden die poll dus niet moeten plaatsen.
Ze kunnen luxe verdienen met battles.
De onenigheid moest in de groep dmv gesprekken opgelost worden. Het groepsgevoel versterken.
Jeroen heeft opdrachten verknalt, stookt, wat dat groepsgevoel niet ten goede komt.
Het vertrek van Renate kostte 2500 maar Peter's argument was dat ze dat met battles terug konden verdienen.
daar gingen we ook al niet van uit hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
Even snel reageren:
de wiet (een héél klein beetje) kwam uit mijn eigen voorraad. Vader SiIver heeft daar niets mee te maken.
![]()
Einde bericht.
Oke duidelijk, dan had amber dat dus niet moet zeggen, brengt misverstanden met zich mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
Even snel reageren:
de wiet (een héél klein beetje) kwam uit mijn eigen voorraad. Vader SiIver heeft daar niets mee te maken.
![]()
Einde bericht.
Het is idd moeilijk dit te bepalen als we niet weten wat de regie afgesproken heeft met de bewoners. Sommige dingen zijn blijkbaar als een No-Go item bestempeld. HIervan had de streamer op de hoogte moeten zijn. Als de gel idd door Peter op zijn no-go lijstje gezet is, dan is de Poll om zijn gel weg te halen onrechtmatig en idd reden om pissed over te worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet Peter überhaupt wat het format is? Dat is toch een continu proces? Weten wij het überhaupt?
Of ze wilde gewoon een beetje aandacht?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dan had amber dat dus niet moet zeggen, brengt misverstanden met zich mee.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef Dottey het volgende:
eline heeft het koud.. trek eens sokken aan meisen schoenen
Dat is toch belachelijk. Ik kan snappen als je zegt dat je niet in blote kont blijft lopen. Of dat het een no-go is om kaalgeschoren te worden. Maar gel???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het is idd moeilijk dit te bepalen als we niet weten wat de regie afgesproken heeft met de bewoners. Sommige dingen zijn blijkbaar als een No-Go item bestempeld. HIervan had de streamer op de hoogte moeten zijn. Als de gel idd door Peter op zijn no-go lijstje gezet is, dan is de Poll om zijn gel weg te halen onrechtmatig en idd reden om pissed over te worden.
Het is toch het eerlijkste en transparantste RLS???????quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het is idd moeilijk dit te bepalen als we niet weten wat de regie afgesproken heeft met de bewoners. Sommige dingen zijn blijkbaar als een No-Go item bestempeld. HIervan had de streamer op de hoogte moeten zijn. Als de gel idd door Peter op zijn no-go lijstje gezet is, dan is de Poll om zijn gel weg te halen onrechtmatig en idd reden om pissed over te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |