Hoe dan ook, een raar verhaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef BobbyRond het volgende:
Amber zei ook dat haar vader pas bij het contracten tekenen de boel leerde kennen, dus dat kan dan niet...
Je verward me nu al voor de tweede keer met peter...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus
de pot blijft gelijk. normaal zou er 5000 af gaan omdat bobby en amber eruit gaan, maar die 5000 komt er nu meteen weer bij waardoor de pot op 8100 blijft staan. Met 12500 erbij gaan we gewoon zelfs weer naar 10.000. Dat vangt een evt volgende exit ook meteen weer af.
Wel grappig dat ze dat denkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze zei volgens mij:"Misschien heeft mijn vader wel de wiet gesponsord"
Komt Bobby hem aflossen, met die pot gel in zijn hand, en sjaaltje om!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:12 schreef snetje het volgende:
[..]
en dan hebben we de sigaretten nog niet eens gehad
Tof Amber, dat je je vader even voor het oog van honderden streamers neerzet als een drugsdealer!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef lies1958 het volgende:
Oh amber is dus in de bunker omdat haar vader de wiet sponsert voor het programma. Amber had geregeld van als mijn vader sponsert wil ik in het programma. Dus ook weer een gecast iemand met een kruiwagen. Dat is nummer 3 alweer.
Welke wiet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu weer?
Amber vertelt dat haar vader de wiet sponsort. De voorwaarde was wel dat Amber dan mee mocht doen aan de bunker.
Wat doet haar vader eigenlijk? Misschien heeft hij wel een koffieshop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze dat denkt.
Maar dat spul is gewoon in Eindhoven gekocht.
Had ze volgens mij al es gedaan, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof Amber, dat je je vader even voor het oog van honderden streamers neerzet als een drugsdealer!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Je verward me nu al voor de tweede keer met peter...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een raar verhaal.
Heeft Calimero haar Hello Kitty sokken al terug?
Dagelijks? *grinn*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
zoiets hoorde ik ook, maar ik geloof er geen kut van. Copycat koopt de wiet toch dagelijks?
Dan is haar vader een Marokkaan van een jaartje of 30. Met een coffeeshop in EHV Noord.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Wat doet haar vader eigenlijk? Misschien heeft hij wel een koffieshop.
Whoaaa gaan er twee weg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Marrije het volgende:
ik schakel net in, dat peter eruit wilde had ik nog mee gekregen maar amber is nieuw. Oprotten maar.
*kuch*bart*kuch*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dagelijks? *grinn*
der is pas 1 zakje naar beneden gegaan..... waar is de rest
Don't shoot the messenger. Ze vertelde dit tegen Peter.quote:
Er is een klein plukje naar beneden gegaan. De rest is waar het hoort: bij degene die ervoor betaald heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Dottey het volgende:
der is pas 1 zakje naar beneden gegaan..... waar is de rest
Als Peter echt gaat, geef hem dan als afscheidscadeau Een XXL Pot gel!!, nog beter zet een poll op de site, "krijgt Peter als afscheidscadeau een pot gel "?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze dat denkt.
Maar dat spul is gewoon in Eindhoven gekocht.
als je een koffieshop heb ben je dan gelijk drugsdealerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof Amber, dat je je vader even voor het oog van honderden streamers neerzet als een drugsdealer!
De uitbater hoeft niet de eigenaar te zijn toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is haar vader een Marokkaan van een jaartje of 30. Met een coffeeshop in EHV Noord.
Zie je mij schieten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef beequeen het volgende:
Don't shoot the messenger. Ze vertelde dit tegen Peter.
Toevallig weet ik dat het in dit geval wel zo is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef kahaarin het volgende:
De uitbater hoeft niet de eigenaar te zijn toch?
Ik snap er geen bal meer van. En van die stinksite wordt je ook niets wijzer, je moet al betalen om teksten te lezenquote:
quote:
nope .. de kijker beslistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:
[..]
kwestie van mensen laten doorbellen dat ze eruit willen en na de eerste twee (peter en amber) melden dat er 5000 in de prijzenpot gestort wordt. De 5000 van amber en peter komen dan meteen weer terug. de mensen die er nog zitten hebben meer kans te winnen dus die gaan niet.
Met die 1000 euro delen moet de febo natuurlijk nooit akkoord gaan. als je daaraan gaat toegeven is het einde zoek. De bewoners moeten niet de baas gaan worden natuurlijk.
Ah okay, ook weer opgelost, de vader van Amber is dus niet de wietsponsor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat het in dit geval wel zo is.
betalen voor streamverslagen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal meer van. En van die stinksite wordt je ook niets wijzer, je moet al betalen om teksten te lezen
Die negatieve votes keer twee zitten er in verwerkt. Niet de boodschappen en dagduels, het zijn enkel stemmen op users.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:13 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Da's het aantal votes, maar niet het aantal credits... Negatief is 2 credits, boodschappen, dagduels en polls zijn ook credits.
Ik ben er ook nog bijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voelde me al alleen,was bij de kooi wel anders
Je moest eens weten hoeveel van dat spul ik al in de hens heb gestokenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Slechte opbrengst dit jaar, er zijn bij mij in de buurt afgelopen tijd al 2 panden geruimd
dagduel koste mij anders wel credits..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die negatieve votes keer twee zitten er in verwerkt. Niet de boodschappen en dagduels, het zijn enkel stemmen op users.
Het totaal is trouwens minder, er zat een foutje in, het moest zijn 17104
Nou dat viel mij ook een beetje op.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:20 schreef -sabine- het volgende:
Kben benieuwd wat Amber met dat ene ruilpeukje gaat doen.
En kvind dat ze allemaal Marielin wel erg aan haar lot overlaten.
Viestegenvallend van iedereen.
Nee, je kan alleen lezen als je een abonnement hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
betalen voor streamverslagen?
Aanmelden als lid.. en je kunt alles lezen(voor noppes)
hier waren "wij" toch al aan uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat verhaal over de combinatie van casting en wiet sponsoren klopt niet. Amber zei dat haar vader er pas bij betrokken raakte toen hij meeging om het contract te tekenen.
weird..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, je kan alleen lezen als je een abonnement hebt.
Ik ben aangemeld en ingelogd, en krijg dit te zien als ik op de tekst klik.
[ afbeelding ]
Anders kan die altijd nog de biefstuk-jus als gel gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Peter krijgt biefstuk vanavond, dus wie weet blijft hij wel!
Nee hoor, Pim.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Goed lezen, Pim krijgt de biefstuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |