goed planquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
als peter gaat gaat amber en is de pot nog maar 3100 euro. de kans is groot dat er dan nog iemand gaat en dan blijft er niets over en is het einde bunker.
Dat moet worden voorkomen.
Ook voorkomen moet worden dat peter eruit gaat en DAN bekend wordt dat het geld er niet uit gaat waardoor Amber er alsnog in blijft. Dus laat ze beiden uitspreken dat ze gaan en gooi dan METEEN de sirene erin voordat er nog meer mensen zeggen te vertrekken. Zet daarin dat de prijzenpot met 5000 euro is verhoogd. Dat moeten Peter en Amber nog WEL te horen krijgen, maar dan moeten ze daarna te horen krijgen dat ze hun keuze reeds gemaakt hadden en moeten wieberen.
Ook een punt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat je zoiets niet kunt spelen. dat zit in je of niet. Eline bijvoorbeeld kan het duidelijk NIET.
Maar mijn bedenking hierin is, ze mogen toch binnen die 12 uur ook weer terug komen op hun beslissing?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Danny het volgende:
[..]
kwestie van mensen laten doorbellen dat ze eruit willen en na de eerste twee (peter en amber) melden dat er 5000 in de prijzenpot gestort wordt. De 5000 van amber en peter komen dan meteen weer terug. de mensen die er nog zitten hebben meer kans te winnen dus die gaan niet.
Met die 1000 euro delen moet de febo natuurlijk nooit akkoord gaan. als je daaraan gaat toegeven is het einde zoek. De bewoners moeten niet de baas gaan worden natuurlijk.
Ja, hoor... Wat mij betreft wel. En gooi er dan meteen een stuk of 20 reaguurders van GeenStijl in, dan gaat het zeker misquote:
nee hoor ben nog steeds petertje fanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef rooie3 het volgende:
Ben ik nu de enige nog die Amber en Peter wel leuk vind.
Dat is me nog nooit overkomen.
he, wat vertel je nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu weer?
Amber vertelt dat haar vader de wiet sponsord. De voorwaarde was wel dat Amber dan mee mocht doen aan de bunker.
zoiets hoorde ik ook, maar ik geloof er geen kut van. Copycat koopt de wiet toch dagelijks?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu weer?
Amber vertelt dat haar vader de wiet sponsort. De voorwaarde was wel dat Amber dan mee mocht doen aan de bunker.
Amber zei ook dat haar vader pas bij het contracten tekenen de boel leerde kennen, dus dat kan dan niet...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu weer?
Amber vertelt dat haar vader de wiet sponsort. De voorwaarde was wel dat Amber dan mee mocht doen aan de bunker.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef logicc123 het volgende:
Die Peter doet echt alsof hij 24/7 Jaap achter zich aan heeft.
Dat is toch geen 5000 extra,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Alleen niet echt levensvatbaar. Alsof de makers 5000 euro extra gaan uitgeven terwijl er steeds minder gestemd wordt...
Voelde me al alleen,was bij de kooi wel andersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nee hoor ben nog steeds petertje fan
dat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat is toch geen 5000 extra,
Die 10.000 hebben ze natuurlijk gereserveerd, als dat nu daalt naar 3000 ofzo , en weer wordt aangevuld met 5000 zitten ze niet boven het oorspronkelijke prijzengeld.
en dan hebben we de sigaretten nog niet eens gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:03 schreef Tessio het volgende:
Volgens mij als ze Peter zijn sjaaltje afpakken gaat hij op zeker weg.
Dat is voor privégebruik van Bart toch? Dit verzin je toch niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Danny het volgende:
zoiets hoorde ik ook, maar ik geloof er geen kut van. Copycat koopt de wiet toch dagelijks?
Altijd geweten dat die tieten nep waren!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
zoiets hoorde ik ook, maar ik geloof er geen kut van. Copycat koopt de wiet toch dagelijks?
Oh, ik dacht het prijzengeld bleef staan, maar dat er dan weer 5000 bij opgeteld zou worden..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat is toch geen 5000 extra,
Die 10.000 hebben ze natuurlijk gereserveerd, als dat nu daalt naar 3000 ofzo , en weer wordt aangevuld met 5000 zitten ze niet boven het oorspronkelijke prijzengeld.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Amber zei ook dat haar vader pas bij het contracten tekenen de boel leerde kennen, dus dat kan dan niet...
Da's het aantal votes, maar niet het aantal credits... Negatief is 2 credits, boodschappen, dagduels en polls zijn ook credits.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
Ze zei volgens mij:"Misschien heeft mijn vader wel de wiet gesponsord"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef lies1958 het volgende:
Oh amber is dus in de bunker omdat haar vader de wiet sponsert voor het programma. Amber had geregeld van als mijn vader sponsert wil ik in het programma. Dus ook weer een gecast iemand met een kruiwagen. Dat is nummer 3 alweer.
Huhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef lies1958 het volgende:
Oh amber is dus in de bunker omdat haar vader de wiet sponsert voor het programma. Amber had geregeld van als mijn vader sponsert wil ik in het programma. Dus ook weer een gecast iemand met een kruiwagen. Dat is nummer 3 alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |