Eline distantiëerde zich daar heel duidelijk van. Marielin zat in de isoleer nog met Peter mee te lullen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Heb op dit moment het meeste respect voor Pim, Jeroen en Marielin, de rest hing alleen maar te smoezen met Peter hoe ze anderen een hak kunnen zetten terwijl juist DAT hetgeen is wat ze Jeroen verwijten .
ik vind dat een stemgedraganalyse alleen relevant is bij het eruit gaan van een bewoner, dan is alles pas definitief.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor het rendement kan Peter maar beter daar blijven, hij vergaard deze week de meeste stemmen, gevolgd door Jeroen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
Even snel reageren:
de wiet (een héél klein beetje) kwam uit mijn eigen voorraad. Vader SiIver heeft daar niets mee te maken.
![]()
Einde bericht.
Wat is daar euh aan?quote:
Ik zat gelijk te kijken of hij ergens een oortje heeftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:37 schreef logicc123 het volgende:
bizar Jeroen heeft Danny's idee telepathisch opgevangen![]()
Jeroen zegt in zijn blog te hebben gezegd, dat hij een poll wilt dat als Peter gaat er 2500 euro in de prijzen pot terecht komt, dat is bijna danny's idee.
Nu wil ik ook dat Peter en Amber gaan, liefst direct!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
Marielin vertikt het om eruit te lopen
Vooral Amber valt me heel erg tegen. Van Peter hadden we eigenlijk niet beter verwacht natuurlijk.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch belachelijk. Ik kan snappen als je zegt dat je niet in blote kont blijft lopen. Of dat het een no-go is om kaalgeschoren te worden. Maar gel???
Dat slaat helemaal nergens op
Tenzij Amber helemaal niet van plan is om te vertrekken. En het alleen haar doel maar is om Peter eruit te laten gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef Danny het volgende:
Marielin vertikt het om eruit te lopen
Vooral Amber valt me heel erg tegen. Van Peter hadden we eigenlijk niet beter verwacht natuurlijk.
Voor eigen voorraad dus ja niet echt euhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eigen voorraaddagelijks bij kopen.. euh ..
![]()
vaak, aangezien ze denkt blind te kunnen typenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Dottey het volgende:
hoe vaak kan (amber) de delete knop gebruiken per regel
hihi:)
Ze zei dat haar vader misschien wel de wiet gesponsord had, omdat ze tijdens een gesprek had verteld dat hij coffeeshops had en dat hij vast wel wilde sponsoren in ruil voor een plek in de bunker voor Amber, zeker wist ze dat dus niet, maar omdat ze uitgekozen is leek het haar mogelijk. Zo kwam het op mij over tenminstequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dan had amber dat dus niet moet zeggen, brengt misverstanden met zich mee.
ik geloof er geen reet van, maar het zou wel een strakke aktie zijn. Niet dat dat minder achterbaks is trouwens...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij Amber helemaal niet van plan is om te vertrekken. En het alleen haar doel maar is om Peter eruit te laten gaan.
nou ik dacht euhhhhhhhh gezelligquote:
Nee. Ik vond je gewoon vaag posten, vandaar dat ik om uitleg vroeg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef Dottey het volgende:
nou ik dacht euhhhhhhhh gezellig![]()
(voel jij jou enorm aangesproken of ver-of beoordeeld?)
Om ook 2500 minder in de pot te hebben? Ik geloof er ook niets van.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik geloof er geen reet van, maar het zou wel een strakke aktie zijn. Niet dat dat minder achterbaks is trouwens...
Zonde. Ze mogen het nu niet weten vind ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Danny het volgende:
Jeroen heeft hetzelfde idee als ik min of meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |