het spel is dat de kijker ze eruit stemt. die kans hebben we nooit gekregen omdat de stemronde vroegtijdig moest worden afgebroken. De bewoners hebben toen zelf iemand weg mogen stemmen en dat was Bobby, maar dat was nou weer NIET het spel natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoezo, die is er toch al uitgestemd.
Zo is toch het spel.
Die Bob weet nu veel te veel, het zou niet fair zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
het spel is dat de kijker ze eruit stemt. die kans hebben we nooit gekregen omdat de stemronde vroegtijdig moest worden afgebroken. De bewoners hebben toen zelf iemand weg mogen stemmen en dat was Bobby, maar dat was nou weer NIET het spel natuurlijk.
Oftewel; ik zie een duidelijke opening voor een terugkeer
Bedankt, nu zit ik hier met m'n harde piepelemientje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Cc met het volledige Christine le Duc assoirtiment erin, alle bewoners eruit.
en wat is te veel ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die Bob weet nu veel te veel, het zou niet fair zijn.
15% hersenvulling mbt het onderwerp.quote:
je moet gewoon je mond houden, je weet wat pp heeft gezegd over het verplicht plaatsen van een op in dit soort topics.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pardon?
het was een normale vraag, hond zeg je maar tegen je moeder.
tut tut tut, ff lekker relaxed, kort lontje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:26 schreef bartenzo het volgende:
[..]
je moet gewoon je mond houden, je weet wat pp heeft gezegd over het verplicht plaatsen van een op in dit soort topics.
Bart gaf aan dat de laagste geplaatste der uit zou vliegen en in dat geval het Bobby zou zijn. Echter was het gevalletje van heckers vervelend genoeg om aan te geven dat zij een vervangende optie gaven aan de overlevers die gelijk stond aan de stemming van de kijker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
[..]
het spel is dat de kijker ze eruit stemt. die kans hebben we nooit gekregen omdat de stemronde vroegtijdig moest worden afgebroken. De bewoners hebben toen zelf iemand weg mogen stemmen en dat was Bobby, maar dat was nou weer NIET het spel natuurlijk.
En aangezien Huub nu bij de redactie daar zit en het ons ook gelukt is hem terug de gouden kooi in te krijgen is staat hij er vast en zeker positief tegenover
nee hekel aan mensen zoals jouwquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tut tut tut, ff lekker relaxed, kort lontje?
Oke, Bobby erin is 1. Maar dan ook 2500 euro terug?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Danny het volgende:
[..]
let niet op stefan. die vindt zichzelf heel belangrijk. Je stond de hele tijd na de oproep renate erin te houden bij de onderste 3, maar er waren nog 4 uur ofzo te gaan dus er had nog vanalles kunnen gebeuren.
dat kan hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:26 schreef Supersoep het volgende:
Iets zonder water in een magnetron willen opwarmen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!
Piepelemientjes waren toch alleen van de dames?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik hier met m'n harde piepelemientje.
ip-bannedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef bartenzo het volgende:
[..]
nee hekel aan mensen zoals jouw![]()
![]()
, en nog een grotere hekel aan je man
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
prima, moet je lekker zelf weten, maar ga dat niet hier lopen gillen, doe dat in je dagboek, dan kunnen we allemaal weer gezellig verder.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef bartenzo het volgende:
[..]
nee hekel aan mensen zoals jouw![]()
![]()
, en nog een grotere hekel aan je man
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
OK, snap het nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
[..]
En aangezien Huub nu bij de redactie daar zit en het ons ook gelukt is hem terug de gouden kooi in te krijgen is staat hij er vast en zeker positief tegenover
ik vind die regel dat er steeds 2500 af gaat sowieso nergens op slaan (en nu blijkt wat er gebeurt; als er twee opstappen gaat iedereen).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke, Bobby erin is 1. Maar dan ook 2500 euro terug?
zelfs dekens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
dat kan hoorin het ziekenhuis krijgen de mensen handdoeken uit de magnetron als kruik
Geen idee, ik kende een paar dagen geleden heel dat woord nog niet eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Piepelemientjes waren toch alleen van de dames?
Dan wil ik mijn credits terug.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef Tessio het volgende:
Amber tegen Peter: En wat als je je gel terug krijgt?
Hahaha, ik hoef geen veren in m'n reet en aaien over m'n bol hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bart gaf aan dat de laagste geplaatste der uit zou vliegen en in dat geval het Bobby zou zijn. Echter was het gevalletje van heckers vervelend genoeg om aan te geven dat zij een vervangende optie gaven aan de overlevers die gelijk stond aan de stemming van de kijker.
Echter had het leuk geweest als zij dit eerst over tafel discusseren en dan in de iso hun stem zouden uitbrengen
Ik zie het niet als een opening voor Bobby.
De kijker heeft gestemd om hem laag in de peiling te houden als in er uit stemmen. Dat de bewoners er slim voor hebben gekozen om hem weg te stemmen was alleen maar een slimme ze (naar mijn mening).
Dus welkom terug Bobby onder de Fokkersmaak het jou gemakkelijk daar jij van hieraf ook genoeg aaien over jouw bolletje kan krijgen
Die vraag kan ik wel beantwoorden, ze zijn namelijk allemaal gecastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef -sabine- het volgende:
Vraagje voor Bobby:
Er gonzen geruchten op VOL dat Jeroen gecast is.....wat denk jij?
Sportief dat je hier post tijdens de Bunker.
En jammer dat het zo gelopen is................meen ik echt.
En Danny wil je ff je pb lezen..............is voor mij wel belangrijk.
Hoe dan? Een magnetron laat water-moleculen tegen elkaar aanwrijven zodat er hitte ontstaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
dat kan hoorin het ziekenhuis krijgen de mensen handdoeken uit de magnetron als kruik
Mee eens. Die regel is ook pas op het laatst toegevoegd. Ze snijden zichzelf zo in de vingers als straks Peter en Amber echt weggaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind die regel dat er steeds 2500 af gaat sowieso nergens op slaan (en nu blijkt wat er gebeurt; als er twee opstappen gaat iedereen).
Met welk doel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef -sabine- het volgende:
Nee, hekel aan mensen zoals jouW...quote:
Ik zou hem liever andersom zien. 2500 euro erbij als iemand voortijdig afhaakt. Maar goed, dat is een ander spelletje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef Chanel5 het volgende:
Die regel dreigt nu tegen het spel te keren en dat lijkt me niet de bedoeling.
jah dekentjes ook uit de magnetronquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zelfs dekens.
alhoewel, nu ik dit typ vraag ik me af of ze wel uit een magnetron komen.
maar ze zijn wel lekker warm
hihi.. ik dacht dat Eline het had over geslachtsdelen van een vrouw.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen idee, ik kende een paar dagen geleden heel dat woord nog niet eens.
e bedoelt antwoorden zekerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef -sabine- het volgende:
dat had hij in the bunker ook wel geweten .... Peter weet nu ook dat de meerderheid hem wil zien flippen door zijn gel af te nemen ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hoe mensen over de overlevers denken, alle poll standen etc.
Nee, ik denk het niet. Het is een oprecht gezellige jongen die het niet voor het geld doet. Net als Paris Hilton die voor een schamel loontje op het land gaat werken. Tis gewoon tijd vullen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef -sabine- het volgende:
Vraagje voor Bobby:
Sportief dat je hier post tijdens de Bunker.
En jammer dat het zo gelopen is................meen ik echt.
Ik denk dat je niet naar zuid-frankrijk afreist om willekeurig iemand neer te zetten. Verder is iedereen gecast. Uit de aanmeldingen wordt namelijk een selectie gemaakt Typecasting heet dat en is niets bijzonders. Ik denk ook dat je beter op FOK! kunt blijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef -sabine- het volgende:
Vraagje voor Bobby:
donequote:En Danny wil je ff je pb lezen..............is voor mij wel belangrijk.
Dat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vraag kan ik wel beantwoorden, ze zijn namelijk allemaal gecast
echt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
Het moet niet gekker worden.
Peter wil blijven als hij ¤1000,- uit de pot krijgt. Dit wil hij voorstellen aan Mariell.
Dan gaat ie maar lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
Peter wil blijven als hij ¤1000,- uit de pot krijgt. Dit wil hij voorstellen aan Mariell.
helaas voor je dat jij dat vanuit jouw thuis zult moeten doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoef geen veren in m'n reet en aaien over m'n bol hoor
Ik wilde die ontberingen meemaken, die opdrachten vervullen, het psychologische aspect van de medebewoners bestuderen.
Ja, echt. Wat een pisnicht is het ook. En maar fluisteren.....Amber doet vrolijk mee.quote:
Ik zou zeggen niet doen. gewoon geen geld meer eraf. Sterker nog, als zowel amber als peter opstappen de pot weer aanvullen naar 10k. Kijken hoe de rest ze er opeens uit wil pesten.quote:
Einde Peter, zwaai zwaai!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
hij kan zich gewoon opgeven voor the bunker 2 natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
helaas voor je dat jij dat vanuit jouw thuis zult moeten doen![]()
dus komende weken geen gebruik maken van je creditcard, geen extra boodschappen doen.. 24/7 stream kijken in het donker, kachel laag en gewoon een emmer naast je stoel![]()
trainen met drillserg. kan ook vanachter je laptoppie
2500 euro borg om in de bunker te komen is wel een tof idee. Die 2500 euro komt bij de pot erbij als diegene vrijwillig vertrekt. Dus uiteindeljk kan er voor de winnaar 17500 euro bij komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou hem liever andersom zien. 2500 euro erbij als iemand voortijdig afhaakt. Maar goed, dat is een ander spelletje.
Het is een zuiger, en heeft niet zoveel belang bij winnen als de anderen, aangezien hij al welgesteld is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Het is een oprecht gezellige jongen die het niet voor het geld doet. Net als Paris Hilton die voor een schamel loontje op het land gaat werken. Tis gewoon tijd vullen.
Hij vindt het leuk om mensen op te jutten. Ik vind het geniaal.
ja!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zou zeggen niet doen. gewoon geen geld meer eraf. Sterker nog, als zowel amber als peter opstappen de pot weer aanvullen naar 10k. Kijken hoe de rest ze er opeens uit wil pesten.
Dat moet hij niet voorstellen aan mariell, het idee is nou juist dat je dat voorstelt aan de mede-bunkeraars.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
Eensch. En Amber is vanaf dag 1 al een sjaggo biatch.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef Danny het volgende:
Amber zit weer lekker te stoken. Ik zeg laat ze er maar uit gaan en schrap voor het gemak die 2500 euro regel. Dan pleuren ze op maar krijgt amber niet de lol dat het programma stopt.
Mijn god wat heb ik Amber verkeerd ingeschat. Dat is gewoon een sneaky bitch...
Dat voorkomt in ieder geval snelle afhakers.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2500 euro borg om in de bunker te komen is wel een tof idee. Die 2500 euro komt bij de pot erbij als diegene vrijwillig vertrekt. Dus uiteindeljk kan er voor de winnaar 17500 euro bij komen.
Een minimale pot lijkt me wel een goed ideequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zou zeggen niet doen. gewoon geen geld meer eraf. Sterker nog, als zowel amber als peter opstappen de pot weer aanvullen naar 10k. Kijken hoe de rest ze er opeens uit wil pesten.
*weepingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef Dottey het volgende:
Wil dat wel eens zien trouwens na afloop Peter op terras met Jeroen en weaping w. en rebound guy![]()
*grijns*
Ja , natuurlijk kan hij dat doen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
hij kan zich gewoon opgeven voor the bunker 2 natuurlijk
Jeroen ziet 'm aankomen. Die lacht hem vierkant uit. Die zit er nl niet voor de poen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:
Dat moet hij niet voorstellen aan mariell, het idee is nou juist dat je dat voorstelt aan de mede-bunkeraars.
Kan alleen lezen hier, maar 't lijkt opeens wel erg serieusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Tessio het volgende:
Amber vindt het niet erg om naar huis te gaan, wat valt die sneak tegen zeg!
Bobby voor Peter en voor Amber een backup speler .... die hadden ze ook achter de hand volgens Bramquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef Danny het volgende:
Amber zit weer lekker te stoken. Ik zeg laat ze er maar uit gaan en schrap voor het gemak die 2500 euro regel. Dan pleuren ze op maar krijgt amber niet de lol dat het programma stopt.
Mijn god wat heb ik Amber verkeerd ingeschat. Dat is gewoon een sneaky bitch...
Dat zei ik al, maar daar hebben we nu achteraf niets meer aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2500 euro borg om in de bunker te komen is wel een tof idee.
ja maar 5 - 7 dagen op 1,5 jaar is wel ff wat anders dan op 25 dagen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef Passie36 het volgende:
Huub kwam ook pas na wat een 5 a 7 dagen terug in DGK!
Dat opzekerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Dementor het volgende:
Dit gaat een bijzonder interessante dag worden.
Ik zou zooooo graag meekijken als Mariell en Peter gaan babbelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Dementor het volgende:
Hebben jullie nog veel in petto?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Dementor het volgende:
+1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Danny het volgende:
ik zeg even tegen de redactie:
doe even een poll:
wat bij de volgende vrijwillige exits?
- 2500 eraf
- niets eraf
- aanvullen tot 10.000
- aanvullen tot 12.500 als er twee opstappen
Dus dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Dennis wil weggaan vanwege een pot gel en voor ¤1000,- wel wil blijven, is die pot gel dus eigenlijk niet zo belangrijk. Dat mannetje is gewoon sik. Wat mij betreft vandaag nog naar huis sturen, anders gaan we dit gezeur en gedreig nog de hele bunkertijd in herhalingen horen bij ieder wissewasje.
jullie hebben Bobby gebeld ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Dementor het volgende:
Ja oke heb jij weer een punt, maar goed weet je nu dan zoveel meer? Dat valt toch wel mee!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
ja maar 5 - 7 dagen op 1,5 jaar is wel ff wat anders dan op 25 dagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |