hier niet iigquote:
Mijn zon, wat doe je!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb 'm weggejaagd denk ik![]()
.. vroeg net nog of hij alsjeblieft terug wilde komen maar hij is een beetje boos
.
Maar ik denk dat zij helemaal niet zo'n ding nodig heeft. Volgensmij vind ze zon zoom/focus ring geweldig, ze wil gewoon hele mooie foto's maken, zegt ze.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:14 schreef Erasmo het volgende:
Lees dit bv. eens:
http://camabs.blogspot.co(...)slr-or-high-end.html
Zoiets als dit?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:16 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Maar ik denk dat zij helemaal niet zo'n ding nodig heeft. Volgensmij vind ze zon zoom/focus ring geweldig, ze wil gewoon hele mooie foto's maken, zegt ze.
Gemenerdquote:
"Omdat ze dat vet vindt"quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Flaccid het volgende:
Weljoo. Net weer wat lopen spelen met mijn ixus 75, met canonhack. Wat kan je er toch veel mee.
Een vriendin van mij wil btw een dslr kopen, ze noemt het zelf zon zwart ding. Omdat ze dat vet vind. Verder edit ze niks ofzo. Hoe moet mik haar overtuigen dat het niet heel verstnadig is dit te kopen?
Die is slim!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, gewoon laten kopen en als ze erop uitgekeken is de hele handel voor een zacht prijsje overkopen
Evilquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Erasmo het volgende:
Leek me hier wel zo relevant
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/666
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:07 schreef EchnaDarr het volgende:
Koffie iemand? Ik heb hem sterk gemaakt voor de vrijdagochtend:
[ link | afbeelding ]
en zonder melk en suikerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
veel te slappe bak man!
Echte sterke koffie drink je zonder beker.![]()
![]()
Oh ja..... iets met "HM2 post ook weer eens in de SC."
Moet je voor de grap eens een rolletje in een Olympus AF-1 stoppen, en dan je laatste plaatje schieten midden op straat om 4:00 's nachts...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Erasmo het volgende:
Net voor het eerst een rolletje film in mijn Pentax 645 geladen, ik wist niet dat een camera zoveel lawaai kon maken
ik hoor een echo....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
Challenge: geef je op, doe mee!!! Geef je op
lijkt me echt iets voor jou om mee te doen!quote:
want?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me echt iets voor jou om mee te doen!
wat een uit de boom gevallen kleuter is datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:54 schreef pinquit het volgende:
heel FOT op joers1!!!![]()
scuze. ik sloeg door![]()
nevermind
![]()
uit de boom gevallen en geplastificeerd, jawel!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een uit de boom gevallen kleuter is dat![]()
Er is hier wel eens 10 dagen niet gepostquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef Muk het volgende:
Hoi lieve mensen, ik ben Muk en ik ben hier een tijdje niet geweest...
hoe in s'hemelsnaam is het mogelijk dat de SC op plek twintig staat, er moet toch nog wel wát gezelligheid zijn hier? dat kan toch niet alléén door x!l's stasi-praktijken komen?
ja aardige lui waren dat hé, je zou t bijna vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
toen hadden de modjes ook nog wat met fot en fotters.
nu meer met kleurtjes en toestanden
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef Muk het volgende:
Hoi lieve mensen, ik ben Muk en ik ben hier een tijdje niet geweest...
hoe in s'hemelsnaam is het mogelijk dat de SC op plek twintig staat, er moet toch nog wel wát gezelligheid zijn hier? dat kan toch niet alléén door x!l's stasi-praktijken komen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
toen hadden de modjes ook nog wat met fot en fotters.
nu meer met kleurtjes en toestanden
Ja, let's not go there. Gewoon. Niet. Doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:42 schreef Muk het volgende:
[..]
ja aardige lui waren dat hé, je zou t bijna vergeten
maarja vroeger was alles beter;)
oprakelen? ik trek slechts een conclusie uit de summiere informatie tot mijn beschikking, als je mij uit kan leggen waarom dat kinderachtig is hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, let's not go there. Gewoon. Niet. Doen.
Of wil je dat hele gebeuren weer oprakelen? Beetje kinderachtig.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:01 schreef Muk het volgende:
[..]
oprakelen? ik trek slechts een conclusie uit de summiere informatie tot mijn beschikking, als je mij uit kan leggen waarom dat kinderachtig is hoor ik het graag.
Ik ben dan wel erg benieuwd hoe die 'summiere informatie' tot jou gekomen is. Zijn dat eigen constateringen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef Muk het volgende:
dat kan toch niet alléén door x!l's stasi-praktijken komen?
Misschien welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:01 schreef Muk het volgende:
[..]
edit: maargoed, laat ons positief denken!
mischien ben ik ook maar een verbitterde ouwe lul die het allemaal niet kan helpen![]()
moet ik mischien maar eens doen ja, was laatst bezig om wat foto's in t scheepvaartfotografietopic te gooien, maar werd licht depressief van de moeite die het kost om te resizen, moet ik ook maar eens nalezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien wel.
Doe eens een showcase openen.
Kan in photoshop allemaal met actions enzulksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:10 schreef Muk het volgende:
[..]
moet ik mischien maar eens doen ja, was laatst bezig om wat foto's in t scheepvaartfotografietopic te gooien, maar werd licht depressief van de moeite die het kost om te resizen, moet ik ook maar eens nalezen
Was jij nou diegene die oa. de Hr. Ms. Evertsen had gefotografeerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:10 schreef Muk het volgende:
[..]
moet ik mischien maar eens doen ja, was laatst bezig om wat foto's in t scheepvaartfotografietopic te gooien, maar werd licht depressief van de moeite die het kost om te resizen, moet ik ook maar eens nalezen
nope...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was jij nou diegene die oa. de Hr. Ms. Evertsen had gefotografeerd?
Ik zoek er ook nog een paar, maar wat was je met 6 van plan:S?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:30 schreef Erasmo het volgende:
Met een beetje geluk het ik straks 6 Metz 45's
Wat doe je dan, grote vaart?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:17 schreef Muk het volgende:
[..]
nope...
ik heb het afgelopen jaar eigenlijk alleen maar gevaren, dus weinig tijd gehad voor fotografie en het enige wat ik dan wél geknipt heb zijn schepen. uit armoede zegmaar
Heel hard flitsenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef Muk het volgende:
[..]
Ik zoek er ook nog een paar, maar wat was je met 6 van plan:S?
grote vaart jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat doe je dan, grote vaart?
[..]
Heel hard flitsen
Hij wil mensen dood hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef Muk het volgende:
[..]
Ik zoek er ook nog een paar, maar wat was je met 6 van plan:S?
Marine hierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:43 schreef Muk het volgende:
[..]
grote vaart ja
hee maar als je der 6 aanschaft neem ik aan dat je een goedkopere manier hebt gevonden om er aan te komen?
en dat je mij dat wel kunt vertellen omdat het me sterk lijkt dat je er nóg meer nodig hebt
edit: ik zie dat die dingen geen drol meer kosten, da's mooi. maar zijn er nog zaken waar je op moet letten MBT de verschillende series?
quote:
Daar mag op gedronken worden!quote:
Ik gok op LOI, afgaande op hun radioreclamesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef kvdv het volgende:
Waar dan?
* kvdv gaat over 3 weken toelating doen voor documentair fotografie aan de HKU.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik denk dat Erasmo een LOI cursus gaat volgen
Ik wil niet de MBO/HBO/WO discussie uit KLB hier halen, maar dan ben je scholierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef Erasmo het volgende:
LOI jaIk moet toch maar eens een keer mijn HAVO af gaan maken
Die dingen krijg je tegenwoordig bijna gratis bij een pakje boter tochquote:Misschien moet ik die snelcursus maar in V&A zetten, heb al op de fotovakschool gezeten dus denk dat ik er niet veel aan heb
Wat voorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef Muk het volgende:
yess! in bels ligt een fijne bestelling op me te wachten lees ik, mijn eerste hoerentoeter!
ps. Erasmo hoeveel kilo Metz wil eik aan die arme pentax gaan hangen
Een pot natquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil niet de MBO/HBO/WO discussie uit KLB hier halen, maar dan ben je scholier.
Maar on a serious note, kan je geen colloquium doctum (chique woord voor 21+ test) doen?
[..]
Die dingen krijg je tegenwoordig bijna gratis bij een pakje boter toch?
whahaha laat de AIVD er geen lucht van krijgen, volgens mij wil je je model uit z'n sokken laten roken!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Erasmo het volgende:
U ziet een buis, flitskoppen en een handvatHij is zestrapsinstelbaar
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met Fok en de AIVD de laatste tijd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef Muk het volgende:
[..]
whahaha laat de AIVD er geen lucht van krijgen, volgens mij wil je je model uit z'n sokken laten roken!
Met een MBO diploma word je toch ook gewoon toegelaten tot HBO opleidingen? Stond toch gelijk aan een havo-diploma?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat voor
Niet aan de Pentax, ik teken het even uit voor je
[..]
Een pot natBovendien heb ik al een MBO diploma dus weet niet of je dan weer kan degraderen tot scholier
Nee, want ik ben 20
Flashbang kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Fok en de AIVD de laatste tijd?
Maar ik wil hem gebruiken om dingen die heel ver weg zijn in te kunnen flitsen, of een laken paar lakens ophangen en daar een gigantische diffuser van te maken, of een heel huis in een keer te belichten
jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met een MBO diploma word je toch ook gewoon toegelaten tot HBO opleidingen? Stond toch gelijk aan een havo-diploma?
Was het maar zo, mijn MBO diploma is totaal niet technisch en ik wil wel die richting uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met een MBO diploma word je toch ook gewoon toegelaten tot HBO opleidingen? Stond toch gelijk aan een havo-diploma?
Maakt niet uit dacht ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was het maar zo, mijn MBO diploma is totaal niet technisch en ik wil wel die richting uit.
Ik wil wel geloven dat dat leuk isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Al geprobeerd(serieus!)Is wel leuk maar werkt niet prettig
als t goed is kan je daar gewoon aan beginnen, als je dan net ff wat harder studeert dan de rest (je bent wat ouder dus heb al dat zuipen al gehad) dan redt je dat primaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was het maar zo, mijn MBO diploma is totaal niet technisch en ik wil wel die richting uit.
de vraag is eerder moet ik oorkleppen meenemen, maar t brengt me wel op een goed idee, je kan met oud en nieuw wel n ander z'n vuurwerk gaan knippen, je kunt er natuurlijk ook zelf mee gaan schilderen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil wel geloven dat dat leuk isWaar haal je dat spul dan?
Wel bij de Marinequote:
godverdomme die wilde ik ook!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef Erasmo het volgende:
Dit komt morgen mijn kant uit![]()
[ afbeelding ]
Hup, niet zo decadent doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef Erasmo het volgende:
Dit komt morgen mijn kant uit![]()
[ afbeelding ]
geld moet rollenquote:
Deze?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was jij nou diegene die oa. de Hr. Ms. Evertsen had gefotografeerd?
Die is op de rede gemaakt?quote:
Jammer het is juist zulk mooi weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:14 schreef Muk het volgende:
hij is er! mijn nieuwe sigma 70-200 2.8![]()
maar geen tijd om te spelen helaas
Het heeft een lensmountquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die is op de rede gemaakt?
[..]
Jammer het is juist zulk mooi weer
Nog 2½ uur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die is op de rede gemaakt?
[..]
---8<---
Daar staan wel vaker spottersquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef CompuMess het volgende:
[..]
![]()
De foto is gemaakt vanaf het strand bij Huisduinen, ter hoogte van het Beatrixhotel.
contactprintenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar staan wel vaker spotters
Contactprinten zijn binnen
[ afbeelding ]
precies! er zit niks te veel aan, en je voelt constant dat het heel goed zou werken als je je er in zou verdiepen maar je hebt er nooit tijd voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Vrijdag komt de rest![]()
Lightroom, het schijnt een goed programma te zijn maar ik kan er echt niet mee overweg
Ik kan niet tegen dat importeren en exporteren constant...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Muk het volgende:
[..]
precies! er zit niks te veel aan, en je voelt constant dat het heel goed zou werken als je je er in zou verdiepen maar je hebt er nooit tijd voor
haha thnxquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat importeren en exporteren constant...
Wat een baggerfoto's zeg!
ik kan er ook niet mee omgaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat importeren en exporteren constant...
Wat een baggerfoto's zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef Erasmo het volgende:
Mijn compagnon als ik de rivieren af struin op zoek naar vogels![]()
[ afbeelding ]Willen hij en jij hetzelfde doen met die vogels als je ze vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem even contact op met het CWI. Jij en je collega's kunnen als ik me goed herinner een vordering indienen op de inboedel. Het CWI moet je kunnen vertellen hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:16 schreef -Marjo- het volgende:
Kweenie, het krediet van de bank is ingetrokken daar dus er is gewoon 0 cent.
Misschien via het GBF en CWI...
Moet dan niet eerst het faillissement uit gesproken zijn?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neem even contact op met het CWI. Jij en je collega's kunnen als ik me goed herinner een vordering indienen op de inboedel. Het CWI moet je kunnen vertellen hoe dat werkt.
Nee, je moet juist nu je claim doen, anders val je buiten het faillissement. Maar dit hoort eigenlijk in WGR.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Moet dan niet eerst het faillissement uit gesproken zijn?
Volgens http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=69983 moet ik inderdaad binnen een week aangifte doen bij het UWV. Maandag als eerste maar gaan informeren hoe en wat...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, je moet juist nu je claim doen, anders val je buiten het faillissement. Maar dit hoort eigenlijk in WGR.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:07 schreef -Marjo- het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat het bedrijf waar ik werk falliet is gegaan. Ik mag op zoek naar een andere baan dus.
Oh, en geld om het loon uit te betalen is er ook niet. Dag vakantie geld...
ook al van je binnen het faillissement, als het goed is zijn de prio's loon, en daarna pas de andere gedupeerde die nog centen willen zien. (maar kan zijn dat er wat regels veranderd zijn ondertussen)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, je moet juist nu je claim doen, anders val je buiten het faillissement. Maar dit hoort eigenlijk in WGR.
http://www.faillissementen.com/zoekschermnl.phpquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ook al van je binnen het faillissement, als het goed is zijn de prio's loon, en daarna pas de andere gedupeerde die nog centen willen zien. (maar kan zijn dat er wat regels veranderd zijn ondertussen)
hier kun je iig zien of het bedrijf wel of nog niet failliet is
Lekkerquote:
Yup, alleen...... na 2 nachten van max. 6 uur en 3 dagen van 8-10 uur rondslenteren met foto-apparatuur zit ik er nu wel ff doorheen eigenlijkquote:
Nee hoor, dat valt reuze meequote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Gefeliciteerd.
Wordt dat het huwelijk met meer fotografen dan gewone gasten?
Check....alleen mijn zus heeft me daarin weten te luizen en die is inmiddels alweer gescheiden dus kijk wat er van komt als ik een bruiloft ga fotograferenquote:
Gelukkig is mijn tante fotograaf, die binnenkort maar eens lief aankijken of zij het wil doenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check....alleen mijn zus heeft me daarin weten te luizen en die is inmiddels alweer gescheiden dus kijk wat er van komt als ik een bruiloft ga fotograferen
Komt vast goedquote:Op maandag 25 mei 2009 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn tante fotograaf, die binnenkort maar eens lief aankijken of zij het wil doen
Dat was jij heul nie....quote:Op maandag 25 mei 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check....alleen mijn zus heeft me daarin weten te luizen en die is inmiddels alweer gescheiden dus kijk wat er van komt als ik een bruiloft ga fotograferen
Zullen we weddenquote:
En je hebt samen met mij nog een reportage gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hm, ik meen alleen een heel kleine fotografe (of was nou een heel grote camera?) gezien te hebben naast mij.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we weddenik had veiligheidshalve wel hulp ja
![]()
Ik had zelf ook een camera vastquote:Op maandag 25 mei 2009 19:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hm, ik meen alleen een heel kleine fotografe (of was nou een heel grote camera?) gezien te hebben naast mij.
Oh ja...jij hebt mij er ook ingeluisdquote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En je hebt samen met mij nog een reportage gedaan.Omdat ik ook nog getuige was.
![]()
Ja, aan de riem! Dat telt niet!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een camera vastLast van temporale geheugenstoornissen?
zo laat ben je niet hoor, heb t vanochtend pas gepost tochquote:
Het kan even duren maar meestal krijg je toch wel je salaris.. 2 jaar geleden hetzelfde gehad met mijn mans werk.. We hebben 3 maanden geen inkomen van hem gehad maar daarna kwam het bijna allemaal tegelijk, incl vakantie geld. Het uwv nam inderdaad dat stukje over, zij bepalen ook hoe lang je recht op het "salaris" hebt. Waarna je daarna in de ww gaat. (als je dan nog geen baan hebt) Daarna krijg je dan 70% van je laatst verdiende salaris..quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag op het werk geweest voor de allerlaatste keer denk ik. Ik werd gevraagd om even te helpen met wat administratieve dingen. Best gek want bijna alle machines waren al weggehaald. Papier was terug gehaald door de leveranciers. Deed heel doods aan allemaal.
De algemeen directeur ( was de eigenaar van het bedrijf) nog even gesproken en gedag gezegd. "Tot ziens wijffie".
Heel bizar dat het ineens zomaar over kan zijn...
Toen ik thuis kwam lag er een brief van de curator. Iedereen heeft ontslag gekregen en loon moet het UWV gaan overnemen...
Interessante belichting, ik zie wel een talent in je.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
OMGquote:Op maandag 1 juni 2009 14:57 schreef Erasmo het volgende:
Don't mess with Metz: http://www.flickr.com/photos/erasmos/3584721673/
En ik maar wachten tot de boel explodeertquote:Op maandag 1 juni 2009 14:57 schreef Erasmo het volgende:
Don't mess with Metz: http://www.flickr.com/photos/erasmos/3584721673/
Heuj, dat is wel erg dicht bij mijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef Ynske het volgende:
gefeliciteerd Chanty!
zaterdag een workshop natuurfotografie gedaan, lekker voor de afleiding in natuurgebied 's Zwin in ZeeuwsVlaanderen. was wel leuk
k hoefde alleen achteraf gezien niet bij de theorie geweest te zijn
nee foto's staan nog niet online, de info staat op http://www.fotolouisdrent.nl/quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heuj, dat is wel erg dicht bij mij.. Staan je foto's al ergenst online
? En heb je misschien een URL naar de workshop informatiepagina o.i.d
?
Succesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef kvdv het volgende:
Wish me luck jongens... vandaag ga ik toelating doen voor fotografie aan de HKU
succesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef kvdv het volgende:
Wish me luck jongens... vandaag ga ik toelating doen voor fotografie aan de HKU
Toelatingsopdrachten, portfolio uitstallen, academieopdracht (lekker kleurplaten maken oid)... vervolgens, als je geluk hebt mag je op gesprek komen en 3 weken daarna hoor je of je bent toegelaten.quote:
Coolquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef kvdv het volgende:
Reporting back in
1e selectieronde doorgekomen (samen met nog 17 andere van de totaal 65 man). Gesprek verliep ook lekker vlot.
Volgens mij dus wel toegelaten, over 2 weken weet ik meer
Ehehehe tof ja, lijkt net of er een lijk door je foto looptquote:
Was m'n eerste DSLR die toch stof liep te happenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ehehehe tof ja, lijkt net of er een lijk door je foto loopt.
Zeker leuk, maar ik ga geen camera daarvoor opofferen.
Mijn eerste dSLR heb ik met heel veel afschrijvingquote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was m'n eerste DSLR die toch stof liep te happen
[ afbeelding ]
Je moet die goedkope shit van die japanse site halen waar ik ook m'n filters koopquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
k had wat spulletjes bij DE besteld en t werktvooral dat lenzen schoonmaakdingpen
t kwam hier van DealExtreme af, n draadontspanner, lenzenpenschoonmaakding, reflectiescherm iets van 11 euro incl verzendenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet die goedkope shit van die japanse site halen waar ik ook m'n filters koop. Ben ff de naam kwijt en m'n bookmarks van thuis heb ik hier niet
.
Maar 't kost geen fluit en het werkt prima.
Gefeli meneerquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef kvdv het volgende:
Beste Kandidaat,
Onlangs heb je deelgenomen aan de toelating voor de opleiding Photography aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. De toelatingscommissie acht jou geschikt voor de afstudeerrichting en er is een studieplaats voor je beschikbaar voor het 1e jaar van de opleiding.
Ik heb nog 7 seizoenen Star Trek Voyager in de aanbieding?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:10 schreef EchnaDarr het volgende:
Oftwel, zorg dat je vandaag nog even de twitter, myspace, facebook, hyves en msn gegevens hebt van je favoriete fokkers.
Zou ik bijna in fotografie Flickr vergeten.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef kvdv het volgende:
Beste Kandidaat,
Onlangs heb je deelgenomen aan de toelating voor de opleiding Photography aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. De toelatingscommissie acht jou geschikt voor de afstudeerrichting en er is een studieplaats voor je beschikbaar voor het 1e jaar van de opleiding.
Nja dat schilderen valt wel mee... je krijgt vakken zoals tekenen naar abstractie en naar waarneming. Maar met een beetje geluk kan ik daar vrijstelling voor krijgen aangezien ik die vakken letterlijk al heb gehad bij mijn vorige opleiding (HKU Digital Video Design).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:34 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik had me in eerste instantie ook ingeschreven voor Photography op de HKU. Ik moest eigenlijk 29 mei voor mijn toelating, maar heb er op het laatste moment toch maar vanaf gezien. Er zat voor mij teveel schilderen en kunst in de opleiding.
Ik heb me vandaag definitief opgegeven voor de Fotoacademie.
Zeker 35 jaar oud en dan nog het lef hebben om te zeggen dat ie zo goed als nieuw isquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:22 schreef taxibabe het volgende:
Voor de liefhebbers van analoog:
Advertentie op markplaats, KLIK
quote:Uw reserveringsverzoek is gedaan op 13-06-2008. Uw reserveringsnummer is 23065.
reserveringsverzoek is toch anders dan betaling?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
Verdomme..![]()
![]()
![]()
.
Camera dood.
Net nu ik het niet kan gebruiken,.
Error 99, een "ik weet niet wat 't is.. euh.. weet je, zoek 't maar lekker zelf uit"-error.
Met andere lens, andere lens, geen lens. Met grip, geen grip. Met geheugen, geen geheugen ander geheugen. Met accu, geen accu () , andere accu.
Bah.
Garantie zou je zeggen.. heel leuk, maar:
[..]
.
Volgens mij had ik 'm de dag erna opgehaald, dus dan valt 't 1 dag buiten de garantie, morgen bellen = 2 dagen. Hopelijk zijn ze coulant.
En financieel gezien ook lekker wanneer ik 't goed kan gebruiken. Binnekort groot onderhoud aan de motor.. banden, ketting + tandwielen, kleppen stellen, etc. + collegeld + vakantie + shit die ik vergeet.
Lekker danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
Hoop 't ook, en thanks.
Lekkere timing ook, a.s. weekend luchtmachtdagen.
Ja, hij deed 't al een tijdje een enkele keer, laten we zeggen 1 in 200 of 500 foto's. Toen dacht ik ook: boeiend, ff contactjes schoonmaken. Nouja, gister dus ook gedaan. Geen verschil. 3 Lenzen geprobeerd en ook zonder lensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:25 schreef Ynske het volgende:
heb je je contactpunten schoongemaakt?
vaak is dat ook Error 99, en doe hij het daarna gewoon weer
das dan echt kl*tequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, hij deed 't al een tijdje een enkele keer, laten we zeggen 1 in 200 of 500 foto's. Toen dacht ik ook: boeiend, ff contactjes schoonmaken. Nouja, gister dus ook gedaan. Geen verschil. 3 Lenzen geprobeerd en ook zonder lens.
Verder werkt alles, behalve het foto's maken dus.
Vanavond eens kijken of ik die firmware kan updaten en kijken wat 'ie dan doet.
En ben je al wat wijzer?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
Hoop 't ook, en thanks.
Lekkere timing ook, a.s. weekend luchtmachtdagen.
Joah, camera wordt opgestuurd (doen niet moeilijk over garantie) en ik heb zelfs een leencamera geregeldquote:
Dat is nog best netjes inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, camera wordt opgestuurd (doen niet moeilijk over garantie) en ik heb zelfs een leencamera geregeld![]()
. Hulde, ze hadden me ook direct naar canon kunnen sturen voor die garantie (heb 2 jaar fabriksgarantie natuurlijk) en een leencamera had al helemaal niet gehoeven officieel.
Is wel wennen, zo'n 400D.. ik mis allerlei knopjes, schermpjes, wieltjes, etc. maar het is beter dan geen camera natuurlijk.
Boeie , je bent iig niet afgescheept met : nee meneer het valt buiten de garantiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ja inderdaad, moest er wel helemaal naar Zeist voor maar nu kan ik iig vooruit.
Precies. Ze kwamen er uit zichzelf al mee, niet met die leencamera maar wel met dat die garantie geen probleem was enzo. Winkel heeft na dat ene jaar geen plichten meer maar canon wel, dus dan had ik 't rechstreeks met canon moeten regelen wat uiteraard veel langer geduurd zou hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Boeie , je bent iig niet afgescheept met : nee meneer het valt buiten de garantie
Vind 't erg tof jaquote:En nog een leencam ook
Winkel heeft dan nog wel plichtenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies. Ze kwamen er uit zichzelf al mee, niet met die leencamera maar wel met dat die garantie geen probleem was enzo. Winkel heeft na dat ene jaar geen plichten meer maar canon wel, dus dan had ik 't rechstreeks met canon moeten regelen wat uiteraard veel langer geduurd zou hebben.
[..]
Vind 't erg tof ja.
http://www.topdeals.nl/ , topzaak. Mag wel ff spammen vind ik![]()
.
wat lukt er niet dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Grmbl
* PdeHoog mompelt iets over morgen afstudeergesprek met presentatie
En ik krijg die kl*** presentatie niet zoals ik wil
Nou...ik ben toch al bij pagina 1quote:Op zondag 21 juni 2009 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat lukt er niet dan?
* Ynske duimt iig voor morgen dat alles goed gaat lukken
Mwjah...dat is ook nog niet helemaal helderquote:
Hmmm...doe ik dat fout danquote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef Chanty het volgende:
Handigmeestal bepaal je eerst het onderwerp van je presentatie voordat je over de inhoud gaat nadenken
in die volgorde?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi
* PdeHoog denkt dat het tijd is voor drank, feest en vrouwen![]()
Boeit nietquote:
Thnxquote:
Jaquote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef freud het volgende:
Gefeli P! Knap werk. P is nu nerd met titel
HBO Deeltijd Informatica & Informatiekunde aan de Haagse Hogeschoolquote:Op maandag 22 juni 2009 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
Feli.
Maar waarvoor ben je nu precies geslaagd.
* Isdatzo nieuwsgierig is.
*knuffel*quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef -Marjo- het volgende:
Zo, net WW aangevraagd. Voelt best vreemd...
Hoezo beroepsdeformatie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef -Marjo- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoezo beroepsdeformatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef -Marjo- het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoezo beroepsdeformatie?Jij bent ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Thanks Ynsquote:
Sanicole ga ik ook weer eens heen dit jaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiNet een combi-ticket voor Nato Tiger Meet / Spottersdag en Airshow Sanicole gescoord
Zin in
Nog nooit geweest. Ben benieuwd. Ik wil toch wel minstens een vliegshow hebben dit jaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sanicole ga ik ook weer eens heen dit jaar.
En als je nou eens de nieuwste RAW-convertor ondersteund en dan je foto's eerst exporteert naar TIFF? Of misschien upgraden naar een nieuwere PS-versie? Of een andere RAW-bewerker?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef Ynske het volgende:
tis toch te belachelijk voor woorden, k kan niet eens met PS2 de raw's van mn 40D bewerken. de rawconverter word maar tot 3.7 ondersteund.
k heb na lang zoeken cs3 weer gevondenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En als je nou eens de nieuwste RAW-convertor ondersteund en dan je foto's eerst exporteert naar TIFF? Of misschien upgraden naar een nieuwere PS-versie? Of een andere RAW-bewerker?
Samen trainen dan? Ik wil daar ook heen. (Die Tigermeet trouwens ook, hoe heb je dat gedaan!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Ben benieuwd. Ik wil toch wel minstens een vliegshow hebben dit jaarVolgend jaar staat Zwitserland op de planning. Vliegshow tussen de bergen. Dat moet gaaf worden
Alleen....een 1000 meter klimmen elke dag. Een info-site gaf aan dat je hebt beste om een uurtje of 6 kan gaan lopen om om half 9 dan boven te zijn
Tijd voor training dus
Strak planquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Samen trainen dan? Ik wil daar ook heen.
Gefeliciteerdquote:
Nu nog een berg om te trainen..quote:
Dat zijn heuveltjes manquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nu nog een berg om te trainen..Weer eens een shoot doen in België?
Een hele goede pre-conditie die echter nog niet op mij van toepassing isquote:
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zo... foto's voor de mini-expo op kantoor worden morgen of vrijdag afgedrukt
Is dit zo'n goed voornemen waarvan achteraf blijkt dat het toch niet helemaal geworden is wat je jezelf voorgehouden hadquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een hele goede pre-conditie die echter nog niet op mij van toepassing isDus het komende jaar weet ik waar ik het voor doe
Zodra ze op kantoor hangen, zal ik een fotootje makenquote:
Uhm...ik hoop het nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is dit zo'n goed voornemen waarvan achteraf blijkt dat het toch niet helemaal geworden is wat je jezelf voorgehouden had?
Maak dan de volgende keer zonsopkomst fotosquote:Op donderdag 25 juni 2009 04:31 schreef PdeHoog het volgende:
Nou... goeiemorgen allemaalIk ga slapen
Het begint alweer wat lichter te worden buiten
Heb ik over nagedachtquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:28 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Maak dan de volgende keer zonsopkomst fotos
Klinkt bekendquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik over nagedachtMijn bed was toch interessanter 8)
weer wakker? Jawel, want er schijnen grote problemen te zijn dus men vond het nodig me uit mijn bed te bellen
Erger nog: van die dingetjes waarvan ze zelf ook best wisten dat het met die knop moest, maar ze wilden het even van jou horenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klinkt bekendEn meestal zijn het van die dingetjes die dan met één druk op de knop zijn op te lossen
Of van die dingen dat als ze even 3 seconden hadden nagedacht (nohhhh, stel je voor.. verder kijken dan je neus lang is) ze zelf uit hadden kunnen bedenken dat het met die knop moest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Erger nog: van die dingetjes waarvan ze zelf ook best wisten dat het met die knop moest, maar ze wilden het even van jou horen
300MM ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
Het viel allemaal wel meeff naar kantoor geweest en daar had ik het probleem in 10 minuten getackeld door een heldere ingeving op weg naar kantoor
Rechten op een folder
* PdeHoog gaat deze onzin verdrijven
Nieuw speelgoed aangeschaft dankzij een meevallertje
[ afbeelding ]
Vliegshows, here I come
Probeer 't eens met een cardreader?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lekker dan..
Ben je even rondje foto's maken met je nieuwe camera...zijn de foto's niet eens terug te bekijken op de PC, zelfs deleten wil niet..
Nog maar wat test foto's gemaakt, maar ook hier geen succes mee.
Geheugen is nieuw...misschien maar even terug gaan, op een 1 of andere manier leest die heel slecht terwijl de rest allemaal op de camera terug te zien is.
Daar kon ik toch niet naar toe door mijn afstudeeractie van de maandag eropquote:
En het meevallertje is het feit dat je geen studiekosten meer hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
Het viel allemaal wel meeff naar kantoor geweest en daar had ik het probleem in 10 minuten getackeld door een heldere ingeving op weg naar kantoor
Rechten op een folder
* PdeHoog gaat deze onzin verdrijven
Nieuw speelgoed aangeschaft dankzij een meevallertje
[ afbeelding ]
Vliegshows, here I come
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |