Succesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef kvdv het volgende:
Wish me luck jongens... vandaag ga ik toelating doen voor fotografie aan de HKU
succesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef kvdv het volgende:
Wish me luck jongens... vandaag ga ik toelating doen voor fotografie aan de HKU
Toelatingsopdrachten, portfolio uitstallen, academieopdracht (lekker kleurplaten maken oid)... vervolgens, als je geluk hebt mag je op gesprek komen en 3 weken daarna hoor je of je bent toegelaten.quote:
Coolquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef kvdv het volgende:
Reporting back in
1e selectieronde doorgekomen (samen met nog 17 andere van de totaal 65 man). Gesprek verliep ook lekker vlot.
Volgens mij dus wel toegelaten, over 2 weken weet ik meer
Ehehehe tof ja, lijkt net of er een lijk door je foto looptquote:
Was m'n eerste DSLR die toch stof liep te happenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ehehehe tof ja, lijkt net of er een lijk door je foto loopt.
Zeker leuk, maar ik ga geen camera daarvoor opofferen.
Mijn eerste dSLR heb ik met heel veel afschrijvingquote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was m'n eerste DSLR die toch stof liep te happen
[ afbeelding ]
Je moet die goedkope shit van die japanse site halen waar ik ook m'n filters koopquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
k had wat spulletjes bij DE besteld en t werktvooral dat lenzen schoonmaakdingpen
t kwam hier van DealExtreme af, n draadontspanner, lenzenpenschoonmaakding, reflectiescherm iets van 11 euro incl verzendenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet die goedkope shit van die japanse site halen waar ik ook m'n filters koop. Ben ff de naam kwijt en m'n bookmarks van thuis heb ik hier niet
.
Maar 't kost geen fluit en het werkt prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |