Oh ja...jij hebt mij er ook ingeluisdquote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En je hebt samen met mij nog een reportage gedaan.Omdat ik ook nog getuige was.
![]()
Ja, aan de riem! Dat telt niet!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een camera vastLast van temporale geheugenstoornissen?
zo laat ben je niet hoor, heb t vanochtend pas gepost tochquote:
Het kan even duren maar meestal krijg je toch wel je salaris.. 2 jaar geleden hetzelfde gehad met mijn mans werk.. We hebben 3 maanden geen inkomen van hem gehad maar daarna kwam het bijna allemaal tegelijk, incl vakantie geld. Het uwv nam inderdaad dat stukje over, zij bepalen ook hoe lang je recht op het "salaris" hebt. Waarna je daarna in de ww gaat. (als je dan nog geen baan hebt) Daarna krijg je dan 70% van je laatst verdiende salaris..quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag op het werk geweest voor de allerlaatste keer denk ik. Ik werd gevraagd om even te helpen met wat administratieve dingen. Best gek want bijna alle machines waren al weggehaald. Papier was terug gehaald door de leveranciers. Deed heel doods aan allemaal.
De algemeen directeur ( was de eigenaar van het bedrijf) nog even gesproken en gedag gezegd. "Tot ziens wijffie".
Heel bizar dat het ineens zomaar over kan zijn...
Toen ik thuis kwam lag er een brief van de curator. Iedereen heeft ontslag gekregen en loon moet het UWV gaan overnemen...
Interessante belichting, ik zie wel een talent in je.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
OMGquote:Op maandag 1 juni 2009 14:57 schreef Erasmo het volgende:
Don't mess with Metz: http://www.flickr.com/photos/erasmos/3584721673/
En ik maar wachten tot de boel explodeertquote:Op maandag 1 juni 2009 14:57 schreef Erasmo het volgende:
Don't mess with Metz: http://www.flickr.com/photos/erasmos/3584721673/
Heuj, dat is wel erg dicht bij mijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef Ynske het volgende:
gefeliciteerd Chanty!
zaterdag een workshop natuurfotografie gedaan, lekker voor de afleiding in natuurgebied 's Zwin in ZeeuwsVlaanderen. was wel leuk
k hoefde alleen achteraf gezien niet bij de theorie geweest te zijn
nee foto's staan nog niet online, de info staat op http://www.fotolouisdrent.nl/quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heuj, dat is wel erg dicht bij mij.. Staan je foto's al ergenst online
? En heb je misschien een URL naar de workshop informatiepagina o.i.d
?
Succesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef kvdv het volgende:
Wish me luck jongens... vandaag ga ik toelating doen voor fotografie aan de HKU
succesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef kvdv het volgende:
Wish me luck jongens... vandaag ga ik toelating doen voor fotografie aan de HKU
Toelatingsopdrachten, portfolio uitstallen, academieopdracht (lekker kleurplaten maken oid)... vervolgens, als je geluk hebt mag je op gesprek komen en 3 weken daarna hoor je of je bent toegelaten.quote:
Coolquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef kvdv het volgende:
Reporting back in
1e selectieronde doorgekomen (samen met nog 17 andere van de totaal 65 man). Gesprek verliep ook lekker vlot.
Volgens mij dus wel toegelaten, over 2 weken weet ik meer
Ehehehe tof ja, lijkt net of er een lijk door je foto looptquote:
Was m'n eerste DSLR die toch stof liep te happenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ehehehe tof ja, lijkt net of er een lijk door je foto loopt.
Zeker leuk, maar ik ga geen camera daarvoor opofferen.
Mijn eerste dSLR heb ik met heel veel afschrijvingquote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was m'n eerste DSLR die toch stof liep te happen
[ afbeelding ]
Je moet die goedkope shit van die japanse site halen waar ik ook m'n filters koopquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
k had wat spulletjes bij DE besteld en t werktvooral dat lenzen schoonmaakdingpen
t kwam hier van DealExtreme af, n draadontspanner, lenzenpenschoonmaakding, reflectiescherm iets van 11 euro incl verzendenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet die goedkope shit van die japanse site halen waar ik ook m'n filters koop. Ben ff de naam kwijt en m'n bookmarks van thuis heb ik hier niet
.
Maar 't kost geen fluit en het werkt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |