quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die is op de rede gemaakt?
[..]
---8<---
Daar staan wel vaker spottersquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef CompuMess het volgende:
[..]
![]()
De foto is gemaakt vanaf het strand bij Huisduinen, ter hoogte van het Beatrixhotel.
contactprintenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar staan wel vaker spotters
Contactprinten zijn binnen
[ afbeelding ]
precies! er zit niks te veel aan, en je voelt constant dat het heel goed zou werken als je je er in zou verdiepen maar je hebt er nooit tijd voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Vrijdag komt de rest![]()
Lightroom, het schijnt een goed programma te zijn maar ik kan er echt niet mee overweg
Ik kan niet tegen dat importeren en exporteren constant...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Muk het volgende:
[..]
precies! er zit niks te veel aan, en je voelt constant dat het heel goed zou werken als je je er in zou verdiepen maar je hebt er nooit tijd voor
haha thnxquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat importeren en exporteren constant...
Wat een baggerfoto's zeg!
ik kan er ook niet mee omgaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat importeren en exporteren constant...
Wat een baggerfoto's zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef Erasmo het volgende:
Mijn compagnon als ik de rivieren af struin op zoek naar vogels![]()
[ afbeelding ]Willen hij en jij hetzelfde doen met die vogels als je ze vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem even contact op met het CWI. Jij en je collega's kunnen als ik me goed herinner een vordering indienen op de inboedel. Het CWI moet je kunnen vertellen hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:16 schreef -Marjo- het volgende:
Kweenie, het krediet van de bank is ingetrokken daar dus er is gewoon 0 cent.
Misschien via het GBF en CWI...
Moet dan niet eerst het faillissement uit gesproken zijn?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neem even contact op met het CWI. Jij en je collega's kunnen als ik me goed herinner een vordering indienen op de inboedel. Het CWI moet je kunnen vertellen hoe dat werkt.
Nee, je moet juist nu je claim doen, anders val je buiten het faillissement. Maar dit hoort eigenlijk in WGR.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Moet dan niet eerst het faillissement uit gesproken zijn?
Volgens http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=69983 moet ik inderdaad binnen een week aangifte doen bij het UWV. Maandag als eerste maar gaan informeren hoe en wat...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, je moet juist nu je claim doen, anders val je buiten het faillissement. Maar dit hoort eigenlijk in WGR.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:07 schreef -Marjo- het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat het bedrijf waar ik werk falliet is gegaan. Ik mag op zoek naar een andere baan dus.
Oh, en geld om het loon uit te betalen is er ook niet. Dag vakantie geld...
ook al van je binnen het faillissement, als het goed is zijn de prio's loon, en daarna pas de andere gedupeerde die nog centen willen zien. (maar kan zijn dat er wat regels veranderd zijn ondertussen)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, je moet juist nu je claim doen, anders val je buiten het faillissement. Maar dit hoort eigenlijk in WGR.
http://www.faillissementen.com/zoekschermnl.phpquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ook al van je binnen het faillissement, als het goed is zijn de prio's loon, en daarna pas de andere gedupeerde die nog centen willen zien. (maar kan zijn dat er wat regels veranderd zijn ondertussen)
hier kun je iig zien of het bedrijf wel of nog niet failliet is
Lekkerquote:
Yup, alleen...... na 2 nachten van max. 6 uur en 3 dagen van 8-10 uur rondslenteren met foto-apparatuur zit ik er nu wel ff doorheen eigenlijkquote:
Nee hoor, dat valt reuze meequote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Gefeliciteerd.
Wordt dat het huwelijk met meer fotografen dan gewone gasten?
Check....alleen mijn zus heeft me daarin weten te luizen en die is inmiddels alweer gescheiden dus kijk wat er van komt als ik een bruiloft ga fotograferenquote:
Gelukkig is mijn tante fotograaf, die binnenkort maar eens lief aankijken of zij het wil doenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check....alleen mijn zus heeft me daarin weten te luizen en die is inmiddels alweer gescheiden dus kijk wat er van komt als ik een bruiloft ga fotograferen
Komt vast goedquote:Op maandag 25 mei 2009 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn tante fotograaf, die binnenkort maar eens lief aankijken of zij het wil doen
Dat was jij heul nie....quote:Op maandag 25 mei 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check....alleen mijn zus heeft me daarin weten te luizen en die is inmiddels alweer gescheiden dus kijk wat er van komt als ik een bruiloft ga fotograferen
Zullen we weddenquote:
En je hebt samen met mij nog een reportage gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hm, ik meen alleen een heel kleine fotografe (of was nou een heel grote camera?) gezien te hebben naast mij.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we weddenik had veiligheidshalve wel hulp ja
![]()
Ik had zelf ook een camera vastquote:Op maandag 25 mei 2009 19:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hm, ik meen alleen een heel kleine fotografe (of was nou een heel grote camera?) gezien te hebben naast mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |