hier niet iigquote:
Mijn zon, wat doe je!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb 'm weggejaagd denk ik![]()
.. vroeg net nog of hij alsjeblieft terug wilde komen maar hij is een beetje boos
.
Maar ik denk dat zij helemaal niet zo'n ding nodig heeft. Volgensmij vind ze zon zoom/focus ring geweldig, ze wil gewoon hele mooie foto's maken, zegt ze.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:14 schreef Erasmo het volgende:
Lees dit bv. eens:
http://camabs.blogspot.co(...)slr-or-high-end.html
Zoiets als dit?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:16 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Maar ik denk dat zij helemaal niet zo'n ding nodig heeft. Volgensmij vind ze zon zoom/focus ring geweldig, ze wil gewoon hele mooie foto's maken, zegt ze.
Gemenerdquote:
"Omdat ze dat vet vindt"quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Flaccid het volgende:
Weljoo. Net weer wat lopen spelen met mijn ixus 75, met canonhack. Wat kan je er toch veel mee.
Een vriendin van mij wil btw een dslr kopen, ze noemt het zelf zon zwart ding. Omdat ze dat vet vind. Verder edit ze niks ofzo. Hoe moet mik haar overtuigen dat het niet heel verstnadig is dit te kopen?
Die is slim!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, gewoon laten kopen en als ze erop uitgekeken is de hele handel voor een zacht prijsje overkopen
Evilquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Erasmo het volgende:
Leek me hier wel zo relevant
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/666
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:07 schreef EchnaDarr het volgende:
Koffie iemand? Ik heb hem sterk gemaakt voor de vrijdagochtend:
[ link | afbeelding ]
en zonder melk en suikerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
veel te slappe bak man!
Echte sterke koffie drink je zonder beker.![]()
![]()
Oh ja..... iets met "HM2 post ook weer eens in de SC."
Moet je voor de grap eens een rolletje in een Olympus AF-1 stoppen, en dan je laatste plaatje schieten midden op straat om 4:00 's nachts...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Erasmo het volgende:
Net voor het eerst een rolletje film in mijn Pentax 645 geladen, ik wist niet dat een camera zoveel lawaai kon maken
ik hoor een echo....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
Challenge: geef je op, doe mee!!! Geef je op
lijkt me echt iets voor jou om mee te doen!quote:
want?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me echt iets voor jou om mee te doen!
wat een uit de boom gevallen kleuter is datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:54 schreef pinquit het volgende:
heel FOT op joers1!!!![]()
scuze. ik sloeg door![]()
nevermind
![]()
uit de boom gevallen en geplastificeerd, jawel!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een uit de boom gevallen kleuter is dat![]()
Er is hier wel eens 10 dagen niet gepostquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef Muk het volgende:
Hoi lieve mensen, ik ben Muk en ik ben hier een tijdje niet geweest...
hoe in s'hemelsnaam is het mogelijk dat de SC op plek twintig staat, er moet toch nog wel wát gezelligheid zijn hier? dat kan toch niet alléén door x!l's stasi-praktijken komen?
ja aardige lui waren dat hé, je zou t bijna vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
toen hadden de modjes ook nog wat met fot en fotters.
nu meer met kleurtjes en toestanden
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef Muk het volgende:
Hoi lieve mensen, ik ben Muk en ik ben hier een tijdje niet geweest...
hoe in s'hemelsnaam is het mogelijk dat de SC op plek twintig staat, er moet toch nog wel wát gezelligheid zijn hier? dat kan toch niet alléén door x!l's stasi-praktijken komen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
toen hadden de modjes ook nog wat met fot en fotters.
nu meer met kleurtjes en toestanden
Ja, let's not go there. Gewoon. Niet. Doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:42 schreef Muk het volgende:
[..]
ja aardige lui waren dat hé, je zou t bijna vergeten
maarja vroeger was alles beter;)
oprakelen? ik trek slechts een conclusie uit de summiere informatie tot mijn beschikking, als je mij uit kan leggen waarom dat kinderachtig is hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, let's not go there. Gewoon. Niet. Doen.
Of wil je dat hele gebeuren weer oprakelen? Beetje kinderachtig.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:01 schreef Muk het volgende:
[..]
oprakelen? ik trek slechts een conclusie uit de summiere informatie tot mijn beschikking, als je mij uit kan leggen waarom dat kinderachtig is hoor ik het graag.
Ik ben dan wel erg benieuwd hoe die 'summiere informatie' tot jou gekomen is. Zijn dat eigen constateringen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef Muk het volgende:
dat kan toch niet alléén door x!l's stasi-praktijken komen?
Misschien welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:01 schreef Muk het volgende:
[..]
edit: maargoed, laat ons positief denken!
mischien ben ik ook maar een verbitterde ouwe lul die het allemaal niet kan helpen![]()
moet ik mischien maar eens doen ja, was laatst bezig om wat foto's in t scheepvaartfotografietopic te gooien, maar werd licht depressief van de moeite die het kost om te resizen, moet ik ook maar eens nalezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien wel.
Doe eens een showcase openen.
Kan in photoshop allemaal met actions enzulksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:10 schreef Muk het volgende:
[..]
moet ik mischien maar eens doen ja, was laatst bezig om wat foto's in t scheepvaartfotografietopic te gooien, maar werd licht depressief van de moeite die het kost om te resizen, moet ik ook maar eens nalezen
Was jij nou diegene die oa. de Hr. Ms. Evertsen had gefotografeerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:10 schreef Muk het volgende:
[..]
moet ik mischien maar eens doen ja, was laatst bezig om wat foto's in t scheepvaartfotografietopic te gooien, maar werd licht depressief van de moeite die het kost om te resizen, moet ik ook maar eens nalezen
nope...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was jij nou diegene die oa. de Hr. Ms. Evertsen had gefotografeerd?
Ik zoek er ook nog een paar, maar wat was je met 6 van plan:S?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:30 schreef Erasmo het volgende:
Met een beetje geluk het ik straks 6 Metz 45's
Wat doe je dan, grote vaart?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:17 schreef Muk het volgende:
[..]
nope...
ik heb het afgelopen jaar eigenlijk alleen maar gevaren, dus weinig tijd gehad voor fotografie en het enige wat ik dan wél geknipt heb zijn schepen. uit armoede zegmaar
Heel hard flitsenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef Muk het volgende:
[..]
Ik zoek er ook nog een paar, maar wat was je met 6 van plan:S?
grote vaart jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat doe je dan, grote vaart?
[..]
Heel hard flitsen
Hij wil mensen dood hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef Muk het volgende:
[..]
Ik zoek er ook nog een paar, maar wat was je met 6 van plan:S?
Marine hierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:43 schreef Muk het volgende:
[..]
grote vaart ja
hee maar als je der 6 aanschaft neem ik aan dat je een goedkopere manier hebt gevonden om er aan te komen?
en dat je mij dat wel kunt vertellen omdat het me sterk lijkt dat je er nóg meer nodig hebt
edit: ik zie dat die dingen geen drol meer kosten, da's mooi. maar zijn er nog zaken waar je op moet letten MBT de verschillende series?
quote:
Daar mag op gedronken worden!quote:
Ik gok op LOI, afgaande op hun radioreclamesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef kvdv het volgende:
Waar dan?
* kvdv gaat over 3 weken toelating doen voor documentair fotografie aan de HKU.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik denk dat Erasmo een LOI cursus gaat volgen
Ik wil niet de MBO/HBO/WO discussie uit KLB hier halen, maar dan ben je scholierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef Erasmo het volgende:
LOI jaIk moet toch maar eens een keer mijn HAVO af gaan maken
Die dingen krijg je tegenwoordig bijna gratis bij een pakje boter tochquote:Misschien moet ik die snelcursus maar in V&A zetten, heb al op de fotovakschool gezeten dus denk dat ik er niet veel aan heb
Wat voorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef Muk het volgende:
yess! in bels ligt een fijne bestelling op me te wachten lees ik, mijn eerste hoerentoeter!
ps. Erasmo hoeveel kilo Metz wil eik aan die arme pentax gaan hangen
Een pot natquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil niet de MBO/HBO/WO discussie uit KLB hier halen, maar dan ben je scholier.
Maar on a serious note, kan je geen colloquium doctum (chique woord voor 21+ test) doen?
[..]
Die dingen krijg je tegenwoordig bijna gratis bij een pakje boter toch?
whahaha laat de AIVD er geen lucht van krijgen, volgens mij wil je je model uit z'n sokken laten roken!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Erasmo het volgende:
U ziet een buis, flitskoppen en een handvatHij is zestrapsinstelbaar
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met Fok en de AIVD de laatste tijd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef Muk het volgende:
[..]
whahaha laat de AIVD er geen lucht van krijgen, volgens mij wil je je model uit z'n sokken laten roken!
Met een MBO diploma word je toch ook gewoon toegelaten tot HBO opleidingen? Stond toch gelijk aan een havo-diploma?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat voor
Niet aan de Pentax, ik teken het even uit voor je
[..]
Een pot natBovendien heb ik al een MBO diploma dus weet niet of je dan weer kan degraderen tot scholier
Nee, want ik ben 20
Flashbang kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Fok en de AIVD de laatste tijd?
Maar ik wil hem gebruiken om dingen die heel ver weg zijn in te kunnen flitsen, of een laken paar lakens ophangen en daar een gigantische diffuser van te maken, of een heel huis in een keer te belichten
jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met een MBO diploma word je toch ook gewoon toegelaten tot HBO opleidingen? Stond toch gelijk aan een havo-diploma?
Was het maar zo, mijn MBO diploma is totaal niet technisch en ik wil wel die richting uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met een MBO diploma word je toch ook gewoon toegelaten tot HBO opleidingen? Stond toch gelijk aan een havo-diploma?
Maakt niet uit dacht ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was het maar zo, mijn MBO diploma is totaal niet technisch en ik wil wel die richting uit.
Ik wil wel geloven dat dat leuk isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Al geprobeerd(serieus!)Is wel leuk maar werkt niet prettig
als t goed is kan je daar gewoon aan beginnen, als je dan net ff wat harder studeert dan de rest (je bent wat ouder dus heb al dat zuipen al gehad) dan redt je dat primaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was het maar zo, mijn MBO diploma is totaal niet technisch en ik wil wel die richting uit.
de vraag is eerder moet ik oorkleppen meenemen, maar t brengt me wel op een goed idee, je kan met oud en nieuw wel n ander z'n vuurwerk gaan knippen, je kunt er natuurlijk ook zelf mee gaan schilderen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil wel geloven dat dat leuk isWaar haal je dat spul dan?
Wel bij de Marinequote:
godverdomme die wilde ik ook!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef Erasmo het volgende:
Dit komt morgen mijn kant uit![]()
[ afbeelding ]
Hup, niet zo decadent doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef Erasmo het volgende:
Dit komt morgen mijn kant uit![]()
[ afbeelding ]
geld moet rollenquote:
Deze?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was jij nou diegene die oa. de Hr. Ms. Evertsen had gefotografeerd?
Die is op de rede gemaakt?quote:
Jammer het is juist zulk mooi weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:14 schreef Muk het volgende:
hij is er! mijn nieuwe sigma 70-200 2.8![]()
maar geen tijd om te spelen helaas
Het heeft een lensmountquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die is op de rede gemaakt?
[..]
Jammer het is juist zulk mooi weer
Nog 2½ uur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die is op de rede gemaakt?
[..]
---8<---
Daar staan wel vaker spottersquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef CompuMess het volgende:
[..]
![]()
De foto is gemaakt vanaf het strand bij Huisduinen, ter hoogte van het Beatrixhotel.
contactprintenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar staan wel vaker spotters
Contactprinten zijn binnen
[ afbeelding ]
precies! er zit niks te veel aan, en je voelt constant dat het heel goed zou werken als je je er in zou verdiepen maar je hebt er nooit tijd voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Vrijdag komt de rest![]()
Lightroom, het schijnt een goed programma te zijn maar ik kan er echt niet mee overweg
Ik kan niet tegen dat importeren en exporteren constant...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Muk het volgende:
[..]
precies! er zit niks te veel aan, en je voelt constant dat het heel goed zou werken als je je er in zou verdiepen maar je hebt er nooit tijd voor
haha thnxquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat importeren en exporteren constant...
Wat een baggerfoto's zeg!
ik kan er ook niet mee omgaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat importeren en exporteren constant...
Wat een baggerfoto's zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef Erasmo het volgende:
Mijn compagnon als ik de rivieren af struin op zoek naar vogels![]()
[ afbeelding ]Willen hij en jij hetzelfde doen met die vogels als je ze vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem even contact op met het CWI. Jij en je collega's kunnen als ik me goed herinner een vordering indienen op de inboedel. Het CWI moet je kunnen vertellen hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:16 schreef -Marjo- het volgende:
Kweenie, het krediet van de bank is ingetrokken daar dus er is gewoon 0 cent.
Misschien via het GBF en CWI...
Moet dan niet eerst het faillissement uit gesproken zijn?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neem even contact op met het CWI. Jij en je collega's kunnen als ik me goed herinner een vordering indienen op de inboedel. Het CWI moet je kunnen vertellen hoe dat werkt.
Nee, je moet juist nu je claim doen, anders val je buiten het faillissement. Maar dit hoort eigenlijk in WGR.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Moet dan niet eerst het faillissement uit gesproken zijn?
Volgens http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=69983 moet ik inderdaad binnen een week aangifte doen bij het UWV. Maandag als eerste maar gaan informeren hoe en wat...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, je moet juist nu je claim doen, anders val je buiten het faillissement. Maar dit hoort eigenlijk in WGR.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:07 schreef -Marjo- het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat het bedrijf waar ik werk falliet is gegaan. Ik mag op zoek naar een andere baan dus.
Oh, en geld om het loon uit te betalen is er ook niet. Dag vakantie geld...
ook al van je binnen het faillissement, als het goed is zijn de prio's loon, en daarna pas de andere gedupeerde die nog centen willen zien. (maar kan zijn dat er wat regels veranderd zijn ondertussen)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, je moet juist nu je claim doen, anders val je buiten het faillissement. Maar dit hoort eigenlijk in WGR.
http://www.faillissementen.com/zoekschermnl.phpquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ook al van je binnen het faillissement, als het goed is zijn de prio's loon, en daarna pas de andere gedupeerde die nog centen willen zien. (maar kan zijn dat er wat regels veranderd zijn ondertussen)
hier kun je iig zien of het bedrijf wel of nog niet failliet is
Lekkerquote:
Yup, alleen...... na 2 nachten van max. 6 uur en 3 dagen van 8-10 uur rondslenteren met foto-apparatuur zit ik er nu wel ff doorheen eigenlijkquote:
Nee hoor, dat valt reuze meequote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Gefeliciteerd.
Wordt dat het huwelijk met meer fotografen dan gewone gasten?
Check....alleen mijn zus heeft me daarin weten te luizen en die is inmiddels alweer gescheiden dus kijk wat er van komt als ik een bruiloft ga fotograferenquote:
Gelukkig is mijn tante fotograaf, die binnenkort maar eens lief aankijken of zij het wil doenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check....alleen mijn zus heeft me daarin weten te luizen en die is inmiddels alweer gescheiden dus kijk wat er van komt als ik een bruiloft ga fotograferen
Komt vast goedquote:Op maandag 25 mei 2009 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn tante fotograaf, die binnenkort maar eens lief aankijken of zij het wil doen
Dat was jij heul nie....quote:Op maandag 25 mei 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check....alleen mijn zus heeft me daarin weten te luizen en die is inmiddels alweer gescheiden dus kijk wat er van komt als ik een bruiloft ga fotograferen
Zullen we weddenquote:
En je hebt samen met mij nog een reportage gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hm, ik meen alleen een heel kleine fotografe (of was nou een heel grote camera?) gezien te hebben naast mij.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we weddenik had veiligheidshalve wel hulp ja
![]()
Ik had zelf ook een camera vastquote:Op maandag 25 mei 2009 19:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hm, ik meen alleen een heel kleine fotografe (of was nou een heel grote camera?) gezien te hebben naast mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |