hier niet iigquote:
Mijn zon, wat doe je!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb 'm weggejaagd denk ik![]()
.. vroeg net nog of hij alsjeblieft terug wilde komen maar hij is een beetje boos
.
Maar ik denk dat zij helemaal niet zo'n ding nodig heeft. Volgensmij vind ze zon zoom/focus ring geweldig, ze wil gewoon hele mooie foto's maken, zegt ze.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:14 schreef Erasmo het volgende:
Lees dit bv. eens:
http://camabs.blogspot.co(...)slr-or-high-end.html
Zoiets als dit?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:16 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Maar ik denk dat zij helemaal niet zo'n ding nodig heeft. Volgensmij vind ze zon zoom/focus ring geweldig, ze wil gewoon hele mooie foto's maken, zegt ze.
Gemenerdquote:
"Omdat ze dat vet vindt"quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Flaccid het volgende:
Weljoo. Net weer wat lopen spelen met mijn ixus 75, met canonhack. Wat kan je er toch veel mee.
Een vriendin van mij wil btw een dslr kopen, ze noemt het zelf zon zwart ding. Omdat ze dat vet vind. Verder edit ze niks ofzo. Hoe moet mik haar overtuigen dat het niet heel verstnadig is dit te kopen?
Die is slim!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, gewoon laten kopen en als ze erop uitgekeken is de hele handel voor een zacht prijsje overkopen
Evilquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Erasmo het volgende:
Leek me hier wel zo relevant
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/666
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:07 schreef EchnaDarr het volgende:
Koffie iemand? Ik heb hem sterk gemaakt voor de vrijdagochtend:
[ link | afbeelding ]
en zonder melk en suikerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
veel te slappe bak man!
Echte sterke koffie drink je zonder beker.![]()
![]()
Oh ja..... iets met "HM2 post ook weer eens in de SC."
Moet je voor de grap eens een rolletje in een Olympus AF-1 stoppen, en dan je laatste plaatje schieten midden op straat om 4:00 's nachts...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Erasmo het volgende:
Net voor het eerst een rolletje film in mijn Pentax 645 geladen, ik wist niet dat een camera zoveel lawaai kon maken
ik hoor een echo....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
Challenge: geef je op, doe mee!!! Geef je op
lijkt me echt iets voor jou om mee te doen!quote:
want?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me echt iets voor jou om mee te doen!
wat een uit de boom gevallen kleuter is datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:54 schreef pinquit het volgende:
heel FOT op joers1!!!![]()
scuze. ik sloeg door![]()
nevermind
![]()
uit de boom gevallen en geplastificeerd, jawel!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een uit de boom gevallen kleuter is dat![]()
Er is hier wel eens 10 dagen niet gepostquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef Muk het volgende:
Hoi lieve mensen, ik ben Muk en ik ben hier een tijdje niet geweest...
hoe in s'hemelsnaam is het mogelijk dat de SC op plek twintig staat, er moet toch nog wel wát gezelligheid zijn hier? dat kan toch niet alléén door x!l's stasi-praktijken komen?
ja aardige lui waren dat hé, je zou t bijna vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
toen hadden de modjes ook nog wat met fot en fotters.
nu meer met kleurtjes en toestanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |