Nu nog een berg om te trainen..quote:
Dat zijn heuveltjes manquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nu nog een berg om te trainen..Weer eens een shoot doen in België?
Een hele goede pre-conditie die echter nog niet op mij van toepassing isquote:
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zo... foto's voor de mini-expo op kantoor worden morgen of vrijdag afgedrukt
Is dit zo'n goed voornemen waarvan achteraf blijkt dat het toch niet helemaal geworden is wat je jezelf voorgehouden hadquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een hele goede pre-conditie die echter nog niet op mij van toepassing isDus het komende jaar weet ik waar ik het voor doe
Zodra ze op kantoor hangen, zal ik een fotootje makenquote:
Uhm...ik hoop het nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is dit zo'n goed voornemen waarvan achteraf blijkt dat het toch niet helemaal geworden is wat je jezelf voorgehouden had?
Maak dan de volgende keer zonsopkomst fotosquote:Op donderdag 25 juni 2009 04:31 schreef PdeHoog het volgende:
Nou... goeiemorgen allemaalIk ga slapen
Het begint alweer wat lichter te worden buiten
Heb ik over nagedachtquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:28 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Maak dan de volgende keer zonsopkomst fotos
Klinkt bekendquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik over nagedachtMijn bed was toch interessanter 8)
weer wakker? Jawel, want er schijnen grote problemen te zijn dus men vond het nodig me uit mijn bed te bellen
Erger nog: van die dingetjes waarvan ze zelf ook best wisten dat het met die knop moest, maar ze wilden het even van jou horenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klinkt bekendEn meestal zijn het van die dingetjes die dan met één druk op de knop zijn op te lossen
Of van die dingen dat als ze even 3 seconden hadden nagedacht (nohhhh, stel je voor.. verder kijken dan je neus lang is) ze zelf uit hadden kunnen bedenken dat het met die knop moest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Erger nog: van die dingetjes waarvan ze zelf ook best wisten dat het met die knop moest, maar ze wilden het even van jou horen
300MM ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
Het viel allemaal wel meeff naar kantoor geweest en daar had ik het probleem in 10 minuten getackeld door een heldere ingeving op weg naar kantoor
Rechten op een folder
* PdeHoog gaat deze onzin verdrijven
Nieuw speelgoed aangeschaft dankzij een meevallertje
[ afbeelding ]
Vliegshows, here I come
Probeer 't eens met een cardreader?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lekker dan..
Ben je even rondje foto's maken met je nieuwe camera...zijn de foto's niet eens terug te bekijken op de PC, zelfs deleten wil niet..
Nog maar wat test foto's gemaakt, maar ook hier geen succes mee.
Geheugen is nieuw...misschien maar even terug gaan, op een 1 of andere manier leest die heel slecht terwijl de rest allemaal op de camera terug te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |