Gefeli meneerquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef kvdv het volgende:
Beste Kandidaat,
Onlangs heb je deelgenomen aan de toelating voor de opleiding Photography aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. De toelatingscommissie acht jou geschikt voor de afstudeerrichting en er is een studieplaats voor je beschikbaar voor het 1e jaar van de opleiding.
Ik heb nog 7 seizoenen Star Trek Voyager in de aanbieding?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:10 schreef EchnaDarr het volgende:
Oftwel, zorg dat je vandaag nog even de twitter, myspace, facebook, hyves en msn gegevens hebt van je favoriete fokkers.
Zou ik bijna in fotografie Flickr vergeten.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef kvdv het volgende:
Beste Kandidaat,
Onlangs heb je deelgenomen aan de toelating voor de opleiding Photography aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. De toelatingscommissie acht jou geschikt voor de afstudeerrichting en er is een studieplaats voor je beschikbaar voor het 1e jaar van de opleiding.
Nja dat schilderen valt wel mee... je krijgt vakken zoals tekenen naar abstractie en naar waarneming. Maar met een beetje geluk kan ik daar vrijstelling voor krijgen aangezien ik die vakken letterlijk al heb gehad bij mijn vorige opleiding (HKU Digital Video Design).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:34 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik had me in eerste instantie ook ingeschreven voor Photography op de HKU. Ik moest eigenlijk 29 mei voor mijn toelating, maar heb er op het laatste moment toch maar vanaf gezien. Er zat voor mij teveel schilderen en kunst in de opleiding.
Ik heb me vandaag definitief opgegeven voor de Fotoacademie.
Zeker 35 jaar oud en dan nog het lef hebben om te zeggen dat ie zo goed als nieuw isquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:22 schreef taxibabe het volgende:
Voor de liefhebbers van analoog:
Advertentie op markplaats, KLIK
quote:Uw reserveringsverzoek is gedaan op 13-06-2008. Uw reserveringsnummer is 23065.
reserveringsverzoek is toch anders dan betaling?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
Verdomme..![]()
![]()
![]()
.
Camera dood.
Net nu ik het niet kan gebruiken,.
Error 99, een "ik weet niet wat 't is.. euh.. weet je, zoek 't maar lekker zelf uit"-error.
Met andere lens, andere lens, geen lens. Met grip, geen grip. Met geheugen, geen geheugen ander geheugen. Met accu, geen accu () , andere accu.
Bah.
Garantie zou je zeggen.. heel leuk, maar:
[..]
.
Volgens mij had ik 'm de dag erna opgehaald, dus dan valt 't 1 dag buiten de garantie, morgen bellen = 2 dagen. Hopelijk zijn ze coulant.
En financieel gezien ook lekker wanneer ik 't goed kan gebruiken. Binnekort groot onderhoud aan de motor.. banden, ketting + tandwielen, kleppen stellen, etc. + collegeld + vakantie + shit die ik vergeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |