Gastquote:
En nu tegensputteren hè? Ik ben zéér geïnteresseerd in deze splinternieuwe Canon EOS 450D + 18-55 EF-S IS kitlens!quote:
Ja jonge relax, ik ben bezigquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En nu tegensputteren hè? Ik ben zéér geïnteresseerd in deze splinternieuwe Canon EOS 450D + 18-55 EF-S IS kitlens!
Haha ik was helemaal niet geïnteresseerd. Gefopt!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:41 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja jonge relax, ik ben bezigmaar waar wil je pics van? de camera zelf? bonnetje?
Mja, nu heb ik wel een foto gemaaktquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Haha ik was helemaal niet geïnteresseerd. Gefopt!
Dat is incl bon en 12 maanden garantie, hij is donderdag gekocht bij de MM.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:10 schreef mstr het volgende:
Hier is hij 499,- bij de Saturn, dus zeker nette prijs
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Haha ik was helemaal niet geïnteresseerd. Gefopt!
Daarom bied ik m hier aan, ik had toevallig de kans op m bij de MM zo goedkoop te kopen, en ik maak liever iemand er blij mee ipv het terug te brengen naar de MM waar ze de prijs hebben opgekrikt naar 530 euro weer.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:16 schreef manga het volgende:
Glooooeeeeeeiendeee.... zoals al door anderen gemeld, "had ik het geld maar". Goede prijs hoor, online is ie goedkoopst zo'n 530 Euro, mét diezelfde kitlens. Ik wil deze zó graagSucces met de verkoop, of niet, en dan geld terug bij MM
Vanavond of morgenavond, ligt aan mijn oudersquote:
Ik ook.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
Door dit topic heb ik weer SLR-koopneigingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |