Jaquote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef freud het volgende:
Gefeli P! Knap werk. P is nu nerd met titel
HBO Deeltijd Informatica & Informatiekunde aan de Haagse Hogeschoolquote:Op maandag 22 juni 2009 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
Feli.
Maar waarvoor ben je nu precies geslaagd.
* Isdatzo nieuwsgierig is.
*knuffel*quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef -Marjo- het volgende:
Zo, net WW aangevraagd. Voelt best vreemd...
Hoezo beroepsdeformatie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef -Marjo- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoezo beroepsdeformatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef -Marjo- het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoezo beroepsdeformatie?Jij bent ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Thanks Ynsquote:
Sanicole ga ik ook weer eens heen dit jaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiNet een combi-ticket voor Nato Tiger Meet / Spottersdag en Airshow Sanicole gescoord
Zin in
Nog nooit geweest. Ben benieuwd. Ik wil toch wel minstens een vliegshow hebben dit jaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sanicole ga ik ook weer eens heen dit jaar.
En als je nou eens de nieuwste RAW-convertor ondersteund en dan je foto's eerst exporteert naar TIFF? Of misschien upgraden naar een nieuwere PS-versie? Of een andere RAW-bewerker?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef Ynske het volgende:
tis toch te belachelijk voor woorden, k kan niet eens met PS2 de raw's van mn 40D bewerken. de rawconverter word maar tot 3.7 ondersteund.
k heb na lang zoeken cs3 weer gevondenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En als je nou eens de nieuwste RAW-convertor ondersteund en dan je foto's eerst exporteert naar TIFF? Of misschien upgraden naar een nieuwere PS-versie? Of een andere RAW-bewerker?
Samen trainen dan? Ik wil daar ook heen. (Die Tigermeet trouwens ook, hoe heb je dat gedaan!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Ben benieuwd. Ik wil toch wel minstens een vliegshow hebben dit jaarVolgend jaar staat Zwitserland op de planning. Vliegshow tussen de bergen. Dat moet gaaf worden
Alleen....een 1000 meter klimmen elke dag. Een info-site gaf aan dat je hebt beste om een uurtje of 6 kan gaan lopen om om half 9 dan boven te zijn
Tijd voor training dus
Strak planquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Samen trainen dan? Ik wil daar ook heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |