Kings of Leonquote:Op maandag 4 mei 2009 16:29 schreef Desunoto het volgende:
Wat is KoL?
Grace Jones komt ook naar Lowlands, maar ik ken dat hele mens niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
KoL is tofffffff
[..]
Tot nu toe dan hewie weet pwnt LL het nog harder, maar dat betwijfel ik
Zal Fok! wel zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef xalo het volgende:
M'n internet flipt 'n beetje. Alles ziet er ontzettend misvormt uit.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Desunoto het volgende:
Kings of Leon is saai.
Ik luister zelfs liever naar Guus Meeuwis.
GUUUSJUH!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Desunoto het volgende:
Kings of Leon is saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Ook naar werchter, maar ik ken d'r ook niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Grace Jones komt ook naar Lowlands, maar ik ken dat hele mens niet.
F-A-A-Lquote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Desunoto het volgende:
Kings of Leon is saai.
Een hoop IBTL's van mij alquote:Op maandag 4 mei 2009 16:34 schreef RenRen- het volgende:
Pff, de pub is echt een kuttopicdump vandaag
Nee, nog niet. Ik download 'm nu omdat 'ie niet bij ontvangen bestanden staat.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:33 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ook naar werchter, maar ik ken d'r ook niet.
Heb je dat ene nummer nou al geluisterd?
zie piquote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik download 'm nu omdat 'ie niet bij ontvangen bestanden staat.
O mijn god. Dat mens is echt hot.quote:
Ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:34 schreef RenRen- het volgende:
Pff, de pub is echt een kuttopicdump vandaag
Pest dat arme kind niet zo, hij kan er ook niets aan doen.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Pest dat arme kind niet zo, hij kan er ook niets aan doen.
Buiten de zon. Ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is best wel koud.
Ik had het ook over de wind.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De wind ja, maar verder is het wel lekker hoor.
Even terzijde. Het is écht een vrouw?quote:
quote:
Wiewatwaarwanneer? En slaap jij dan wel eens?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef ImTheBase het volgende:
Ohja, Lieke, jij smste mij wakker! Ik kon al bijna niet slapen, sliep ik bijna: 'brrrr PSIEW'.
Jajoh.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Onorgineel het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een film om te kijken met
Damn. Ik heb medelijden met d'r.quote:
Keiharde pr0n.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Onorgineel het volgende:
Australia. Duhuh.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Onorgineel het volgende:
00:57 vandaagquote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Wiewatwaarwanneer? En slaap jij dan wel eens?
Je wenst 'm een vrijgezellenleven toe, of niet?quote:
Oh. Ik denk, die is nog wel wakker.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
00:57 vandaag(ik smste gisteravond om 23:02)
Duurt lang, maar d'r komt echt alles in voor. Actie, Liefde, alles. Ik vond 'm tof.quote:
Ik moest om half 7 op man, heb het volgende al gereist:quote:
Vrijgezel is vrijgezellig hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Je wenst 'm een vrijgezellenleven toe, of niet?
Hihi, arme jij. Ik ben vanuit m'n bed naar beneden gelopen, van de aantrecht naar de bank en van de bank naar de schuur, en vanuit de schuur naar de computer.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik moest om half 7 op man, heb het volgende al gereist:
Beneden-Leeuwen -> Druten -> Nijmegen -> Arnhem -> Gemeentehuis paspoort -> fietsenmaker -> Nijmegen -> KvK -> Druten -> Leeuwen -> Tandarts
Ik zou wel heel graag thiller willen kijkenquote:
Woordspeling. Tof.quote:
Thrillers zijn leuk, maar niet ieder meisje houdt ervan.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:44 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Ik zou wel heel graag thiller willen kijken
Whehe, pwntquote:Op maandag 4 mei 2009 16:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik moest om half 7 op man, heb het volgende al gereist:
Beneden-Leeuwen -> Druten -> Nijmegen -> Arnhem -> Gemeentehuis paspoort -> fietsenmaker -> Nijmegen -> KvK -> Druten -> Leeuwen -> Tandarts
Hoiquote:
Haiquote:
Ik vind hem zo beter.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Thrillers zijn leuk, maar niet ieder meisje houdt ervan.
Jawel, sowieso geen horror, maar actie enzo dat kan welquote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef LOVExMUSIC het volgende:
@ onorigineel: weet je niet wat van voor films je date houdt?
Typische nerdroute.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Hihi, arme jij. Ik ben vanuit m'n bed naar beneden gelopen, van de aantrecht naar de bank en van de bank naar de schuur, en vanuit de schuur naar de computer.
Ik ook, maar het is niet waarheidsberust.quote:
quote:
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 16:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet waarheidsberust.
Bestaat dat woord eigenlijk wel?
Echt ontzettend veel indruk. Metname omdat het zo'n originele woordspeling is.quote:
Ja dat bestaat.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet waarheidsberust.
Bestaat dat woord eigenlijk wel?
Smsen ze tegenwoordigquote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef ImTheBase het volgende:
Ik kreeg toennet trouwens een smsje van mijn fietsenmaker dat m'n fiets alweer gefixt wasnieuw slot, remblokken (belangrijk
want er zaten barsten in, vraag me niet hoe).
1 middagje mountainbiken en ze zijn al op bij mijquote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef ImTheBase het volgende:
Ik kreeg toennet trouwens een smsje van mijn fietsenmaker dat m'n fiets alweer gefixt wasnieuw slot, remblokken (belangrijk
want er zaten barsten in, vraag me niet hoe).
Het is een gave, je bent nerd of je bent het nietquote:
Ik vond august rush een hele mooie filmquote:Op maandag 4 mei 2009 16:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jawel, sowieso geen horror, maar actie enzo dat kan wel
Maar verder kan ik gewoon even niet op een leuke film komen
quote:
Nu raak ik in de war.quote:
Itz the internetz.quote:
Mijn toffe fietsenmakert welquote:
pauperblokjesquote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1 middagje mountainbiken en ze zijn al op bij mij
Tot een bepaalde mate is het aantrekkelijk als een vrouw nerdtrekjes bezit.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Het is een gave, je bent nerd of je bent het niet.
Een cabrio?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef Hyman het volgende:
Ik zag in een weiland een zwarte suzuki swift tekoop staan, deze was alleen wel deukvrij.
Heb gelukkig dan nog wel 1 schijfrem overquote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mijn toffe fietsenmakert weldie pakken het goed aan
![]()
[..]
pauperblokjesik verneuk ze altijd door die ziek steile straten van Arnhem, daar moet je serieus je rem inhouden of je zit aan de 60 zonder te trappen
![]()
[..]
Tot een bepaalde mate is het aantrekkelijk als een vrouw nerdtrekjes bezit.
Gheghe, inclusief bril, beugel en slecht kapsel?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef ImTheBase het volgende:
Tot een bepaalde mate is het aantrekkelijk als een vrouw nerdtrekjes bezit.
Nooitquote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef xalo het volgende:
[..]
Gheghe, inclusief bril, beugel en slecht kapsel?
Neen, gewoon een leuk intelligent meisje dat ook wat van computers afweet.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef xalo het volgende:
[..]
Gheghe, inclusief bril, beugel en slecht kapsel?
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef ImTheBase het volgende:
Ik eet dalijk alweer pizza, de smakelijkheid kan niet op gek.
Oh, ik vind 't wel sexy meestal, zo'n pottekapsel.quote:
sop sop sopquote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, ik vind 't wel sexy meestal, zo'n pottekapsel.
Masters Of Hardcore Pole Position DVD part 5 of 12 - korsakoff & Outblastquote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef ImTheBase het volgende:
Hervé Feat Plastic Little - Cheap Thrills (Armand Van Helden Remix)
hardcore, dude.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Masters Of Hardcore Pole Position DVD part 5 of 12 - korsakoff & Outblast
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben nog langsgereden, maar ze waren nog niet thuis.
Nou goed?
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik wil echt nog 'n keer naar masters of hardcore, alleen om te kijken wat voor 'n types daar rondlopen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Masters Of Hardcore Pole Position DVD part 5 of 12 - korsakoff & Outblast
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Kijk je wel uit.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik wil echt nog 'n keer naar masters of hardcore, alleen om te kijken wat voor 'n types daar rondlopen.
Kom dan mee naar Qlimax dit jaar, ga ik dit jaar misschien heenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik wil echt nog 'n keer naar masters of hardcore, alleen om te kijken wat voor 'n types daar rondlopen.
Hahaquote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaaajaaa.
EN MARK MOET GODVERDOMME THUIS KOMEN.
Werkennnn. En hij is om half 5 klaar en dan fietst ie er een halfuur over, dus hij is bijna thuis. Ik koekeloer ook de hele tijd uit de raam.quote:
Liefquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Werkennnn. En hij is om half 5 klaar en dan fietst ie er een halfuur over, dus hij is bijna thuis. Ik koekeloer ook de hele tijd uit de raam.
Ik zou je doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik nou een snor liet staan?
Ikwilookiemanddieuithetraamkijktalszeweetdatikbijnathuiskomquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Werkennnn. En hij is om half 5 klaar en dan fietst ie er een halfuur over, dus hij is bijna thuis. Ik koekeloer ook de hele tijd uit de raam.
Dan moet je die vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ikwilookiemanddieuithetraamkijktalszeweetdatikbijnathuiskom
Hihi, ik maak me geen zorgen. Denk niet dat daar veel gebeurd, "alleen verkeerde pilletjes" zoals m'n moeder het zei. ze moest die nacht werken, dus ze kreeg al die mensen binnen.quote:
Je wordt necrofiel?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gelukkig, dan weet ik dat alvast wanneer iedereen dood is door de varkensgriep.
Ideeën zijn nog geen plannen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze gingen iets doen zodat het al vanaf je 17e mocht ofzo met begeleiding?
Dit jaar niet. Ooit. Als het minder duur is of als ik rijk ben.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Kom dan mee naar Qlimax dit jaar, ga ik dit jaar misschien heendie lichtshows
Je moet ook niet zoeken.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Jamaar, die zijn er niet zoveel..
Of ik zoek niet goed..
Minder duur wordt 't dus echt nooit hequote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Ooit. Als het minder duur is of als ik rijk ben.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Jamaar, die zijn er niet zoveel..
Of ik zoek niet goed..
Maar dan ben ik ook dood, heeft 'n beetje weinig nut.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee
Moet je voorstellen, een heel van Gens empire![]()
Totale verdoemenis.
Ik wilde eerst zeggen:quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoeken.
En ik ben een geval apart.
Daarom sta ik open voor optie 2.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Minder duur wordt 't dus echt nooit he
Hoi of doei?quote:
Word ik gezocht dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoeken.
En ik ben een geval apart.
Ik denk ook niet dat er iemand is zoals ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen:
Jamaar die zijn er niet zoveel..
Jij bent de enige die ik ken..
Maar dan krijg je zo'n dom motortje omdat je niet op de zware motoren mag.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef Hyman het volgende:
Ik wil na mijn autorijbewijs gelijk door voor motor
Whehe, ik mag van m'n ma pas op m'n 25e mn motorrbw halenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef Hyman het volgende:
Ik wil na mijn autorijbewijs gelijk door voor motor
Daarom moet ik ook even wachtenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar dan krijg je zo'n dom motortje omdat je niet op de zware motoren mag.
Haha, waarom dan pasquote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Whehe, ik mag van m'n ma pas op m'n 25e mn motorrbw halen
En eentje is ook wel meer dan genoeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er iemand is zoals ik.
Hoi.quote:
Die dingen kunnen alsnog teringhard, alleen na je 21ste (of na een x aantal jaar) mag je heel wat meer kW waardoor je nog onverantwoorder hard kan.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar dan krijg je zo'n dom motortje omdat je niet op de zware motoren mag.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat moet Mark nou met 2 van jou?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zou begod niet weten waarom je wil dat Do je zoekt, maar goed.
[..]
Hoezo dat nou weer?
Zeggen je ouders dat? Als je 18 bent mag je zelf beslissen, dus toedeloeeeeequote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf niet in de hand kan houden ofzo, en extra kwetsbaar ben._!
Had het ook niet over hemquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zou begod niet weten waarom je wil dat Do je zoekt, maar goed.
[..]
Hoezo dat nou weer?
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf niet in de hand kan houden ofzo, en extra kwetsbaar ben._!
Als je 't doet, doe het dan gelijk goed, ga dan gelijk voor die onverantwoordelijk hard.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Die dingen kunnen alsnog teringhard, alleen na je 21ste (of na een x aantal jaar) mag je heel wat meer kW waardoor je nog onverantwoorder hard kan.
Mooi. Had ik al verteld dat ik de demo: GH:Metellica hebquote:
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mooi. Had ik al verteld dat ik de demo: GH:Metellica heb?
Ja, en als ik 18 ben mogen zij me toch het huis uit flikkeren?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zeggen je ouders dat? Als je 18 bent mag je zelf beslissen, dus toedeloeeeee
Daarvoor wacht ik echt nog ff een paar jaar extra, hell yeah. Ik pak gewoon de motor van mijn pa welquote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Als je 't doet, doe het dan gelijk goed, ga dan gelijk voor die onverantwoordelijk hard.
Doodsverwensingquote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Als je 't doet, doe het dan gelijk goed, ga dan gelijk voor die onverantwoordelijk hard.
Stil, hij is verkapt en ik wil geen ban.quote:
Jawelquote:
Boeiend, rond die leeftijd ben je toch wel het huis uit meestal. Of wil je dat in ieder geval. Of zou je dat sowieso willen als ze het je dan nog verbieden.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, en als ik 18 ben mogen zij me toch het huis uit flikkeren?Denk eerlijk gezegd wel dat als het erop aankomt ik het toch mag, maar mijn broertje niet
Ik ben voor onverantwoord hardquote:
Welke nummers zijn er gek ?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jawel! Alleen ik had al heel lang geen GH meer gespeeld. En toen ging ik voor de eerste keer weer spelen, gelijk maar die demo. Het eerste liedje ging nog wel op expert maar daarna niet meer
Moet eerst maar eens zien dat ik mijn auto RBW haalquote:Op maandag 4 mei 2009 17:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Boeiend, rond die leeftijd ben je toch wel het huis uit meestal. Of wil je dat in ieder geval. Of zou je dat sowieso willen als ze het je dan nog verbieden.
[..]
Ik ben voor onverantwoord hardmaar dat doe ik zelfs op de fiets al
Maar nog wel Admins, en een topic report knopje.quote:
Verban het uit je geheugen en lees er de volgende keer overheen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Maar nu is het al te laat.
Ik hou niet van verklikkers.quote:
Lukt niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Verban het uit je geheugen en lees er de volgende keer overheen.
Thank god, ik zie 'n rood kruisje.quote:
Niet gek.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:10 schreef -SG- het volgende:
Deze dus:
Alice In Chains - No Excuses
Metallica - Sad But True
Metallica - Seek & Destroy
Queen - Stone Cold Crazy
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:10 schreef -SG- het volgende:
Deze dus:
Alice In Chains - No Excuses
Metallica - Sad But True
Metallica - Seek & Destroy
Queen - Stone Cold Crazy
quote:
Probeer het. Doe het voor je toekomst, zodat je niet gek geworden in 'n gesticht eindigt, wensend dat je m'n raad had opgevolgd.quote:
Oh, jij ook al niet? Cola dan?quote:
Ik hoop dat ik het morgen weer vergeten ben.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Probeer het. Doe het voor je toekomst, zodat je niet gek geworden in 'n gesticht eindigt, wensend dat je m'n raad had opgevolgd.
Binnenkort op het nieuws met platinaquote:
Dat kun je natuurlijk ook proberen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het morgen weer vergeten ben.
Gelukkig faal jij, en ik niet.quote:
Waarom weet je dat toch allemaal? Ik wil het juist níet weten.quote:
Hij heeft nog nooit seks gehad. Maar hij hield wel van likken.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zei Jordy een keer. Die van Loon gast.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zei Jordy een keer. Die van Loon gast.
Dan is alles goed.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als je het maar zelf gelooft he schat.
"Ik ben er nog niet in en uit geweest, maar wel likken, likken, likken."quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit seks gehad. Maar hij hield wel van likken.
Moet je 'm hebben?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef Desunoto het volgende:
Iemand die het album van Jordy koopt moet toch wel compleet gestoord zijn of niet?
Dan faal je echt tantoehardquote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
"Ik ben er nog niet in en uit geweest, maar wel likken, likken, likken."
Ik zie het voor mequote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
"Ik ben er nog niet in en uit geweest, maar wel likken, likken, likken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |