Kreeg 'm 10 minuten geleden in de brievenbus.quote:
Je plaatje, het is weer cool!quote:
Zeker voor dat geld inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Kreeg 'm 10 minuten geleden in de brievenbus..Had wel op 'n mooier kaartje gehoopt.
Ach, tja. Aangezien de line-up van Pinkpop kut was en ik niet naar Rock Werchter kon, ben ik al blij dat Lowlands wél gewoon doorgaat.quote:
Ik spreek de waarheid. Je vorige plaatje was eng.quote:
M'n vorige plaatje was cool want het was Ruki van the GazettE en die zijn nou eenmaal tof.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid. Je vorige plaatje was eng.
is.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ach, tja. Aangezien de line-up van Pinkpop kut was en ik niet naar Rock Werchter kon, ben ik al blij dat Lowlands wél gewoon doorgaat.
5 dagen lol, 5 dagen bands, 5 dagen gezellige mensen om je heen, oftewel 5 perfecte dagen. Hoezo veel geld?quote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef KingGone het volgende:
[..]
is.
The Prodigy.![]()
Boys Noize.![]()
The Whitest Boy Alive![]()
Hmm.. oke.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef xalo het volgende:
[..]
5 dagen lol, 5 dagen bands, 5 dagen gezellige mensen om je heen, oftewel 5 perfecte dagen. Hoezo veel geld?.
Dat heet logica. Gewoon een dag van tevoren daarheen gaan en een dag later pas vertrekken.quote:
KoL is tofffffffquote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nope, was te moeilijk om te regelen met vrienden. Maarrr ik ga wel naar KoL.
Tot nu toe dan hequote:
Ik dacht al even.. huh 5 dagen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat heet logica. Gewoon een dag van tevoren daarheen gaan en een dag later pas vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |