Stil, hij is verkapt en ik wil geen ban.quote:
Jawelquote:
Boeiend, rond die leeftijd ben je toch wel het huis uit meestal. Of wil je dat in ieder geval. Of zou je dat sowieso willen als ze het je dan nog verbieden.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, en als ik 18 ben mogen zij me toch het huis uit flikkeren?Denk eerlijk gezegd wel dat als het erop aankomt ik het toch mag, maar mijn broertje niet
Ik ben voor onverantwoord hardquote:
Welke nummers zijn er gek ?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jawel! Alleen ik had al heel lang geen GH meer gespeeld. En toen ging ik voor de eerste keer weer spelen, gelijk maar die demo. Het eerste liedje ging nog wel op expert maar daarna niet meer
Moet eerst maar eens zien dat ik mijn auto RBW haalquote:Op maandag 4 mei 2009 17:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Boeiend, rond die leeftijd ben je toch wel het huis uit meestal. Of wil je dat in ieder geval. Of zou je dat sowieso willen als ze het je dan nog verbieden.
[..]
Ik ben voor onverantwoord hardmaar dat doe ik zelfs op de fiets al
Maar nog wel Admins, en een topic report knopje.quote:
Verban het uit je geheugen en lees er de volgende keer overheen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Maar nu is het al te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |