Die dingen kunnen alsnog teringhard, alleen na je 21ste (of na een x aantal jaar) mag je heel wat meer kW waardoor je nog onverantwoorder hard kan.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar dan krijg je zo'n dom motortje omdat je niet op de zware motoren mag.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gelukkig, dan weet ik dat alvast wanneer iedereen dood is door de varkensgriep.
Wat moet Mark nou met 2 van jou?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zou begod niet weten waarom je wil dat Do je zoekt, maar goed.
[..]
Hoezo dat nou weer?
Zeggen je ouders dat? Als je 18 bent mag je zelf beslissen, dus toedeloeeeeequote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf niet in de hand kan houden ofzo, en extra kwetsbaar ben._!
Had het ook niet over hemquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zou begod niet weten waarom je wil dat Do je zoekt, maar goed.
[..]
Hoezo dat nou weer?
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf niet in de hand kan houden ofzo, en extra kwetsbaar ben._!
Als je 't doet, doe het dan gelijk goed, ga dan gelijk voor die onverantwoordelijk hard.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Die dingen kunnen alsnog teringhard, alleen na je 21ste (of na een x aantal jaar) mag je heel wat meer kW waardoor je nog onverantwoorder hard kan.
Mooi. Had ik al verteld dat ik de demo: GH:Metellica hebquote:
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mooi. Had ik al verteld dat ik de demo: GH:Metellica heb?
Ja, en als ik 18 ben mogen zij me toch het huis uit flikkeren?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zeggen je ouders dat? Als je 18 bent mag je zelf beslissen, dus toedeloeeeee
Daarvoor wacht ik echt nog ff een paar jaar extra, hell yeah. Ik pak gewoon de motor van mijn pa welquote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Als je 't doet, doe het dan gelijk goed, ga dan gelijk voor die onverantwoordelijk hard.
Doodsverwensingquote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Als je 't doet, doe het dan gelijk goed, ga dan gelijk voor die onverantwoordelijk hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |