Maar dan ben ik ook dood, heeft 'n beetje weinig nut.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gelukkig, dan weet ik dat alvast wanneer iedereen dood is door de varkensgriep.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee
Moet je voorstellen, een heel van Gens empire![]()
Totale verdoemenis.
Ik wilde eerst zeggen:quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoeken.
En ik ben een geval apart.
Daarom sta ik open voor optie 2.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Minder duur wordt 't dus echt nooit he
Hoi of doei?quote:
Word ik gezocht dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoeken.
En ik ben een geval apart.
Ik denk ook niet dat er iemand is zoals ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen:
Jamaar die zijn er niet zoveel..
Jij bent de enige die ik ken..
Maar dan krijg je zo'n dom motortje omdat je niet op de zware motoren mag.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef Hyman het volgende:
Ik wil na mijn autorijbewijs gelijk door voor motor
Whehe, ik mag van m'n ma pas op m'n 25e mn motorrbw halenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef Hyman het volgende:
Ik wil na mijn autorijbewijs gelijk door voor motor
Daarom moet ik ook even wachtenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar dan krijg je zo'n dom motortje omdat je niet op de zware motoren mag.
Haha, waarom dan pasquote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Whehe, ik mag van m'n ma pas op m'n 25e mn motorrbw halen
En eentje is ook wel meer dan genoeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er iemand is zoals ik.
Hoi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |