Werkennnn. En hij is om half 5 klaar en dan fietst ie er een halfuur over, dus hij is bijna thuis. Ik koekeloer ook de hele tijd uit de raam.quote:
Liefquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Werkennnn. En hij is om half 5 klaar en dan fietst ie er een halfuur over, dus hij is bijna thuis. Ik koekeloer ook de hele tijd uit de raam.
Ik zou je doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik nou een snor liet staan?
Ikwilookiemanddieuithetraamkijktalszeweetdatikbijnathuiskomquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Werkennnn. En hij is om half 5 klaar en dan fietst ie er een halfuur over, dus hij is bijna thuis. Ik koekeloer ook de hele tijd uit de raam.
Dan moet je die vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ikwilookiemanddieuithetraamkijktalszeweetdatikbijnathuiskom
Hihi, ik maak me geen zorgen. Denk niet dat daar veel gebeurd, "alleen verkeerde pilletjes" zoals m'n moeder het zei. ze moest die nacht werken, dus ze kreeg al die mensen binnen.quote:
Je wordt necrofiel?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gelukkig, dan weet ik dat alvast wanneer iedereen dood is door de varkensgriep.
Ideeën zijn nog geen plannen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze gingen iets doen zodat het al vanaf je 17e mocht ofzo met begeleiding?
Dit jaar niet. Ooit. Als het minder duur is of als ik rijk ben.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Kom dan mee naar Qlimax dit jaar, ga ik dit jaar misschien heendie lichtshows
Je moet ook niet zoeken.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Jamaar, die zijn er niet zoveel..
Of ik zoek niet goed..
Minder duur wordt 't dus echt nooit hequote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Ooit. Als het minder duur is of als ik rijk ben.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Jamaar, die zijn er niet zoveel..
Of ik zoek niet goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |