Whehe, pwntquote:Op maandag 4 mei 2009 16:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik moest om half 7 op man, heb het volgende al gereist:
Beneden-Leeuwen -> Druten -> Nijmegen -> Arnhem -> Gemeentehuis paspoort -> fietsenmaker -> Nijmegen -> KvK -> Druten -> Leeuwen -> Tandarts
Hoiquote:
Haiquote:
Ik vind hem zo beter.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Thrillers zijn leuk, maar niet ieder meisje houdt ervan.
Jawel, sowieso geen horror, maar actie enzo dat kan welquote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef LOVExMUSIC het volgende:
@ onorigineel: weet je niet wat van voor films je date houdt?
Typische nerdroute.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Hihi, arme jij. Ik ben vanuit m'n bed naar beneden gelopen, van de aantrecht naar de bank en van de bank naar de schuur, en vanuit de schuur naar de computer.
Ik ook, maar het is niet waarheidsberust.quote:
quote:
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 16:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet waarheidsberust.
Bestaat dat woord eigenlijk wel?
Echt ontzettend veel indruk. Metname omdat het zo'n originele woordspeling is.quote:
Ja dat bestaat.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet waarheidsberust.
Bestaat dat woord eigenlijk wel?
Smsen ze tegenwoordigquote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef ImTheBase het volgende:
Ik kreeg toennet trouwens een smsje van mijn fietsenmaker dat m'n fiets alweer gefixt wasnieuw slot, remblokken (belangrijk
want er zaten barsten in, vraag me niet hoe).
1 middagje mountainbiken en ze zijn al op bij mijquote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef ImTheBase het volgende:
Ik kreeg toennet trouwens een smsje van mijn fietsenmaker dat m'n fiets alweer gefixt wasnieuw slot, remblokken (belangrijk
want er zaten barsten in, vraag me niet hoe).
Het is een gave, je bent nerd of je bent het nietquote:
Ik vond august rush een hele mooie filmquote:Op maandag 4 mei 2009 16:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jawel, sowieso geen horror, maar actie enzo dat kan wel
Maar verder kan ik gewoon even niet op een leuke film komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |