Wiewatwaarwanneer? En slaap jij dan wel eens?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef ImTheBase het volgende:
Ohja, Lieke, jij smste mij wakker! Ik kon al bijna niet slapen, sliep ik bijna: 'brrrr PSIEW'.
Jajoh.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Onorgineel het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een film om te kijken met
Damn. Ik heb medelijden met d'r.quote:
Keiharde pr0n.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Onorgineel het volgende:
Australia. Duhuh.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Onorgineel het volgende:
00:57 vandaagquote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Wiewatwaarwanneer? En slaap jij dan wel eens?
Je wenst 'm een vrijgezellenleven toe, of niet?quote:
Oh. Ik denk, die is nog wel wakker.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
00:57 vandaag(ik smste gisteravond om 23:02)
Duurt lang, maar d'r komt echt alles in voor. Actie, Liefde, alles. Ik vond 'm tof.quote:
Ik moest om half 7 op man, heb het volgende al gereist:quote:
Vrijgezel is vrijgezellig hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Je wenst 'm een vrijgezellenleven toe, of niet?
Hihi, arme jij. Ik ben vanuit m'n bed naar beneden gelopen, van de aantrecht naar de bank en van de bank naar de schuur, en vanuit de schuur naar de computer.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik moest om half 7 op man, heb het volgende al gereist:
Beneden-Leeuwen -> Druten -> Nijmegen -> Arnhem -> Gemeentehuis paspoort -> fietsenmaker -> Nijmegen -> KvK -> Druten -> Leeuwen -> Tandarts
Ik zou wel heel graag thiller willen kijkenquote:
Woordspeling. Tof.quote:
Thrillers zijn leuk, maar niet ieder meisje houdt ervan.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:44 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Ik zou wel heel graag thiller willen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |