Weer een talentenshow. Hoeveel hebben we er nu al?quote:Samen met het Vlaamse productiebedrijf Studio 100 en de Belgische zender VTM gaat SBS 6 op zoek naar een nieuwe zangeres voor de succesvolle meidengroep K3.
In het televisieprogramma K2 zoekt K3 gaan Karen Damen en Kristel Verbeke op de Nederlandse en Vlaamse televisie een vervanger voor de blonde Kathleen Aerts proberen te vinden. Zij nam afgelopen maart de moeilijke beslissing om de formatie te verlaten.
De twee zangeressen hebben er zin in: „Wij zijn heel blij dat de kogel door de kerk is en dat het programma er komt”, zo laten ze weten. „Het is super dat we deze ongelooflijke kans krijgen om samen met de mensen in België en Nederland op zoek te gaan naar iemand die met ons tweetjes nog heel wat K3-plannen zal kunnen gaan waarmaken. We vinden het heel erg spannend allemaal!”
K2 zoekt K3 zal komend najaar op televisie te zien zijn.
100 plopeuro`squote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef Mystical_moonlight het volgende:
hoeveel zou k3 verdienen per maand?XD
Ik ken wel iemand die interesse heeft, zou er prima tussen passen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:02 schreef BasEnAad het volgende:
Moet het een vrouw zijn?![]()
Ik denk dat ze iemand vinden, die uiteindelijk toch niet erbij past. En dan gebeurt er niets.
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die interesse heeft, zou er prima tussen passen.
Ja en der naam moet met een K beginnenquote:
Kim Holland.quote:
quote:
Dus... ze verdienen er kijkcijfers mee???quote:Op maandag 4 mei 2009 12:55 schreef sanven het volgende:
veel maar schijnbaar loont het nog steeds met kijkcijfers!
E laten we niet vergeten dat ze ook het brein was achter Patty Cashquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:50 schreef Koningin het volgende:Brard presenteert Shownieuws en maakte eind jaren zeventig zelf deel uit van een meidengroep: Luv.
quote:Sonja Silva doet auditie voor K3.
Nummer 389 prijkt op de borst van presentatrice en zangeres Sonja Silva. Ze heeft toch alle moed bij elkaar geschraapt om auditie te doen voor het televisieprogramma K2 zoekt K3, dat SBS6 in het najaar uitzendt.
Samen met haar zoontje Damian wacht ze in de hal van Ahoy in Rotterdam geduldig tot ze wordt opgeroepen. Silva wil de jury, onder wie Patty Brard en Marc Forno, overtuigen met haar vertolking van het K3-lied Verliefd.
Dolgraag wil Sonja Silva toetreden tot de Vlaamse meidengroep K3, die op zoek is naar een opvolgster voor Kathleen Aerts.
Aanvankelijk zag ze een openbare auditie voor de tv-camera's helemaal niet zitten, maar ze heeft haar mening inmiddels herzien.
Silva vindt niet dat ze als donkerharige schone in het nadeel is om de blonde Kathleen op te mogen volgen. ''Er mag best wel een beetje peper bij K3, een beetje kleur. Daar vind ik het wel tijd voor worden.''
Jury lovend over K3-act van Sonja Silvaquote:Jury lovend over K3-act van Sonja Silva.
Actrice en zangeres Sonja Silva mag door naar de volgende ronde in de talentenjacht K2 zoekt K3 van de tv-zenders SBS6 en VTM. Dit verklapte jurylid Patty Brard gisteren in Shownieuws.
Volgens Brard waren haar mede-juryleden Marc Forno, Axana Ceulemans en Miguel Wiels allemaal "aangenaam verrast" door de zangkwaliteiten van Sonja Silva. Of Silva echt kans maakt de blonde Kathleen Aerts op te volgen, is nog maar zeer de vraag. Brard: "Ze is door, maar ik weet niet voor hoelang."
Silva had dinsdag alle moed bij elkaar geraapt om toch auditie te doen voor K3. Ze overtuigde de jury met haar vertolking van het K3-lied Verliefd. Aanvankelijk zag ze een openbare auditie voor de tv-camera's helemaal niet zitten. Silva is echter van mening dat K3 "wel een beetje peper, een beetje kleur kan gebruiken" en kwam dinsdag tot ieders verbazing toch opdagen bij de Nederlandse auditie in Ahoy in Rotterdam.
Er volgen nog twee audities in België. K2 zoekt K3 komt in het najaar op de buis in Vlaanderen en Nederland.
dat was de druppel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:50 schreef Koningin het volgende:
Presentatrice Patty Brard neemt plaats in de jury van het nieuwe tv-programma K2 zoekt K3.
Jaaa haha die Girl Thing herinner ik me nogquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:10 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een 'BN-er' () in de selectie. Anika maakte eerder deel uit van en .
Past er prima tussen volgens mij! En ze heeft toch nog een soort van 'ka' in haar naam![]()
Alleen gaf K2 in interviews wel aan dat de 3e K blond moet zijn óf er voor open staan zich te blonderen..
hahahaquote:Op maandag 4 mei 2009 20:45 schreef Maartel het volgende:
Don't look any further!
De nieuwe K heet Kim!
[ afbeelding ]
Ze heeft al ervaring!
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Ik kijk alleen de audities, die zijn nog wel te pruimen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:45 schreef Karina het volgende:
Het allereerste meisje was inderdaad ook meteen de beste, verdere audities niet meer nodig!
Proest!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als Anika het wint kunnen ze hun naam mooi veranderen in KAK.
Ze mikken op jonge kinderen. Die vinden alles geweldig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Smikke het volgende:
Maar serieus (ik vind dat de jurie K3 sowieso te serieus neemt, alsof het hooggekwalificeerde zangeressen zijn, come on); ik vind dat K3 met het vertrek van Kathleen overigens wel een zachte dood had mogen sterven. Klaar.
Gert heeft nu wel genoeg "plopeuro's" aan dit concept verdiend.
Helaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Smikke het volgende:
Maar serieus (ik vind dat de jurie K3 sowieso te serieus neemt, alsof het hooggekwalificeerde zangeressen zijn, come on)
Echt een hoop dramatische "zangeressen"quote:
Hmm, ben het hier niet helemaal mee eens. Ik heb toevallig jaren terug de uitzending op tv gezien 'vijf jaar K3'. Daar zongen de dames live mee met de piano en wow, dat klonk zeker wel oke. Het was een 'serieuze uitzending', zonder kindertjes erbij. Een soort 'eerbetoon' aan vijf jaar K3. Dat was echt een prima uitzending en ik ben gewoon blijven hangen, omdat ik de stemmen zeer aangenaam vond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:45 schreef Smikke het volgende:
Ze kunnen leuk zingen en toon houden, maar zangeressen?![]()
Dat zal wel de wens van zijn gedachte zijn geweest....quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind het leukZelfs met Patty
Ik hoorde trouwens van iemand in de showbizz wereld dat het vrij vooropgezet is, en dat die andere twee er binnenkort ook mee stoppen, zodat ze volgend jaar weer een nieuwe zoektocht kunnen houden, totdat K3 helemaal is vervangen en voorzien van jonge frisse meisjes. Geen idee of het waar is natuurlijk.
Die van "rape the world'?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef SEMTEX het volgende:
Oh god, die kansloze Jennifer Delano maakte zichzelf net op Nederland 3 nog onsterfelijker belachelijk. Wát een mediahoer.
HEAR HEAR! Oh wat haat ik dat waif.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef SEMTEX het volgende:
Oh god, die kansloze Jennifer Delano maakte zichzelf net op Nederland 3 nog onsterfelijker belachelijk. Wát een mediahoer.
Lees: ze was dus niet blond genoeg om in K3 te komen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
Sonja niet door.
Dan vonden de bestaande Kaatjes haar dus niet leuk
Ze staat als een ontplofte aardappel tussen allemaal slanke meiden. Straalt niks meer uit sinds haar Tmf tijd. En mooi zwart gekleed tussen iedereen in kleurquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:36 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Lees: ze was dus niet blond genoeg om in K3 te komen.
"ontplofte aardappel tussen allemaal slanke meiden"quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze staat als een ontplofte aardappel tussen allemaal slanke meiden. Straalt niks meer uit sinds haar Tmf tijd. En mooi zwart gekleed tussen iedereen in kleur
De aardappel zit hem niet alleen in haar figuur, ook de houding.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
"ontplofte aardappel tussen allemaal slanke meiden"
Valt reuze mee.
Uiteindelijk komt het erop neer dat ze niet blond was.
Ik kleed mezelf ook liever in zwart, maar als ik toch auditie voor zo'n kindergroepje zou gaan doen zou ik écht wel alle kleuren uit de kast trekkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Verder moet ik Pisces wel gelijk geven dat ze er totaal niet stralend bij stond, Sonja. Heel somber gekleed inderdaad terwijl de rest er vrolijk uit zag. Toch wel belangrijk voor een uberuberubervrolijk groepje als K3.
quote:Op zondag 6 september 2009 07:11 schreef female81 het volgende:
Of weet ik veel wat voor soort typisch buitenlandse look. Het is alleen wat minder commercieel. Vooral als je wilt dat - mogelijk soms wat ouderwets denkende - oma's de plaatjes voor hun kleinkinderen gaan kopen.
ja, kan wel wezen, maar ik weet zeker dat álle overgebleven dames bereid zouden zijn hun haar te blonderen als dat nodig was geweest.....quote:Op zondag 6 september 2009 09:23 schreef female81 het volgende:
Blond is veiliger, je neemt er commercieel gezien minder risico mee.
Je verwoordt precies wat ik dacht.quote:Op zondag 6 september 2009 07:11 schreef female81 het volgende:
8 blondjes op een rij. Eigenlijk hadden ze gewoon op het aanmeldingsformulier moeten zetten dat je blond moet zijn. En zo nee, dat je je haar dan zou moeten blonderen (maar dat zou bij Sonja wat raar staan).
Eigenlijk zou een negroïde typetje prima gekund hebben, qua uiterlijk, als aanvulling op de andere twee. Of een Chineesje. Of weet ik veel wat voor soort typisch buitenlandse look. Het is alleen wat minder commercieel. Vooral als je wilt dat - mogelijk soms wat ouderwets denkende - oma's de plaatjes voor hun kleinkinderen gaan kopen.
bron: http://www.nu.nlquote:Opvolgster Kathleen van K3 in elk geval blond
Uitgegeven: 6 september 2009 10:06
Laatst gewijzigd: 6 september 2009 10:06
BRUSSEL - Acht blondines tussen 23 en 33 jaar maken nog kans om de eind juni vertrokken zangeres Kathleen Aerts op te volgen in de Vlaamse meidengroep K3.
© ANPIn de tv-talentenjacht K2 zoekt K3 zijn nog vijf Nederlandse en drie Vlaamse kanshebbers in de race, die in ieder geval hun blonde haarkleur met elkaar en Kathleen gemeen hebben.
De roodharige Karen Damen en de zwartharige Kristel Verbeke zijn al weken op zoek naar een derde K3-lid. Dat ze uitgerekend acht blondines selecteerden uit de 36 door de jury voorgedragen kandidaten, verbaasde zelfs de uitverkorenen.
Allemaal beweren ze dat ze van nature blond zijn en een enkeling doet haar haarkleur zelfs eer aan.
''Eerlijk gezegd kwam ik er wel heel laat achter dat we allemaal blond zijn'', bekent Josje Huisman uit Amsterdam, danseres bij De Toppers en de jongste van het talentvolle gezelschap.
Bloedfanatiek
''Kinderen verwachten nu eenmaal dat de opvolgster van Kathleen blond is. We zullen er wel op uitgekozen zijn'', denkt de Vlaamse deelneemster Noa Tamara Opdebeeck (24). Bloedfanatiek is de Antwerpse, want voor de audities had ze maar liefst 120 K3-nummers en bijbehorende choreografieën ingestudeerd.
''Ik ga er volledig voor. Ik heb me zo goed mogelijk voorbereid en ik ben streng voor mezelf'', zegt Noa, die zichzelf dan ook goede kansen toedicht. ''Ik heb mijn concurrenten zitten Googlen. Het zijn sterke tegenkandidaten, maar het schrikt me helemaal niet af.''
Zwanger
Een opvallende deelneemster is ook Kathleen Goossens (33) uit Heist Op Den Berg. De Vlaamse is niet alleen de oudste en naamgenoot van de vertrokken K3-zangeres, maar bovendien zwanger van haar eerste kindje.
Inmiddels kan ze ieder moment bevallen van een zoon, want ze is begin september uitgerekend. Kathleen: ''Dat ik zwanger ben, werkt in mijn voordeel, want ik kan alles beter relativeren en ben daardoor minder zenuwachtig voor wat me nog te wachten staat'', vertelt ze.
Flore Verbiesen-Wittenberg (30) uit Rosmalen is als enige reeds moeder, van twee dochters van twee en vier jaar.
''Mijn oudste dochter vond het heel erg dat Kathleen stopte en vond dat ik haar prima kon opvolgen. Toen heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en dat ik al zover ben, vinden ze thuis natuurlijk hilarisch!''
Onervaren
De relatief onervaren Flore verwacht stevige concurrentie van de professionele musicalacteurs in het gezelschap. De Amsterdamse Anne Deliën (25) speelde al de hoofdrol in Pinokkio. Jacqueline Goedmakers (27) uit Den Bosch werkte jaren in de Efteling, onder anderen als Tika, de dochter van Tita Tovenaar.
En Madelon van der Poel (25) uit Tilburg trad al op in de musicals Anatevka, Fame en Grease. Ze kennen elkaar van de musical- en theateropleiding in Tilburg.
Dat de Hollandse meiden in de meerderheid zijn met vijf tegen drie, lijkt beide kampen niet te deren.
''Eigenlijk is het best een beetje logisch, met ruim 16 miljoen Nederlanders. Ik ga uit van een eerlijke positie'', zegt lerares Anneke Winkelmolen (26) uit Hasselt. Opdebeeck: ''Dat de Vlamingen in de minderheid zijn, is wel leuk zelfs.''
Die als laatste gekozen is (met bruine ogen onderin op de foto) vind ik ook het minste. Niet sterk genoeg om dag in dag uit hiermee bezig te zijn denk ik...quote:Op zondag 6 september 2009 10:54 schreef female81 het volgende:
O ja, nog even een fototje van de overgebleven acht. Ik ga zelf voor de meest linkse. Fris hoofd, mooie stem en nog lekker jong.
[ afbeelding ]
Anneke (onderaan in het midden) is volgens mij een leuk meisje, maar is dermate onervaren dat ze zo'n theatertournee vast nooit gaat trekken. Misschien als ze een paar maanden langer de tijd zou hebben om erop te trainen.
Ik denk dat ze uitgekozen is omdat K&K haar persoonlijk kennen...quote:Op zondag 6 september 2009 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die als laatste gekozen is (met bruine ogen onderin op de foto) vind ik ook het minste. Niet sterk genoeg om dag in dag uit hiermee bezig te zijn denk ik...
Ik vind die juist het leukste. Die Anne ofzo vind ik een saaie sufkut.quote:Op zondag 6 september 2009 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die als laatste gekozen is (met bruine ogen onderin op de foto) vind ik ook het minste. Niet sterk genoeg om dag in dag uit hiermee bezig te zijn denk ik...
Ik ben het volledig met je eens!!quote:Op zondag 6 september 2009 10:54 schreef female81 het volgende:
O ja, nog even een fototje van de overgebleven acht. Ik ga zelf voor de meest linkse. Fris hoofd, mooie stem en nog lekker jong.
[ afbeelding ]
Anneke (onderaan in het midden) is volgens mij een leuk meisje, maar is dermate onervaren dat ze zo'n theatertournee vast nooit gaat trekken. Misschien als ze een paar maanden langer de tijd zou hebben om erop te trainen.
Niet Tele-Romeo?quote:
Ik vind haar zo oud, de rest heeft allemaal jonge frisse koppies, in de 20.quote:Op maandag 7 september 2009 08:05 schreef Koningin het volgende:
Daarbij denk ik dat die zwangere ook kans heeft!
Wát een hondennaamquote:
Daar zal Gertje wel voor gezorgd hebbenquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daar zal Gertje wel voor gezorgd hebben![]()
Neen. "Karen heeft al jaren een relatie met Antony Van der Wee, de drummer van The Ditch. Voorheen had ze een relatie met Gert Verhulst, bekend van Samson en Gert en tevens oprichter van Studio 100". bronquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:46 schreef Koningin het volgende:
Is Gert trouwens nog getrouwd met een van die K's??
Ja ik snap wat je bedoelt, maar Karen kennen ze al jaren en dan weten ze beter wat ze kunnen verwachten lijkt me.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het wel grappig dat de jury in het voorstukje aan het twijfelen is over die ene zwangere. Zal ze wel als het kind geboren is... bla bla....
Maar ondertussen die is die chick van k3 zelf ook zwanger.
Mja er zal toch brood op de plank moeten komen. Ik zou liever bij mn kindje blijvenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt, maar Karen kennen ze al jaren en dan weten ze beter wat ze kunnen verwachten lijkt me.![]()
Ik verbaas me altijd over hoe snel die "bekende" mama's aan het werk gaan. Voor de bevalling plannen ze dat zo en in werkelijkheid lukt dat ook altijd goed. Vind het wel knap ergensVind het wel grappig dat ze na een paar weken dan al een pasgeboren baby thuis laten om te gaan zingen of ergens te spelen. Maar ws hebben ze die behoefte ook zo, omdat ze voor het moederschap ook zo vaak van huis waren (denk ik dan?).
Tja, uiteindelijk zijn het wel Karin en die andere K die met haar samen door moeten. En als ze met haar de beste klik hebben....quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef Maartel het volgende:
Het blijft wel heel erg de 'Anneke-Show'.
Heb zo'n voorgevoel dat ze haar gewoon willen.
Al hoop ik dat dat gevoel niet klopt.
Ja dat bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:26 schreef amaranta het volgende:
Die 1e maanden krijg je nooit meer terug, daar kan geen berg geld tegenop!
Ja, geloof dat ik stiekem wel voor haar ben. Vind haar uitstraling absoluut het allerleukstequote:Op zondag 13 september 2009 13:45 schreef StephanL het volgende:
Anneke is door, echt hart verwarmend![]()
Anneke is ook mijn favorietquote:Op zondag 13 september 2009 21:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Wat een schatje die AnnekeVoor mij is ze het nu al
![]()
Edit: En nu deel 3 gezien,Anneke moet het worden![]()
Van mij mag ze er ook uitquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Echt serieus? Ik vind 'r echt schijtirritant
!
5 weken dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef Smikke het volgende:
Maar over dat lekker thuis blijven bij je kindje. Kristel zal heus wel 10 weken verlof gehad hebben
Misschien omdat het derde meisje dan Klisma mag heten want daar heeft Patty nog rechten op?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik snap die hele Patty niet in de jury hoor. Bij dat ene meisje steeds die grappen maken over haar borsten, dat ze zelf al een K3 vormde (hahahaha) en dat ze d'r twee vriendinnen al had meegenomen (woehoehoe
) ik vond het helemaal nergens op slaan, ze snapt gewoon absoluut niet hoe ze leuk en kundig moet zijn, waarom is dat wijf juryvoorzitster?????
Wat niet kan? Met Gert naar bed? Waar een wil is moet een weg zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
Anneke zit voortdurend te zeiken dat ze het niet kan..
Nouja, Anne heeft met Kristel in Pinokkio gestaan, ze hadden allebei een hoofdrol. Anne was Pinokkio, Kristel de goede fee. Dat is ook waar Anne haar vriend heeft leren kennen, hij was de regisseur. Ik snap niet dat ze daar zo geheimzinnig over doen.quote:Op zondag 20 september 2009 04:47 schreef female81 het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk: dagelijks in een tourbusje zitten met twee vrouwen die al 10 jaar de beste vriendinnen zijn, en telkens moeten doen alsof je één van hen bent.
Ik ben er oprecht van overtuigd dat met Kathleen (de zwangere) die klik er wel zou zijn geweest. Qua persoonlijkheid viel zij heel goed met de andere twee dames. Het was echt die dikke buik die het 'verpestte' en dat is wel heel erg jammer op dit moment natuurlijk. Zij had goed en lief tussen de twee K'tjes in kunnen staan en haar naam had ze ook nog eens mee....quote:Op zondag 20 september 2009 04:47 schreef female81 het volgende:
Zo'n 4000 auditanten, zonder dat dat ene ontbrekende puzzelstukje (én goed genoeg, én voldoende een klik met K2) er écht bij zit. Zucht...
Ja, dat vind ik ook! Lekker spontaan en vrolijk en ik heb het idee dat er wel een klik is met K2quote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Madelon er het beste bijpassen.. hoop dat zij wint!
Dat heb ik ook steeds gedacht, maar toen ik haar op die fotoshoot zag, viel ze me echt tegen.quote:Op zondag 20 september 2009 09:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ben er oprecht van overtuigd dat met Kathleen (de zwangere) die klik er wel zou zijn geweest. Qua persoonlijkheid viel zij heel goed met de andere twee dames. Het was echt die dikke buik die het 'verpestte' en dat is wel heel erg jammer op dit moment natuurlijk. Zij had goed en lief tussen de twee K'tjes in kunnen staan en haar naam had ze ook nog eens mee....
Ik vond sowieso haar oude kapsel veel leuker staan bij dr, vond t best zondequote:Op maandag 21 september 2009 08:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds gedacht, maar toen ik haar op die fotoshoot zag, viel ze me echt tegen.
Het plaatje klopte niet naar mijn idee.
Ik vond het trouwens in het begin maar een rare opdracht, laterna snapte ik pas wat de bedoeling er van was.
Bart Peeters was geniaal!![]()
Zo heet dat liedje idd! We konden er al niet opkomen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:23 schreef TheFrankey het volgende:
Ik hoor een sample van the riddle
Gert@fok.nlquote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Empeee het volgende:
Ik hoop dat Karen en Kristel zich toch nog bedenken.
De enige opvolger van Kathleen is Kathleen natuurlijk!
Iemand het mailadres van Gertje om hem te overtuigen?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:50 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Zo heet dat liedje idd! We konden er al niet opkomen.
Vanaf het begin ben ik al voor Josje of madelon, en ze zijn er nog steeds!
Wanneer gaat die vreselijke Noa eruit?
Is as zaterdag de finale?
Is toch leuk voor de pappa's?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef Smikke het volgende:
Zou Kathleen niet te sexy zijn om nog een onschuldig K'tje te zijn? Ze heeft zo te zien/horen al best het eea gedaan de afgelopen jaren en is dat niet allemaal voor kinderoogjes geschikt. Zou dat geen nadeel voor haar gevormd hebben?
Ik vond/vind Kathleen leuk.
Weinig zinvolle opmerking tenzij een linkje of spoiler plaatstquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef Vicky het volgende:
ik weet helaas al wie er uit gaat zaterdag...
gelezen op een andere site..
Doe maar geen spoiler, die opent gewoon meteen bij de mensen die mobiel internetten... Als mensen het willen weten kunnen ze toch zelf zoeken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Weinig zinvolle opmerking tenzij een linkje of spoiler plaatst
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe maar geen spoiler, die opent gewoon meteen bij de mensen die mobiel internetten... Als mensen het willen weten kunnen ze toch zelf zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Josje is tofquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef Goodbye het volgende:
Bart PeetersJeugdsentiment is dat!
Ik heb de laatste twee afleveringen online gekeken uit verveling, was opzich wel leuk. Van de meisjes die nu nog over zijn vind ik Josje denk ik het leukst. Noa is echt een arrogante troel
Nee, Tamara toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:52 schreef patatmetfriet het volgende:
......
Noa... Mja. Noa is Noa. ()
uhuhquote:
Idd, wat doet ze moeilijk zegquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:43 schreef LoudGirl het volgende:
Sjonge, Noa heeft wel een boel problemen met Nederlanders hè? Drama queen
ik dacht al dat he taan mij lag...quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
Wat een prutswerk, dat geknip en geplak van de commercials.
Kathleen heeft een lerarenopleiding gedaan dus dat ze als juf over kwam is wel logischquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:43 schreef Maartel het volgende:
Ze was echt veel te gespannen, maar toch vind ik Anne wel
Gert vind ik maar een enge vieze vent![]()
Karen en Kristel komen inderdaad erg oprecht, lief én professioneel over.. ben ze door het programma toch wel wat extra gaan waarderen.. als ze nou wat volwassenere muziek zouden maken was ik inmiddels ws fan![]()
Qua overgebleven kandidaten:
Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar Josje.. nu de pony weg is is het 'harde' er wat af, en ik vond haar eerst wat raar, maar inmiddels erg leuk en goed.
Madelon deed het zeker bij de fotoshoot érg goed (klopte helemaal) maar ze is inderdaad een kleuterjuf. Nou was Kathleen dat af-en-toe ook wel een beetje geloof ik, maar ik krijg er toch wat kromme tenen van.
Noa.. tja, da's één grote grap. Wat talent heeft ze wel, maar die had al lang op 'gebrek aan K-factor' weggestuurd moeten zijn. Nou heeft ze in de finale natuurlijk heel Vlaanderen achter haar staan
Dat zag je goed bij een paar close ups inderdaad, toen schoot dat ook even door mijn hoofd. Wat postuur betreft past Josje er ook het beste bij. Want een iel meiske tussen die 2 K's staat ook niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:00 schreef fespo het volgende:
wat nu opvalt is dat de oude K3's gewoon veel te oud zijn vergelen met de frisse nieuwe K3's
Lol @ wat gisterenavond in de uitzending werd gezegd over Madelon.quote:Op zondag 13 september 2009 07:27 schreef female81 het volgende:
Die Madelon heeft zeker talent, maar geeft me wel een Yvon Jaspers-gevoel (iemand die 10 jaar jonger volgens mij naadloos in de act gepast zou hebben, maar dat terzijde...). Ze heeft een beetje het irritante kleuterjuf-syndroom, met een opgezet lief stemmetje en bijpassend huppelgedrag.Ze kan wel wat worden als ze dat in toom gaat houden.
Dat vroeg ik me gisteren nu juist af. Het veilig stellen van Noa gaf me het idee dat er in ieder geval 1 Vlaamse in de finaleronde moest zitten.quote:Op zondag 27 september 2009 06:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Nu Anne, degene met al die contacten met Studio 100, eruit is, kunnen we er redelijk vanuit gaan dat het eerlijk gaat. Godzijdank.
Dat is dan geheel wederzijds aangezien zij zich ook aan de Nederlanders stoort.quote:Op zondag 27 september 2009 08:49 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me gisteren nu juist af. Het veilig stellen van Noa gaf me het idee dat er in ieder geval 1 Vlaamse in de finaleronde moest zitten.
Met het stemmen door de kijkers heeft ze straks inderdaad voordeel.
Het lijkt alsof alleen de Nederlanders zich storen aan het gedrag van Noa (?).
K2 was het opgevallen dat Noa altijd iedereen helpt (ahum, Anneke kon het mooi zelf opknappen want Noa haar stem had rust nodig) maar dat niemand Noa had geholpen met de toneellessen. Duh, daar was Antonie toch voor gekomen? Bovendien was dat zo slecht, niveau lolita, daar had geen deelneemster wat aan kunnen doen.quote:Op zondag 27 september 2009 08:49 schreef Sometimes het volgende:
Het lijkt alsof alleen de Nederlanders zich storen aan het gedrag van Noa (?).
Ja, dat is ook exact de omschrijving!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:49 schreef Arcee het volgende:
1 van K2: "Madelon heeft wel een hoog 'ik zag 2 beren broodjes smeren'-gehalte"
Als Noa het wordt, dan hoop ik dat Gertje wel zo slim is om een wurgcontract op te stellen voor minimaal 5 jaar, want Noa is volgens mij wel van het type: 'Geen zin meer? Dan stop ik er toch mee!"quote:Op zondag 27 september 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Maar ik vind Noa zo niet K3. Toch denk ik dat een Josje weer minder bestand is tegen de stress van het wereldje. Ook daarin zal Noa de beste zijn, denk ik. Dat gejank van Noa gisteren was alleen maar om een contactmomentje te creëren.
Geniale opmerking iddquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:49 schreef Arcee het volgende:
1 van K2: "Madelon heeft wel een hoog 'ik zag 2 beren broodjes smeren'-gehalte"
Ze hadden gezegd dat het voor minimaal 1,5 jaar is.quote:Op zondag 27 september 2009 10:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als Noa het wordt, dan hoop ik dat Gertje wel zo slim is om een wurgcontract op te stellen voor minimaal 5 jaar, want Noa is volgens mij wel van het type: 'Geen zin meer? Dan stop ik er toch mee!"
Toch ben ik bang dat het publiek ditmaal mag stemmen voor de winnares.quote:Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat het voor minimaal 1,5 jaar is.
Maar ik hoop toch zo dat K2 door Noa heen kijkt/kijken...
"ik heb al studio-ervaring, want ik heb al een cd opgenomen" Hoeveel reclame wil je voor jezelf maken? Ze gebruikt dit als springplank voor dr eigen carrière...
Kan je ook anti-stemmen?
Dan hangt het er dus maar net van af hoeveel Vlamingen en Nederlanders stemmen.quote:Op zondag 27 september 2009 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Het publiek kiest de laatste afvaller dacht ik.Kristel
en Karen kiezen dan de winnares.
Oh gelukkig maar dan. Ik zou het vreselijk vinden als iemand anders voor mij een collega uit moest kiezen waar ik jaar in jaar uit intensief mee samen zou moeten werken.quote:Op zondag 27 september 2009 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Het publiek kiest de laatste afvaller dacht ik.Kristel
en Karen kiezen dan de winnares.
Toch denk ik dat er vanuit België veel op d'r gestemd zal worden, de Nederlanders hebben twee paarden om op te wedden. Daarom denk ik dat zij de laatste twee wel zal halen.quote:Op zondag 27 september 2009 14:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Noa zullen ze er nog wel in hebben gehouden omdat anders de kijkcijfers uit België kelderen. Maar ik kan me niet voorstellen dat die echt een kans maakt. Die lakt liever d'r nagels.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 september 2009 14:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Noa zullen ze er nog wel in hebben gehouden omdat anders de kijkcijfers uit België kelderen. Maar ik kan me niet voorstellen dat die echt een kans maakt. Die lakt liever d'r nagels.
Dat zou voor de kijkcijfers wel ideaal zijn: beide landen blijven kijken!quote:Op zondag 27 september 2009 14:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er vanuit België veel op d'r gestemd zal worden, de Nederlanders hebben twee paarden om op te wedden. Daarom denk ik dat zij de laatste twee wel zal halen.
Je kunt die van gisteren nog niet terug zien omdat de Belgen vanavond pas uitzenden.quote:Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:
In de laatste aflevering die ik online terug kan zien blijven er vier over, geen drie. Heb ik een uitzending gemist of...?
Ahhh ok, thanxxquote:Op zondag 27 september 2009 19:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt die van gisteren nog niet terug zien omdat de Belgen vanavond pas uitzenden.
Mijn 6-jarige ookquote:Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef sheotah het volgende:
Nou, vandaag maar eens de kwestie aan dochterlief van 4 voorgelegd.
Kiest ze Noa
Ze heeft een meer jeugdige uitstraling, misschien dat kinderen dat als eerste opvalt en aanspreekt?quote:
Ik vind Josje anders ook nog wel een jeugdige uitstaling hebben, vooral in die clip die opgenomen werd.quote:Op maandag 28 september 2009 00:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft een meer jeugdige uitstraling, misschien dat kinderen dat als eerste opvalt en aanspreekt?
Echt nog een meisje-meisje. De andere 2 zijn meer volwassen.
Vinden de 2 K's nog dat een Belgische voor hun persoonlijk (misschien gevoelsmatig) een streepje voor heeft of zou het écht niet uitmaken?quote:Op maandag 28 september 2009 10:06 schreef Burdie het volgende:
Mja, een beetje googlen gisterenavond leerde mij dat alle belgen op noa gaan stemmen.
Heel veel 'hoera, er zit nog een belg in de finale! stem op haar!'-artikelen, ook gewoon in de serieuze media.
quote:Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef tulpie123 het volgende:
als Noa in K3 komt stel ik voor de landsgrenzen voor K3 dicht te gooien![]()
Zou kunnen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft een meer jeugdige uitstraling, misschien dat kinderen dat als eerste opvalt en aanspreekt?
Echt nog een meisje-meisje. De andere 2 zijn meer volwassen.
Noa moet gewoon lekker solo wat gaan doenquote:Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Noa wordt niks. Die wil diva zijn, een boa om en niks doen. Die past er totaal niet tussen, al kan ze erg goed zingen.
Het nieuwe K'tje krijgt een vast contract voor 3 jaar.quote:Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat het voor minimaal 1,5 jaar is.
Maar ik hoop toch zo dat K2 door Noa heen kijkt/kijken...
"ik heb al studio-ervaring, want ik heb al een cd opgenomen" Hoeveel reclame wil je voor jezelf maken? Ze gebruikt dit als springplank voor dr eigen carrière...
Kan je ook anti-stemmen?
Bron?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:02 schreef Samson het volgende:
Ik hoorde vandaag dat het nu al bekend is wie het gaat winnen en dat is die Belgische, gewoon doorgestoken kaart dus... We zien wel of t klopt volgende uitzending....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |